Onko tietoa
a) rannikolta
b) muilta alueilta (vuoristoa paljon vai?)
Meneekö käytännössä alle nollan ollenkaan tai kovin usein ja jos menee niin paljonko voi mennä.
Entäs paljonko lunta voi tulla?
Vuoristossa hyvinkin kuivaa ja kylmää? Vai onko vesistöjä sisämaassa?
Tattista
Ilmastosta
1
353
Vastaukset
- Expat
Bulgariasta loytyy niin vuoristoa kuin alavaa maatakin, merenrantaa unohtamatta.
Sofian kaupunki sijaitsee vuorten ymparoimana (korkein Vitosha n. 2600m) 500m korkeudella merenpinnasta. Kesat ovat kuumia, mutta talvella saattaa tulla yhdessa paivassa puolikin metria lunta. Kaksi viikkoa sitten Sofiassa oli -10 C ja lunta todella paljon, tanaan on satanut koko paivan kuin saavista kaataen ja lampotila on 10 C hujakoilla, eli joka ainoa lumihiutale on sulanut.
Rannikolla on hieman erilainen, leudompi ilmasto, mutta kylla siellakin oikea talvi on miinusasteineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428