vaimoni haluaa mustaa miestä luvallani

kiltti aviomies...

Vaimoni on jo kauan kertonut haaveilevansa seksisuhteesta mustan miehen kanssa luvallani. minuakin ajatus kiihottaa ja ollaan puhuttu paljon asiasta. Meidan suhde on hyvallä ja luottamuksellisella pohjalla ja rakastamme toisiamme. vaimoni on koko ajan sanonut että seksielämamme paranisi vielä entisestaan ja han rakastaisi minua entistä enemmän jos hänen (ja myos minun) toive tumman rakastajan mukaan ottamisesta toteutuisi. olisi kiva kuulla naisten ja miesten mielipiteita ja kokemuksia. uskon että jännityksestä huolimatta unelmamme toteutuu pian...

80

55065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      annoit pikkusormen vei koko käden,elikkä menetät hänet,ei se siihen jää.tahtoo lisää.joillakkin naisilla se on korvien välissä,ei se koko välttämättä ratkaise kun saa edes mustaa makkaraa.

      • "Ope"

        Laita isot kirjaimet, pilkut ja pisteet kohdalleen, niin olet paljon uskottavampi. Eli käy koulusi loppuun ja ole ahkera.


      • mulkku kourassa
        "Ope" kirjoitti:

        Laita isot kirjaimet, pilkut ja pisteet kohdalleen, niin olet paljon uskottavampi. Eli käy koulusi loppuun ja ole ahkera.

        Sanakirja käteen ja takaisin rumkulle.


    • Moi, olemme useita kertoja kokeilleet ja aina on yhtä ihanaa. Eka kerta tosin oli ehdottomasti kuumin ja kiihottavin. Vaimo oli aivan sekaisin kun näki kaverin ison elimen. Todella hyvä käyttämään työkaluaan ja kestävä. Kaveri oli meitä 12v vanhempi, joten suosittelen, että jätätte poikaset väliin. Tämä osasi ja tiesi miten valkoinen nainen otetaan kokemuksella. Ei ollut mitään hätäistä edestakaista pumppausta. Katselin päältä ja kuuntelin huoneemme vessassa tapahtumia sängyllä.
      Niskakarvat nousivat kun vaimoni voihki nautinnosta.

      • kiltti aviomies...

        Muuttuiko teidän suhde mitenkään sen kokemuksen myotä? Paremmaksi tai huonommaksi? Uskon kyllä että on todella jännää ja kiihottavaa! Käytitteko ehkäisyä? Jos vaan saan itseni rohkaistuksi niin uskon että kokeilemme sita oikeasti piakkoin.. Alkaa kyllä varmaan huimaamaan kun h-hetki lähestyy.....


      • kiltti aviomies... kirjoitti:

        Muuttuiko teidän suhde mitenkään sen kokemuksen myotä? Paremmaksi tai huonommaksi? Uskon kyllä että on todella jännää ja kiihottavaa! Käytitteko ehkäisyä? Jos vaan saan itseni rohkaistuksi niin uskon että kokeilemme sita oikeasti piakkoin.. Alkaa kyllä varmaan huimaamaan kun h-hetki lähestyy.....

        kyllä suhteemme muuttui. Seksiä piti saada heti töistä tultua ja joka välissä. Herkuttelimme kokekmuksella samalla kun rakastelimme.
        Olimme kuin vastatavannut pari nuorena.
        Ehkäisyä piti käyttää, mutta tilanne riistäytyi käsistä. Haluatko kuulla lisää siitä ekasta kerrasta anonyymisti ([email protected])? Kaveri on muuten Hesasta, fiksu siisti todella isolla kyrvällä varustettu.


      • dick

        ollaan oltu yhdessä 12v. vaimo on nussinu tänä aikana 4muunkin miehen kans.monestikko en tiedä.ei kysy multa lupaa eikä asiaan valmistauduta yhdessä "viini lasi" kädessä niinkuin näissä saittien tositarinoissa.eipä ole ees juuri kertonu minkälaista kyytiä on saanu. silti mahtavaa seisoo kun ees ajattelee asiaa.varmasti musta mies kelpais vaimolle ja ite saisin kesto stondiksen jos vaimo sais mustaa meisseliä.eipä vaan oo vielä saanu. toivottavasti ees joskus


      • Meillä oli sellainen kaksi kymppinen kaksikko. Pidin kavereiden innosta ja uudelleen syttymisestä.


      • Bi37pari40

        Oletteko mistä päin ja säätäisikö me tuon kyseisen tumman miehen yhteys tiedot tai jos teillä on joku vastaava osaava tumma tai mielummin tummat miehet niin yhteyttä [email protected]


      • raskaaksiko
        kiltti aviomies... kirjoitti:

        Muuttuiko teidän suhde mitenkään sen kokemuksen myotä? Paremmaksi tai huonommaksi? Uskon kyllä että on todella jännää ja kiihottavaa! Käytitteko ehkäisyä? Jos vaan saan itseni rohkaistuksi niin uskon että kokeilemme sita oikeasti piakkoin.. Alkaa kyllä varmaan huimaamaan kun h-hetki lähestyy.....

        Kyllä alkaa huimaamaan kun vieraan työnnöt kiihtyvät ja tiedät,että kohta vaimosi saa vieraan siemennesteen sisälle,ainakin jos ei ole ehkäisy kunnossa.


    • Hullua

      Kuka mies sitä haluaisi että joku muu paneen naistaan kun mies itse. Eihäm mies halua että naistaansa joku muu panee. Sanot vaimollesi että on vähän myöhässä että olisi vapaana naisena hoitanut hullutelut. Osta naiseellesi iso hieromasauva jolla on kokoa ja musta kumi päälle niin saa kerran ainakin isoa. Itse en ainakaan hyväksyisi työllaista mielihaluja naiseltani.

      • Hetero Pete

        Olemme olleet avioliitossa yli 30 vuotta. Oma haaveeni oli nähdä, kun vieras mies nai vaimoani. Vaimoni ei alkuun meinannut uskoa minua, mutta kun ensimmäinen kerta toteutui, olimme sen jälkeen taas kuin nuori pari. Suhteen täytyy kyllä olla avoin ja rehellinen. Meillä se on onnistunut ainakin kymmenen eri miehen kanssa ja jokisella kerralla meillä on ollut tosi mahtavaa. Suosittelen!


      • mustamies1
        Hetero Pete kirjoitti:

        Olemme olleet avioliitossa yli 30 vuotta. Oma haaveeni oli nähdä, kun vieras mies nai vaimoani. Vaimoni ei alkuun meinannut uskoa minua, mutta kun ensimmäinen kerta toteutui, olimme sen jälkeen taas kuin nuori pari. Suhteen täytyy kyllä olla avoin ja rehellinen. Meillä se on onnistunut ainakin kymmenen eri miehen kanssa ja jokisella kerralla meillä on ollut tosi mahtavaa. Suosittelen!

        Olen mustamies, asuin suomessa yli 17vta. talla hetkella toissa Dubaissa. Olen kanssa aina haaveilut panna valkoisen naista kun oma mies kastoo vierasta. Mutta en koskaan toteuttanut. Ehka joskus kun tulen suomeen takaisin


      • jormalaiset
        mustamies1 kirjoitti:

        Olen mustamies, asuin suomessa yli 17vta. talla hetkella toissa Dubaissa. Olen kanssa aina haaveilut panna valkoisen naista kun oma mies kastoo vierasta. Mutta en koskaan toteuttanut. Ehka joskus kun tulen suomeen takaisin

        Ota yhteyttä kun saavut Helsinkiin...


    • 123

      joo kokeilimme mustaa miestä varuste oli ok,mutta kyllä oli muuten heikko esitys.
      Kehutaan kestävyydellä ja rakastelutaidolla,kesto 5 min ja se oli siinä.
      Ei voida kehua toisille.

      • Nekin on yksilöitä.


    • Musta mies vain panee. Ei vie vaimoa mukaansa. Eikä vaimon suku hyväksyisi mustaa miestä.

    • Jälkiliukas

      Meillä ennen liittoa tytölläni oli musta kaveri, niin avointa että katselin parvkkeelta kun porttikongissa sekstailivat aamuisin kun odotin aamuyöllä... tyttöni oli niin märkä ja täysi, että ei ollut epäilyn asiaa. Se kiihotti minua ja antoi minun tulla jälkiliukkaille, olin mustis, mutta se kiihotti. Myöhemmin baarissa tutustuin mustaan kaveriin, mutta sillä ehdolla, että tyttöni lähti hänen mukaansa ja tuli vasta myöhemmin aamulla kotiin. Annoin mennä ja jatkossa puhelimessa sopivat jo useiden tyttöjen kimpasta näiden mustien romeoiden luokse, yöksi. Mustasukkainen olin, en saanut nukuttua, vaan odotin jälkkäreitä... muutimme toiseen kaupunkiin ja meno tasaantui.....onneksi kuitenkin.

      • Halusin olla läsnä. Katsoa vierestä kun vaimo sai mustaa munaa. Laittaa käsi vamon pakaralle ja tuntea miehen työntöjen voima. Olla vaimon kanssa kuus-ysissä ja katsoa kun parrut uppoaa vaimoni sisuksiin.


    • Isoamustaa

      Minäkin tahtoisin vaimoni kokeilevan mustaa miestä. Onko kenellekään tuttu Hallilu, nakupalat.fi:stä? Näyttäisi omistavan kunnon jöötin (23/6)

      • Anonyymi

        Kokeilitteko?


    • Blackmansbitch

      Myös me kokeiltiin aikoinaan mustaa miestä kun vaimoni sitä halusi. Minua kiihoitti ajatus myös. Sovittiin vaimon kanssa et ehdottomasti kumilla eikä kakkosta.Homma alkoi hyvin ja kiimasesti vaimon nauttiessa mustaa munaa. Sitten kaikesta huolimatta vaimo otti mustan munan sisäänsä paljaana ja antoi myös kakkosta paljaalla. Itse en ole saanut vaimon kakkoseen naida, mut mustan miehen päästi sinne. Mikään ei ikinä ole loukannut niin paljon kuin tuo tapahtuma. Vaimoni puolusteli jälkeen päin et kiimassa ei huomannut et paljaalla veteli ja kakkoseen meni muka vahingossa. Ei kyllä näyttänyt siltä yhtään.

      • Anonyymi

        Olen itse seurustellut mustan naisen kanssa. Saanko kysyä mistä Suomea olette?


    • Meillä kävi samoin. Vitutti kun musta sai mistä itse haaveilen. Eikä vaimo pystynyt peittämään sitä nautintoa minkä sai. Tosin kyllä vaimo huomasi miten se minua kiihoitti.

      Terveisin Vitutti ja Panetti

    • Tiina-61v

      Aikoonaan kun mä erosin silloisesta ukostani , niin kävin paljon reissaamassa ja onnistuin saamaan kunnollista mustaa ihanuutta , Oli kyllä todella ihana kokemus . Sen jälkeen on mieli tehnyt samaa ihnuutta aina kun vain mahdollista . Toki suomalainenkin nuorehko timmigroppainen mies on ihana ja saa mun katseen vaeltamaan ja mielihalun kasvamaan . Mielummin nuorehko kuin vanha ja ryppyinen .

      • Kiva kuulla, kerro lisää jos voit.


      • Anonyymi

        Oikein 🤗mieluummin nuori tumma tyttö ku Valkonen Keski ikäinen luumusukka


    • Bbcking

      Itse olen tummaihoinen mies joka asunut suomessa ja ulkomailla ja kerran olen nainut erästä suomalaista naista samalla kun hänen mies seurasi tapahtumia vierestä. Oli kyllä mahtava kokemus kaikinpuolin jokaiselle vaikka nainen olikin aluksi vähän ujo ja mies mustasukkainen mutta kun vauhtiin päästiin niin nuokin asiat katosivat onneksi, ei ollut mies kuulemma ikinä aikaisemmin nähnyt naistaan yhtä kiimaisena kuin sinä hetkenä. Omasta ja heidän puolesta suosittelen kokeilemaan jos asia yhtään kiinnostaa!

      • Jäikö tapaus siihen yhteen tapaamiseen?


      • raskaaksiko

        Tulisitko panemaan minunkin vaimoani,haluaisin todella nähdä kuinka toinen panee vaimoa ja todellakin panee PALJAALLA.


      • raskaaksiko kirjoitti:

        Tulisitko panemaan minunkin vaimoani,haluaisin todella nähdä kuinka toinen panee vaimoa ja todellakin panee PALJAALLA.

        Seurusteltiin vaimon kanssa. Olin silloin se niin sanottu salarakas. Lomalla pyydettiin huoneeseen pari tapaamamme musta miestä. Mennessä tehtiin selväksi mitä haluttiin. Reitensä avatessaan vaimo antoi minulle päätös vallan. Minähän rakastan vietävästi vierasta spermaa hänen pillussaan. Hän oli unostanut ottaa pillerin ja paljaana painaminen sisälsi raskaaksi tulo riskin. Käskin miesten painaa ilman kumia.


      • raskaaksiko

        Tuo saa aviomiehen kuumaksi pitkäksi aikaa,nopea ja kiihkeä yhdyntä ja lopuksi vieras pamauttaa siemennesteet syvälle vaimon vitun syövereihin.


      • Joo kyllä kiihotti kahtoo kun 2 pani paljaalla vaimooni. Vaimolla poski pulleena mustaa makkaraa paljaana. Eka sessio kesti n 10 min kun sitten mustat pussit pumppasi spermaa vaimon pilluun. Sit ne vaihtoi paikkoja ja toinenki pumppasi spermat pilluun. Kyllä vaimo kerkes nielemäänkin


      • Anonyymi
        Mievain kirjoitti:

        Joo kyllä kiihotti kahtoo kun 2 pani paljaalla vaimooni. Vaimolla poski pulleena mustaa makkaraa paljaana. Eka sessio kesti n 10 min kun sitten mustat pussit pumppasi spermaa vaimon pilluun. Sit ne vaihtoi paikkoja ja toinenki pumppasi spermat pilluun. Kyllä vaimo kerkes nielemäänkin

        Onko tämän jälkeen oltu näin?


    • PauliLiisa

      Ollaan oltu yli kolkyt vuotta yhdessä. Vaimo halunnut niin mustaa kuin valkoista ja siltä väliltä.
      Meillä ollut villiä seksiä kaksin ja kimpoissa. Voidaan suositella pareille joilla toisiaan arvostava suhde. [email protected]

    • eipälj

      mies joka antais vaimonsa toiselle miehelle ei rakasta tätä naist. eikä tämä nainenkaa rakasta sua. tai ehkä kyseessä on vaa kunnioitus. se puuttuu

    • Anonyymi

      Kyllä kelpais meillekkin musta, ISO varusteinen aikuinen Mies mukaan kimppaan..
      Ollaan n. 55v salapari.

    • Anonyymi

      Mustat miehet panevat valkoista naista mielellään anaaliin - valkoisen rodun alennustila

      • Arabit panee valkoista mies mielellään anaaliin. Siinä on sellainen vallankäytön tunne.


      • Anonyymi

        Vaimoni. 51 v oli kolmen mustan miehen `"käytössä`

        kaikki alapään aukot auki jaa sormia joka paikassa pyllyä unohtamatta

        ottivat valokuvia mm. auki olevasta peräaukosta

        vaimo sai monta orgasmia.


    • Anonyymi

      Vaimo on ottanut mielellään monta eri vierasta kolmen kimpoissa. Olen monesti ehdottanut, että kokeilisi välillä myös mustaa. Selvästi se kiihottaa häntä, mutta asia ei vain ole edennyt.
      Täytyy varmaaan vaan jatkaa ehdottelua?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun vaimo myös on puhunut onko musta "parempaa", sanoi kokeillaan, lähdimme hotellilomalle, illanmittaan tanssittiin ja olihan siellä tummia miehiä. Kyselin käviskö tuo vai tuo, ehdotti yhtä noin 25v tosi tummaa ja valkoisten housujen alta pilkotti aika pötky. Hakeuduin seuraan yllättäen poika puhui suomea aika hyvin, tarjosin tiskillä juomat vaimokin tuli viereen poika katsoi kiinnostavasti vaaleaverikköä. Myöhemmin tapasin hänet uudelleen, vaimon kanssa kertoi että kaverit läksi diskoon eikä halunnut lähteä mukaan. Pyysi lupaa tansittaa vaimoa, katsoin kun vaimo arasti alussa tanssi ja pikkuhiljaa läheni, sivummalla näin kun lantio painui kiinni tumman lantioon, tiesin nyt toteutuu. Kutsuin pojan huoneeseen mukaan, vaimo oli alussa varovainen, kerroin pojalle suoraan vaimo ei ole nähnyt tummaa aikaisemmin näytä hänelle.
      Vaimo esteli ei sitä tuolla lailla, poika nauroi ei haittaa ja laski housut vaimon edessä, katsoi pitkään , voi siihen koskeakkin sievästi vaimo otti käteen, kalu alkoi paisua vaimo katsoi minua nyökkäsin. Hiljaa käsi meni juuresta kärkeen, Läksin tupakalle saa olla rauhassa. Kun tulin pojan kalu oli vielä suussa sopi juuri vaimon suuhun poika nosti vaimon syliinsä ja suuteli rintoja, Sami tämä on outoa mutta kiihottavaa, sanoin anna mennä vain.
      Poika näykki nännejä vaimo hieroi kalua, työnsi vaimon seljälleen ja alkoi imeä , näykin vaimon nännejä ja suutelin, kuiskas kiitos. Poika nousi ja asetti kortongin se tuli vain puoleen väliin, Sirkka parkui kun paksu kalu porasi syvälle käänsi vaimon kontalleen Sirkan pylly odotti kovaa kun sai sisään huusi kun tekee hyvää, kesti jonkin aikaa sanoin kumi hankaa, poika katsoi, näytin ota pois. Kun painoi paljaalla vaimo kirkui nyt tuo valtava tatti tuntuu orgasmeja tuli useita Sirkka puri peittoa poika katsoi näytin että sisään, piti kunnolla kiinni ja paineli kunnolla, ei kai se sisään voiih eeiiih se tuleeee uupeaataa vaimo laskeutui vatsalleen. Poika kävi vessassa ja oli lähdössä sanoin jää tänne. Vaimo nousi ylös jää jos mieheni haluaa.
      Vaimo nukkui välissä yöllä tunsin liikettä vaimo katsoi minua näin kasvoista paksu kyrpä on sisässä, näytin vaimolle että nousee, olin nukkuvinani, Vaimo ratsasti pitkän kalun päällä pikkuhiljaa paineli ja paineli miten se mahtuu melkein kokonaan vaimo tärisi orgasmissaan ja kuulin kun sanoi nyt nyt ja poika laski sisään. Aamulla nousin ja herätin vaimon, käyn alhaalla rakas. Kun tulin sisään sievästi, näin peilin kautta poika nai kunnolla Sirkan jalat oli leviällä kuiski pojalle ihanan paksu voiiih joko anna tulla. painoin oven kiinni odotin, kun menin sisään poika oli lähdössä.
      Kirsi veti minut sängylle nyt se on toteutettu oli kyllä eläimellistä ja tumma iho kiihotti alussa. Tule haluan sinua, vaimo halusi alle sinä olet ihanampi ja saan sinua aina , odota Kirsi piti kalun nahkaa tiukasti takana tunnetko kuinka terskasi kasvaa voi luojaaaa alkoi tärisemään laskin illan ja aamun spermat vaimoon, Aamupalalla poikaa ei näkynyt. Kävin kaupassa ja kotona parinpäivän jälkeen annoin vaimolle mustan paksun dildon, halusi yöllä että minä panen sillä takaa.

      • Anonyymi

        On sulla tarinat ja nimetkin menevät keksiessäsi sekaisin. Vedä henkeä. Jäsennä. Rauhoitu.


    • Anonyymi

      Vaimo on usein rakastelessamme hyväksynyt sen että musta mies naisi sitä ja että vois ottaa suuhun kunnon mustaa. Olimme Tampereella hotellissa purimme laukut ja kerroin vaimolle naukkaillessa viiniä, nyt hommataan sulle musta kalu, katsoi silmät pyöreänä mistä tuon hoksit. Iltapäivällä rakastellessamme keroin kuinka musta kalu olisi hyvä sinun suussa. Panin takaa laskin pyllyn alas panin rajusti, kuvittele musta isoterskainen mies panisi sinua et voisi kun levittää jalkoja , pää peitossa kuiski pane minua pane ihana musta kalu työntyy kotiäidin pilluun luoja minä kuolen tule tuleeeh kun laukesin vaimo huusi peittoon. Noustiin ylös ja laittauduttiin alakertaa varten. Vaimo suukotteli vähän väliä, laitoin lähtiessä kameran piiloon jos sattuu tarvimaan. Vaimo meni edeltä kuten oli sovittu baaritiskille ilta oli noin kymmenen, istuin kauemmas pöytään. Tiskillä kävi moni jututtamassa vaimoa ja läksi, kunnes tumma kesäpaitaan pukeutunut mies tuli viereen. Keskustelivat tovi aikaa ja vaimo lähti vessaan, vastasin puheluun, hei Heikki nyt tuli nuori tumma mitä sanot. Onko mukavan oloinen, on on mutta uskallanko tuletko mukaan. En tule riittääkö että laitan kameran nauhottamaan niin voin tulla jos näyttää liian kovalta, no missä sun kamera on, se on siinä sivupöydällä älä koske siihen.
      Vaimo lähti jonkun ajan päästä ylös, läksin terassille ottamaan siideriä. Katsoin välillä puhelimesta ei vaaraa. Vaimo soitti noin kahden tunnin päästä, en viitsi pukeutua tule ylös. Vaimo oli vastassa halasi ja suukotteli, oli ihanaa kiitos sinulle.
      Kytkin kameran ruutuun, vaimo tuli sisälle istui sängylle, mies puhui suomea, oletko varma tästä, olen. Haluan vain imeä, mies otti housut, Wauu kuului vaimolta kääntyi niin että kamerasta näkyy, imi pitkään kalua nuoli ja ihasteli, mies pyysi laskemaan olkaimet, vaimon isot rinnat tuli esiin mies yritti hieroa nännejä laskeutuikin kontalleen imi ja hyväili nännejä pitäähän sinunkin saada hyvää. Vaimo työnsi rinnat oikein esille katsoi kameraan ja sulki silmänsä tiesin äänistä että kohta saa orgasmin. Vaimo hyväili kalua sanoi tuo tuntui ihanalta, huomaatko käsi meni hameen alle, näetkö kasvoista nyt sormet menee sisälle voi että olin jo kiimassa, vaikka oli puhe että vain imen kalua en voinut annoin sormettaa. Mies nousi ylös katso sillä laski kovuus tuntui hyvältä imeä kun tunsi kalun kovettuvan, tuossa vaiheessa yritti irtaantua, katso pidän peffasta kiinni nyt nyt se laukesi olin tukehtua sitä tuli paljon katso valutan sitä rinnoille eikö olekkin paksua. Istuttiin vain tuossa ja katso mies kävi minulle pyyhkeen. Istui minun viereen ja hyväili. Luulin että nyt loppuu, katso taas imee mun rintoja, sinähän kiihotut, kalusi on tosi kova. Mies siirtyi nuolemaan pilluani olin jo nyt niin herkällä katso työnnän kuin huora lantiota katso sitä filmiä, minä imen sua vähän. Katsoin kuinka vaimo oli orgasmin partaalla mies nousi ja hyväili isolla terskalla pillun huulia, katso yritin estää.
      Mies levitti jalkoja työntyi pilluun kuului kirkaisuja, katso tuossa se otti minut annoin naida olin aivan himoissani katso ja kuuntele pillun märkä ääni kuului.
      Vaimo nousi nyt kaluni päälle, nai hiljaa. Huomaatko olin tuossa niin kiimassa että tuossa sain ekakerran luoja kun halusin paksua ajattelin vain että nai siitä olin aivan sekaisin, kun tunsin terska paksuuntui tulin aivan hulluksi näetkö, vaimo alkoi naimaan kovaa huusi kyrpää kyrpää ja laukesin sisään, katsottiin yhdessä kuinka vaomo sai toisen kerran orgasmin ja spermaa sisäänsä. Mies lähti vaimo kääntyi kameraanpäin spermat valui pillusta kun soitti minulle.
      Aamulla vaimo oli häpeissään sanoin tämä ei ole mikään muu kuin yksi haave jonka halusin sinun toteuttavan ja suudeltiin pitkään. Menin ennen aamupalaa tupakille, vaimo soitti ei me voida mennä sinne se on siellä syömässä näki nyt minut ja viittoo.
      Mene hänen pöytään minä syön muualla. Katsoin kun söivät vaimokin naureskeli mies piti kädestä vaimo vilkuili , nyökkäsin. Tuli viesti haluaa uudestaan, vastasin kun tulen takaisin lähde ylös. Vaimo meni ylös soitti noin tunninpäästä, täällä olisi jälkkäriä.
      Vaimo makasi Spermaisena, laitoin filmin pyöriin, heti huoneessa vaatteet lensi pois vaimo eni odottamaan kontallaan mies survaisi kalun sisään, olet upee olet tiukka,vaimo otti kiimaisena kalua vastaan tosi pitkään paineli välillä syvemmälle ja kiljahteli. Kääntyivät sitten poikittain vaimo nousi miehen päälle. Näin kuinka tiukilla pillun huulet oli vaaleaa vaahtoutunutta kiimaa oli kalu juuri täynnä mies imi välillä nännejä kuului kiljahteluja vauhti kiihtyi kuuluii pitkä uuuuuiiiiih kun spermat lensi pilluun vaimo kuiski ihanaa ihanaa ja nousi. Olin koko ajan kalu kovana vaimon sisässä nyt vaimo alkoi liikkua sai orgasmin jatkoi kun tunsi että tulen painoi syväään ja lysähti rinnalla. Katsoi minua meidän pitää lähteä muuten minusta tulee hotellihuora ja liikutti lantiota suttelimme ja suutelimme. Kotia mennessä sanoi ulos katsoen, se oli ihana reissu, rakas.

    • Anonyymi

      eikö ole vaara että mamu vie

    • Anonyymi

      Moni nainen unelmoi tai haluaa isoa mustaa mulkkua. Oma vaimokin ja sai, luvan kanssa. Ja haluaa lisää koska sai isoimman orkun koskaan.

    • Anonyymi

      Minun mieheni haaveili vuosia saavansa katsella kun tumma komistus astuisi minua. Päätin yllättää mieheni meidän hää lomalla,olin tietysti jättänyt pillerin syönnit pois jo aikaa ennen hää päivää toivoen tulevani raskaaksi miehelleni mutta kuinka kävikään.
      Lomalla sain joka yö tummalta komistukselta huikean isoa filettä jalkojeni väliin ja täytyy sanoa että tämä tyttö nautti joka sekunnista niinä öinä kun mieheni katseli vierestä kun sain hyvää hoitoa hyvin varustetulta rakastajaltani. Tulin lomalla raskaaksi ja synnytin tumman sekarotuisn tyttö lapsen jota anoppini ei jostain syystä hyväksy lapsen lapseksi.

      • Miksi ei. Avioliitossa kuitenkin syntynyt?


      • Anonyymi

        Mitäs miehesi sanoi?
        Jatkuiko teidän liitto?


    • Anonyymi

      Olin esimiehen vaimon kanssa yökerhossa kaksin kun hänen miehensä väsyi kesken illan. Tanssittiin ja pidettiin hauskaa ,Hannele on noin 57v mutta edustava ja oikeastaan sika seksy. Illan päälle häntä haki myös puolituttu musta mies, kertoi että aika röyhkeästi tansitti, nauroin oliko mato kunnossa kertoi että nojasi sillä aika reilusti lantioon. Kysyin myöhemmin tansiessa onko koskaan halunnut mustaa miestä, kuiskas olishan se ehkä jännää. Kävelytin hänen tiskille mustan viereen ja tilattiin paukut ja jäätiin keskustelemaan. Kerroin puolilta öin jos käytäs huoneessani ja houkuttelin miehen mukaan. Hannele tuli pesuhuoneessa viereeni, mitä oikein meinaat, menin taakse ja katsoin peilistä hänen kasvojaan suutelin kaulaan kuiskasin, haluaisin panna sinua tuon Marcon kanssa ja hyväilin kupeita katsoi peilin kautta Hannelen ilmettä, nauroi että kummallekkin. Hyväilin rintoja ja tunsin nännit pyöritin sormilla niitä ja tulin lantiolla kiinni, en kai minä voi noin vaan. Suukotin korvaa ja kaulaa anna meidän vähän edes hyväillä ja mentiin huoneeseen. Kun tein pukut suutelin Hannelea ja kysyin oletko suudellut mustaa miestä , nauroi onko siinä eroa. Kokeile mene syliin Marco suuleli kunnolla ja hyväili aika korkealta pohkeita Hannele alkoi perääntyä menin viereen hyväilin toista jalkaa ja avasin mekon takaa laskin olkaimet ja liivit suudeltiin kumpaakin rintaa nännit oli kovat tatit ja Hannele huokaili, en saisi tehdä näin olen naimisissa. Suudeltiin rintoja ja laitoin sormet pilluun se oli kyllä eri mieltä se suorastaan tulvi. Marco veti mekon pois ja suuteli pikkareita Hannele kuiski korvaani ei kai me ja kun Marco suuteli pillua halasi ja levitti jalkoja kuiskasolenko teidän, kuiskasin olet ja koko yön. Riisuimme vaatteet ja kunhannele näki ison mustan kalun tarttui siihen ja alkoi imemään käänsin kontalleen ja panin sisään kiima valui pillun huulia pitkin kun panin kunnolla, nostin Hannelea ja ymmärsi nousi mustan kalun päälle paksu musta kalu painui sisään Hannele nai kuin nuori tyttö huudahtreli ja kertoi kuinka kalu täyttää sen kokonaan välillä istui kalu kokonaan sisällä ja tärisi nai aika kovaa välillä kun Marco alkoi äännellä huusi että pane sisään kaikki makasi pitkään kalu sisässä ja nousi sitten vessaan. Marco lähti pois ennenkuin Hannele tuli takaisin. Otettiin juomia Hannele laskeutui alas ja otti kalun suuhun imi sitä ja kertoi kuinka ihanalta oli tuntunut työnsi minut seljälleen ja istui kalun sisäänsä katsoi silmiin olet ihana rakasteltiin pitkään ja taas oli pitkään kalu sisässä ja nautti sen tunteesta. Kertoi että oma elämä on vähän tylsää ja vakiintunutta ja oli yllättynyt kuinka oli halunnut ja kahta miestä vielä. Meni omaan kämppään. Aamulla tuli puoli seitsemän koputtamaan ovea, tuli sisään puotti mekon pois suudeltiin kiihkeästi meni seljälleen kuiskas pane minua, kuiski kuinka haluaa kunnolla naitiin kiihkeästi, puhelin soi, joo olen alhaalla voin kysyä mitä haluat, samalla panin kunnolla Hannele yritti estellä ja kuunteli. Heitti puhelimen sängylle kuiskas nai kunnolla kietoi jalat ympärille, ukko haluaa aamupalan huoneeseen.Käänsin kontalleen Hannele makasi aivan yläruumis sängyssä, voi pane minua, en kestänyt pitkään vaan huusin nyt tulee Hannele pyöritti pyllyä kunnolla ja otti vastaan kaiken. aamupalalla laittoi miehelle menemään aamupalaa tarjoilijan kautta ja soitti menen kävelylle kun on vähän tunkkainen olo. Kun päästiin huoneeseen olimme heti toistemme kimpussa nuolin Hannelea ja hän nautti siitä kun saa antaa miten haluaa. Puolilta päivin tapasin kummankin ala-aulassa, kun halasin Hannelea kuiskas vieläkin valuu ja hymyili.
      Oemme myöhemminkin tavanneet ja aina on ollut yhtä kiihkeää ja vapautunutta.

      • Anonyymi

        No joo mutta yritä nyt edes vähän jäsennellä ja vetää välillä henkeä näiden tarinoidesi kanssa.


    • Anonyymi

      Olemme alta 50 v pariskunta , olimme parvekkeella (alakerta) ja otimme vaimoni kanssa paukkuja ja kuuntelimme musiikkia , aurinko paistoi , siihen tuli naapuritalon muuttanut musta poika noin 20 v pummaamaan tupakkaa , annoimme pyysin istumaan ja kysyin ottaako paukun ( osas aika hyvin sumea täällä suomessa 4 vuotta ) . Siinä otettuamme muutaman paukun huomasin mustan pojan vilkuilevan vaimoani. Sillä vaimolla ei ollut kuin bikinit ja aika isot tissit. Siirryimme sisään kun aurinko meni pilveen . Minä istuin sohvatuoliin ja vaimoni ja poika sohvalle , siinä keskustelu siirtyi sexsiin ja poika kertoi hänellä olevan hankaluuksia olla saman ikäisten kanssa sängyssä kun hänellä on niin iso , vaimoni vilkaisi minua ja meni punaiseksi , arvasin mitä hän ajatteli , ehdotin pojalle kahden kesken haluaisiko nussia vaimoani . Hän meni hämilleen ja nyökkäsi , kävin kertomassa vaimolleni , hän oli vähän epävarma kokeilin pillusta ja ihan märkä , käskin vaimoni riisumaan ja menemään sänkyyn selälleen , sanoin pojalle että , menee perässä poika riisui vaatteensa ja kulli seisoi mahtavana , ainakin 25 senttinen ja paksuutta hirveästi , ajattelin että , mahtuuko vaimon pilluun . Poika meni makkariin . Menin vilkaisemaan 10 minuutin päästä siellä poika pani vaimoani oikein kunnolla . Hetken päästä poika tuli makkaroita , menin itse sinne siellä vaimo maksa selällään ja sperma valui pillusta , sanoi että , oli pojalla valtava kyrpä . Tätä panemista jatkui 2-3 kertaa kuukaudessa noin puolen vuoden ajan kunnes poika muutti muualle .

      • Anonyymi

        Ja tässä sulla ihan sama juttu. Mielikuvitustahan sulla riittää.


    • Anonyymi

      minä kans järjestin vaimolle mustaa isoa en tiennyt että hän oli bi siis sain itsekin mustaa peppuun olipa ihana ilta

    • Anonyymi

      Olimme vähän päälle kolmikymppiset,ja loma matkalla kaukana. Oli kuumaa joten usein olimme rannalla ja siitä menimme ottamaan juotavaa.
      Vaimolla jäi useinkin silmät kiinni mustiin miehiin.
      Sanoinkin leikkisästi hänelle siitä ja sain hymyilevän vastauksen ..olenko mustasukkainen?
      Pakko oli myöntää että olin.
      Voisitko ajatella että katsoisit kun musta työntyy muhun.
      Hmm ,se olikin kysymys,vastasin kysymyksellä.
      Haluaisitko?
      Ehkä jos se ei riko meidän avioliittoa ,vaimoni kuiskasi.
      Se jäi siihen,mutta seuraavana päivänä katselimme kun ruotsalaisen mamman ympärillä parveili mustia miehiä.
      Uteliaana menimme juttelemaan hänen kanssaan.
      Hymyillen hän kertoi että se on helppoa. Ketju vasempaan jalkaan vaimolle ja sellainen pata q siirtotarra bikinien ylä rajaan ..mielummin pillusta vasempaan . Kannattaa laittaa silleen että saa piiloon ja sopivassa tilanteessa näytille kun sattuu sopiva näköisellä olemaan. Rouva oli vielä avulias ja antoi pari siirtotarra vaimolle .
      Jo samana iltana vaimolla oli kulta ketju nilkassa ja pata q navasta vasemmalle noin puoli vaaksaa.
      Vaimo oli hermostunut,otti parit siiderit kun mentiin katsomaan mitä olis tarjolla.
      Siinä oli pari ranta poikaa ,mustia kamuja niin kun vaimo sanoi.
      Kun nuoret miehet olivat lähellä, vaimoni laski bikinien rajaa niin että siirtotarra tuli näkyviin.
      Näki miesten kasvoilta heti että syötti oli tehonnut.
      Miehet juttelivat keskenään ennen kun he tulivat juttelemaan vaimolleni.
      Minä olin kun ilmaa,hymy oli korviin asti,ja vaimolle tarjottiin juotavaa.
      Ei mennyt kun hetki niin oli sovittu että pojat tulee työpäivän päätyttyä aulabaariin.
      Olimme hyvissä ajoin paikalla.
      Kun kaksikko saapui ,lähdettiin huoneeseen.
      Ei mennyt kun hetki niin vaimo oli ilman vaatteita,ja pojat miettivät vaimolla kullejaan jotka sojottivat uljaan ylöspäin.
      Vaimo ei oikein tykännyt imeä,oli kuulemma karmean makuisia.
      Joutui kuitenkin.
      Ainakin ääntä vaimosta lähti kun vuorotellen pojat surutta työntyvät rouvaan.

    • Anonyymi

      Olen myös ehdotellut vaimolle mustaa poikaa, poika on useasti meidän piha-alueella nuoren veljensä kanssa. Vaimo meni ulos lapsemma kanssa pojat on saman ikäisiä, katsoin ikkunasta kun pojat leikki ja vaimo keskusteli pojan kanssa. Vaimo tietoisesti pyllysteli pojan edessä kun kaitsi lapsia. Poika seurasi tiiviisti ja vaimo oli välillä poikaan päin niin että rinnat näkyi komiasti kaula-aukosta.
      Useampana päivänä olivat yhtä aikaa ulkona, vaimo kertoi että on aika nuori olisko 18v. ehkä alle mutta seuraa kiinnostuneena sanoin anna mennä jos onnistuu.
      Yhtenä iltana poika istui yksin penkillä ja otti juomaa laukustaan sanoin vaimolle mene käymään autolla ja ota sieltä kossu pullo mukaan. Tarjoa pojalle, jos nousetta yhdessä juoksen ylempään kerrokseen niin ei näe minua.
      Vaimo oli jo ollut pitkään asunnossa kun avasin oven kuulin heti että ovat makkarissa, vaimo kehui pojan kalua ja kuului muminaa varmaan imi samaan aikaan kuulin kun nousi päälle poika kysyi kumista vaimo sanoi ei tarvi jos tuo sopii sisään kuului vaikerrusta nyt nyt menee voi ettäääh kuuli tuttua korkea ulinaa nyt mamma sai kunnolla kuului iso pillun lotina ompa vaimo märkä. Menin ovelle poika säikähti sanoin tee nyt loppuun kun olet aloittanut vaimo imi kalua taas kuntoon ja tiuskasi pitikö sinun nyt tulla. Istui kalua sisään ja alkoi naimaan katsoin kuinka jäi pitkästi ulos kun ei sopinut vaimo keinutti hiljaa siään enemmän huokaili ei enempää ja laskeutu että poika voi imeä nännejä pylly tärisi ulinan yhteydessä ja vaimo sai kunnos orgasmin. Vaimo käänsi pojan päällensä ja antautu kunnolla puristi kynsillään pyllystä ja poika ähkäisi ja näki kuinka ruiskii sisäänn pitkillä pohja työnnöillä. Vaimo oli aivan pantuna sängyssä katseli vaan kattoon kun poika puki ja lähti.

    • Anonyymi

      Useat naiset haluavat isoa mustaa. Osa tunnustaa, osa ei. Mulle on useampi nainen kertonut joko fantasioivansa tai sitten haluavansa mustaa.

    • Anonyymi

      【H】【a】【l】【u】【a】【t】【k】【o】 【r】【e】【n】【t】【o】 【s】【e】【k】【s】【i】【ä】【?】 【R】【e】【k】【i】【s】【t】【e】【r】【ö】【i】【d】【y】 【n】【y】【t】 【i】【l】【m】【a】【i】【s】【e】【k】【s】【i】 👉 https://vk.sv/h4865478 👈

    • Anonyymi

      etsin juuri sellaista naista kuka panee mustia miehiä haluasin sellaisen seurustelusuhteen ja pitäisin hänestä hyvää huolta hän voisi vaikka mennää naimisiin kanssani ja silti saisi mustaa munaa joka päivä jos asia kiinnostaa niin kirjoita minulle [email protected]

    • Anonyymi

      Mun vaimo tykkää mustasta isosta kalusta.

    • Anonyymi

      Anna vaimosi toteuttaa haaveensa. Kokemuksesta tiedän, että se vain parantaa Kaikkea......!!!

    • Anonyymi

      Mulla on paljon kavereina naisia. Useat heistä on saanut haluavansa mustaa, isomulkkuista miestä. Osa on saanutkin ja ne haluaa lisää. Osoite mustat mulkut voittaa teidät mennen tullen.

      • Anonyymi

        totta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uu­­­s­­i s­­ek­si­­­tea­tteri ava­utu­­­u Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikk­­­i­­­. Il­­­moit­­­tau­­tumine­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­­­äl­l­­­ä - http://2533444.com/H/x0GF 👈

    • Anonyymi

      Olen lähes viisikymppinen upea nainen. Lähdin neljä vuotta sitten "etelään" nauttimaan. Yksin, olen sinkku. Menin toisena päivänä nudisti rannalle uteliaana. Otin evästä mukaan. Hain paikkani rannalta iltapäivällä. Kiertelin rannalla ja dyynien välissä. Asetuin sitten auringonottoon, tietysti alasti. Hetken päästä tuli lähietäisyydellä musta nuorehko mies, alasti.Välillämme alkoi tapahtua kun aurinko alkoi laskea. Aikaisemmin olimme kyllä luoneet pitkiä katseita. Pyysin häntä luokseni. Sitä hän odottikin. Vaihdoimme suudelmat ja juttelimme pitkään. Tarjosin purtavaa ja juotavaa. Sitten alkoi tapahtua. Olimme kahdestaan. Hiukan pelotti.
      Rastelimme pimeässä useasti ja pitkään. Hänen vartalonsa oli lihaksikas ja kalu oli erityisen pitkä....
      Rastelimme rannalla ja huoneistossa kaksi viikkoa, läpi yön. Kaveri oli kestävä ja osasi tyydytyksen taidon. Hän kertoi avoimesti olevansa suhteessa usean suomalaisen vanhemman naisen kanssa. Hänellä oli jonkinasteinen tarve saada auttaa naisia ja hiukan ansaita. Sopi minulle. Rakastellessä käytämme aina kondomia. Puolen vuoden päästä kävin uudestaan saman kaverin hoidossa. Kyllä tuntee saaneensa nauttia viikkoja yhtäkyytiä.
      Kolmannella kerralla "mieheni" lähti käymään yhtenä päivänä vanhempiensa luona. Rannalla minua seurasi kaksi nuorta mustaa miestä. Ajattelin olla antautumatta, mutta pienessä viinissä katsoin parhaaksi nauttia. Ilta meni rannalla naisessa molempien kanssa. Ja koko yö asunnolla.Aamulla pimpsani oli kuin komppania olisi vieraillut.
      Seuraavana päivänä taas vakiopano. Ihmetteli kun olin vaisu. Pojat ottivat niin kovasti etten pystynyt vaatimaan kondomia. Vakiokaverini käytti, onneksi. Pojilta sain tuliaisiksi klamydian. Enää ei ilman korttia. Tapanilan vieläkin säännöllisesti ihanaa Isokyrpäistä ystävääni. Nautin mustasta....

    • Anonyymi

      Otimme vaimoni kanssa yhtenä perjantaina viinaksia , oli kesä 2022 . Vaimoni sanoi että , haluaisi mustan lapsen , minä , oletkin käynyt naapurissa usein , paneeko se mies sinua , vaimoni , Päivi ei tietenkään vaan heidän tyttö on niin ihana . Naapurissa asuu ,mpariskunta nainen on vaalea ja mies musta . Vai sellaiset haaveet sinulla on tuumasinn, sinä olet jo 49 ja et varmaankaan saisi lasta , Päivi siihen , kävin lääkärissä toissa viikolla ja hän sanoi ettei minussa ole mitään vikaa että , lasta hankkimaan jos siltä tuntuu mutta , seuranta on tiivistä . No mitäs sanot meidän lapsille kun he näkevät mustan lapsen . Vaimoni koeputki hedelmöityksessä sattui virhe . Päivi oli näköjään ajatellut jo pitempään lasta , kun vastaukset olivat valmiina . No okei , alamme huomenna etsiä , Päivi hyppäsi syliin ja sanoi hän haluaa kullia , menimme sänkyyn ja Päivi muista kortsun kanssa . Seuraava päivä koitti ja aloimme keskustelemaan asiasta , sanoin ettei se mikään iäkäs saa olla 20-30 vuotias , iso kyrpäinen että , ylettyy kunnolla pillun pohjaan ja haluaa nussia paljaalla ja päästyä sisään , vaimoni siihen ok. Mistä etsitään , sanoin kaikilta treffi sivuilta ja laita kuvasi . Laitoimme muutamaan paikkaan haku ilmoitukset . Ensimmäinen tuli jo tunnin päästä mutta , se oli vaalea vanha ukko . Mutta sitten tuli puhelu Tampereelta ja siellä oli 27 vuotias ja 188 cm kaveri ja sanoi kullin kooksi 27/6 cm . Vaimoni sanoi että , saako kuvia sinusta ja minä laitan takaisin . Puolen tunnin päästä tuli ja vaimo sanoi että , kokee poika ja täysin musta ja kalukin on lähemmäs 20 cm levossa . Minä otin päivistä kuvia , vähän rohkeampiakin että , kiinnostuu , alaston kuvaa ja rohkeampa , sängyssä sohvatyynyn päällä eli pylly huomattavasti ylempänä ja ja Lat levällään ja koukussa , Päivi piti kiinni käsillä polvitaipersta . Tuli vastaus , milloin hän tulisi , vaimoni laski että , ens perjantaina tulisi 2 viikkoa kuukautisten loppumisesta ja sanoi sopiiko ensi keskiviikko ,ja olisitko sunnuntaihin , poika Bill ( muutettu ) Sani sopii . Keskiviikko koitti ja lähdimme junalle vastaan , Päivi oli laittanut vain minihameen ja löysän TJ paidan eikä muuta . Kun Bill saapui Päivi ja Bil halusivat , lähdettiin autolle , Päivi ja Bil takapenkille . Heti alkoi suutelu ja Bil tutustui päivin tisseihin ja pilluun , kun saavumme meille , Päivi ja Bil syöksyivät makkariin ja kohta alkoi kuulua naimisen ääntä , siellä Bil nussi kunnolla päiviä ja kohta kuului huutoa kun Päivi sai orkun . Naimista han se olikin sunnuntaihin asti , 3-4 kertaa päivässä bilmkykeni . Kun Bill oli lähdössä , Päivi ja Bil sopivat uudesta naimis tapahtumasta , veimme niin junalle ja palasimme kotiin , sanoin oli se panemista , sait kymmenittäin orgasmeja ja spermaa pilluun litran ainakin jos tuolla ei tule raskaaksi niin ei millään , kysyin vielä otitko Bolin kyrvän kokonaan pilluun , Päivi siihen , otin , ekaksi se tuntui että , menee pillusta läpi mutta sitten tottui niin pitkään . Sanoin Nyt ei muutakun , odotellaan , kaksi viikkoa meni hitaasti , ei kuulunut monkkareita meni kolme , ei ja sitten kun meni neljä niin Päivi teki raskaustestin ja positiivinen , hän hyppäsi kaulaani ja pussaili , hymyili , saatoin hänet sänkyyn riisuin , nuolin ja kiipesin päälle , nyt ei tartte kumia , Päivi nyt saat nussia niin paljon kun haluat ja niin minä nussinkin .

    • Anonyymi
    • Hyi vittu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimoni Päivi 54 v . Puhuu mustasta miehestä , mitähän sen kalu tuntuisi pillussa , sanoin ei kaikilla mustilla ole iso . Hän oli nähnyt kun olin laittanut , porno filmin tabletissa ei pyörimään , missä musta jätti kyrpä nussii vaaleaa naista ja rajusti .,kerran tässä tuli musta iso kokoinen varmaan 185 - 190 pitkä ja roteva nuorimies pyytämään tupakkaa , tarjosin . Puheltiin siinä niitä näitä ja kerroin vaimoni fantasiasta , saada mustaa miestä . Tämä , ( kutsutaan häntä vaikka jhonnyksi ) John kysyi minkä ikäinen , onko lihava , laiha , nätti . Sanoin maksan tietenkin , eihän opiskelijoilla liikaa rahaa ole . John sanoi , toteutetaan vaimosi haave ,nkysyi miten , hän nauroi , ja sanoi milloin , minä siihen käykö huomenna , otamme vaimoni kanssa viinaksia ja teen niinkuin sanoin . Voisiko sinulle soittaa ja hän antoi numeron . Kun perjantai koitti , niin kävimme vaimoni kanssa saunassa ja otimme viinaksia , meni muutama lasillinen ja vaimoni oli huppelissa . Riisuin hänen vaatteensa ja vein sänkyyn , hän sanoi , haluat nussia , sanoin joo . Aidoin vaimoni sänkyyn kiinni . Jalat levällään ja kova sohvatyyny pyllyn alle , kädet myöskin taakse ja sängyn päätyyn kiinni ja side silmille . Nuolin pillua vähän aikaa ja sanoin päiville odota pieni hetki . Kävin soittamassa jhoö lnnylle , kerroin hänelle päivistä ja voitko tulla 10 minuutin päästä , parvekkeen kautta , ( asumme maantasalla ja helppo tulla kaiteen yli ) , jhonny sanoi olen siellä 10 minuutin päästä tai vähän ennen . Menin päivin luokse jatkoin nuolemista välillä nännejä ja suukottelemassa , Päivi alkoi olla siinä pisteessä että , oli mulkkua vailla , vilkaisi kelloa 10 minuuttia oli kulunut , nousin ja menin parvekkeelle , jhonny oli siellä istuskelemassa , sanoin Päivi odottaa mutta ei tiedä mitä saa . Sanoin jhonnylle että , älä puhu vaikka Päivi kysyisi mitä ja ota liina hänen silmillään kun olet tullut . voit riisua siihen olkkariin , hän äkkiä vetäisi vaatteet päältä ja kysyi minne , näytin . Hänellä oli aika iso jo velttona 15 senttinen . Menin kirkkaamman ovelta , siellä jhonny nuoli päivin posliini pillua ja Kouri käsillään tissejä , Päivi voihki ja sanoi pane mua , johnnyllä seisoi se oli aika iso, jos minulla on 17/4,5 niin hänellä oli ainakin 25/6 kyrpä . Kun hän työnsi sitä päivin pilluun , niin Päivi oli hämmentyneen näköinen , arvasi että , panija en ollut minä . Johnny pani täyttä päätä , kalu kokonaan päivin pillussa , Johnny nussi rajušti ja Päivi huokaili ja sanoi kohta tulee , Päivi sai ekan orgasmin ja jhonny jatkoi kalun survo osta päivin pilluun , kun oli kulunut arviolta 20 minuuttia , jhonny vauhti kiihtyi ja Päivi olisi orgasmin kourissa , sitten jhonny nussiminen loppui , häneltä kun tuli , hän otti päiviltä siteen silmiltä ja suuteli päiviä . Päivi oli ihan äimänkäkenä ja kysyi kuka sinä olet , Johnny . Päivi jatkoi kyselyä , miten sinä minua nait , jhonny vastasi , koska sinä olet hyvän näköinen ja sinulla on hyvä pillu . Jhonny veti kalunsa päivin pillusta ja sanoi olipa hyvä nussia sinua paljaalla ja sai päästää sisään , antoi päiville vielä suukon ja tuli pukeutumaan . Jhonny sanoi , kyllä hän tulee uudelleenkin päiviä panemaan , eikä tarvitse maksaa , sinulla han on minun puhelin numero ( no kyllä on soitellu , nimittäin Päivi ja kolme kertaa kahden viikon aikana Päivi on saanut mustaa ) . Kävin irroittamassa päivin , hän kyseli , mistä löysit tuon jhonny , sanoin hän tuli parvekkeen reunalle kysymään , saisko sua nussia . En usko sanoi Päivi , minä älä usko , se halusi nussia sinua . Päivi kysyi vielä hiljaa , voisko jhonny tulla vielä uudelleen , sanoin että , kyllä jos annat pillua , otettiin paukut ja menimme sänkyyn takaisin , kanalla oli paljon spermaa ja Päivi repäisi sen pois ja meni selälleen ja työnsin kaluni heti pilluun , sehän oli liukas ja ison kullin jälkeen löysä , niin työnsi kaluni kakkoseen ja aloin nussia , sanoin päiville siitä ja sanoin nussin huomenna pilluun .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olimme menossa vaimon kans Hesaan junalla.
      Lähdimme käymään vietä ravintola vaunussa ottamassa yhdet siiderit..
      Olimme lähdössä Oulun asemalta.
      Ravintola vaunuun saapui iloinen nuorten miesten kolmikko. Sellaisia hujoppeja.
      Istuivat limppareiden kans viereemme.
      Yksi oli ihan yön musta,vaimoni tuijotteli salaa sitä. Huomattiinhan hänet.
      Kysyin vaimolta kuiskaten ,kiinnostaako?
      Sain vastaukseksi,hmmm.
      Mutta naaman puna kertoi kysymättäkin.
      Jossain vaiheessa kun juttelimme ,pojat pyysivät että hakisin kaljat heille.
      Kysyin ikää.
      En uskaltanut hakea,olis tullut vaikeuksia myyjän kans.
      Sanoin että jos haluavat niin pussi kaljaa olis makuu hytissä.
      Niin lähdettiin.
      Kyllä pojatkin tiesivät juonen,ja halu kiilsi silmissä.
      Olivat pojat muuten 17 ,ja lentopallon pelaajia.
      Olivat palaamassa harjoitus leiriltä Oulusta.
      Kysyin ihan suoraan Kiinnostaisko vaimo heitä.
      Vaimo tarkasti poikien varmistukset, imeskeli vuorotellen kovana seisovia kulkeva.
      Eteenkin sen mustan vehkeiden kohdalla huokailu lisääntyi.
      Kuinka helposti se kävikään.
      Ja pakko sanoa että nuoret olivat tosi sonneja.
      Ne kaksi valkoista nuorta miestä nai ensin ,sillä vaimosta tuntui että pillu tarvi liukkaria.

      • Anonyymi

        Pakko jatkaa tähän vielä.
        Enpä uskonut miten kiihoittavaa oli nähdä kun nuoret miehet tyydyttävät halunsa vaimoon.
        Ainoastaan mustalla kaverilla oli kokemusta naisesta. Vaimoni sai siis niiltä kahdelta nuorelta mieheltä poikuuden.
        Seurattiin siitä läheltä kuinka vaimo sai spermaa kipeään pilluun.


    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­ts­­­umme sinu­­t kä­ym­­ään uude­­ss­­a cha­­­tis­­­sa! Meitä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H2t3X9

    • Anonyymi

      Me puhuttiin ja katseltiin filmejä musta panee vaalea naista, vaimo tunnusti jos joskus sais. Oltiin lomalla espaniassa, tarjoilija oli tumma ja iso poika piti äitinsä kannsa pientä ruokapaikka sovin äidin kassa että käydään ja maksetaan illalla tai varalta etukäteen ei tarvi kuljettaa rahoja, Meni kolme päivää poika tuli tuomaan ylimääräisiä rahoja oli jo ilta paikka oli kiinni. Annoin juomaa pojalle, kuiskasin vaimo on ihastunut siihen.
      Vaimo käveli bikinit päällä edes takaisin, kysyin haluaisiko otti juomaa kuiskas ehkä. Kerroin vaimolle ota nyt jos haluat, lähdin terassille. katsoin ohuen verhon läpi vaimo istui pojan syliin, ylä osa lähti heti poika imi rintoja vaimo nousi ja kääntyi vasten näin kuinka vaimo nautti ja hiero haaroiasta poikaa vaimo nousi ja pojan kalu tuli esiin se oli jäntevä ja paksu istuin terassilla ja katsoin, vaimo laskeutu ja imi paksua kalua pää vain heilui aiak pitkään nousi ja ohajasi sisään kuului heti huuto tämä on valtava , nousi ja peräänty pöytä tuli vastaan katsoin kun vaimoni työnnettiin pöydälle valtava kalu painui sisään vaimo huusi peloissaan kalu liikkui edes taas ääni vaimeni alkoi kuulua hiljaa pane pane jalat kiinnittyi vartalon taakse lantio nousi vaimo huusi luojaah kun on iso, nyt vaimo oli pantavana poika käänsi vaimon kuului kirkaisu kun kalu painui syvälle vaimon leviä pylly oli pystyssä iso kalu runnoi sitä pitkään, vaimo kiljui kun poika laski sisään ja veti pois spermaa valu paljon pitkin jalkaa. poika lähti. Tulin terassilta pyyhin enimmät ja vein vaimon sänkyyn nukkui aamuun, Menin yksin aamupalalle pojan äiti laittoi aamupalan tuli pöytään sanoi poika oli pitkään ulkona, katsoin noin 50v naista silmiin hymyili, katsoin paidan alla ei mitään pitkät nännit paisto alta nainen sanoi kahvia keittiössä.
      Kun menin sinne sanoi poikaa käytetään hyväksi kun on iso no se. Kävelin kuppi kädessä lähelle nainen peräänty ja ovi aukeni takaa. ovi sulkeutu avasi rinnat esille kuiskas do you want me, imin naista ja panin pöytää vasten oli halukas ja valmis panin kohmelon kiimalla kun laskin sisään kuiskas kiitos suomeksi.
      Illalla pokan äiti sanoi vaimosi pärjää tule mun luo. Kuultiin kun vaimo valitti, sain naiselta suukkoja kuiskas poika tulee aamulla, oli kiva ja ihana nainen kun aamulla menin huoneeseen vaimo nukkui pitkään.

    • Anonyymi

      Oltiin lomalla vaimo Heli 45 ja hänen tytärpuoli Terhi melkein kahdeksantoista, kiereltiin koko päivä pitkin rantaa ja baareja Terhi sai juomia kuten mekin.
      Saavuttiin hotellille suihkuun ja makoiltiin.
      Vaimo lähti käymään alakerrassa istuttiin Terhin kanssa pelkissä uima-asuissa. Terhin asu ei paljon peittänyt ja alkoi tuntua tukalalta Terhi huomasi sen jakeimaili kävellessään aivan selvästi.
      Terhi halusi alas ja laittoin vain kesä mekon päälleen ja pyörähteli sanoin suoraan olet porno Terhi vain nauroi kuiskas haittaako.
      Alhaalla käveltiin pöytään terassin runalle, vaimo oli toisella reunalla kahden mustan piirittämänä Terhi kuiskas kumpi yrittää arvataanko. Meni aikaa toinen lähti, Terhi huokasi katso kuinka sen lahkeessa on iso.
      Heli naureskeli miehelle joka yritti silitellä polvea koko ajan. Terhi soitti mennään iskän kanssa kaupungille pärjäätkö, Katsoin Terhiä ja sitten vaimoa, kuulin kuinka Heli kysyi oletteko pitkään Terhi katsoi minua ja sanoi ollaan jo menossa ehkä kolme tuntia. Katsoin vaimoa kuiskas jotain miehelle ja nousivat.
      Terhi sanoi viereinen huone on vapaana kysyn jos voisin ottaa yhdeksi yöksi kun kursaatte. Katsoin sivusta kun Terhi selitti respassa tummalle naiselle ja sai avaimen.
      Noustiin ylös ja huoneeseen Terhi avasi ostamansa pullon ja teki juomat, hiipi hiljaa terassille viittoi mukaan.
      Kurkistettiin lasisen väliseinän kautta, Heli oli jo ilman yläosaa mustan miehen imiessä nännejä, Terhi katosi katselin vähän hengästyneenä vaimon käyttäytymistä. Terhi tuli peilin kanssa työnsin sen sievästi väliseinän taakse Terhi oli takana kuiskas ethän keskeytä, Terhi tuli ihan selkään kiinni tunsin kovat nännit selässä Terhi kuiskasi imeeköhän äit nyökkäsin ja niinhän siinä kävi kun sai ison kalun käsiinsä imaisi heti suuhunsa Terhi aukoi housujani ja laski alas, Helin imiessä sen tytär työntyi polvilleen ja imi kalua nuoli ja imi. Heli laittautu kontalleen sängylle musta mies liikutteli kaluaan pillun päällä ja tyntyi sisään, Heli kuiski aika ääneen nai valkoista huoraa mies vastasi englanniksi jotain ja pani voimalla.
      Terhi nousi eteen ja katsoi äitiään kuiskas pane pikku pillua ja notkisti selkää. kokeilin sormella ja sehän oli pieni kastelin kalun pään ja työnnyin sisään.
      Terhi vapisi ja pidätteli kädellään liikuin sievästi kun pillu kastui kunnolla panin niin tiukkaa tuntui että nahka lähtee. Kuultiin selvästi kun vaimo kiljui ja huusi lisää mustaa kyrpää, Terhi katsoi minua ja nauroi näytti että mennään sisään suljettiin ovi ja juostiin sänkyyn. Imin Terhin pikku pillua Terhin yrittäessä vetää hiuksista nousin päälle ja suoraan sisään Terhi piti jaloilla kiinni kuiskas paras kalu pantiin nopeaan Terhi tuli äkkiä alkoi vain vapisemaan ja halasi silloin laukesin tuli pitkiä isoja sperma ruiskauksia. Makoiltiin sängyllä Terhi sanoi että oli nähnyt meidän rakastelevan useasti ja halunnut minua.
      Terhi kysyi entä äiti ja katsoi otti puhelimen Heli vastas Terhi sanoi haittaako jos menee vielä kolme tuntia tavattiin suomalaisia Heli vastas ei haittaa soittakaa kun tulette.
      Käytiin pesulla ja käveltiin alasti, Terhi tuli eteen suutelin vatsaa ja pikku karvoitusta Terhi nauroi ajoin karvat joku aika sitten suukotin pillua ja nuolin kielellä tunsin kuinka se kostui Terhi sanoi haluan tuota ja istui syliin keinutti kalun sisäänsä kysyin oletko monesti hymyili en monesti käytän pillerejä ja keinui hitaasti, kuiskas katsotaan.
      Hiivittiin terassille, peilistä näkyi kuinka vaimo istui kalun päällä selkä suorana miehen hyväillessä rintoja Terhi veti sänkyyn ja istui uudelleen kuiskas olen haaveillut miltä tuntuis olla huora ja alkoi naimaan alkoi kuulua aika märkää ääntä kiljahteli syvällä tosi syvällä. Kuiskasin musta mies nai ja painoin lantiosta Terhi kuiski niin nai luoja kun tuntuu ja kiljahteli ja vapisi kuiski ruiski pikku pilluun ruiski laskin spermat sisään. Terhi oli pitkään päällä nousi vireen kuiskas oli iha kuin musta panis. Makoiltiin vierekkäin kysyin haluaisitko oikeasti halasi , en tiedä uskallanko.
      Terhi soitti äidilleen tullaan tunnin päästä. Kun tultiin huoneeseen vaimo oli nukkumassa, kuiskas kiva kun tulitte terveenä.
      Seuraavana päivänä mentiin aamupalalle, Heli vilkuili tiskille Terhi naureskeli ja syötiin, huoneessa Terhi sanoi menkää kaupungille kahdestaan. Vaimo laittautu ja käveltiin oikein käsi kädessä kaupungilla kun Terhi soitti sanoin et kai Terhi sanoi vain soittakaa ennen kun tuletta. Olin tulisilla hiilillä koko matkan ja vedätin takaisin menoa Terhi soitti tulkaa. Makoiltiin illalla terassilla, Terhi sanoi täällä olisi mukava naida, Heli katsoi ja sanoi hullu kaikki näkisi mistä sinä tuon hoksasit Terhi sanoi on niin lämmin ja kohta pimeää. Iskä lähdetään kaupungille lähteekö äiti?
      Heli venytteli ei en jaksa menkää te. Päästiin käytävään Terhi aukasi oven , äkkiä tänne. Avasiterassin oven hiipaili kuuntelemaan Heli oli terassilla soitti jonnekkin puhui englantia ei mennyt pitkään kun kuului koputus ja Heli huokasi suomeksi haluan ulkona.

      • Anonyymi

        Terhi kuiskas me ei nähdä voi hitto ja riisui vaateet ja nojasi seinään laskeuduin alas katsoi pieniä huulia ja suutelin pitkään tiselta puolen kuului. suutele niitä odota haen peiton kohta kuului ei heti sieltä ihana kieli, Terhi vilkaisi palasi äiti antaa nuolla mennään sisään.
        Sisällä Terhi istui syliin kysyi haluanko kuulla, no kerro.
        Pyysin tuota miestä korjaamaan ilmastointia, otin sen päältä pois. Kun tuo tuli sanoin nait äitiä ja vedin sen housut alas, sen kalu kasvoi heti. Mies nosti minut kainalosta nakkas sängylle ja työnsi pään hameen alle suoraan pilluun piti käsisät ja imi ja nuoli ihanasti nousi päälle se pani kuin väkisin olin ihan sen vallassa halusin hurjana tulin kahdesti ennen kuin se ruiski sisään.
        Istui sängyllä kohta nousi ja piti imeä kalua se oli hurjan musta ja kova pani takaa olin sen huorana pitkään ja sitten lähti. Mennään katsomaan Heli antoi pillua ulisten sejällään kohta tuli joku toinen kuulin kun mies sanoin my frent Heli esteli mutta kohta kuului sama ulina mies kehui very good very good. Kun miehet lähti Heli noitui vittu huorana kertookohan ne jollekkin ja meni suihkuun.
        Mentiin omaan huoneeseen Heli sanoi kyllä väsyttää Terhi sanoi käyn vielä alakerrassa ja katsoi minua.
        Istuttiin Helin kanssa olohuoneessa kun viereisestä huoneesta kuului ulinaa Heli sanoi kehtaavatkin noin. Menin parvekkeelle kuulin siellä oli kaksi miestä. Terhi tuli yöllä kuiskas oli ihanaa.
        Sitten kotona Heli oli varovainen ja väsynyt, Terhi sanoi niillä oli joku visva syylä odottele kyllä äiti paranee sinuun se ei tarttunut minuun kyllä.
        Kuukauden päästä Terhi soitti ja menin avuksi kertoi että se iso teki kipeäksi pitkän aikaa suuteli kalua ja nauroi tämä ei en tiedä huommenna.
        Helikin antoi mielellään ja oli tosi aktiivinen , näillä mennään nyt


    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla mustaa miestä

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe