on vittumaisen vaikea(regular tasolla oon pelaillu)...ratkasevat maaliin mahdollisesti johtavat syötöt menee aina vastustajalle..
ja vastustaja ei tee harhasyöttöjä..
koivinkaan usein..
onko pro evolution soccer yhtä vaikea
vai vieläkin vaikeempi????
kannattaako pro evolution soccer ostaa??
saako siinä pallon helpommin pois???
pro evolution soccer 2008
pablo83
3
367
Vastaukset
- pablo83
tarkotin että pro evolution soccer 2009,kannattaako ostaa??
- pablo83
epäkohta pelissä on se että vastustaja pääsee keskeltä läpi mutta ite ei pääse..
- kannata
ostin just itekki sen ja on kyl vittumainen peli. syötöt menee eri suuntaan mihin on painanu yleensä vastustajalle. maalinteko on ihan perseestä yleensä yksinläpi tilanteet menee ohi taipäin veskaa ei ikinä maaliin.myös puolustaminen on tehty päin vittua.
oli kyl yks paskimmista ostoksista ikinä ei vatus kannata ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647