Olen vasta muuttanut Ouluun ja hankkimassa kissanpentua ja haluaisin kuulla mielipiteitänne Oulun eläinlääkäreistä. Mikä on paras, entä millainen hintahaarukka on Oulun eläinlääkäreillä?
Tarkoitus olisi viedä tuleva kissanpentu FIV ja FeLV testeihin sekä rokottaa kolmos tai nelosrokotteella.
Kokemuksia kaivataan!
Oulun eläinlääkärit
3
3239
Vastaukset
- kolli.
Hei!
Olen itse käyttänyt ihan kaupungin eläinlääkäriä. Se on tällä hetkellä halvin ja kun ei kokemuksia ole kun yhdestä yksityisestä niin en osaa sillätavalla verrata lääkäreitä kuin, että tämä kaupungin eläinlääkäri oli reilusti parempi mitä tuo yksityinen. Yksityinen ei ollut oulussa vaan naapurikunnassa. Soitin Oulusta kaikki eläinlääkärit kastraatiota ajatellen ja hintahaarukka oli Kaupungin eläinlääkäri 70€- yksityinen 83€. Yksityisistä sen verran, että Ouluvet vaikuttaisi hinnaltaan olevan lähes sama kun kaupungineläinlääkäri. Tuonne kaupungineläinlääkäriin voi varata ajan tai mennä ilman ajanvarausta tiettyinä päivinä. Enempää kokemusta ei ole. Toivottavasti jotain apua tästä! Itse aion jatkaa tuolla kauupungineläinlääkärillä..sen verran hyvää palvelua sain ja vastaukset kaikkiin kysymyksiin..ja kissani vietti hoitohuoneessa enemmän kuin 5min (eli aikaa meni noin 20min) ja silti lasku oli paljon pienempi mitä yksityisellä..vaiva oli sama=) - Stiinas
Moi.
-Kokemuksiani:
Itse käytän nykyään kissojani Ouluvetissä.
Minusta siellä on palvelu hyvä ja sairausasiat hoidetaan loppuun asti eikä jätetä puolitiehen.
Hintatasokin on kohdillaan.
Itselläni ei ole kovin hyviä kokemuksia kaupungin eläinlääkäristä, mutta se on VAIN minun mielipiteeni ja kokemukseni.
-Kuulopuheita:
Akuuttia ovat tuttavani kehuneet kovasti.
Eräs kaupunginpäivystävä el.lääkäri kehui Lemmikkiä jossa kuulema el.lääkäri on "erikoistunut" kissoihin. - mie vain
Itse olen käyttänyt sekä Ouluvetissä että Akuutissa ja yhden (ainoan ja viimeisen kerran) Merikosken eläinklinikalla. Ouluvetissä palvelu oli loistavaa, tykkäsin. Pääasiallisesti olen käyttänyt Akuutissa,vaikka useimmiten siellä on vähemmistönä kissan kanssa (odotushuone koiria täynnä) ja olenpa joskus joutunut jonnekkin komeroon odottamaan vuoroani. Ajat ovat melkein aina myöhässä, mutta tuttu ja sama eläinlääkäri tuntee ja muistaa kissani. Merikosken eläinklinikalla poistatin toiselta kissaltani hammaskiveä ja mies käsitteli kissaani jotenkin niin ronskisti, että en toiste sinne mene. Ja nukutuksestakin herääminen kesti paljon kauemmin kuin olisi pitänyt....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802