nikki pöllitty

raxub

miten nikin pölliminen onnistuu? mun nikki pöllittiin. Vaik salikset oli vaihettu... ja mun nikkii ei oo olemas enää.. -.-

5

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsggdsgsd

      poistettu vastaukset? oli 2 kpl!!

    • Suomi24 sääntöjä noudattaen ketään ei saa kehottaa tekemään rikosta toisten nickien ja salasanojen urkkiminen on väärin joten siksi poistin vastaukset.

      Poistan koko ketjun pikapuoliin.

      • SDASFGFSA

        Olin kuule jälkimmäinen niistä vastaajista, ja ei me rikokseen ketään kehotettu! Me neuvottiin ottamaan yhteyttä palveluntarjoajaan, että raasu saa rakkaan nickinsä takaisin!

        Toistan. Kun rosvo on poistanut aloittajan nickin saatuaan sen haltuun, säilyy nick IRC-Gallerian tietokannassa vielä 2 viikkoa sen jälkeenkin. Jos aloittaja tietäisi ne tunnukset, jotka nickillä oli poistamishetkellä (joita täs tapauksessa nyt ei tiedä), niin hän voisi palauttaa nickinsä yksinkertaisesti kirjautumalla niillä sisään ja toimimalla ohjeiden mukaan. Mutta koska varas ehti vaihtaa nickin nimeä ennen poistoa, kannattaisi aloittajan kertoa ylläpidolle ja tiedustella, josko he voisivat selvittää, mitä nickille kävi ja mitkä tunnukset siinä nyt on. Mitä rikollista tässä on?


      • SDASFGFSA kirjoitti:

        Olin kuule jälkimmäinen niistä vastaajista, ja ei me rikokseen ketään kehotettu! Me neuvottiin ottamaan yhteyttä palveluntarjoajaan, että raasu saa rakkaan nickinsä takaisin!

        Toistan. Kun rosvo on poistanut aloittajan nickin saatuaan sen haltuun, säilyy nick IRC-Gallerian tietokannassa vielä 2 viikkoa sen jälkeenkin. Jos aloittaja tietäisi ne tunnukset, jotka nickillä oli poistamishetkellä (joita täs tapauksessa nyt ei tiedä), niin hän voisi palauttaa nickinsä yksinkertaisesti kirjautumalla niillä sisään ja toimimalla ohjeiden mukaan. Mutta koska varas ehti vaihtaa nickin nimeä ennen poistoa, kannattaisi aloittajan kertoa ylläpidolle ja tiedustella, josko he voisivat selvittää, mitä nickille kävi ja mitkä tunnukset siinä nyt on. Mitä rikollista tässä on?

        Hei.. Tässä ketjussa oli puhetta sellaisesta asiasta josta en voi sallia puhuttavan / neuvottavan palstalla nimittäin salasanojen kaappaus.
        Ei ole minun ongelmani jos sitä seuraava viesti poistuukin mukana.

        Voisit ehdottaa ylläpidolle että seriffit saisivat
        poistettua viestit yksi kerrallaan eikä montaa lähde kerral kun joku viesti poistetaan. toinen vaihtoehto on viestin muokkaus joka toimisi jopa paremmin.

        Olethan varma ettet sanonut mitään neuvoa vinkkiä salasanojen kaappaamiseen tai kyseisistä ohjelmistoista.


      • gdsgshs
        Doopie kirjoitti:

        Hei.. Tässä ketjussa oli puhetta sellaisesta asiasta josta en voi sallia puhuttavan / neuvottavan palstalla nimittäin salasanojen kaappaus.
        Ei ole minun ongelmani jos sitä seuraava viesti poistuukin mukana.

        Voisit ehdottaa ylläpidolle että seriffit saisivat
        poistettua viestit yksi kerrallaan eikä montaa lähde kerral kun joku viesti poistetaan. toinen vaihtoehto on viestin muokkaus joka toimisi jopa paremmin.

        Olethan varma ettet sanonut mitään neuvoa vinkkiä salasanojen kaappaamiseen tai kyseisistä ohjelmistoista.

        Olen varma, että en kertonut mitään laitonta (koska minulla ei ole mitään hajuakaan sellaisista). Mutta joo ymmärrän nää Suomi24:n ongelmat, joten en kanna kaunaa, tms. ehheh. Ihmettelin vaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe