Lukekaa tarkasti ja
8
1737
Vastaukset
- SAGHSA
hyviä satuja, jo merkin väärin kirjoitus paljastaa että kyseessä on skeidan jauhanta
- kauheasti
kiinnosta. Autoilu maksaa. Kannattaa ostaa joku TDi-Golf, jos haluaa säästää.
- Toyota,
maailman varmin ja luotettavin automerkki.
- Avensis on ruma, hyi hlvt!
Toyota, kirjoitti:
maailman varmin ja luotettavin automerkki.
- kieltää!
Avensis on ruma, hyi hlvt! kirjoitti:
Ettekö te jo usko, että toyotassa ei ole vikoja, eikä tule. Tämäkin juttu on vain lehdistön propagandaa, mailman ainoata täydellistä automerkkiä kohtaan!
- kestää
kieltää! kirjoitti:
Ettekö te jo usko, että toyotassa ei ole vikoja, eikä tule. Tämäkin juttu on vain lehdistön propagandaa, mailman ainoata täydellistä automerkkiä kohtaan!
Niin minäkin olen ajanu 799986 km Corollalla ja ei ole tarvinu vaihtaa kuin wunderbaum!! Ei ole ollu ainuttakaan vikaa ja taas katsastuksesta kerralla läpi, ei ruostetta, ei vikoja ja inssi kehu että pohja on ku uudessa vaikka toi on vm 81! Kyllä on sitten hyvä auto! Viisaat ne ajaa Toyotalla on se niin viaton auto ja kaiken lisäks niin hyvännäköinen ja persoonallinen kärry. Kaikki on mulle kateellisia!!!!Toyo mies on kaikkein fiksuin ja järkevin autonomistaja. Muut ei osaa ajatella järkevästi ja ostaa mm. tollasia italialaisia vikapesiä riesakseen. Mutta Toyota olis niille paljon parempi vaihtoehto!!
- vaan korjauttamaan
kestää kirjoitti:
Niin minäkin olen ajanu 799986 km Corollalla ja ei ole tarvinu vaihtaa kuin wunderbaum!! Ei ole ollu ainuttakaan vikaa ja taas katsastuksesta kerralla läpi, ei ruostetta, ei vikoja ja inssi kehu että pohja on ku uudessa vaikka toi on vm 81! Kyllä on sitten hyvä auto! Viisaat ne ajaa Toyotalla on se niin viaton auto ja kaiken lisäks niin hyvännäköinen ja persoonallinen kärry. Kaikki on mulle kateellisia!!!!Toyo mies on kaikkein fiksuin ja järkevin autonomistaja. Muut ei osaa ajatella järkevästi ja ostaa mm. tollasia italialaisia vikapesiä riesakseen. Mutta Toyota olis niille paljon parempi vaihtoehto!!
sitä surkeeta alfa rumeosi romua taas deltaan ja maksa maltaita.
- iisella
on ongelma...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma72550Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne282430Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv602302Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.762138Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k681824Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941727PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist21719Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel841654- 1321605
- 1051282