Olen härkä ja syntynyt 30.4. Jonkin verran horoskooppeja ja astrologiaa selanneena, olen tajunnut, että minussa ei ole juuri mitään härkää. Oinaan luonnekuvaukset sopivat kaikki minuun. Miten tämä voi olla mahdollista? Miten pystyn selvittämään esim. nousevan merkkini? Olen mielestäni selvästi 'oinaampi' =) Jos joku vois tietää kertoa mulle lisää, olisi kiva kuulla vastauksia.
Vastaukset 1
- Katsomaan
Ota Guugles astro.fi.. Sielä pystyy menee katsoon kun laittaa syntymäiän ajan kelolla koska syntynyt saat kaiken mikä olet nousevis sun muissa..Sielä myös kaikkea kuukausihoroskooppi viikolle joka päivälle,vuosihoroskooppi, ja tarot kortit voit kysyä asioita ja ne vastaa viisaasti. Ym Ym....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3561522- 1141226
- 1171107
- 116871
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22863- 111822
- 40488
- 18480
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i96463- 36433