DC++ Siirtonopeus!

Alkaa ymmärtää

DC:llä ladatessa siirtonopeuteen vaikuttaa sun oma nettiyhteys ja sen keneltä lataat. Lisäksi uusimmassa DC:ssä voi hakea monelta käyttäjältä yhtä aikaa. Eli jos lataat kolmelta käyttäjältä ja jokaiselta tulee noin 10 Kt/s (mikä on aika huono) niin yhteensä se tekee 30 Kt/s (tällä vauhdilla leffa tulee noin 12-24h). Näin saat ladattua vikkelämmin.

Lisäksi siirtonopeuteen vaikuttaa ns. liikenne. Itselläni on koulun tarjoama nettiyhteys, kun asun koulumajoilla. Yhteys on jaettu, joten se on heikko :/. Olen kuitenkin huomannut, että aamulla jos laittaa jotain hakemaan se tulee joutusampaa kuin kuin päivällä/illalla. Johtunee siitä että aamulla useimmilla on netti kiinni (netti suljetaan yöksi)(eivät jaksa nousta aamulla yhdistämään nettiä).

Ja slot eli latauspaikat vaikuttaa, en tiedä miten mutta kannattaa ladata semmosta missä lukee et 1/1 slot(latauspaikka)

PS. Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin ja selittäkää toi slot juttu :)

4

612

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Downloader

Huomatkaahan vielä sekin et siirtonopeuteen vaikuttaa sekin et kuinka kaunkaa lataat. Eli suomalaisten kannattaa ladata toiselta suomalaiselta (Näkee nimestä tai ainakin IP koodista). Kannattaa siis mennä suomalaisille hubeille!

• Osaa en

Vaikuttaako se nopeuteen et kuinka monta tiedostoa lataan kerralla? Ja se et joku muu lataa multa samaan aikaan???

• mimmi2005

Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.

• Alkaa ymmärtää
        mimmi2005 kirjoitti:

Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.

Tarkista et mitä tiedostotyyppiä haet. Sen voit kattoo siitä, ku painat et "etsi" (search) ja sen kentän mihin kirjotetaan hakusana alapuolella on semmonen valikko mistä voit valita mitä tiedostotyyppiä haet. Mulla on aina siinä et "mikä tahansa". Jos siinä on et TTH niin se ei aina löydä mitään. Mut sellasia kannattaa hakee jos löytää TTH:lla (en jaksa selittää miks).
        Jos tää ei auta niin zekkaa yhteysasetukset. Onko IP oikea (kirjota hubin mainiin myip niin näät mikä on oikee ja kato onko sama yhteysasetuksissa). Voit myös laittaa yhteysasetuksiin et "palomuuri (passiivi, viimeinen keino)". Sillä pitäis viimeistään toimia.

Tuli sekava... mut koita ymmärtää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1137
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      940
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      603
      905
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      780
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe