Juuriani

Sinussa rakastan
siinä rakkaan kotometsän nään.
Kaksoiskuvan sinessä veen,
auringon nousun, laskun.

Sinussa rakastan juurias,
niissä virtaa yhä,
suon tuoksuiset veet,
aalloillas keinuu valkoiset lumpeet.

Sinussa rakastan
rannoillas huojuvia kaislikoita,
kätköjä pienten siipien.

Sinussa rakastan
turvallisuuttas olet vaiti,
katsot avoimuus aaltoilee.

Sinussa rakastan
juuremme syvällä toisiimme kietoutuu,
rintaas vasten painan pään.

Sinussa rakastan
kuuntelen tuulen sinfoniaa,
sorsaemo poikueineen ui kaislikkoon.

8

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      se Liisa näin aamust
      kauniissa sellaisissa

      "Sinussa rakastan
      kuuntelen tuulen sinfoniaa,
      sorsaemo poikueineen ui kaislikkoon."

      hienosti ja tunteikaasti
      kerrot paljon:)

      • Rakkauden ylistystään soida,
        saa luvan yllä taivas,
        alla maaäidin elämää kantava povi.

        Katsoa rakkauteen
        siihen uskon,
        siks soin noilla,
        miss kuulen,
        aranlinnun laulun.

        kaaru
        aamusta jo sain nousta tunteitten vuorelle.
        Soisko tänää, kielille uskollisuu sävelinään.
        Hengitän syvään keväälle jo tuoksuvaa ilmaa.

        Liisa
        Niiaan syvään seki opetettiin, pitää syvään niiata
        hymyy nyt oon koulussa rivissä, harjoittelemassa.
        Kova pakkanen ja niiailtiin tulevalle elämälle.


    • Minanoita

      On saaneet Sinulta
      vaikuttavan runon!

      Ja kyllä se vain niin on
      jotta missä on juuret siellä
      on myös sydän jollainlailla..

      Terveisin

      Noitsu

      • Joo kaikki tuoksut,
        suoveden väri,
        kauneus sieläki kasvaa.
        Itkun paikkahan se,
        kun menee sinne.

        Noitsu

        Sinun iltaas lämmin kiitos

        Liisa


    • lindalinda1

      Sinusta elän ja hengitän, Sinä olet silmieni ilo.
      Näin luen runosi sisintä, sielua - jolla ylistät
      vesiesi rauhaa ja sinfoniaa.

      Ei juuri kauniimin enää voi kirjoittaa veden ää-
      nistä, liikkeestä.

      Kiitos Liisa.
      Tämänkin runosi kautta koin kuin oman koskeni
      kuohuja ja lauluja.

      • Sen aalloissa kuulee, tuulen huminassa ja
        pienessä kukassa lemmikissä, on hyvä
        kuunnella ja antaa tunteitten teille
        lupa elää uudestaan, ne lapsuuden maisemat.

        Kädet ylhäällä pieni ihminen,
        suuren rakkauden edessä.

        lindalindal1

        Kauniisti sanojes sävel soi,
        koskiki seki aivan uskomaton.
        Oii muistan lapista,
        yövyttiin ison kosken luona,
        yöllä kuuntelin sitä mahtavaa musiikkia.

        Kiitos palauttestas, olemme luonnon lapsia.
        Rauhallista iltaa, kiitos vielä..Liisa


    • padme_amidala

      ..runossasi viehättää rauhallisuus ja kaunis luontokuvaus. Pidin tästä kovasti, kiitos kun toit runosi ilolla luettavaksemme : )

      • Sielä saa kokea ja sielä vielä
        paljon tuttua jota lapsena katsellu.

        padme amidala

        Kiitos ilahdutit palautteelas ,kiitos.
        Leppoisaa iltaa Liisa toivottaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe