Totuus rapunaisesta

en kerro

Todellisuutta ravusta ei kerro horoskoopit eikä muutkaan eepokset.Tässä totuuden kauniita ja läpimiä sanoja RAPU naisesta:

" ainakin armoton vittuilija, pomottaja, nalkuttaja, oman edun tavoittelija, keskustelutaito pyöreä 0, vähintäänkin tuhannen naaman ihminen, heikko ja epävarma, omistushaluinen" selän takana puhuja, levoton hössöttäjä, joka ei pysy paikallaan senkuntiakaan, haukkuu enemmän kuin naapurin koira siis kaikki ihmiset haukkuu, mutta itseään kyllä kehuu ja on suorastaan omasta mielestään kuin kuningatar. Oikea neiti hieno helma.

Vollottaa joutavan päiväisistä asioista, ei ole koskaan tyytyväinen toisen tekemisiin ja heti mitätöi toisen ihmisen tekemiset ja tarpeet. Omiaan suorastaan kailottaa kirkossa ylistäen ja itselle pisteitä keräten. Osaa olla todella ilkeä, haukkuu miestään, takertuu joka helvetin pilkuun ja alkaa nussimaan niitä.

Rasittava kertakaikkiaan. Aluksi rapunainen on kyllä oikea mielikieli ja on olevinaan niin hyvä ihminen, mutta kun häneen tutustuu kaikki karmeus paljastuu. Työntää aina nokkansa asioihin, jotka ei todella ravulle kuulu. Aina olevinaan tehokas, varsinainen adhd koko Rapu nainen.

38

6489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skopumies

      kylläpäs olet katkera, eikö rapunainen huolinut sinua.Sanonpa vain että enpä olis parempaa naista saanut kun rapunaiseni on.
      Ja mulla on MUNAT!

      • 17.07.

        puolustuksesta, Skopumies! Tässä vain yksi hyvä esimerkki skorpparimiesten monista hyvistä ominaisuuksista. Mulla oli työkavereina kerran kaksi "teikäläistä", jotka olivat valmiina aina puolustamaan minua, kun minulle oltiin ilkeitä enkä nuorena, arkana tyttönä pystynyt oikein itse siihen. Ajattelen heitä ja monia muitakin skorppareita lämpimin sydämin!


      • 10

        kyllä, skopumies tiedät mistä puhut
        Kiitos tuhannesti!


      • ME

        vin kuvailit ainenkin kaksi tuntemaani rapu ämmää, katemielisiä, tukahduttavia, muka hienostuneita., määräileviä, yrittävät pistää miestä tossun alle , onhan niitä seOllaisia MIEHIÄ JOTKA ON SELLASIA MÖSSÖJÄ KETKÄ TYKKÄÄ MÄÄRILYSTÄ, EPÄVARMA JA MUSTASUKKAINEN RAPU ON TOSI VASTENMIELINEN PARTNERI


    • .kauris-n.

      Hienoa että joku muukin on tehnyt samanlaisia
      havaintoja tuosta vitutussiilosta. :)

    • rapu*n

      Ja sinä olet horoskoopiltasi todennäköisimmin vesimies..? Kerro ihmeessä jos ei mennyt nappiin.

      Varmasti ravusta alkaa paljastumaan edellä mainitsemiasi piirteitä, mutta ainoastaan äärimmäisen ahdistettuna ja tiettyyn pisteeseen saakka ärsytettynä rapu näin mahdollisesti lopulta käyttäytyy. Mikähän on oma osuutesi asian suhteen, kuinka kohtelit tätä "kamalaakin kamalampaa", suorastaan "hirviömäistä" rapunaista?

      Harvaa rapua tunnen, joka pomottelisi, nalkuttaisi, tavoittelisi ainoastaan omaa etuaan jne. Rentoja tapauksia moisten suhteen. Useimmat heistä laittavat aina toisen edun omiensa edelle, (valitettavasti juuri tämän takia saa usein siipeensä, totaalisia kuspäitä kun on maailma pullollaan.) Keskustelutaitoa merkkini edustajilta löytyy tuttavapiiristäni eniten. Ja "tuhannen naaman ihminen..?" Ravulla on siis alkanut kohdallasi hälytyskellot soimaan, ja on rakentanut muurin ympärilleen. Kaikesta päätellen hyvä, että teki niin. Omistushaluisia rapuja en tunne yhtäkään, itseni mukaan lukien. Tokihan nyt omastaan aina "kiinni" pitää.. :D. (mutta tässä ilmeisesti haluttiin painottaa että rapunainen menisi asiassa jo hieman liioittelun puolelle, ja phah sanon minä..)
      Selän takana paskan puhumista en jaksa enkä halua harrastaa, olipa asia mikä tahansa. Kunhan asianomaiset ovat asian keskenään saaneet selvitettyä, niin mitä järkeä olisi enää jatkaa paskanpuhumista, itse en ainakaan moisesta saa mitään irti.

      "Itseään kyllä kehuu ja on suorastaan omasta mielestään kuin kuningatar, oikea neiti hienohelma"?? Tästä en allekirjoita kyllä sanaakaan! Varmasti jokainen mielellään kuulee kehuja silloin tällöin, mutta itse helpommin jakelen niitä kuin otan vastaan.

      "Vollottaa joutavanpäiväisistä asioista, ei ole koskaan tyytyväinen toisen tekemisiin ja heti mitätöi toisen ihmisen tekemiset ja tarpeet"
      Ravut kyllä ottaa toisen tarpeet huomioon varmasti paremmin kuin kukaan!

      Ja viimeisenä työnnän nokkani asioihin, jotka minulle eivät kuulu.

      Tämä oli minun näkemykseni. Olisi kyllä todella mielenkiintoista kuulla herran oma horoskooppimerkki sekä vähän enemmän taustaa muutenkin, se voisi selittää jo paljon. Kuulosti nimittäin hyvältä esimerkiltä siitä, miten toiset merkit eivät vaan kertakaikkiaan toisiaan ymmärrä ja sovi yhteen!

    • rapurallaa72

      katkera KAURISKO se siellä tilittää??

      • Lilli...

        Tunnen juuri tuollaisen rapunaisen jota aloitusviestissä kuvattiin. Joka kohta täsmää.

        Parhaiten hänen kanssaan tulee toimeen kun pysyy mahdollisimman kaukana.


    • hmmmm

      Kuulostaa siltä, että olet aidosti pettynyt johonkin ihmiseen. Miten hän ei osannut ottaa sinua huomioon? Kummallista! Vaikutat niin mukavalta ja oikeudenmukaiselta ihmiseltä.

    • nainen ravussa, rapu naisessa

      kait toi on totuutta. Itseeni se ei oikee iske.

      Se, mikä osu itseeni, oli tuo levoton hössöttäjä, joka ei pysy sekuntiaan paikallaan. Tosin, tähän on itselläni syynä ylivilkkaus ja keskittymishäiriö joka on ollut "vaivana" ala-asteajoilta asti.

      tottakai osaan olla ilkeä, mutta eikös muutkin, kuin me pelkät rapunaiset, osata olla ilkeitä?

    • horoskooppi merkin

      omaava akka kirjoittaa tuollaista.
      Mies sä ainakaan et ole no jos sitten ole perkeleen transu.
      Mutta hyvin vaikutta pahasuopasen akan panettelulta.
      Jopa kirjoitustyyli on akkamainen.
      Ei kyllä miehen kirjoittama.
      Saitko ämmä kiksit...hahahhaaaaaa

    • olisi kuin

      kirjoitit minusta.ukkoni sanoo juuri tuota samaa.kunsaan kaiken tuon periksi muutun enkeliksi

    • kanssa heilastellut

      olipa kiva kuulla tuollaista puhetta naisen suusta joka opetti nyt näkemään että hiekous on katsojan peilissä.mutta siitä huolimatta rapu on kummiskin aika kekkuli.vaan eipä pärjää sellasille jotka tekevät juonia hyvällä tavalla ,eikä oikein tarkoita pahaa sillä kellekkään.ja kaksonen saa aina ravun oikein pahalle tuulella ja vittuuntumaan aika usein.tämä on tosi jota ei kannata sivuuttaa.

    • olis auttaja paikalla

      tuo kuvaus oli aika hyvä ja sitten ravuilla on aika sellasia ongelmiakin joita miehet sitten jossain vaiheessa alkavat pelkäämään ja hylkäävät rapunaisen.tunnen yhden rapunaisen jolla on todella heikko kuori ja sen saksetkin ovat pölyn peitossa ja ruostees ja tylsätkin.eikä se tajuu oikein itekkään miten sen asian pystyy korjaaamaan.

    • rapunikki

      Nainen.

      ( )

      • rapu-vaaka

        Taitaa olla osunut ja uponnut kun ei jäänyt rapu
        mertaan. Ota huomioon myös se, että rapu liikkuu taaksepäin. Minä rapu, mutta nouseva vaaka, hössötän kyllä ja vittuilen ja sählään, mutta ei se ravusta johdu. Rapuna pysyisin rauhallisena, mutta
        nousuvaaka sairastaa sosiaalisuuskierroksia.


    • sulle

      Valitettavasti on näin oikea totuus rapunaisesta et saa koskaan tiedä tuolla näkökulmalsta.

      Jotkut ei ossaa mitä muuta ku valittaa ja nalkuttaa, muut menee eteenpäin ja elää elämää.

    • ???"""huh

      Sähän tunnet mun ex-anopin, niin hyvin osui toi kuvaus kohilleen! Just eikä melkein!

    • tuttua

      tekstiä.
      Minulla mieheni täti ihan samamlainen mutta on kuitenki kaksonen.
      Että tämä näistä horroskooppeista...vai onko helikoopperit....

    • kesäheinä

      Uskotko todella horoskooppeihin ? Kaikista horoskoopeista löytyy jotakin jostakin. Horoskoopit ova vähän, kuin entisajan noituus. Onneksi sentään horoskooppimerkkien takia ei polteta roviolla. Jos nimittäin sattuu olemaan rapu tai muu vastaava ei miellyttävä merkki.

    • psykonaiselta. Latvasta lahoja on kaiken merkkisiä. Lähinnä kuulostaa vakavalta luonnehäiriöltä. Lueppa asiasta lisää, löydät varmasti taudin, johon kaikki oireet sopivat. Mistäkö? No netistä.

      • näin onpi

        Rapunainen on suloinen, ihana ja rakastettava! Ei suinkaan kaksinaamainen, vaan sydämellinen ja kaunis sekä sisältä että ulkoa!


    • MasterZeromus

      Jos et niin käy ihmeessä siellä YouTube ja katsoisit saman tien sen pila jutun missä on Marilyn Mansonin musa pantu mukaan. Sillä aivan väkisin tulee tuosta sinun kirjoituksesta mieleen nousu rapu keskitaivas vesimiehellä tai oinaalla. Aivan riivattuja perkeleellisiä ihmisiä nuo kaikki! Onneksi ei voi ikimaailmassa verrata ketään kesäkuun lopulla etkä heinäkuun alulla syntynyttä noihin.

      Joo ehkä sitten nousu kalat ja vaaka sitten keskitaivas jousimiehellä tai ravulla.

    • ja vielä toistamiseen..

      Jättikö sut rapunainen, harvakseltaan vaitonainen?

      Selvitetäänpäs: rapunainen etsii rinnalleen VOIMAKASTA ja HALLITSEVAA miestä. Oletko?

      Rapu on sitäpaitsi laadultaan _johtava_ merkki, ja tunnetusti työnarkomaani. Hän haluaa edetä urallaan ja saavuttaa merkittävän aseman. Etkai asettunut poikkiteloin eteen? Jos asetuit, en ihmettele, että hän on sinulle kylmä ja pisteliäs.

      Omasta kokemuksesta rapunainen (tai mies) on simpuran vaativa merkki, mutta itsellä ei ole tuollaista.

      Mielestäni rapunainen osaa keskutella, ja riippuen ihan ravusta, ei omani ole omistushaluinen. ADHD hän voi olla, mutta silti vastuuntuntoinen ja rehellinen.

      Et en tiiä mikä sul meni vikaan, mut aika aarteen oot menettäny. Mitä jos rapunaises tuli sulle tollaseks, koska et osannu kohdella häntä oikein? OMA VIKASI

    • rapunainen.

      Luettuani edellisiä, voin vain myöntäilä osaa heistä. Totta, horoskooppeihin uskominen ei ole aina se paras vaihtoehto. Myös se on totta, että joka merkistä löytyy ihmisiä, jotka ovat latvasta lahoja. Rapu menee taaksepäin, ja kuten jo tuli esiin nouseva merkki, oletko ottanut huomioon sitä?

      Olen rapunainen, ja olen nousevana Skorpioni.
      Minusta löytyy paljon piirteitä, jotka eivät liity rapuun juuri lainkaan, vaan ovat enemmän Skorpionia. Mutta on olemassa myös kuumerkki, joka sattuu minulla olemaan vesimies.

      Rapu-Skorpioni-Vesimies. Mielenkiintoinen yhdistelmä, eikö? yrittää ottaa selvää tällaisesta sekoituksesta? Mikä oli sinun rapunaisesi nouseva ja mikä taas kuumerkki?
      Valaistuisit tällä tiedolla paljon, kun horoskooppeihin uskot ja saat käsityksen millainen naisesi tarkalleen oli.

      En syytä ketää, en häntä enkä sinua, mutta jokin teidän suhteessä mätti, kun kerran hänestä tuli tuollainen..

      Itse en ole takertuvainen, saati omistushaluinen. Olen itse laajalti vapauden kaihoinen, eli tarvitsen suhteeltani paljon.
      Kyllä, olen myös aika sarkastinen. Ilkeys kohdistuu etenkin ihmisiin, jotka kohtelevat väärin. Mm. edellisessä suhteessani kohteleminen tuntui joltain aivan muulta, kuin sitä mitä olisi odottanut: tasa-arvoisuutta, omaa aikaa jne.

      En puhu toisista seläntakana, koska minusta se on aivan järkyttävää. Mutta myönnän että joskus sorrun siihen mukaan, jonka jälkeen aina kadun. Olen aika suorasanainen, mutta en tarkoita kaikkea tosissani.

      Tuo yksi tyyppi, joka kirjoitti alareunaan pidemmän jutun, joka sisälsi sitä, että millainen rapunainen on ja kuinka olet saattanut kohdella väärin; opi siitä.

      • ..sinun mielestäsi..

        .. rapunainen on lutka, kun kääntää sinun kohdallasi katseensa vilkkaasti johonkin itseään huomattavasti kiinnostavampaan, ja sinä jäät nuolemaan näppejäsi.


    • --

      hahhaha mikä ongelma kaikil tulla haukkuu toisii taas jälleen syntymä ajan vuoksi ??

    • MasterZeromus

      Keskitaivas Rapu on kanssa yksi perkeleellinen tapaus! Itse Keskitaivas Kauriina en voi kertakaikkiaan sietää moisia nokankoputtajia olemassakaan. Varsinkin Nousu Vaakalla nuo Keskitaivas Ravut täsmäävät tuohon alkukuvaukseen täysin.

    • G-mini

      Kuulostaa kyl ihan muulta ko ravult, Miul o pari oikke hyvä rapunaista tuttavana, ja sisko on rapu, hää onki ainut jonka kaa ollu kärhämää, mutta se kuuluu "sisarrakkautee" :)

    • saksittu

      Tiedän kokemuksesta, että jos rapu-naisella on jäänyt jotain hampaankoloon tai hän haluaa olla muuten vain hankala, niin silloin hän on juuri tuollainen!

    • elä tuomitse kaikkia rapuja omiesi kokemusten mukaan joita ei varmaan ole montaa... lukiessani sinun kirjoituksesi kertoo se paljon itsestäsi.ei minkään näköistä käytöstä! jos olet kohdellut rapunaista samanlailla onko ihme jos saat saman kohtelun takaisin? ja varmaan merkit kuin merkit suuttuisi.
      en tunne kuvaustasi ravusta alkuunkaan. mutta meitä on joka lähtöön.jos kunnioitus toisia kohtaan puuttuu niin mitä muuta voisi odottaa?

      • riip raap

        Täsmälleen samanlainen tuntemani rapu-nainen, joko me tunnetaan se yks ja sama inha tai sitten horrareissa on jotain tolkkuakin ;) - Miten voi ollakin niin vittumaista ja pikkusieluista ihmistä, käsittämättömän typerä itsekeskeinen mulkku.


      • Kala-ukko
        riip raap kirjoitti:

        Täsmälleen samanlainen tuntemani rapu-nainen, joko me tunnetaan se yks ja sama inha tai sitten horrareissa on jotain tolkkuakin ;) - Miten voi ollakin niin vittumaista ja pikkusieluista ihmistä, käsittämättömän typerä itsekeskeinen mulkku.

        . . . hmmm . . . herää kysymys, kuinka nainen voi olla mulkku????? . . . Jospa asia onkin niin, että juuri sen puute onkin tehnyt Rapu-naisesta kiukkuisemman!


    • Jonsa19

      Voi olla, että olet törmännyt erityisen vittumaiseen rapunaiseen. Olen itsekkin rapunainen ja kun luin tekstisi rupesin miettimään omaanko tuollaisia piirteitä. Epävarmuus ja omistushaluisuus tärppäsivät vain.

    • rapuihanarapu

      Saattaa olla nyt aloittajan oma kapeakatseisuus ja katkeruus vaikuttamassa. Ja ehkä narsistisuus. Sanoisin aloittelijalle, että muutos alkaa itsestä. Ravut ovat yleensä todella hyvä sydämisiä ja helliä. Jos rapua riistetään ja riistetään, kohdellaan väärin, eikä kunnioiteta, käytetään hyväksi, on aika PUOLUSTAUTUA.

      Joten aloittajalle, voit ihan hyvällä omallatunnollla ajatella vian olevan kuitenkin sinussa ja katkeruudessasi.

    • nahkakolo

      "Aluksi rapunainen on kyllä oikea mielikieli ja on olevinaan niin hyvä ihminen, mutta kun häneen tutustuu kaikki karmeus paljastuu. Työntää aina nokkansa asioihin, jotka ei todella ravulle kuulu."

      aahhahaa niin täydellisesti sanottu. kukaan ei oo miusta turhan takia puhunu yhtä pahasti paskaa, kun horoskoppia rapu edustava teinityttönen :D

    • älä lyö

      eikö ole aika lapsellista uskoa noin vahvasti horoskooppi merkkeihin ? kuinka monta rapua olet tavannut kaikista miljoonista rapuihmisistä ?

      kuvaamasi ravusta varmaan pitää paikkansa moneen. itselläni on aivan sama ongelma muun muuassa kaksosen kanssa jolla on nuo piirteet. en silti tuomitse kaikkia kaksosia samanlaisiksi, sillä tunnen myös hienoja kaksosihmisiä.

      kumma kyllä sen verran luonnekuvaus horoskoopimerkeissä pitää paikkansa että kaikki kalat,skorpionit ja ravut joita olen vuosien varrela tavannut ovat olleet ihmisiä joiden kanssa tulen hyvin juttuun, itse olen rapu.

    • rapu tyttö

      Olen juuri tuollainen ja myönnän sen rehellisesti, mutta yleisesti omasta mielestäni ravut eivät tuollaisia ole.
      Olen 14 v rapu tyttö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe