Tänään oli ns. vainojen uhrien muistopäivä ja Radio Deissä luettiinkin päivän kunniaksi aamulla "mestari" Jussi Halla-Ahon blogikirjoituksia esimerkkinä nykyajan sikaniska-aatteista:
"Ohikulkijoiden ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre
"Melkein kaikki maahanmuuttoon liittyvät ongelmat liittyvät islamiin – tai eivät islamiin vaan muslimeihin",
"Imaamit rakentavat Euroopan maaperällä, eurooppalaisten maksamissa moskeijoissaan, tahdotonta, fanaattista robottiarmeijaa, jonka ainoa tehtävä on tuhota läntinen yhteiskunta."
Ja sitten totuuksia väliin:
Halla-aho väittää, että maahanmuuttajat tekevät puolet Suomen raiskauksista. Tutkija Hannu Niemi Oikeuspoliittisesta tutkimuslaitoksesta sanoo ulkomaalaisten raiskaajien olevan useimmiten VIROLAISIA tai ruotsinSUOMALAISIA. HAH! Poliisin kertoma maahanmuuttajien raiskausluku on 19 prosenttia, mutta siinä eivät tutkijan mukaan näy valtaosin pimentoon jäävät suomalaisten tekemät raiskaukset.
Vainojen uhrien muistopäivä!
8
279
Vastaukset
- ....
Se ei tekstistäsi käynyt selväksi. Ovatko he raiskaajien uhreja vai raiskaajia, tai Jussi Halla-Aho tai joku muu?
- olet indifel!
katsos, taman vuoksi sinut ajetaan ULOS!
Olet koira joka puree ruokkijan katta! - raiskaavatko mamut julkisesti?
pitanee panna hannu niemi seurantaan..
puolueettomuus ei loista hanen sanoissaan eika
virassaan..
Piilotteleeko hannu niemi suomalaisten raiskauksia?
HUOM; oikeuspoliittinen tutkimuslaitos?
-(oikea nimi)=vasemistooliittinen tutkimuslaitos!
-sekin pyorii suomalaisten veromarkoilla
ja on taysin tarpeeton! - kiva tietää
Mulla on nyt justiin tässä auki hyysäri-Jukka Harjun kirjotus kyseistä asiasta hyysärissä sekä Niemen raportti jonka pohjalta juttu on tehty. En vain löydä mistään tällaista kohtaa kummastakaan:
"Tutkija Hannu Niemi Oikeuspoliittisesta tutkimuslaitoksesta sanoo ulkomaalaisten raiskaajien olevan useimmiten VIROLAISIA tai ruotsinSUOMALAISIA".
Missähä kohtaa juttuaan Harju, tai raporttiaan Hannu Niemi niin sanoo? Minä en vain löydä sellaista, kertoisitko minulle? :)- suomen virkalaitosten lausu...
kaikki mita sielta tulee on valhetta ja aivopesua!
Ja kaikki tyontekijat on lahjottu laskemaan suustaan vain tyonantajaansa suosivia lausuntoja.
Tyopaikka ja titteli on hyyssarin palkka!
(ja turpiin jos oikaisee meidan kylan kautta)
- sikaniska ..
ja suomalaisen turvapaikanantajan kasen puremisesta.
Myos sinun koulutuksesi, asuntosi ja rerhesidonnaisesi on otettu sikaniskojen niskasta.
Vaikka oletkin hieman paivettynyt niskastasi; sossuapina. - ....
natsi-Saksan keskitysleirien uhrien muistopäivä. Tätä ei KTS saanut kerrottua, vaan yhdisti asian Halla-Ahon kirjoituksiin. Aikamoinen propagandisti on hänkin.
- N'allah
Inshalla he nukkuvat rauhallisesti ja valoissa paratiisissa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996