Oi Emma Emma

Mitä oiskaan

Mitä oiskaan ollut 80-luvun Emma-gaalat ilman Dingoja, kun

1984
Vuoden yhtye Dingo
Vuoden tuottaja Pave Maijanen
Vuoden sävellys Levoton tuhkimo

1985
Vuoden yhtye Dingo
Vuoden sävellys Autiotalo
(Miessolisti Pave Maijanen)

1986
Miessolisti Neumann

Vuosina 1988-1990 Emmoja ei jaettu
Ja kun muistaa, että noina vuosina oli jaettavia Emmoja vaan 5-7 -luokkaa. Nyt taitaa olla ainakin kymmenkunta eri jakoluokkaa.

9

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perästä kuuluu

      Mikähän on Dingon Emma-tilanne nyt 2000-luvulla, kun niitä "jakoluokkia on kymmenkunta"? Herää kasariunestasi ja palaa jo tähän hetkeen!

      • lause:

        Se jolla ei historiaa ei myöskään tulevaa. Ei oppi sinällänsä ojaan kaada. Ja totta onhan Dingo osa historiaa - mutta yhä elävää historiaa!


      • Totta puhut
        lause: kirjoitti:

        Se jolla ei historiaa ei myöskään tulevaa. Ei oppi sinällänsä ojaan kaada. Ja totta onhan Dingo osa historiaa - mutta yhä elävää historiaa!

        Ja olihan Titanic myös aikanaan jotain mahtavaa!


      • leffaa
        Totta puhut kirjoitti:

        Ja olihan Titanic myös aikanaan jotain mahtavaa!

        katsotaan ja aarteista unelmoidaan?!


    • noi mies

      Ihan oikeesti hei,osaako Herra Pertti Nieminen laulaa , onko tuolle "tekniikalle" jokin määritys??

      • hegulli

        peräsin raikaa 80 luvulla.

        Kerro nyt peräsin montako emma tai ylipäätään mitään ehdokkuutta on dingolla tällä vuosikymmenellä?.

        Dingo on ihan ok mutta Pekka Peräsimen hehkutus käy jo hermoille saatana!!!!

        Saatana kohta Peräsin hehkuttaa kun Dingon levy on sijalla 100 Suomen virallisella listalla.


      • Kaikki osaavat

        laulaa. Kokonaan toinen juttu on, miltä se kuulostaa muiden korvissa.

        Neumannin (Niämisen) laulu on jossain itkevän naisen ja ruosteisen saranan välimaastossa. Plus vibraatto.

        Dingon piisit ovat aivan kelvollisia, tosin niitä ei oikeastaan viitsisi kuunnella enää. Toisin kuin Niämisen idolien The Sweetin legendaarista hittituotantoa ja varsinkin äijien omaehtoista hard rock -matskua (Sweet Fanny Adams -albumi ja uudemmat, jotakuinkin albumiin Level Headed asti).

        http://en.wikipedia.org/wiki/Sweet_(band)


      • Harvat onnistuu
        Kaikki osaavat kirjoitti:

        laulaa. Kokonaan toinen juttu on, miltä se kuulostaa muiden korvissa.

        Neumannin (Niämisen) laulu on jossain itkevän naisen ja ruosteisen saranan välimaastossa. Plus vibraatto.

        Dingon piisit ovat aivan kelvollisia, tosin niitä ei oikeastaan viitsisi kuunnella enää. Toisin kuin Niämisen idolien The Sweetin legendaarista hittituotantoa ja varsinkin äijien omaehtoista hard rock -matskua (Sweet Fanny Adams -albumi ja uudemmat, jotakuinkin albumiin Level Headed asti).

        http://en.wikipedia.org/wiki/Sweet_(band)

        Metkaa kyllä ku kattellee kaikenmaailman kommentteja ja kritiikkiä HHP:nkin osalta. Joku itkee, että on se kauheet ku kuullostaa rokkikitaroilta, toinen mankuu syntikkaa ja kolmas sanoo että on liian kovaa menooa et enemmin lisää poppii! Nyt sitten taas päinvaston. En ymmärrä aina oikeesti näitä juttuja.

        Sitten Neumannin laulusta. Mä tykkään tosta tribuutista oikeesti. Hieno juttu ja hyvä lätty. Mutta aina jäi kuuntelun jälkeen semmonen kevyt onttous. Pitkää mä sitä funtsin että missä syy. Löytyhän se. Poissa oli Neumanni! Kyllä se vaan oikeeseen Dingosoundiin kuuluu narinoita tai ei.


      • pekko....
        Harvat onnistuu kirjoitti:

        Metkaa kyllä ku kattellee kaikenmaailman kommentteja ja kritiikkiä HHP:nkin osalta. Joku itkee, että on se kauheet ku kuullostaa rokkikitaroilta, toinen mankuu syntikkaa ja kolmas sanoo että on liian kovaa menooa et enemmin lisää poppii! Nyt sitten taas päinvaston. En ymmärrä aina oikeesti näitä juttuja.

        Sitten Neumannin laulusta. Mä tykkään tosta tribuutista oikeesti. Hieno juttu ja hyvä lätty. Mutta aina jäi kuuntelun jälkeen semmonen kevyt onttous. Pitkää mä sitä funtsin että missä syy. Löytyhän se. Poissa oli Neumanni! Kyllä se vaan oikeeseen Dingosoundiin kuuluu narinoita tai ei.

        peräsin se jaksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe