Art in Tanzania

mummeroinenn

Moikka!
Onko kellään kokemusta Art in Tanzania järjestön vapaaehtois/lomamatkoista? Kesällä olisin menossa ja olisi kiva kuulla kokemuksia?:)

4

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne Kans

Oon ite menossa sinne kans, haluatko antaa s.posti osoitteen niin vaihdellaan lisää juttua? :)

• mumme

Heippa!:)

Oon menossa toukokuu 18. ja tarkotuis ois lähteä kesäkuun 15. Osuuko ajankohta mitenkään yhteen? Ootko hoidellu jo paperijuttuja ja tollasia. Mun olis tarkoitus tänään varailla lentoa jo ja huomenna lähettää viimiset lomakkeet sinne ja maksaa ensimmäinen matkan erä... Pikkasen jännittää et miten koko homma oikein onnistuu..!

• Sinne Kans
        mumme kirjoitti:

Heippa!:)

Oon menossa toukokuu 18. ja tarkotuis ois lähteä kesäkuun 15. Osuuko ajankohta mitenkään yhteen? Ootko hoidellu jo paperijuttuja ja tollasia. Mun olis tarkoitus tänään varailla lentoa jo ja huomenna lähettää viimiset lomakkeet sinne ja maksaa ensimmäinen matkan erä... Pikkasen jännittää et miten koko homma oikein onnistuu..!

No hitsi, mulla menee lähtö kesäkuun lopulle ja olen siellä 3 kk.. Toki asioita hoidettu jo, ekassa rokotuksesa käyty, lentoja kattonut (varaan vasta lähempänä) Viisumihakemus sinne menee kans vasta lähempänä. Mitäs viimosia lomakkeita lähettelet? Ite meen pariin ympäristöprojektiin :) Mitä ekaa erää makselet nyt jo?

Mun s.posti on c6237 jamk.fi (poista yks väli) jos haluat sinne laittaa postia.

• Tuomas-reppumatkailija

Hei

Wild Rovers tyoskentelee Art in Tanzanian kumppanina kuljetuksien jarjestamisessa.

Olen talla hetkella itse Keniassa. Periaatteessa Art in Tanzania jarjestaa taidetyopajoja kahdessa paikassa, Dar es Salaamissa seka eraassa kylassa Mwanzan kaupungin lahistolla. Tyopajat jarjestetaan yhteistyossa paiakllisten jarjestojen kanssa yksittaisissa projekteissa. Projektit toimivat paitsi taiteen, myos koulutuksen, terveydenhuollon seka naisaktiivitoiminnan alueilla. Suomalaiset vapaaehtoistyontekijat useimmiten toimivat taideprojekteissa kuten kulttuurifestivaalien jarjestamisessa tai opettajina peruskouluissa jarjestetyilla kursseilla.

Asuminen jarjestetaan Dar es Salaamissa hostellissa, ja Mwanzassa omakotitaloissa. Majoituksen hinta on noin 230 dollaria / viikko plus lennot ja kuljetukset.

http://www.wildrovers.co.uk/?q=contact

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4743
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      400
      1447
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1094
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1078
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      932
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    8. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      917
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe