DC++ Siirtonopeus!

Alkaa ymmärtää

DC:llä ladatessa siirtonopeuteen vaikuttaa sun oma nettiyhteys ja sen keneltä lataat. Lisäksi uusimmassa DC:ssä voi hakea monelta käyttäjältä yhtä aikaa. Eli jos lataat kolmelta käyttäjältä ja jokaiselta tulee noin 10 Kt/s (mikä on aika huono) niin yhteensä se tekee 30 Kt/s (tällä vauhdilla leffa tulee noin 12-24h). Näin saat ladattua vikkelämmin.

Lisäksi siirtonopeuteen vaikuttaa ns. liikenne. Itselläni on koulun tarjoama nettiyhteys, kun asun koulumajoilla. Yhteys on jaettu, joten se on heikko :/. Olen kuitenkin huomannut, että aamulla jos laittaa jotain hakemaan se tulee joutusampaa kuin kuin päivällä/illalla. Johtunee siitä että aamulla useimmilla on netti kiinni (netti suljetaan yöksi)(eivät jaksa nousta aamulla yhdistämään nettiä).

Ja slot eli latauspaikat vaikuttaa, en tiedä miten mutta kannattaa ladata semmosta missä lukee et 1/1 slot(latauspaikka)

PS. Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin ja selittäkää toi slot juttu :)

4

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Downloader

Huomatkaahan vielä sekin et siirtonopeuteen vaikuttaa sekin et kuinka kaunkaa lataat. Eli suomalaisten kannattaa ladata toiselta suomalaiselta (Näkee nimestä tai ainakin IP koodista). Kannattaa siis mennä suomalaisille hubeille!

• Osaa en

Vaikuttaako se nopeuteen et kuinka monta tiedostoa lataan kerralla? Ja se et joku muu lataa multa samaan aikaan???

• mimmi2005

Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.

• Alkaa ymmärtää
        mimmi2005 kirjoitti:

Oon hukassa. Dc ilmottaa etsivänsä hakuun laitettua artistia/biisiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko vika hubeissa vai itsessäni? Olis kiva, jos joku osais valaista mua. Kohta kaks tuntia tapellu tän kaa, prkl.

Tarkista et mitä tiedostotyyppiä haet. Sen voit kattoo siitä, ku painat et "etsi" (search) ja sen kentän mihin kirjotetaan hakusana alapuolella on semmonen valikko mistä voit valita mitä tiedostotyyppiä haet. Mulla on aina siinä et "mikä tahansa". Jos siinä on et TTH niin se ei aina löydä mitään. Mut sellasia kannattaa hakee jos löytää TTH:lla (en jaksa selittää miks).
        Jos tää ei auta niin zekkaa yhteysasetukset. Onko IP oikea (kirjota hubin mainiin myip niin näät mikä on oikee ja kato onko sama yhteysasetuksissa). Voit myös laittaa yhteysasetuksiin et "palomuuri (passiivi, viimeinen keino)". Sillä pitäis viimeistään toimia.

Tuli sekava... mut koita ymmärtää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe