Sinussa rakastan
siinä rakkaan kotometsän nään.
Kaksoiskuvan sinessä veen,
auringon nousun, laskun.
Sinussa rakastan juurias,
niissä virtaa yhä,
suon tuoksuiset veet,
aalloillas keinuu valkoiset lumpeet.
Sinussa rakastan
rannoillas huojuvia kaislikoita,
kätköjä pienten siipien.
Sinussa rakastan
turvallisuuttas olet vaiti,
katsot avoimuus aaltoilee.
Sinussa rakastan
juuremme syvällä toisiimme kietoutuu,
rintaas vasten painan pään.
Sinussa rakastan
kuuntelen tuulen sinfoniaa,
sorsaemo poikueineen ui kaislikkoon.
Juuriani
8
261
Vastaukset
- kaaru
se Liisa näin aamust
kauniissa sellaisissa
"Sinussa rakastan
kuuntelen tuulen sinfoniaa,
sorsaemo poikueineen ui kaislikkoon."
hienosti ja tunteikaasti
kerrot paljon:)Rakkauden ylistystään soida,
saa luvan yllä taivas,
alla maaäidin elämää kantava povi.
Katsoa rakkauteen
siihen uskon,
siks soin noilla,
miss kuulen,
aranlinnun laulun.
kaaru
aamusta jo sain nousta tunteitten vuorelle.
Soisko tänää, kielille uskollisuu sävelinään.
Hengitän syvään keväälle jo tuoksuvaa ilmaa.
Liisa
Niiaan syvään seki opetettiin, pitää syvään niiata
hymyy nyt oon koulussa rivissä, harjoittelemassa.
Kova pakkanen ja niiailtiin tulevalle elämälle.
- Minanoita
On saaneet Sinulta
vaikuttavan runon!
Ja kyllä se vain niin on
jotta missä on juuret siellä
on myös sydän jollainlailla..
Terveisin
NoitsuJoo kaikki tuoksut,
suoveden väri,
kauneus sieläki kasvaa.
Itkun paikkahan se,
kun menee sinne.
Noitsu
Sinun iltaas lämmin kiitos
Liisa
- lindalinda1
Sinusta elän ja hengitän, Sinä olet silmieni ilo.
Näin luen runosi sisintä, sielua - jolla ylistät
vesiesi rauhaa ja sinfoniaa.
Ei juuri kauniimin enää voi kirjoittaa veden ää-
nistä, liikkeestä.
Kiitos Liisa.
Tämänkin runosi kautta koin kuin oman koskeni
kuohuja ja lauluja.Sen aalloissa kuulee, tuulen huminassa ja
pienessä kukassa lemmikissä, on hyvä
kuunnella ja antaa tunteitten teille
lupa elää uudestaan, ne lapsuuden maisemat.
Kädet ylhäällä pieni ihminen,
suuren rakkauden edessä.
lindalindal1
Kauniisti sanojes sävel soi,
koskiki seki aivan uskomaton.
Oii muistan lapista,
yövyttiin ison kosken luona,
yöllä kuuntelin sitä mahtavaa musiikkia.
Kiitos palauttestas, olemme luonnon lapsia.
Rauhallista iltaa, kiitos vielä..Liisa
- padme_amidala
..runossasi viehättää rauhallisuus ja kaunis luontokuvaus. Pidin tästä kovasti, kiitos kun toit runosi ilolla luettavaksemme : )
Sielä saa kokea ja sielä vielä
paljon tuttua jota lapsena katsellu.
padme amidala
Kiitos ilahdutit palautteelas ,kiitos.
Leppoisaa iltaa Liisa toivottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
