hei, onkohan missään netissä sivuja, jossa olisi kerrottu millaisia mikäkin merkki on ulkonäöltään? joskus muistaakseni jostain kirjasta olen jotain lukenut, mutta netistä en löydä....
ei niihin taida olla uskomista, mutta kiva olisi lukea:-)
Horoskooppimerkkien
4
1691
Vastaukset
- kalaN
Kertoo enemmän ulkonäöstä kuin aurinkomerkki, koska nousumerkki on meidän ulkoinen olemus, persoona, sen jonka haluat näkyvän ulospäin.
En ole löytänyt netistä mitään sivustoja aiheesta. Itselläni on kylläkin kirja, joka sivuaa tätä asiaa tyyliin nouseva neitsyt on yleensä pieni ja tummatukkainen, kasvot sirot ja olemus huoliteltu.
Mutta niinkuin sanoit, tuskin näihin on uskomista. Hauskaa ajanvietettä kuitenkin :) - kun kysyt
horoskooppien ulkonäköä? Kaikkea saa ja pitääkin kysyä. Ei siinä mitään. Ihmisiä olemme ja ihmisen ulkonäkö liittyy perimään eli ihminen saattaa muistuttaa äitiään tai isää, esim kasvonpiirteet, vartalo, silmät jne.
Horoskooppi ei ole sama kuin ihmisen luonne ja persoonallisuus. Minä en kyllä halua tutustua horoskooppiin vaan ihmiseen itseensä. Kaikki ihmiset on erilaisia syntymäpäivästä riippumatta.
Puhuin siis omasta puolestani, mutta jos joku uskoo horoskooppeihin, se on hänen näkemyksensä ihmisestä. Kunnioitettakoon siis myös sitä :) - ite-jouskari
Hei
Ulkonäön perimme vanhemmilta (minulla oinas - härkä), mutta ulkoiseen olemukseeen voi tähtimerkki vaikuttaa (siis siisteys, pukeutumistyyli ym.)
Tuolla joukkarien puolella keskustelimme, miten pukeudumme ja kyllähän meitä jokin yhdistikin eli kukaan ei sanonut olevansa jakkupukuihminen, vaan olimme kaikki aika lailla oman tiemme kulkijoita, niin kuin jouskarit ovatkin, vahvasti oman tyylinsä tietäviä, mutta myös uhkarohkeita kokeilijoita.- Shakaa
Netistä löytyy jonkun oma analyysi aurinkomerikkien ulkonäöstä. Taisin eksyä sinne googlettamalla "horoskoopit, kauris, kauniit silmät" tai vastaavaa.
terv Kauris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155