Poika täyttää huhtikuussa 10-v.
Nyt sitten jo kovasti pähkäilyttää, että millaiset synttärit järjestäisi...=(
Kavereita kotiin ( pikkuveli 3-v sotkee puuhat, niin kuin yleensä..?=) ), onko pojat jo liian vanhoja Hop Loppiin tms. Argh! Kun en ole mikään juhlienjärjestäjä- tyyppi, jelppiä!!!
10-vuotis synttärit...
12
4580
Vastaukset
- viidenäiti
Meillä vietettiin yhdet kymppisynttärit uimahallissa. Tilaussauna, ja uinnin jälkeen kahviossa lihapiirakat ja jäätelöt. Olin itse mukana.
Entä keilailu? Ainakin meilläpäin keilahallissa järjestetään synttäreitä.
Urheilutalo? Meidän lapset ovat olleet urheilutalolla järjestetyissä synttärijuhlissa. Olivat siellä leikkineet jotain, killuneet renkaissa yms ja sitten syöneet kakkua yläkerran kokoustilassa. Soita ja kysy lähimmältä urheilutalolta. Vaatii tietysti sitten itseltä sen, että järjestää sinne jotain leikkejä.
Sitten on nää Raksit yms, eli vaan mennään muutaman kaverin kanssa syömään. Ja siihenhän voi liittää elokuvat. On tietty aika kallis setti, eli pari kaveria vaan mukaan tähän. Meidän lapset on ollu tämmösilläkin synttäreillä kyllä.
Ja jos kotona haluaa bilettää, niin 3v pääsee siksi aikaa varmaan leikkimään jonkun kaverin tai serkun luo tai mummulaan tai kummille.Tai isä vie heseen ja leikkipuistoon tai uimaan... Näin säilyy synttärirauha. Sitten vaan teette julmasti pitsaa ja ostatte limsaa ja jäätelöä ja sipsejä ja se on siinä!- hyviä
ja hauskoja ideoita! :)
- esko
Jokin esiintyjä synttäreille on kans toimiva.
Meidän pojalla oli synttäreillä taikuri vuosi sitten. - esko
esko kirjoitti:
Jokin esiintyjä synttäreille on kans toimiva.
Meidän pojalla oli synttäreillä taikuri vuosi sitten.... löytyki aika helposti kyseinen herra netistä.
www.benelf.fi
suosittelen häntä. On käyny esiintyy mies myös joillain meidän tuttavilla joille ollaan suositeltu.
- tiptop-mama
Meillä myös poika täyttää hetken kuluttua kymmenen.
Ehdottelin kaikkea edellä mainittuja, mutta ei halunnut mitään sellasia. Kuulema ihan tavalliset mehukekkerit, johon sukulaisten lisäksi kutsutaan vain pari parasta kaveria:)
Kaikki teemajutut ja menomestat ovat hänestä hölmöjä. Mutta oletko kysynyt pojaltasi mitä hän itse haluaisi? Kymppijuhliaan viettäviltä varmasti löytyy mielipiteitä. - Äiti auttaa.
No ei ole liian vanhoja . minunkin ystäväni viettivät Hop-Lopissa synttärin 3-11 ja iloisia olivat kakkua ( jäätelö kakku) yms. Ja sitten lisäksi Hop-Lop on nykyään Helsinggissä . Ei Joensuussa. Tiedoksi pitäkää hauskat juhlat ;)
- Nuoriso-HIP HOP
Anteeksi vaan mut tää on nuoriso chat! mummit jä yms äidit MUUALLE! ja ei tarvii puhuu!
- jessi2
Nuoriso-HIP HOP kirjoitti:
Anteeksi vaan mut tää on nuoriso chat! mummit jä yms äidit MUUALLE! ja ei tarvii puhuu!
niin äidit pois:D
- ÄITITIIIITITITITITIT
D:
- -reku-
LISÄÄ VAAN MEIJÄN TYTSYL ON SYNTTÄRIT ENS VIIKO LA SU TAI PE JA SYNDET PIDETÄÄ KOTSAS
- jessi2
vai että niin me pidetään meijän tytöllä erikois synttärit ja ne pietään egyptissä ja 10 kaveria tulossa:((
- kallis bilettäjä
kun mä täytin kymmenen niin mun synttärit pidettiin ainaskin nuoriso tilalla siellä oli myös pomppu linna ja koulun sali piljardi pöytä kaikkea mitä voi kuvittella toisaalta se maksaa paljon mutta meillä oli onnea kun äiti piti iltapäiväkerhoa samassa paikassa niin saatiin nuoriso tila ja sali ite toisaalta pomppulinna ja herkut piti ite ostaa :D :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972