DC++ Siirtonopeus!

Alkaa ymmärtää

DC:llä ladatessa siirtonopeuteen vaikuttaa sun oma nettiyhteys ja sen keneltä lataat. Lisäksi uusimmassa DC:ssä voi hakea monelta käyttäjältä yhtä aikaa. Eli jos lataat kolmelta käyttäjältä ja jokaiselta tulee noin 10 Kt/s (mikä on aika huono) niin yhteensä se tekee 30 Kt/s (tällä vauhdilla leffa tulee noin 12-24h). Näin saat ladattua vikkelämmin.

Lisäksi siirtonopeuteen vaikuttaa ns. liikenne. Itselläni on koulun tarjoama nettiyhteys, kun asun koulumajoilla. Yhteys on jaettu, joten se on heikko :/. Olen kuitenkin huomannut, että aamulla jos laittaa jotain hakemaan se tulee joutusampaa kuin kuin päivällä/illalla. Johtunee siitä että aamulla useimmilla on netti kiinni (netti suljetaan yöksi)(eivät jaksa nousta aamulla yhdistämään nettiä).

Ja slot eli latauspaikat vaikuttaa, en tiedä miten mutta kannattaa ladata semmosta missä lukee et 1/1 slot(latauspaikka)

PS. Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin ja selittäkää toi slot juttu :)

4

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Downloader

Huomatkaahan vielä sekin et siirtonopeuteen vaikuttaa sekin et kuinka kaunkaa lataat. Eli suomalaisten kannattaa ladata toiselta suomalaiselta (Näkee nimestä tai ainakin IP koodista). Kannattaa siis mennä suomalaisille hubeille!

• Osaa en

Vaikuttaako se nopeuteen et kuinka monta tiedostoa lataan kerralla? Ja se et joku muu lataa multa samaan aikaan???

• mimmi2005

Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.

• Alkaa ymmärtää
        mimmi2005 kirjoitti:

Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.

Tarkista et mitä tiedostotyyppiä haet. Sen voit kattoo siitä, ku painat et "etsi" (search) ja sen kentän mihin kirjotetaan hakusana alapuolella on semmonen valikko mistä voit valita mitä tiedostotyyppiä haet. Mulla on aina siinä et "mikä tahansa". Jos siinä on et TTH niin se ei aina löydä mitään. Mut sellasia kannattaa hakee jos löytää TTH:lla (en jaksa selittää miks).
        Jos tää ei auta niin zekkaa yhteysasetukset. Onko IP oikea (kirjota hubin mainiin myip niin näät mikä on oikee ja kato onko sama yhteysasetuksissa). Voit myös laittaa yhteysasetuksiin et "palomuuri (passiivi, viimeinen keino)". Sillä pitäis viimeistään toimia.

Tuli sekava... mut koita ymmärtää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe