olisiko kellään antaa vinkkejä kun haluaisin tehdä 160l tankin yhteen kulmaan itse sellaisen pienen kiviröyhkiön jossa kuitenkin pitäisi olla kalan mentävät kolot?
mistä sopivat kivet (ei siis mitään nyrkin kokoisia) ja miten kiinnitys toteutetaan? eli koon pitäisi olla n. l:25cm k:15 s:10. kiitoksia ohjeista:)
kivikasa koriste
5
430
Vastaukset
- fish KING
Multa saat laattakiveä halvalla... sen kasaamiseen en ole itse käyttänyt mitään silikonia vaan kasa kyllä pysyy siinä mihin sen asentaa omalla painollaan.
Tuu hakemaan sopivat palaset nin katotaan niille asevelitarjous. - fish KING
no, parkanosta tiätty
- j.h
385 km... jouluna kyllä olin kihniössä, mutta eipä nyt ole sinnepäin asiaa:) kiitos kuitenkin tarjouksesta! en mä kyllä kovin montaa palaa tarvitse jos lähettäisit ne yks kerrallaan kirjekuoressa x)
- fish KING
j.h kirjoitti:
385 km... jouluna kyllä olin kihniössä, mutta eipä nyt ole sinnepäin asiaa:) kiitos kuitenkin tarjouksesta! en mä kyllä kovin montaa palaa tarvitse jos lähettäisit ne yks kerrallaan kirjekuoressa x)
perkeles, no, jos tulee perille on ihime 8/
- j.h
fish KING kirjoitti:
perkeles, no, jos tulee perille on ihime 8/
eipä ole meirän postilaatikossa näkynyt... täytyypi haastaa käräjille tuo postilaitos jos ei ala kuulumaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837