Lukekaa tarkasti ja
8
1708
Vastaukset
- SAGHSA
hyviä satuja, jo merkin väärin kirjoitus paljastaa että kyseessä on skeidan jauhanta
- kauheasti
kiinnosta. Autoilu maksaa. Kannattaa ostaa joku TDi-Golf, jos haluaa säästää.
- Toyota,
maailman varmin ja luotettavin automerkki.
- Avensis on ruma, hyi hlvt!
Toyota, kirjoitti:
maailman varmin ja luotettavin automerkki.
- kieltää!
Avensis on ruma, hyi hlvt! kirjoitti:
Ettekö te jo usko, että toyotassa ei ole vikoja, eikä tule. Tämäkin juttu on vain lehdistön propagandaa, mailman ainoata täydellistä automerkkiä kohtaan!
- kestää
kieltää! kirjoitti:
Ettekö te jo usko, että toyotassa ei ole vikoja, eikä tule. Tämäkin juttu on vain lehdistön propagandaa, mailman ainoata täydellistä automerkkiä kohtaan!
Niin minäkin olen ajanu 799986 km Corollalla ja ei ole tarvinu vaihtaa kuin wunderbaum!! Ei ole ollu ainuttakaan vikaa ja taas katsastuksesta kerralla läpi, ei ruostetta, ei vikoja ja inssi kehu että pohja on ku uudessa vaikka toi on vm 81! Kyllä on sitten hyvä auto! Viisaat ne ajaa Toyotalla on se niin viaton auto ja kaiken lisäks niin hyvännäköinen ja persoonallinen kärry. Kaikki on mulle kateellisia!!!!Toyo mies on kaikkein fiksuin ja järkevin autonomistaja. Muut ei osaa ajatella järkevästi ja ostaa mm. tollasia italialaisia vikapesiä riesakseen. Mutta Toyota olis niille paljon parempi vaihtoehto!!
- vaan korjauttamaan
kestää kirjoitti:
Niin minäkin olen ajanu 799986 km Corollalla ja ei ole tarvinu vaihtaa kuin wunderbaum!! Ei ole ollu ainuttakaan vikaa ja taas katsastuksesta kerralla läpi, ei ruostetta, ei vikoja ja inssi kehu että pohja on ku uudessa vaikka toi on vm 81! Kyllä on sitten hyvä auto! Viisaat ne ajaa Toyotalla on se niin viaton auto ja kaiken lisäks niin hyvännäköinen ja persoonallinen kärry. Kaikki on mulle kateellisia!!!!Toyo mies on kaikkein fiksuin ja järkevin autonomistaja. Muut ei osaa ajatella järkevästi ja ostaa mm. tollasia italialaisia vikapesiä riesakseen. Mutta Toyota olis niille paljon parempi vaihtoehto!!
sitä surkeeta alfa rumeosi romua taas deltaan ja maksa maltaita.
- iisella
on ongelma...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899