minulla DNA kaapelikaista ja motorolan langaton päätelaite, mutta mikäköhän mahtaa olla vikana kun jatkuvasti internetyhteys on poikki ja modeemista sammuu cable valo?
kaapeli laajakaista ongelma
6
914
Vastaukset
Tarkista oman pään kaapelikytkennät ja ota yhteyttä DNA:n tukeen mieluiten silloin, kun yhteys on poikki.
Yleensähän kaikki aina pelaa tai mystisesti palautuu juuri tekniseen tukeen soitettaessa. ;)- paulus roiha
mulla on ADSL yhteys ja siinä on monta kertaa ADSL valo mennyt pimeäksi ja kun olen soittanut tekniseentukeen niin soiton aikana se ADSL valo on sitten syttynyt ja teknisestätuesta sanotaan vaan että mitään vikaa ei ole.
aika kummallista tälläinen tosiaankin että silloin aina kun soittaa tekniseentukeen niin yhteys palautuu.
onkos teillä muilla DNA:n käyttäjät tapahtuneet tälläistä? - kyllä
paulus roiha kirjoitti:
mulla on ADSL yhteys ja siinä on monta kertaa ADSL valo mennyt pimeäksi ja kun olen soittanut tekniseentukeen niin soiton aikana se ADSL valo on sitten syttynyt ja teknisestätuesta sanotaan vaan että mitään vikaa ei ole.
aika kummallista tälläinen tosiaankin että silloin aina kun soittaa tekniseentukeen niin yhteys palautuu.
onkos teillä muilla DNA:n käyttäjät tapahtuneet tälläistä?kyllä
- kaapeli kaapeli
mulla oli neljäkuukautta DNA kaapelikaista ja se pätki päivittäin ja muutenkin sanon että DNA kaapelikaista ei pelaa kenelläkään kenet tunnen.
- lade ivanofi
minun ei annettu edes ottaa kaapelikaistaa kun sanoin että taloni on 27 vuotta vanha niin liikkeessä vaan sanottiin että noin vanhassa talossa ei kaapelikaista toimi ilman pätkimistä koska kaapelin laatu oli tuohon aikaan vielä niin heikkoa että se riittää vain pitämään kaapeliTV:n toiminnassa.
- viikunasuu
lade ivanofi kirjoitti:
minun ei annettu edes ottaa kaapelikaistaa kun sanoin että taloni on 27 vuotta vanha niin liikkeessä vaan sanottiin että noin vanhassa talossa ei kaapelikaista toimi ilman pätkimistä koska kaapelin laatu oli tuohon aikaan vielä niin heikkoa että se riittää vain pitämään kaapeliTV:n toiminnassa.
no minun taloni on vain 11 vuotta vanha ja isännöitsiä on sanonut että kaapelit ovat tämän päivän tasoa vaatimukseltaan sillä taloon tehtiin viimevuonna kaapeli remontti.
tein asiasta vikailmoituksen operaattorille ja nyt katsotaan että mitä he saavat aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821