DC:llä ladatessa siirtonopeuteen vaikuttaa sun oma nettiyhteys ja sen keneltä lataat. Lisäksi uusimmassa DC:ssä voi hakea monelta käyttäjältä yhtä aikaa. Eli jos lataat kolmelta käyttäjältä ja jokaiselta tulee noin 10 Kt/s (mikä on aika huono) niin yhteensä se tekee 30 Kt/s (tällä vauhdilla leffa tulee noin 12-24h). Näin saat ladattua vikkelämmin.
Lisäksi siirtonopeuteen vaikuttaa ns. liikenne. Itselläni on koulun tarjoama nettiyhteys, kun asun koulumajoilla. Yhteys on jaettu, joten se on heikko :/. Olen kuitenkin huomannut, että aamulla jos laittaa jotain hakemaan se tulee joutusampaa kuin kuin päivällä/illalla. Johtunee siitä että aamulla useimmilla on netti kiinni (netti suljetaan yöksi)(eivät jaksa nousta aamulla yhdistämään nettiä).
Ja slot eli latauspaikat vaikuttaa, en tiedä miten mutta kannattaa ladata semmosta missä lukee et 1/1 slot(latauspaikka)
PS. Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin ja selittäkää toi slot juttu :)
DC++ Siirtonopeus!
4
549
Vastaukset
- Downloader
Huomatkaahan vielä sekin et siirtonopeuteen vaikuttaa sekin et kuinka kaunkaa lataat. Eli suomalaisten kannattaa ladata toiselta suomalaiselta (Näkee nimestä tai ainakin IP koodista). Kannattaa siis mennä suomalaisille hubeille!
- Osaa en
Vaikuttaako se nopeuteen et kuinka monta tiedostoa lataan kerralla? Ja se et joku muu lataa multa samaan aikaan???
- mimmi2005
Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.
- Alkaa ymmärtää
mimmi2005 kirjoitti:
Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.
Tarkista et mitä tiedostotyyppiä haet. Sen voit kattoo siitä, ku painat et "etsi" (search) ja sen kentän mihin kirjotetaan hakusana alapuolella on semmonen valikko mistä voit valita mitä tiedostotyyppiä haet. Mulla on aina siinä et "mikä tahansa". Jos siinä on et TTH niin se ei aina löydä mitään. Mut sellasia kannattaa hakee jos löytää TTH:lla (en jaksa selittää miks).
Jos tää ei auta niin zekkaa yhteysasetukset. Onko IP oikea (kirjota hubin mainiin myip niin näät mikä on oikee ja kato onko sama yhteysasetuksissa). Voit myös laittaa yhteysasetuksiin et "palomuuri (passiivi, viimeinen keino)". Sillä pitäis viimeistään toimia.
Tuli sekava... mut koita ymmärtää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045