Olin marraskuussa ennen lumentuloa kävelyllä metsässä ja saavuin erään suuren kiven luo jonka vieressä oli puu.
Kivellä istu orava syömässä jotain, puussa istu talitintti ja eräs toinen vähän suurempi musta lintu jota en tunnistanut.
Yhtäkkiä niin tämä musta lintu äänteli krääkkrääkmäisen ääntely joka muistuttaa vähän variksen ääntelyä. Samaan aikaan tämä orava lähti salamannopeasti kiipeämään puusta ylös suojaan minulta. Sitten vähän ajan päästä talitintti syöksyi kohti minua ja teki valehyökkäyksen kerta toisensa jälkeen, uhkaili siis minua. Koitin huitoa sitä poispäin mutta ei auttanut teki uusia valehyökkäyksiä vain.
Mistä oikein oli kysymys kun vaikutti todellakin siltä että nämä eläimet toimivat jotenkin liitossa minua (uhkaa) vastaan?
Talitintti uhkaili minua metsässä
3
359
Vastaukset
- .Pisterivi.
Millä perusteella ne olivat hyökkäyksiä? Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta että talitintit esim. istahtavat hetkeksi pipolle lämmittelemään...
- Areire
Se talitintti varmaan säikähti ja yritti päästä pakoon sitä mustaa lintua. Mutta se ei tietänyt mihin suuntaan mennä:3
Taisi siinä olla tiaisella liikaa vihollisia ja se ajoi edes yhden, mielestään vähäpätöisimmän pois. Spekulointiahan tämä on. Tiainen on kuitenkin oravan ja varislintujen ruokalistaan kuuluva, mikäli suinkin sattuvat tintin kiinni saamaan. Meillä ainakin oravat syövät aikuisiakin talitiaisia ja vallankin noita hitaampia isommissa parvissa esiintyviä hömelöitä, keltasirkkuja, eikä kyllä jää tähteeksi, kuin muutama siipi- ja pyrstösulka.
Jospa se orava oli syömässä tintin kaveria ja se varislinttu oli osille pyrkimässä. Tintti tietenkin tapojensa mukaan rähisi kiihdyksissä sitä tilannetta. Ja sitten vielä sinä siihen samaan kiistaan tulossa tiaisen silmissä?
Tintillä "paloi hihat!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141532
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007