Sinussa rakastan
siinä rakkaan kotometsän nään.
Kaksoiskuvan sinessä veen,
auringon nousun, laskun.
Sinussa rakastan juurias,
niissä virtaa yhä,
suon tuoksuiset veet,
aalloillas keinuu valkoiset lumpeet.
Sinussa rakastan
rannoillas huojuvia kaislikoita,
kätköjä pienten siipien.
Sinussa rakastan
turvallisuuttas olet vaiti,
katsot avoimuus aaltoilee.
Sinussa rakastan
juuremme syvällä toisiimme kietoutuu,
rintaas vasten painan pään.
Sinussa rakastan
kuuntelen tuulen sinfoniaa,
sorsaemo poikueineen ui kaislikkoon.
Juuriani
8
261
Vastaukset
- kaaru
se Liisa näin aamust
kauniissa sellaisissa
"Sinussa rakastan
kuuntelen tuulen sinfoniaa,
sorsaemo poikueineen ui kaislikkoon."
hienosti ja tunteikaasti
kerrot paljon:)Rakkauden ylistystään soida,
saa luvan yllä taivas,
alla maaäidin elämää kantava povi.
Katsoa rakkauteen
siihen uskon,
siks soin noilla,
miss kuulen,
aranlinnun laulun.
kaaru
aamusta jo sain nousta tunteitten vuorelle.
Soisko tänää, kielille uskollisuu sävelinään.
Hengitän syvään keväälle jo tuoksuvaa ilmaa.
Liisa
Niiaan syvään seki opetettiin, pitää syvään niiata
hymyy nyt oon koulussa rivissä, harjoittelemassa.
Kova pakkanen ja niiailtiin tulevalle elämälle.
- Minanoita
On saaneet Sinulta
vaikuttavan runon!
Ja kyllä se vain niin on
jotta missä on juuret siellä
on myös sydän jollainlailla..
Terveisin
NoitsuJoo kaikki tuoksut,
suoveden väri,
kauneus sieläki kasvaa.
Itkun paikkahan se,
kun menee sinne.
Noitsu
Sinun iltaas lämmin kiitos
Liisa
- lindalinda1
Sinusta elän ja hengitän, Sinä olet silmieni ilo.
Näin luen runosi sisintä, sielua - jolla ylistät
vesiesi rauhaa ja sinfoniaa.
Ei juuri kauniimin enää voi kirjoittaa veden ää-
nistä, liikkeestä.
Kiitos Liisa.
Tämänkin runosi kautta koin kuin oman koskeni
kuohuja ja lauluja.Sen aalloissa kuulee, tuulen huminassa ja
pienessä kukassa lemmikissä, on hyvä
kuunnella ja antaa tunteitten teille
lupa elää uudestaan, ne lapsuuden maisemat.
Kädet ylhäällä pieni ihminen,
suuren rakkauden edessä.
lindalindal1
Kauniisti sanojes sävel soi,
koskiki seki aivan uskomaton.
Oii muistan lapista,
yövyttiin ison kosken luona,
yöllä kuuntelin sitä mahtavaa musiikkia.
Kiitos palauttestas, olemme luonnon lapsia.
Rauhallista iltaa, kiitos vielä..Liisa
- padme_amidala
..runossasi viehättää rauhallisuus ja kaunis luontokuvaus. Pidin tästä kovasti, kiitos kun toit runosi ilolla luettavaksemme : )
Sielä saa kokea ja sielä vielä
paljon tuttua jota lapsena katsellu.
padme amidala
Kiitos ilahdutit palautteelas ,kiitos.
Leppoisaa iltaa Liisa toivottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
