Moikka!
Onko kellään kokemusta Art in Tanzania järjestön vapaaehtois/lomamatkoista? Kesällä olisin menossa ja olisi kiva kuulla kokemuksia?:)
Art in Tanzania
4
1246
Vastaukset
- Sinne Kans
Oon ite menossa sinne kans, haluatko antaa s.posti osoitteen niin vaihdellaan lisää juttua? :)
- mumme
Heippa!:)
Oon menossa toukokuu 18. ja tarkotuis ois lähteä kesäkuun 15. Osuuko ajankohta mitenkään yhteen? Ootko hoidellu jo paperijuttuja ja tollasia. Mun olis tarkoitus tänään varailla lentoa jo ja huomenna lähettää viimiset lomakkeet sinne ja maksaa ensimmäinen matkan erä... Pikkasen jännittää et miten koko homma oikein onnistuu..! - Sinne Kans
mumme kirjoitti:
Heippa!:)
Oon menossa toukokuu 18. ja tarkotuis ois lähteä kesäkuun 15. Osuuko ajankohta mitenkään yhteen? Ootko hoidellu jo paperijuttuja ja tollasia. Mun olis tarkoitus tänään varailla lentoa jo ja huomenna lähettää viimiset lomakkeet sinne ja maksaa ensimmäinen matkan erä... Pikkasen jännittää et miten koko homma oikein onnistuu..!No hitsi, mulla menee lähtö kesäkuun lopulle ja olen siellä 3 kk.. Toki asioita hoidettu jo, ekassa rokotuksesa käyty, lentoja kattonut (varaan vasta lähempänä) Viisumihakemus sinne menee kans vasta lähempänä. Mitäs viimosia lomakkeita lähettelet? Ite meen pariin ympäristöprojektiin :) Mitä ekaa erää makselet nyt jo?
Mun s.posti on c6237 jamk.fi (poista yks väli) jos haluat sinne laittaa postia.
- Tuomas-reppumatkailija
Hei
Wild Rovers tyoskentelee Art in Tanzanian kumppanina kuljetuksien jarjestamisessa.
Olen talla hetkella itse Keniassa. Periaatteessa Art in Tanzania jarjestaa taidetyopajoja kahdessa paikassa, Dar es Salaamissa seka eraassa kylassa Mwanzan kaupungin lahistolla. Tyopajat jarjestetaan yhteistyossa paiakllisten jarjestojen kanssa yksittaisissa projekteissa. Projektit toimivat paitsi taiteen, myos koulutuksen, terveydenhuollon seka naisaktiivitoiminnan alueilla. Suomalaiset vapaaehtoistyontekijat useimmiten toimivat taideprojekteissa kuten kulttuurifestivaalien jarjestamisessa tai opettajina peruskouluissa jarjestetyilla kursseilla.
Asuminen jarjestetaan Dar es Salaamissa hostellissa, ja Mwanzassa omakotitaloissa. Majoituksen hinta on noin 230 dollaria / viikko plus lennot ja kuljetukset.
http://www.wildrovers.co.uk/?q=contact
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767