Maanantain Maaseudun Tulevaisuudessa oli ilmoitus uudesta tuotteesta nimeltään TwinN. Vaikuttaa nettisivujen perusteella aika mielenkiintoiselta. Täällä ja monissa muissakin paikoissa haukutaan ja syystä Yaraa.
Mutta eihän se pelkkä haukkuminen mitään auta, pitää myös ottaa käyttöön vaihtoehtoisia menetelmiä ja tämä voisi kenties olla yksi.
Mielipiteitä?
TwinN
17
2267
Vastaukset
- hcbzcn
mainosulostulot on anaalista
- kari66
Mä en nyt ymmärtänyt tuota äskeistä viestiä tosta mainosasiast. ei kait ne firman tyypit nyt täällä jaksa ja ehdi roikkua.
Mutta mä soitin sinne Twinnistä ja kysyin kaikkea mahdollista ja kyllä sain asiallista tietoa luomupuolelta ja muustakin.
Ei kannattais aina heti tyrmätä kaikkea uutta ennenkuin ollaan kokeiltu. Hyvähän se on, että tulee uusia ja vaihtoehtoja. Minustakin tää oli kyllä hieno uutuus. Kunhan saadaan tutkimustuloksia niin nähdään. Aion testata itse perunalle ja ohralle,vehnälle ainaskin. 60 hehtaarille ainakin.
Kari - Valituksiin kyllästynyt
kari66 kirjoitti:
Mä en nyt ymmärtänyt tuota äskeistä viestiä tosta mainosasiast. ei kait ne firman tyypit nyt täällä jaksa ja ehdi roikkua.
Mutta mä soitin sinne Twinnistä ja kysyin kaikkea mahdollista ja kyllä sain asiallista tietoa luomupuolelta ja muustakin.
Ei kannattais aina heti tyrmätä kaikkea uutta ennenkuin ollaan kokeiltu. Hyvähän se on, että tulee uusia ja vaihtoehtoja. Minustakin tää oli kyllä hieno uutuus. Kunhan saadaan tutkimustuloksia niin nähdään. Aion testata itse perunalle ja ohralle,vehnälle ainaskin. 60 hehtaarille ainakin.
KariJoo, mä tilasin jo 45 hehtaarille, aika veto. En kauheasti oo seuraillut keskusteluja, teen ihan itte päätökset. rohkea rokan syö. ja aion toimia oikein ja saada ohralleni hyvät tulokset.
Just niinkuin joku sano, että turha tässä on valittaa Yarasta ja muusta, jos ei edes aiota kokeilla muuta tai uskoa mihinkään muuhun.
Markku
- Apulannan?
Olisiko tämä korvaava tuote apulannalle? Oudolta kuullostaa mutta jotenkin silti kiinnostaa.
- apila-arska
Kyllä se sen korvaa. Tilasin 4 pakettia eli ihan vaan apilalle pistän kokeeksi 10 hehtaarin verran.
- celcius
apila-arska kirjoitti:
Kyllä se sen korvaa. Tilasin 4 pakettia eli ihan vaan apilalle pistän kokeeksi 10 hehtaarin verran.
Mitenkähän toi toimii suomen olosuhteissa, bakteeri toimintahan on vilkasta kun maa on lämmintä, yritin katsoa TwinN sivuilta, mutta ei sielä puhuttu mitään maan lämpötilasta. Siitä vaan että on testattu afrikas...
- apila-arska
celcius kirjoitti:
Mitenkähän toi toimii suomen olosuhteissa, bakteeri toimintahan on vilkasta kun maa on lämmintä, yritin katsoa TwinN sivuilta, mutta ei sielä puhuttu mitään maan lämpötilasta. Siitä vaan että on testattu afrikas...
Kysyin silloin kun tilasin. Siellä perinteisellä puolella se lisätään ensimmäisen kerran sitten kun kasvi on 4-6 lehtiasteella ja toisen kerran lippuasteella. Ensimmäinen lannoitus vedetään Yaran tai millä nyt vedättekin sitten. Ja kun maan lämpötila on kuitenkin 4-6 lehtiasteella jo lämpimämpää. Kysyin tuosta Afrikasta. Tuote tulee Australiasta ja siksi testattu siellä ja jossain Keniassa. Tuote käytössä Pohjois-Englannissa, Pohjois-Saksassa, pohjois-Kanadassa. Noissa maissa keskilämpötila on samaa kuin meillä on huhti-toukokuussa. Minulle lähettivät lisää esitteitä, kun ei siellä netissä ole kaikkea eikä kaikkia tutkimuksiakaan. Kait niillä on aika riski tulla Suomeen, mutta eikait ne turhaan tulisi. Iso firma siellä on takana, onhan se hyvä, että joku Suomessakin yrittää uutta. Onhan näitä vaikka kuinka paljon. Katotaan kuinka käy.En kuitenkaan liity ensimmäisenä tuomitsijoihin, voihan se olla että tuo kusee ihan täysin. Tosin on sieltä muualta maailmalta ennenkin tullut hyvää tavaraa. Apilaa, viljaa ja perunaa. Siinäpä se.
- twintwin
apila-arska kirjoitti:
Kysyin silloin kun tilasin. Siellä perinteisellä puolella se lisätään ensimmäisen kerran sitten kun kasvi on 4-6 lehtiasteella ja toisen kerran lippuasteella. Ensimmäinen lannoitus vedetään Yaran tai millä nyt vedättekin sitten. Ja kun maan lämpötila on kuitenkin 4-6 lehtiasteella jo lämpimämpää. Kysyin tuosta Afrikasta. Tuote tulee Australiasta ja siksi testattu siellä ja jossain Keniassa. Tuote käytössä Pohjois-Englannissa, Pohjois-Saksassa, pohjois-Kanadassa. Noissa maissa keskilämpötila on samaa kuin meillä on huhti-toukokuussa. Minulle lähettivät lisää esitteitä, kun ei siellä netissä ole kaikkea eikä kaikkia tutkimuksiakaan. Kait niillä on aika riski tulla Suomeen, mutta eikait ne turhaan tulisi. Iso firma siellä on takana, onhan se hyvä, että joku Suomessakin yrittää uutta. Onhan näitä vaikka kuinka paljon. Katotaan kuinka käy.En kuitenkaan liity ensimmäisenä tuomitsijoihin, voihan se olla että tuo kusee ihan täysin. Tosin on sieltä muualta maailmalta ennenkin tullut hyvää tavaraa. Apilaa, viljaa ja perunaa. Siinäpä se.
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun itse olin keväällä niin velli, etten uskaltanut tilata, onko tullut millaisia tuloksia?
- heinäpeikko
twintwin kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun itse olin keväällä niin velli, etten uskaltanut tilata, onko tullut millaisia tuloksia?
Tuossahan ei suoraan sanota mutta taitaa olla saman valmistajan tuote.
http://www.farmit.net/farmit/fi/03_kasvinviljely/01_farmituutiset/_309_mikrobivalmiste.jsp - Solid Snake
heinäpeikko kirjoitti:
http://www.farmit.net/farmit/fi/03_kasvinviljely/01_farmituutiset/_309_mikrobivalmiste.jspJa sitten seuraava valmiste kehiin.
.....Luin juuri Maaseudun tulevaisuudesta uudesta mielenkiintoisesta aineesta, minkkiöljy.... - Nyt on maahantuojall
Solid Snake kirjoitti:
Ja sitten seuraava valmiste kehiin.
.....Luin juuri Maaseudun tulevaisuudesta uudesta mielenkiintoisesta aineesta, minkkiöljy....Nyt on maahantuojalla makea paikka läväyttää keväällä lupaamansa riippumattomien tutkijoiden tulokset pöytään, kyllä siinä arvostelijoita hävettää.
- vain ja ainoastaan
heinäpeikko kirjoitti:
http://www.farmit.net/farmit/fi/03_kasvinviljely/01_farmituutiset/_309_mikrobivalmiste.jspYaran maksama mainos!
Yrittävät vain epätoivoisesti pönkittää horjuvaa luottamusta vanhoihin ympäristömyrkkyihinsä.
Ja pimittää kaiken todellisen tutkimustiedon. - nokkavarras
vain ja ainoastaan kirjoitti:
Yaran maksama mainos!
Yrittävät vain epätoivoisesti pönkittää horjuvaa luottamusta vanhoihin ympäristömyrkkyihinsä.
Ja pimittää kaiken todellisen tutkimustiedon.Tietääkö kukaan missä Twin N testauksia tehtiin Suomessa? MTT? Joku muu?
Ei taida montaa paikkaa enää olla kun niin innokkaasti on ajettu alas koko tutkimusasemaketju. - Naswer
nokkavarras kirjoitti:
Tietääkö kukaan missä Twin N testauksia tehtiin Suomessa? MTT? Joku muu?
Ei taida montaa paikkaa enää olla kun niin innokkaasti on ajettu alas koko tutkimusasemaketju.No missä se tieto on? Ai niin ovat pimittäneet sen, aikahyvin on onnistunut.
- pyärtänönkiärtäjä
männä kesänä tuli kokeeltua ja kauralla oli niin isoo vaikutus että tilasin äsken lisää
- affff
Männä ja männä missä on ne tutkimustulokset?
- murremaalta
affff kirjoitti:
Männä ja männä missä on ne tutkimustulokset?
Vuon männä kesänä olin suihkun jälkeen ajelemassa partoo ilkosillani, vuon miulla oli se Twin n törppönen siinä kauopin päillä, en tierä mitteen se kätönen siihen kopsasi.
KOKO pullonen tyhjeni siihen etumukselle ja melan varteen, jo vain loiskahti.
No siinä töppösen nesteet kuivatin äitimuorin pellava pyyhkeeseen ja mänin muota.
Aamulla kun heräsin oli koko komeus kun päsäpallomaela!! On kommee, kun karhun maiela!!
Ihan kun olis ollunna meloni norsun kärsen päessä.
Ajattelin koko raholla tilata lissee ja ruiskutta koko törppösen vaemon rinnustalle, suohaan Pamelan mullukat täenne Pöröjärvellikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446