Olen härkä ja syntynyt 30.4. Jonkin verran horoskooppeja ja astrologiaa selanneena, olen tajunnut, että minussa ei ole juuri mitään härkää. Oinaan luonnekuvaukset sopivat kaikki minuun. Miten tämä voi olla mahdollista? Miten pystyn selvittämään esim. nousevan merkkini? Olen mielestäni selvästi 'oinaampi' =) Jos joku vois tietää kertoa mulle lisää, olisi kiva kuulla vastauksia.
härkäkö?
Biffi)
1
765
Vastaukset
- Katsomaan
Ota Guugles astro.fi.. Sielä pystyy menee katsoon kun laittaa syntymäiän ajan kelolla koska syntynyt saat kaiken mikä olet nousevis sun muissa..Sielä myös kaikkea kuukausihoroskooppi viikolle joka päivälle,vuosihoroskooppi, ja tarot kortit voit kysyä asioita ja ne vastaa viisaasti. Ym Ym....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118