Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tunteeko kukaan rikkinäistä

ladaa joka ajaa saksankatua

nelipyöräluistos ilman rikkinäisiä valoja,vaarallinen tietääköhän poliisi siitä,en laita tähän rek nroa

233

20451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra 47

      En tunne niitä koheleita nuoria. Vanha neuvostoliiton lippu niillä on takaikkunassa. Kiusanteko aina mielessä, vaikka eivät sillä Ladalla pärjääkkään kun lähdetään valoista.

      • aivottomat

        apinat ne on joilla niitä ladoja ja sierran romuja on ennenkin ollut, "miehet" on n.21v ja käytös on tuollaista.. ei voi kuin ihmetellä..

        omasta mielestään ja omassa sakissa varmaan kaikista fiksuimpia ja kovimpia..!?


      • joo o
        aivottomat kirjoitti:

        apinat ne on joilla niitä ladoja ja sierran romuja on ennenkin ollut, "miehet" on n.21v ja käytös on tuollaista.. ei voi kuin ihmetellä..

        omasta mielestään ja omassa sakissa varmaan kaikista fiksuimpia ja kovimpia..!?

        ikää on jo sentään just koht 24


      • Anonyymi
        joo o kirjoitti:

        ikää on jo sentään just koht 24

        Olin myös 24v nii niin lapsellinen, että on tässä harmittanut tyhmä nuoruus. Koko nuoruus meni pilalle.
        1943.


    • kado

      tiedän ja tunnen tyypit.. tai ainakin yhden porukasta... ei aina järki kulja, mut perusmukava tyyppi..

      • ffggfg

        se on se pelle T.V


      • tollasille hurjastelijoille
        ffggfg kirjoitti:

        se on se pelle T.V

        ajavat kun mieltä vailla katsastamattomalla autolla


      • ihb-731
        tollasille hurjastelijoille kirjoitti:

        ajavat kun mieltä vailla katsastamattomalla autolla

        ai niin ja sellasta et lada on täysin laillinen ja katsastettu ja vakuutukset pelaa.. poliisit ei jaksa puuttua mun ajamiseen soriii :) :) :) :) ne ei välitä nyt ku niille riittää että mulla on kortti.... mulla on hauskaa mut teillä ei sit kai oo


      • Hebaa^^
        ihb-731 kirjoitti:

        ai niin ja sellasta et lada on täysin laillinen ja katsastettu ja vakuutukset pelaa.. poliisit ei jaksa puuttua mun ajamiseen soriii :) :) :) :) ne ei välitä nyt ku niille riittää että mulla on kortti.... mulla on hauskaa mut teillä ei sit kai oo

        Oikea asenne. :D


      • jojpåjfw
        Hebaa^^ kirjoitti:

        Oikea asenne. :D

        oikee asenne juu.... naurettavaa


      • HeBaa^^
        jojpåjfw kirjoitti:

        oikee asenne juu.... naurettavaa

        paas nyt miettien kenelle auot si jo päätä



        :D :D :D


      • ihb-731
        HeBaa^^ kirjoitti:

        paas nyt miettien kenelle auot si jo päätä



        :D :D :D

        joo kyseinen auto muuttaa kesällä vielä väriä niin kai se on sama millainen se on ennen sitä... kesällä pukeille uutta moottoria ja kaikkea muuta mukavaa remmiahtimeen mukaan lukien.. kyllä me tähän pieneen kaupunkiin ääntä saadaan mahtuu... on se kiva ku tää lada on niin kuuma aihe täällä... kyl mä varoa osaan.. monenko päälle oon ajanut tai montako kolaria oon ajannu ladalla... on niitä muitakin kuskeja ketä ajelee holtittomasti... hauskaa on tai mulla ainakin


      • yrität härnätä?
        ihb-731 kirjoitti:

        ai niin ja sellasta et lada on täysin laillinen ja katsastettu ja vakuutukset pelaa.. poliisit ei jaksa puuttua mun ajamiseen soriii :) :) :) :) ne ei välitä nyt ku niille riittää että mulla on kortti.... mulla on hauskaa mut teillä ei sit kai oo

        Jos poliisi ei välitä, niin ketä sitten yrität härnätä? Joltain täytyy saada huomioo, vai?


      • ihb-731
        ihb-731 kirjoitti:

        joo kyseinen auto muuttaa kesällä vielä väriä niin kai se on sama millainen se on ennen sitä... kesällä pukeille uutta moottoria ja kaikkea muuta mukavaa remmiahtimeen mukaan lukien.. kyllä me tähän pieneen kaupunkiin ääntä saadaan mahtuu... on se kiva ku tää lada on niin kuuma aihe täällä... kyl mä varoa osaan.. monenko päälle oon ajanut tai montako kolaria oon ajannu ladalla... on niitä muitakin kuskeja ketä ajelee holtittomasti... hauskaa on tai mulla ainakin

        kyl tähän päivään asti on ihan rauhassa saanu olla kyl tupakan aina voitte tulla polttaa :-)


      • ???
        ffggfg kirjoitti:

        se on se pelle T.V

        vitun T.V????


    • Puoliapina

      Juu näyttää siltä, että tää sama idiootti on taas maisemissa. Niin kauan saa varmaan ajella, kunnes ajaa jonkun ylitte. Musta tää kyseinen tyyppi olis jo hiukan vanhempi, kun parikymppinen vai liekö sitten myynyt Ladan rutkunsa uudelle idiootille...?
      Eipä näy poliisiakaan ikinä, kun se tossa kaupungilla runtii...perkele!

    • roskaa

      nolottaa oikein kuskin ja kyydissä olijoiden puolesta. ala-asteellako kuski vielä on?

      • ikuisesti lada lähellä sydäntä

        ei kaikki, joilla on lada ja neuvostoliitonlippu takaikkunassa ole hulikaaneja :D kun yks toope tuo ladan forssan kaduille se saa paljon mainetta, vaikka kyseinen auto on korkeintaan kuukauden tai kaks liikeenteessä ja sit hukkuu kun tuhka tuuleen.


      • maseratimies
        ikuisesti lada lähellä sydäntä kirjoitti:

        ei kaikki, joilla on lada ja neuvostoliitonlippu takaikkunassa ole hulikaaneja :D kun yks toope tuo ladan forssan kaduille se saa paljon mainetta, vaikka kyseinen auto on korkeintaan kuukauden tai kaks liikeenteessä ja sit hukkuu kun tuhka tuuleen.

        neuvostonliiton lippu takana ja hakaristi kyljessä, voi voi lapsukaisia


      • Roy Donary
        maseratimies kirjoitti:

        neuvostonliiton lippu takana ja hakaristi kyljessä, voi voi lapsukaisia

        ...itseensä lokaan vedä. Kyllä ne on niiden kantajat.
        Ja yleensä vielä ne jotka ei sisäistä sitä idelogiaa johin "Logon" kantaminen oikeuttaa.
        Aika moni pistää Harley Davidson -dödöö kainalokuoppiinsa, ottamatta selvää mikä ideologia siellä on taustallla.
        *Lähtee juomaan CocaColaa*


    • joku

      Ne pellet jotka ajelevat saksasta tuoduilla autoilla kaupungilla eivät muka kaahaile vai?? huh huh..on se kumma kun vanha lada saa ihmiset hermostuun mutta kun ajetaan uudella bemarilla toista sataa turuntiellä ni ei muuta ku ihastellaan!!ei tainnu olla lada joka ajoi siwan edessä puuhun...tai muutamat vuodet takaperin pari autoa ajoi kisaa keitaan suoralla,huonoin tuloksin!ei tainnu olla ladoja!! miettikääs sitä vähän.

      • juupasjuu

        niin niin, mutta ihmisiä ihmetyttää, että kuka kehtaa ajaa tuollaiseksi laitetulla autolla.. bemarimiehet ovat kylläkin eliittisakkia ja saavat kaahata. näin se vaan menee


      • Astuja
        juupasjuu kirjoitti:

        niin niin, mutta ihmisiä ihmetyttää, että kuka kehtaa ajaa tuollaiseksi laitetulla autolla.. bemarimiehet ovat kylläkin eliittisakkia ja saavat kaahata. näin se vaan menee

        Munaa pitää olla, jotta ajaa ko. Ladalla!
        Siinä on wanhan hyvän ajan tuulahdus kun on satasen auto eikä mitään juppipelleilyä.
        Eipä ihme, että Bemaria kutsutaan peniksenjatkeeksi. Bemarikuskeilla ei tuota munaa löydy montaakaan senttiä, sumuvalot ja ESP päällä ajelevat uusavuttomat ja etenkin ajotaidottomat toopet ovat tuota "eliittisakkia". Oikeasti he ovat sitä vain toistensa mielestä.


      • mitä sontaa
        Astuja kirjoitti:

        Munaa pitää olla, jotta ajaa ko. Ladalla!
        Siinä on wanhan hyvän ajan tuulahdus kun on satasen auto eikä mitään juppipelleilyä.
        Eipä ihme, että Bemaria kutsutaan peniksenjatkeeksi. Bemarikuskeilla ei tuota munaa löydy montaakaan senttiä, sumuvalot ja ESP päällä ajelevat uusavuttomat ja etenkin ajotaidottomat toopet ovat tuota "eliittisakkia". Oikeasti he ovat sitä vain toistensa mielestä.

        vanha pahan hajunen tuulahdus juu tulee kun ajaa ko. auton perässä!! Onhan se selvää ettei ladaa voi edes verrata bemuihin tai muihin automerkkeihin. munaa pitää kyllä olla kun ajelee tuollaisella ladalla, tuskin kukaan tervejärkinen edes istuisi auton kyytiin.. maalaukset autossa kertovat sisälläolijoista enemmän kuin 2 tuhatta sanaa..


      • ihb-731
        mitä sontaa kirjoitti:

        vanha pahan hajunen tuulahdus juu tulee kun ajaa ko. auton perässä!! Onhan se selvää ettei ladaa voi edes verrata bemuihin tai muihin automerkkeihin. munaa pitää kyllä olla kun ajelee tuollaisella ladalla, tuskin kukaan tervejärkinen edes istuisi auton kyytiin.. maalaukset autossa kertovat sisälläolijoista enemmän kuin 2 tuhatta sanaa..

        mikäs siinä saan ajaa ladallani miten haluan ku on niin tuore korttikin taskussa... ajan miten haluan ja just niinku mieli tekee lada on liikenteessä yötä päivää teidän mieliksenne.. voi vittu kun harmittaa oikein... rasismi on rasismia ja rasistisuus on rakkautta... eläköön idän ihneet teidän mieliksenne pistetään lisää kaikkea kivaa jotta voidaan pitää hauskaa täällä.. toi punanen nazi lada on aika pitkään liikenteessä ku on tuore leima syyskuulle... kesällä parempii kuosii... isompaa konetta ja sillai tulee keulille mitä oletatte et 1.2 jaksais kiihtyyy kaikki lähtee ajolinjoista ei vaudista ja myönnän sen että hullu oon ja mä rakastan sitä


      • daadaa
        ihb-731 kirjoitti:

        mikäs siinä saan ajaa ladallani miten haluan ku on niin tuore korttikin taskussa... ajan miten haluan ja just niinku mieli tekee lada on liikenteessä yötä päivää teidän mieliksenne.. voi vittu kun harmittaa oikein... rasismi on rasismia ja rasistisuus on rakkautta... eläköön idän ihneet teidän mieliksenne pistetään lisää kaikkea kivaa jotta voidaan pitää hauskaa täällä.. toi punanen nazi lada on aika pitkään liikenteessä ku on tuore leima syyskuulle... kesällä parempii kuosii... isompaa konetta ja sillai tulee keulille mitä oletatte et 1.2 jaksais kiihtyyy kaikki lähtee ajolinjoista ei vaudista ja myönnän sen että hullu oon ja mä rakastan sitä

        poliisi ei jaksa puuttua


      • kjjkjjkk
        ihb-731 kirjoitti:

        mikäs siinä saan ajaa ladallani miten haluan ku on niin tuore korttikin taskussa... ajan miten haluan ja just niinku mieli tekee lada on liikenteessä yötä päivää teidän mieliksenne.. voi vittu kun harmittaa oikein... rasismi on rasismia ja rasistisuus on rakkautta... eläköön idän ihneet teidän mieliksenne pistetään lisää kaikkea kivaa jotta voidaan pitää hauskaa täällä.. toi punanen nazi lada on aika pitkään liikenteessä ku on tuore leima syyskuulle... kesällä parempii kuosii... isompaa konetta ja sillai tulee keulille mitä oletatte et 1.2 jaksais kiihtyyy kaikki lähtee ajolinjoista ei vaudista ja myönnän sen että hullu oon ja mä rakastan sitä

        se on pelle ajaa ladalla josa on venäjän lippu ja hakaristi kasvaisi isoksi jo!!! se ei ees tiiä mitä ne tarkotaa


      • jepsansaaa
        Astuja kirjoitti:

        Munaa pitää olla, jotta ajaa ko. Ladalla!
        Siinä on wanhan hyvän ajan tuulahdus kun on satasen auto eikä mitään juppipelleilyä.
        Eipä ihme, että Bemaria kutsutaan peniksenjatkeeksi. Bemarikuskeilla ei tuota munaa löydy montaakaan senttiä, sumuvalot ja ESP päällä ajelevat uusavuttomat ja etenkin ajotaidottomat toopet ovat tuota "eliittisakkia". Oikeasti he ovat sitä vain toistensa mielestä.

        Samaa mieltä. Pidän bemareista, mutta niillä ei kyllä kovin hyvä maine ole, ihan aiheestakin... Nykyään se on vaan sellasta että ajetaan just sumarit päällä ja niin edespäin, ei kaahata tai leikitä yhtään ja aina pysähdytään johonkin kahville rupattelemaan ja bemari jätetään johonkin niin että kaikki sen näkee. Säälittävää.
        Bemaristit ajaa nykyään ku 80 v papat. Bemareilla ja autoilla yleensäkin kuuluu ajaa, ei jättää niitä pihalle seisomaan esiteltäväks siinä kaikille.


      • tiedät kyllä
        ihb-731 kirjoitti:

        mikäs siinä saan ajaa ladallani miten haluan ku on niin tuore korttikin taskussa... ajan miten haluan ja just niinku mieli tekee lada on liikenteessä yötä päivää teidän mieliksenne.. voi vittu kun harmittaa oikein... rasismi on rasismia ja rasistisuus on rakkautta... eläköön idän ihneet teidän mieliksenne pistetään lisää kaikkea kivaa jotta voidaan pitää hauskaa täällä.. toi punanen nazi lada on aika pitkään liikenteessä ku on tuore leima syyskuulle... kesällä parempii kuosii... isompaa konetta ja sillai tulee keulille mitä oletatte et 1.2 jaksais kiihtyyy kaikki lähtee ajolinjoista ei vaudista ja myönnän sen että hullu oon ja mä rakastan sitä

        rasismi muka rakautta. rasismi on sairaus josta on vaikea päästä. pelkäätkös et tummat vie sun naises jos sulla on edes sellasia. jos on niin hullu se ainakin on. varmaan joku 14 kesänen joka on ihan innoissaan kun on vanha mies jolla on auto. no saa ainakin tyttö raukka hakian siiderin ostoon ja poskareihin :D


      • HeBaa^^
        daadaa kirjoitti:

        poliisi ei jaksa puuttua

        miks puuttuis nii ku paperit kunnossa


      • sierra ja mosse

        ne automerkit jotka siellä keitaan suoralla kaahas


    • ladaaa<3

      kyllä mä ladalla voisin ajaa mielelläni ja laittaa venäjälipuntakaikkunaan mutta en tuolla kyseisellä kylläkään meinaan on sen näkönen että hyvä että kasassa pysyy ilman jesaria :S

      • Zipulis

        Pitäisiköhän sinun " kjjkjjkk " kasvaa isoksi ja OPETELLA kirjoittamaan!


      • Roy Donary
        Zipulis kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun " kjjkjjkk " kasvaa isoksi ja OPETELLA kirjoittamaan!

        ...se on varmaan Neuvostoliiton lippu. Se eka. Ja hakaristihän ei oo kuviona kovinkaan vanha, about tuhannenvuotta.
        Ja Lada ei oo auto. Ei oo koskaan ollutkaan. Eikä Samarana sellaiseksi tule.
        Miten sellasesta maasta voi tulla avaruusmatkaajia jossa kaikki muu on paskaa paitsi kusi?
        -Kysyn sitä kymmenen vuoden kuluttua jos teistä tulee edes yhdestäkään tämän valtion hallintoelimissä häärävä "kansalainen".
        Toki murheenaiheenne on suuri ja ylitsepääsemätön, ei noin saa tehdä. Lex-forssa vireille vaan!


      • mikähän
        Roy Donary kirjoitti:

        ...se on varmaan Neuvostoliiton lippu. Se eka. Ja hakaristihän ei oo kuviona kovinkaan vanha, about tuhannenvuotta.
        Ja Lada ei oo auto. Ei oo koskaan ollutkaan. Eikä Samarana sellaiseksi tule.
        Miten sellasesta maasta voi tulla avaruusmatkaajia jossa kaikki muu on paskaa paitsi kusi?
        -Kysyn sitä kymmenen vuoden kuluttua jos teistä tulee edes yhdestäkään tämän valtion hallintoelimissä häärävä "kansalainen".
        Toki murheenaiheenne on suuri ja ylitsepääsemätön, ei noin saa tehdä. Lex-forssa vireille vaan!

        sinä olet täällä aina pätemään? Näköjään tiedät KAIKESTA kaiken.


      • Roy Donary
        mikähän kirjoitti:

        sinä olet täällä aina pätemään? Näköjään tiedät KAIKESTA kaiken.

        ..ihan omaks huvikseni ja sun kiusaks. Kun olet sinäkin täällä aina tai muutoin vesität oman väitteesi.
        Semmonen mä nyt vaan oon täällä olemaan.
        Ja olen jatkossakin. Ja jos bannataan niin olen perkele silti.
        En tiedä kaikesta kaikkee, hyvä jos puolet mutta onhan se hyvä alku.


      • N*P
        Roy Donary kirjoitti:

        ..ihan omaks huvikseni ja sun kiusaks. Kun olet sinäkin täällä aina tai muutoin vesität oman väitteesi.
        Semmonen mä nyt vaan oon täällä olemaan.
        Ja olen jatkossakin. Ja jos bannataan niin olen perkele silti.
        En tiedä kaikesta kaikkee, hyvä jos puolet mutta onhan se hyvä alku.

        Ei jumalauta eikö kansalainen saa nyt ajaa omalla autollaanka, se on kuulkaas ihan sama miten täällä autoilla ajellaan! jos kuski kerran osaa ajaa, en nyt tarkota et kenen tahansa pitäs tuolla ruveta rellestämään mutta osa kuskeista todellakin osaa ajaa ja myöskin osaa varoa liikennettä siinä samalla, hyvät ihmiset eikö kannattaisi vähä ottaa selvää asioista. JA itäköhän merkitystä sillä on millanen lippu ladassa on takana ja vaikka konepellissä lukis mitä tahansa, jos se on auton omistajan mielest ok mitä siin lukee nii älkää nyt hyvät ihmiset ruvetko kiukuttelemaan siellä. Ei kukaan tule teillekkään valittamaan et "jumalauta sul on punanen bemari et sen pitäs olla musta" tai mitään muutakaan menkää nyt hyvät ihmiset itteenne ja miettikää asioita!!!!!!!
        tietämättömyyttä taas ilmassa.


      • N*P
        N*P kirjoitti:

        Ei jumalauta eikö kansalainen saa nyt ajaa omalla autollaanka, se on kuulkaas ihan sama miten täällä autoilla ajellaan! jos kuski kerran osaa ajaa, en nyt tarkota et kenen tahansa pitäs tuolla ruveta rellestämään mutta osa kuskeista todellakin osaa ajaa ja myöskin osaa varoa liikennettä siinä samalla, hyvät ihmiset eikö kannattaisi vähä ottaa selvää asioista. JA itäköhän merkitystä sillä on millanen lippu ladassa on takana ja vaikka konepellissä lukis mitä tahansa, jos se on auton omistajan mielest ok mitä siin lukee nii älkää nyt hyvät ihmiset ruvetko kiukuttelemaan siellä. Ei kukaan tule teillekkään valittamaan et "jumalauta sul on punanen bemari et sen pitäs olla musta" tai mitään muutakaan menkää nyt hyvät ihmiset itteenne ja miettikää asioita!!!!!!!
        tietämättömyyttä taas ilmassa.

        miten tuon muutenkään pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa jokaisella toki omat mielipiteellänsä mutta en vaan jaksa ymmärtää tuollaista vikisemistä, kokoajan jossain raiskataan jotain 13 ja 14 vuotiaita lapsia ja te jaksatte kiukutella jostain ladasta ja sen maalauksista ja lipuista,, voisitteko TE kasvaa aikuisiksi ja ruvetä miettimään asioita joilla OIKEESTI on jotain merkitystä?


      • N*P
        N*P kirjoitti:

        miten tuon muutenkään pitäisi teidän elämäänne vaikuttaa jokaisella toki omat mielipiteellänsä mutta en vaan jaksa ymmärtää tuollaista vikisemistä, kokoajan jossain raiskataan jotain 13 ja 14 vuotiaita lapsia ja te jaksatte kiukutella jostain ladasta ja sen maalauksista ja lipuista,, voisitteko TE kasvaa aikuisiksi ja ruvetä miettimään asioita joilla OIKEESTI on jotain merkitystä?

        ja hullu SAA olla muttei tyhmä, ja opetelkaa tuntemaan kyseisiä henkilöitä ennen kuin rupeette siellä rutisemaan


      • puolestani,mutta eivät
        N*P kirjoitti:

        ja hullu SAA olla muttei tyhmä, ja opetelkaa tuntemaan kyseisiä henkilöitä ennen kuin rupeette siellä rutisemaan

        nelipyötäluistoa keskellä kaupunkia ilman valoja illalla myöhään,ilmeisesti katsastamattomalla autolla


      • N*P
        puolestani,mutta eivät kirjoitti:

        nelipyötäluistoa keskellä kaupunkia ilman valoja illalla myöhään,ilmeisesti katsastamattomalla autolla

        eikö se nyt herranjumala ole jokaisen oma asia miten autoansa ajaa ja vapaa aikansa käyttää???
        on se nyt perkele jos ei suomen kansalainen saa tehä mitä huvittaa! eikä todellakaan forssan poliisia vois vähempää kiinnostaa miten ihmiset autoillansa ajaa että turhaan kulutatte mustekynienne mustetta noinkin turhiin asioihin PITÄKÄÄ HUOLI OMISTA ASIOISTANNE!! ja eikö se ole parempi että myöhään illalla kuin että keskellä päivää kun kaikki ekaluokkalaiset ovat liikenteessä vaarassa jäädä alle? HALOO IHMISET AIKUISTUKAA


      • kuulen
        N*P kirjoitti:

        eikö se nyt herranjumala ole jokaisen oma asia miten autoansa ajaa ja vapaa aikansa käyttää???
        on se nyt perkele jos ei suomen kansalainen saa tehä mitä huvittaa! eikä todellakaan forssan poliisia vois vähempää kiinnostaa miten ihmiset autoillansa ajaa että turhaan kulutatte mustekynienne mustetta noinkin turhiin asioihin PITÄKÄÄ HUOLI OMISTA ASIOISTANNE!! ja eikö se ole parempi että myöhään illalla kuin että keskellä päivää kun kaikki ekaluokkalaiset ovat liikenteessä vaarassa jäädä alle? HALOO IHMISET AIKUISTUKAA

        kerrankin, että joku sanoo "bemu" ääneen, mun on pakko TAPPAA.


      • N*P
        kuulen kirjoitti:

        kerrankin, että joku sanoo "bemu" ääneen, mun on pakko TAPPAA.

        Ai ja minkäköhän ihmeen takia?


      • Formulakuski
        N*P kirjoitti:

        eikö se nyt herranjumala ole jokaisen oma asia miten autoansa ajaa ja vapaa aikansa käyttää???
        on se nyt perkele jos ei suomen kansalainen saa tehä mitä huvittaa! eikä todellakaan forssan poliisia vois vähempää kiinnostaa miten ihmiset autoillansa ajaa että turhaan kulutatte mustekynienne mustetta noinkin turhiin asioihin PITÄKÄÄ HUOLI OMISTA ASIOISTANNE!! ja eikö se ole parempi että myöhään illalla kuin että keskellä päivää kun kaikki ekaluokkalaiset ovat liikenteessä vaarassa jäädä alle? HALOO IHMISET AIKUISTUKAA

        Täysin tosi homma. Talvi on nuorten autoihmisten ihaninta aikaa. Päivällä kun on kaupungilla muitakin liikkeellä niin keskustassa ajelen rauhallisesti ja laitamilla hieman poikittain. Mutta kun täältä alueelta ei löydy mm ratoja mihin voi mennä ajamaan. Mikä on sen hauskempaa kun illalla kaupungilla kuunnella musiikkia ja ajella enemmän poikittain kuon suoraan. Tosiaankin illalla ja yöllä kun kadut ovat tyhjänä pikkulapsista. Se kysyy taitoa ja aikaa oppia hallitsemaan se auto hyvin. Turhat valittajat, rakentakaa meille kilparata jossa voimme ajaa niin lujaa kun paskamme pääsevät eikä ketään ole edessä.


      • N*P
        Formulakuski kirjoitti:

        Täysin tosi homma. Talvi on nuorten autoihmisten ihaninta aikaa. Päivällä kun on kaupungilla muitakin liikkeellä niin keskustassa ajelen rauhallisesti ja laitamilla hieman poikittain. Mutta kun täältä alueelta ei löydy mm ratoja mihin voi mennä ajamaan. Mikä on sen hauskempaa kun illalla kaupungilla kuunnella musiikkia ja ajella enemmän poikittain kuon suoraan. Tosiaankin illalla ja yöllä kun kadut ovat tyhjänä pikkulapsista. Se kysyy taitoa ja aikaa oppia hallitsemaan se auto hyvin. Turhat valittajat, rakentakaa meille kilparata jossa voimme ajaa niin lujaa kun paskamme pääsevät eikä ketään ole edessä.

        yhdyn formulakuskiin,, kesälläkään ei voi muutenkaa niinsanotusti "leikkiä" autoillaan kovin paljon.
        Tuo on ihan selvää tietämättömyyttä, tiedoksi vain kaikille että autolla voi toki osaavat ihmiset pysyä tiellä vaikka sivuluistoa menisikin, ja jos se noin kovasti häiritsee niin kävelkää toki matkanne ja olkaa hiljaa kun me muut nautimme elämästämme täysin siemauksin ja pidämme hauskaa.. eikö asia näin ole?


      • rollaattorimamma
        N*P kirjoitti:

        yhdyn formulakuskiin,, kesälläkään ei voi muutenkaa niinsanotusti "leikkiä" autoillaan kovin paljon.
        Tuo on ihan selvää tietämättömyyttä, tiedoksi vain kaikille että autolla voi toki osaavat ihmiset pysyä tiellä vaikka sivuluistoa menisikin, ja jos se noin kovasti häiritsee niin kävelkää toki matkanne ja olkaa hiljaa kun me muut nautimme elämästämme täysin siemauksin ja pidämme hauskaa.. eikö asia näin ole?

        tiellä ajetaan ja lastentarhassa leikitään


      • N*P
        rollaattorimamma kirjoitti:

        tiellä ajetaan ja lastentarhassa leikitään

        ei voi oikeesti olla totta, tuliko sullekkaan rollaattorimamma koskaan mieleen että me saatamme nauttia tästä yhtä paljon kuin esim, kun näät lapsen ekan hymyn, auringon nousun/laskun yms näistä ihanista hetkistä mistä te saatatte nauttia eikä me tulla siitä teille ruikuttamaan,
        joillekkin auto on se kaikista rakkain asia, joten menkää mökkiinne ellei meno miellytä


      • mimmi87--
        N*P kirjoitti:

        ei voi oikeesti olla totta, tuliko sullekkaan rollaattorimamma koskaan mieleen että me saatamme nauttia tästä yhtä paljon kuin esim, kun näät lapsen ekan hymyn, auringon nousun/laskun yms näistä ihanista hetkistä mistä te saatatte nauttia eikä me tulla siitä teille ruikuttamaan,
        joillekkin auto on se kaikista rakkain asia, joten menkää mökkiinne ellei meno miellytä

        Te ladalla ajelijat ootte niin noloja pellejä! hyi vittu oikeesti... mut apinan näköisten onkin parempi ajella ladoilla :D Lada on nääks apinoiden mersu :DDD me paremmat ihmiset ajellaankin sit kunnon autoilla ;) LADAT HAISEE!!! 4-eva


      • jahaaakks
        mimmi87-- kirjoitti:

        Te ladalla ajelijat ootte niin noloja pellejä! hyi vittu oikeesti... mut apinan näköisten onkin parempi ajella ladoilla :D Lada on nääks apinoiden mersu :DDD me paremmat ihmiset ajellaankin sit kunnon autoilla ;) LADAT HAISEE!!! 4-eva

        eikö tää mimmi oo nyt sen narkkari unskin sukulainen,, ?


      • N*P
        jahaaakks kirjoitti:

        eikö tää mimmi oo nyt sen narkkari unskin sukulainen,, ?

        eikö se nyt ole ihan sama millä kukin ajaa ei sen pitäisi olla mimminkään ongelma millä ihmiset ajaa?!?!
        Mersu on vaan auto millä yritetään näyttää että rahaa on vaikka kuitenkin ollaan jotain persaukisia, autolainaa otettu jonkun mersun taikia,, huhhuh


      • ihb-731
        N*P kirjoitti:

        eikö se nyt ole ihan sama millä kukin ajaa ei sen pitäisi olla mimminkään ongelma millä ihmiset ajaa?!?!
        Mersu on vaan auto millä yritetään näyttää että rahaa on vaikka kuitenkin ollaan jotain persaukisia, autolainaa otettu jonkun mersun taikia,, huhhuh

        joo ladaa varten ei ainakaan tarvii ottaa autolainaa tai mitää muutakaan.. mersu mimmiä taitaa raha ongelmat vaivata kun autolaina vie varmaan kaikki rahat niin ei riitä bensaa rahat.. mulla ei oo ainakaan sitä obgelmaa hienosti pääsin hakee ladan 500 euro seteli taskussa vaikka niin paljon siihen ei mennytkää jäi nääs rahaa muuhunkin.. talvi keli on nuorille hauskinta aikaa kun sataa voimaa taivaalta ja autolla on hauska leikkiä sitä ku ei voitu tarhassa harrastaa tai opetella.. näillä mennään eteen päin ja teen mitä lystään autollani ei valitukst tai kitinät auta.. vaan ärsytän ihmisiä enemmän et näin.. mitäs kivaa seuraavaksi keksimme se on toinen asia


      • rollaattorimamma
        N*P kirjoitti:

        ei voi oikeesti olla totta, tuliko sullekkaan rollaattorimamma koskaan mieleen että me saatamme nauttia tästä yhtä paljon kuin esim, kun näät lapsen ekan hymyn, auringon nousun/laskun yms näistä ihanista hetkistä mistä te saatatte nauttia eikä me tulla siitä teille ruikuttamaan,
        joillekkin auto on se kaikista rakkain asia, joten menkää mökkiinne ellei meno miellytä

        laki on laki ja jos sitä ei noudateta niin ei se ainakaan omasta mielestä ole ihme että valitetaan. kyllä pikkupoikien pitäisi johonkin pellolle päästä nautiskeleen, ei siihen kai rallirataa tarvitse?


      • N*P
        rollaattorimamma kirjoitti:

        laki on laki ja jos sitä ei noudateta niin ei se ainakaan omasta mielestä ole ihme että valitetaan. kyllä pikkupoikien pitäisi johonkin pellolle päästä nautiskeleen, ei siihen kai rallirataa tarvitse?

        se on vaan harmi teille että forssan poliisia ei juurikaan tuo kiinnosta miten kyseisen ladan omistaja ajelee,,, riittää vain että sillä on kortti,, harmi vaa:D:D::D


      • N*P
        N*P kirjoitti:

        se on vaan harmi teille että forssan poliisia ei juurikaan tuo kiinnosta miten kyseisen ladan omistaja ajelee,,, riittää vain että sillä on kortti,, harmi vaa:D:D::D

        punaisen paholaisen omistaja puhuu taas kerran asiaa.
        heh, ja voin vain arvata ja luottaa siihen että kytseinen lada ihan vain teidän kiusaksenne nähdään vielä pitkään tuolla ja btw laitetaan kaikki forssan "Formulakuskit" liikenteeseen ens viikonloppuna pahennusta aiheuttamaan Eiks Je? ;D
        nähdään siis forssan keskustassa :D


      • N*P
        N*P kirjoitti:

        se on vaan harmi teille että forssan poliisia ei juurikaan tuo kiinnosta miten kyseisen ladan omistaja ajelee,,, riittää vain että sillä on kortti,, harmi vaa:D:D::D

        punaisen paholaisen omistaja puhuu taas kerran asiaa.
        heh, ja voin vain arvata ja luottaa siihen että kyseinen lada ihan vain teidän kiusaksenne nähdään vielä pitkään tuolla ja btw laitetaan kaikki forssan "Formulakuskit" liikenteeseen ens viikonloppuna pahennusta aiheuttamaan Eiks Je? ;D
        nähdään siis forssan keskustassa :D


      • N*P
        N*P kirjoitti:

        punaisen paholaisen omistaja puhuu taas kerran asiaa.
        heh, ja voin vain arvata ja luottaa siihen että kyseinen lada ihan vain teidän kiusaksenne nähdään vielä pitkään tuolla ja btw laitetaan kaikki forssan "Formulakuskit" liikenteeseen ens viikonloppuna pahennusta aiheuttamaan Eiks Je? ;D
        nähdään siis forssan keskustassa :D

        Juu tuli viesti vahingos 2 kertaa, sori tost


      • ihb-731
        N*P kirjoitti:

        se on vaan harmi teille että forssan poliisia ei juurikaan tuo kiinnosta miten kyseisen ladan omistaja ajelee,,, riittää vain että sillä on kortti,, harmi vaa:D:D::D

        khyl se näin olis et tarvis viikonloppuna ruveta aiheuttaa vaikka nyt vuorokaudeks pahennusta forssan kaduille :-) kyl mä tohon letkaan noita autoja saan... kyl katos tota porukkaa saa liikenteeseen otetaa vaikka sellanen punainen puhiseva ja sihisevä sierrä niin kyllä ääntä lähtee ja valituksia saadaan aikaseks.. rakastan tätä viesti palstaa on toi LADA kuuma aihe... he heh he


      • N*P
        ihb-731 kirjoitti:

        khyl se näin olis et tarvis viikonloppuna ruveta aiheuttaa vaikka nyt vuorokaudeks pahennusta forssan kaduille :-) kyl mä tohon letkaan noita autoja saan... kyl katos tota porukkaa saa liikenteeseen otetaa vaikka sellanen punainen puhiseva ja sihisevä sierrä niin kyllä ääntä lähtee ja valituksia saadaan aikaseks.. rakastan tätä viesti palstaa on toi LADA kuuma aihe... he heh he

        Jees khyl näin o ,, kaipa sitä täytyy itsekin tulla forssan kaduilla käymään


      • mersumimmi87--
        N*P kirjoitti:

        eikö se nyt ole ihan sama millä kukin ajaa ei sen pitäisi olla mimminkään ongelma millä ihmiset ajaa?!?!
        Mersu on vaan auto millä yritetään näyttää että rahaa on vaikka kuitenkin ollaan jotain persaukisia, autolainaa otettu jonkun mersun taikia,, huhhuh

        Anteeksi vain, en tiedä mistään nisteistä unskeista ja niinku toiseks ei tullut mieleen ettei nimeni välttämättä ole mimmi, vaan voi olla jopa henricakin... heh :D nii juu ja kolmannek olenko väittänyt että mersuni on velka-auto? kateelliset!!! mulla vaan on rahaa :) ei tullut mieleen semmosta? heh no mitäpä mä teistä ja ladalainoistanne välittäisin :DDD


      • hahahahah
        ihb-731 kirjoitti:

        khyl se näin olis et tarvis viikonloppuna ruveta aiheuttaa vaikka nyt vuorokaudeks pahennusta forssan kaduille :-) kyl mä tohon letkaan noita autoja saan... kyl katos tota porukkaa saa liikenteeseen otetaa vaikka sellanen punainen puhiseva ja sihisevä sierrä niin kyllä ääntä lähtee ja valituksia saadaan aikaseks.. rakastan tätä viesti palstaa on toi LADA kuuma aihe... he heh he

        nolot ladapellet paskasissa ryysyissään... ei voi muutakun nauraa!!! koko kaupunki nauraa teille:DDDDDDD


      • Voi!
        ihb-731 kirjoitti:

        khyl se näin olis et tarvis viikonloppuna ruveta aiheuttaa vaikka nyt vuorokaudeks pahennusta forssan kaduille :-) kyl mä tohon letkaan noita autoja saan... kyl katos tota porukkaa saa liikenteeseen otetaa vaikka sellanen punainen puhiseva ja sihisevä sierrä niin kyllä ääntä lähtee ja valituksia saadaan aikaseks.. rakastan tätä viesti palstaa on toi LADA kuuma aihe... he heh he

        Kuinka voi ihmisellä olla noin helvetisti päässä vikaa,taitaa olla isukin lataus pikkasen epäonnistunu kun muksu jää 10v tasolle,lada lada ja lada,ei herranjumala, en tiedä mihin tollaset kuuluu,ei edes lastentarhaan!!!!! Varmaan poliisitkin saa hyvät naurut aina kun se liikkuva paskakasa tulee vastaan :DDDDDDDDD


      • cccp
        kuulen kirjoitti:

        kerrankin, että joku sanoo "bemu" ääneen, mun on pakko TAPPAA.

        viikon loppuna on eurolla automiitti saa nähdä kuka lähtee vetää kylän raittia yö myöhää... kunnioittakaa muuta pitkin poikin on soitettu porukkaa paikalle tällä hetkellä yli kymmenkunta autoa... yhdyn punaiseen paholaisee


      • d
        Voi! kirjoitti:

        Kuinka voi ihmisellä olla noin helvetisti päässä vikaa,taitaa olla isukin lataus pikkasen epäonnistunu kun muksu jää 10v tasolle,lada lada ja lada,ei herranjumala, en tiedä mihin tollaset kuuluu,ei edes lastentarhaan!!!!! Varmaan poliisitkin saa hyvät naurut aina kun se liikkuva paskakasa tulee vastaan :DDDDDDDDD

        Kyllä täältä yks jaappanin ihmekin tulee mukaan raivaan reittiä letkalle :D


    • N*P

      Teillä täytyy oikeesti olla ymmärrykses jonkun verran vikaa?
      eikö se nyt perkele oo ihan sama millä ajat, oli se sitte vaikka joku uuden karhee bemari tai mersu minkä takii oot ottanu kauheet autovelat ja maksat niit 20 vuotta pois isin antamilla viikkorahoilla??
      Si kuljetat sillä munanjatkeellas jotain 12v pikkulikkoja ympäri toria.
      C'moon ihmiset miettikää ny oikeesti asioita millä oikeesti on merkitystä,.
      Ei oo teidän asia millä ajelemme, vai onko? Suomihan on vapaa maa?
      Keskittykää nyt vaan munakarvojenne kasvatukseen ja jostain pikkupillujen metsästykseen ja jättäkää nää Lada asiat niille ketkä niistä Oikeesti jotain ymmärtää.
      Ja mitä sitten vaikka koko kaupunki naurais meille? Hah meitä ei vois VÄHEMPÄÄ kiinnostaa Hah, naurattaa vaan toi kitinä.
      Ja pitäiskö auton korjauksen jälkeen sitten (jonka mekin teemme itse emmekä vie korjaamolle!!niinku eräät)
      vetää puvuntakki päälle kun lähtee jossain käymää, on se nyt kumma kun ihmisten pukeutumiseenkin aletaan puuttumaan, ihmiset on kuulkaas erilaisia, onneksi, todellakin toivon ettei tuollaisia pikkuasioista rutisevia munattomia miehiä synny tähän maahan yhtään enempää..

      • N*P

        Toisille kun ei isien tarvitse maksaa niitä utojen korjauksia yms


      • Kirjottamaan!
        N*P kirjoitti:

        Toisille kun ei isien tarvitse maksaa niitä utojen korjauksia yms

        Pysy pentu kaukana täältä kun et osaa vielä edes kirjottaa!


      • ihb-731
        Kirjottamaan! kirjoitti:

        Pysy pentu kaukana täältä kun et osaa vielä edes kirjottaa!

        voi voi teitä raukkoja.. oli yöllä tylsää niin heitin muutaman lenkin yö myöhään ja popittelin mitä vehkeistä irti lähti ihan vain sen takia että saan ihmiset hereille ennen herätystä.. toisin autona oli nyt bemmi ku se on kaverilta lainassa mut ihan teidän mieliksenne palautan ladan kadulle aiheuttaa pahennusta ja ilkivaltaa.. on se kiva kyrmyyttää ladan konetta kun siitä sitä ääntä lähtee.. hah hah teille vaan hyviä yö unia... ladalla pyörin keskiviikkop yö on ladalle kunnioitettavaa antaa sen hoitaa meteli niin mä hoidan sen ruokkimisen... jos mun rahat loppuu niin keräättekö kolehdin vai haenko aina vaan liipit asemalta...? jotta saan kiusata teitä ;-) heh heh heh heh heh heh... mulla vaan ob hauskaa... en jaksa pitää uusia vaatteita vaikka niitä on helppo varastaa


      • N*P
        ihb-731 kirjoitti:

        voi voi teitä raukkoja.. oli yöllä tylsää niin heitin muutaman lenkin yö myöhään ja popittelin mitä vehkeistä irti lähti ihan vain sen takia että saan ihmiset hereille ennen herätystä.. toisin autona oli nyt bemmi ku se on kaverilta lainassa mut ihan teidän mieliksenne palautan ladan kadulle aiheuttaa pahennusta ja ilkivaltaa.. on se kiva kyrmyyttää ladan konetta kun siitä sitä ääntä lähtee.. hah hah teille vaan hyviä yö unia... ladalla pyörin keskiviikkop yö on ladalle kunnioitettavaa antaa sen hoitaa meteli niin mä hoidan sen ruokkimisen... jos mun rahat loppuu niin keräättekö kolehdin vai haenko aina vaan liipit asemalta...? jotta saan kiusata teitä ;-) heh heh heh heh heh heh... mulla vaan ob hauskaa... en jaksa pitää uusia vaatteita vaikka niitä on helppo varastaa

        no kiireessä niitä kirjoitusvirheitä tulee yleensä,, teretulemast näyttää jos itse pystyt parempaan!!
        Pentu? Hah..
        Pidä kuule huoli sun omista asioistas=)


      • N*P
        N*P kirjoitti:

        no kiireessä niitä kirjoitusvirheitä tulee yleensä,, teretulemast näyttää jos itse pystyt parempaan!!
        Pentu? Hah..
        Pidä kuule huoli sun omista asioistas=)

        Tuli tos mielee ku mopoilijoille on noita miittejä ja tommosia,, niin mitä jos pidettäs Forssas joku Lada-miitti? :D
        olis siin sit teilläkin katselemista :D kaikki lähikuntien ladat ja vaikka vähän kauempaakin vorssan teille kruisaa? :D


      • säälittäviä ootte
        N*P kirjoitti:

        Tuli tos mielee ku mopoilijoille on noita miittejä ja tommosia,, niin mitä jos pidettäs Forssas joku Lada-miitti? :D
        olis siin sit teilläkin katselemista :D kaikki lähikuntien ladat ja vaikka vähän kauempaakin vorssan teille kruisaa? :D

        http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs


      • Karhulippis ja huulihaituvaa
        ihb-731 kirjoitti:

        voi voi teitä raukkoja.. oli yöllä tylsää niin heitin muutaman lenkin yö myöhään ja popittelin mitä vehkeistä irti lähti ihan vain sen takia että saan ihmiset hereille ennen herätystä.. toisin autona oli nyt bemmi ku se on kaverilta lainassa mut ihan teidän mieliksenne palautan ladan kadulle aiheuttaa pahennusta ja ilkivaltaa.. on se kiva kyrmyyttää ladan konetta kun siitä sitä ääntä lähtee.. hah hah teille vaan hyviä yö unia... ladalla pyörin keskiviikkop yö on ladalle kunnioitettavaa antaa sen hoitaa meteli niin mä hoidan sen ruokkimisen... jos mun rahat loppuu niin keräättekö kolehdin vai haenko aina vaan liipit asemalta...? jotta saan kiusata teitä ;-) heh heh heh heh heh heh... mulla vaan ob hauskaa... en jaksa pitää uusia vaatteita vaikka niitä on helppo varastaa

        Siis onko tää se sama jamppa joka hädin tuskin näkee ratin takaa kun ajelee tuolla Laatuskalla. Repesin niin helvetisti kun tulit vastaan, ei näkynyt kuin vähän lippalakin reunaa ja kulmakarvoja kun istuit puhelinluettelon päällä ratin takana.

        Säälittävä amisviiksiviritys, popita minkä jaksat ei häiritse meikäläisen unia ja aja ihan miten huvittaa sekään ei jaksa kiinnostaa, ei sitten yhtään.


      • N*P
        Karhulippis ja huulihaituvaa kirjoitti:

        Siis onko tää se sama jamppa joka hädin tuskin näkee ratin takaa kun ajelee tuolla Laatuskalla. Repesin niin helvetisti kun tulit vastaan, ei näkynyt kuin vähän lippalakin reunaa ja kulmakarvoja kun istuit puhelinluettelon päällä ratin takana.

        Säälittävä amisviiksiviritys, popita minkä jaksat ei häiritse meikäläisen unia ja aja ihan miten huvittaa sekään ei jaksa kiinnostaa, ei sitten yhtään.

        5 pisteen vihje, mulla ei ole ladaa, ainakaan vielä, Ja toinen vihje en ole edes mies =)
        muuten ihan hyvä arvaus mutta penkin alle meni :D


      • N*P
        N*P kirjoitti:

        5 pisteen vihje, mulla ei ole ladaa, ainakaan vielä, Ja toinen vihje en ole edes mies =)
        muuten ihan hyvä arvaus mutta penkin alle meni :D

        Ohhoh, nyt e taidettu tarkoittaa mua :D Sori tost :D


      • hehhee....
        Karhulippis ja huulihaituvaa kirjoitti:

        Siis onko tää se sama jamppa joka hädin tuskin näkee ratin takaa kun ajelee tuolla Laatuskalla. Repesin niin helvetisti kun tulit vastaan, ei näkynyt kuin vähän lippalakin reunaa ja kulmakarvoja kun istuit puhelinluettelon päällä ratin takana.

        Säälittävä amisviiksiviritys, popita minkä jaksat ei häiritse meikäläisen unia ja aja ihan miten huvittaa sekään ei jaksa kiinnostaa, ei sitten yhtään.

        Juurikin sama apina,karhun lätsästä näkyy lippa vaan kun vaahtosammutin ajelee :DDD Ja hyvä olis opetella ajamaankin ennen kun tollasen jätekasan rattiin hyppää :D säälittävää,todella säälittävää :DD


      • juhapekka,..
        hehhee.... kirjoitti:

        Juurikin sama apina,karhun lätsästä näkyy lippa vaan kun vaahtosammutin ajelee :DDD Ja hyvä olis opetella ajamaankin ennen kun tollasen jätekasan rattiin hyppää :D säälittävää,todella säälittävää :DD

        ...täältä Austaralian avvikkopalojen keskeltä terve!
        Teillä on semmonen kumma käsitys että nää teidän viestinne näkyy vaan harvoille ja valituille, samoin kun ne tussityhörrekset autokeitaan vessassa.
        Nyt pitäs saada nopeesti tänne Melbourneen joku apina joka osaa ajaa Ladaa!
        Siis ihan oikee apina eikä mikään Forssalaiscoveri.
        Pääsis vähän isompaan sirkukseen!
        Ainoo vaatimus on se että sillä ei oo lukutaitoisia kavereita.
        No kelpaishan tuokin sitten!
        Antakaa nimi niin tehdään törmäystestit!
        Nuket on niin vitun kalliita ja silti niilä pää kestää.
        Joku Forssalainen surmanajajakääpiö ois tosi hyvä hei!


      • norm.ihminen

        mitäpä jos vaikka ottasit 200 vauhtia sillä rutku ladallas ja ajaisit täysiä betoni seinää päin.....ota vielä idiootti serkkupoikas patu-ville kyytiin,te ootte kax yhtä kesseliä ja yököttävää "ihmistä"kenet tiedän.....ja mene takas ekalle luokalle niin ei ehkä tulis ihan yhtä paljon kirjotusvirheitä......


      • N*P
        norm.ihminen kirjoitti:

        mitäpä jos vaikka ottasit 200 vauhtia sillä rutku ladallas ja ajaisit täysiä betoni seinää päin.....ota vielä idiootti serkkupoikas patu-ville kyytiin,te ootte kax yhtä kesseliä ja yököttävää "ihmistä"kenet tiedän.....ja mene takas ekalle luokalle niin ei ehkä tulis ihan yhtä paljon kirjotusvirheitä......

        norm.ihminen? ja mitenköhän sen määrittelet?
        ajakaa ihan vain te itse betoniseinää päin niillä bensasyöpöillänne niin jää autolainanne isillenne maksettavaksi


      • is back
        norm.ihminen kirjoitti:

        mitäpä jos vaikka ottasit 200 vauhtia sillä rutku ladallas ja ajaisit täysiä betoni seinää päin.....ota vielä idiootti serkkupoikas patu-ville kyytiin,te ootte kax yhtä kesseliä ja yököttävää "ihmistä"kenet tiedän.....ja mene takas ekalle luokalle niin ei ehkä tulis ihan yhtä paljon kirjotusvirheitä......

        no ei sille ainakaan kukaan valittaan tullu ku se ladalla ajeli ku se täällä oli... varastas vaan kaikilta kaiken.. mut on se kiva ku on tollanen paha poika serkkuna.. taitaa monia sääluittää jos se on jotain joltain vieny.. eips haittaa.. hyvät neuvot siltä on kaikkeen saanu eikä oo jääny kii mut ei siitä sen enempää heh heh... älä tuomitse ellet kunnolla tunne tää on forssa ja huhut lentää


      • koijärvi
        ihb-731 kirjoitti:

        voi voi teitä raukkoja.. oli yöllä tylsää niin heitin muutaman lenkin yö myöhään ja popittelin mitä vehkeistä irti lähti ihan vain sen takia että saan ihmiset hereille ennen herätystä.. toisin autona oli nyt bemmi ku se on kaverilta lainassa mut ihan teidän mieliksenne palautan ladan kadulle aiheuttaa pahennusta ja ilkivaltaa.. on se kiva kyrmyyttää ladan konetta kun siitä sitä ääntä lähtee.. hah hah teille vaan hyviä yö unia... ladalla pyörin keskiviikkop yö on ladalle kunnioitettavaa antaa sen hoitaa meteli niin mä hoidan sen ruokkimisen... jos mun rahat loppuu niin keräättekö kolehdin vai haenko aina vaan liipit asemalta...? jotta saan kiusata teitä ;-) heh heh heh heh heh heh... mulla vaan ob hauskaa... en jaksa pitää uusia vaatteita vaikka niitä on helppo varastaa

        on se kumma kun en saanu kitnää ku tossa ajelin kolme päivää bemmillä ja ajelin pitkin poikin forssaa aamusta yöhön poikittai kertaakaan sekään ei mennyt suoraa.. hupsista... no mut ladan hain taas säilöstä ja otin samalla meteliä lisää esille ja hyvi paukkuu putki.. kyl mun yli saa yrittää ajaa.. mut en vastaa teoistani mitä teen sen jälkee... joku ärsyttää tarpeeks niin ajan päin sääliä kaihtamatta.. mitäs se mua kiinnostaa ei mun ladat lopu ku niitä vielä 7 muuta mukavaa ja kaunista... pelti vaurot on helppo oikoa suurin piirtein suoraks tai sit teen törmäys suojat


      • zihihihii

        Enpä ole nähnyt että siellä ladan penkilläkään olisi 15-vuotiasta vanhempaa istunu=)Ne raasut tosiaan luulee että nämä jätkät ovat niin kovia ja mahtavia! Mut ymmärtäähän sen et 15kesäinen on ainoa joka kyydissä istuu kun ei ne tajua millasia apinoita kuskit on ja kukaan aikuinen ei taas kyytiin kehtaa,halua,viitsi tulla=Dvoi teitä pikku luusereitä..Ja joo ymmärtää sen et auton korjauksen jälkeen on likainen,eikä siinä mitään.Mutta tarviiko olla niin paska auto että hajoaa monta kertaa päivässä että aina olette paskasia ja haisevia?=D


      • mamma moi
        zihihihii kirjoitti:

        Enpä ole nähnyt että siellä ladan penkilläkään olisi 15-vuotiasta vanhempaa istunu=)Ne raasut tosiaan luulee että nämä jätkät ovat niin kovia ja mahtavia! Mut ymmärtäähän sen et 15kesäinen on ainoa joka kyydissä istuu kun ei ne tajua millasia apinoita kuskit on ja kukaan aikuinen ei taas kyytiin kehtaa,halua,viitsi tulla=Dvoi teitä pikku luusereitä..Ja joo ymmärtää sen et auton korjauksen jälkeen on likainen,eikä siinä mitään.Mutta tarviiko olla niin paska auto että hajoaa monta kertaa päivässä että aina olette paskasia ja haisevia?=D

        ne niistä 15 kesäsistä kuule lapsi pieni


      • jae-334
        zihihihii kirjoitti:

        Enpä ole nähnyt että siellä ladan penkilläkään olisi 15-vuotiasta vanhempaa istunu=)Ne raasut tosiaan luulee että nämä jätkät ovat niin kovia ja mahtavia! Mut ymmärtäähän sen et 15kesäinen on ainoa joka kyydissä istuu kun ei ne tajua millasia apinoita kuskit on ja kukaan aikuinen ei taas kyytiin kehtaa,halua,viitsi tulla=Dvoi teitä pikku luusereitä..Ja joo ymmärtää sen et auton korjauksen jälkeen on likainen,eikä siinä mitään.Mutta tarviiko olla niin paska auto että hajoaa monta kertaa päivässä että aina olette paskasia ja haisevia?=D

        on niitä kivempi laittaa kun ostaa joku uus paska mihin et voi tehdä ite mitään tai ehkä te ootte vaan kateita


      • norm.ihminen
        N*P kirjoitti:

        norm.ihminen? ja mitenköhän sen määrittelet?
        ajakaa ihan vain te itse betoniseinää päin niillä bensasyöpöillänne niin jää autolainanne isillenne maksettavaksi

        no ainakin mä käyn rehellisessä työssä.millä rahoilla voin maksaa omaa autolainaani,ja tiedox et normaalit ihmiset huolehtii tosta hygieniastansa.............ja se patu mikään kova jätkä ole,se on kuule pelkkä juoksupoika noille vähän suuremman asteen rikollisille....ja te ootte molemmat ihan yhtä oksettavia....ja ihan yhtä tunnettu toi patu on noista pikkulikkojen ahdistelusta kun säkin..........te ootte jo niin naurettavia......yhteiskunnan häpeepilkkuja.......


      • vaz 2105
        norm.ihminen kirjoitti:

        no ainakin mä käyn rehellisessä työssä.millä rahoilla voin maksaa omaa autolainaani,ja tiedox et normaalit ihmiset huolehtii tosta hygieniastansa.............ja se patu mikään kova jätkä ole,se on kuule pelkkä juoksupoika noille vähän suuremman asteen rikollisille....ja te ootte molemmat ihan yhtä oksettavia....ja ihan yhtä tunnettu toi patu on noista pikkulikkojen ahdistelusta kun säkin..........te ootte jo niin naurettavia......yhteiskunnan häpeepilkkuja.......

        kai ihminen saa olla sellanenkun on.. kaikki on erillaisia kaikissa on eroja.. hmm ihan niinku vapaassa maassa ei sais olla mite haluaa.. sanos jali partio et mitäs sulle oon tehny.. ei mulla sua vastaa mitään oo... en vaan jaksa noita turhan päivän jankuttajia.. kai auto saa olla ruma ja muuta mitäs sillä on väliä ku kesällä odottaa maalaus ja muut ku koneet on rakenteilla.. jos nyt vaikka ajasin jollain muullakun ladalla niin sais olla ilman kitinöitä.. mikä ladassa on etteikö sillä sais ajella mitä sen pitäis ketää haitata minkä näköinen se on...?


    • Formulakuski

      Oma auto ei ole mersu, makso 1600€, reilusti yli tuon on laitettu jo pellin alle ja tässä keväällä voin luvata jos lähdet sillä ruosteisella 88vm 2.0 diisselimersullas viivalle niin jäät :)
      1000kg painava ja yli 200 japanilaista heppaa pellin alla turbon voimalla ja nätin pienivälitteisellä laatikolla kiidättää mukaviin lukemiin suhteellisen nopeeta :)Tarkkaa tehoa ei vielä tiedossa mutta katotaan jotain tuosta 210-250 hepan välistä.

      Kaikki mersut ei ole kalliita. Ja epäilen ettei se sinunkaan jäteöljynsekoittaja mikään ruusu ole vaikka kukkiikin.

      • dgljgljggj

        Viivalla oot ite! Jos nyt tosiaan luulet että tätä matkaa mitataan jollakin paskalla autonrämällä.
        Upoa vittu kaikki mitä ikinä saat autoos ja joku tulee ja vetää sua tauluun kaupan kassajonossa nit että et ikinä kävele ja autoilu on lähinnä rollaattorikyytsää.
        Ja vittu on sulle ihan oikein! Kuin joku voi olla päästään noin saatanan laho?
        Jollet itsestäs välitä niin kyllä me vedetään sun kavereitas ja mutsiaskin päihin, ihan yhtä välinpitämättömästi kuin sinä hörhöilet. Koko rahalla saat ja muista että korkoo kasvaa. Vitun Batman!
        Lopeta tai todellakin hermostuu muutkin kuin nettipellet. Ja lupaan että sattuu. Ja kauan!


      • saatanan räkänokka
        dgljgljggj kirjoitti:

        Viivalla oot ite! Jos nyt tosiaan luulet että tätä matkaa mitataan jollakin paskalla autonrämällä.
        Upoa vittu kaikki mitä ikinä saat autoos ja joku tulee ja vetää sua tauluun kaupan kassajonossa nit että et ikinä kävele ja autoilu on lähinnä rollaattorikyytsää.
        Ja vittu on sulle ihan oikein! Kuin joku voi olla päästään noin saatanan laho?
        Jollet itsestäs välitä niin kyllä me vedetään sun kavereitas ja mutsiaskin päihin, ihan yhtä välinpitämättömästi kuin sinä hörhöilet. Koko rahalla saat ja muista että korkoo kasvaa. Vitun Batman!
        Lopeta tai todellakin hermostuu muutkin kuin nettipellet. Ja lupaan että sattuu. Ja kauan!

        pas ny vähämäki pitäen sitä turpavärkkiäs pikkusen soikemmalla,ettei tarvi oikeesti tulla satuttaan.ei viittis ottaa linnaa tollasen räkänokan takia.-jali.p-


      • reposaari
        saatanan räkänokka kirjoitti:

        pas ny vähämäki pitäen sitä turpavärkkiäs pikkusen soikemmalla,ettei tarvi oikeesti tulla satuttaan.ei viittis ottaa linnaa tollasen räkänokan takia.-jali.p-

        kyllä tolta vähämäeltä ystäviä löytyy.. t:kakolanprinsessa


      • N*P
        dgljgljggj kirjoitti:

        Viivalla oot ite! Jos nyt tosiaan luulet että tätä matkaa mitataan jollakin paskalla autonrämällä.
        Upoa vittu kaikki mitä ikinä saat autoos ja joku tulee ja vetää sua tauluun kaupan kassajonossa nit että et ikinä kävele ja autoilu on lähinnä rollaattorikyytsää.
        Ja vittu on sulle ihan oikein! Kuin joku voi olla päästään noin saatanan laho?
        Jollet itsestäs välitä niin kyllä me vedetään sun kavereitas ja mutsiaskin päihin, ihan yhtä välinpitämättömästi kuin sinä hörhöilet. Koko rahalla saat ja muista että korkoo kasvaa. Vitun Batman!
        Lopeta tai todellakin hermostuu muutkin kuin nettipellet. Ja lupaan että sattuu. Ja kauan!

        voi sit lopettaa ton naurettavan uhkailun saatana. ihminen voi olla ärsyttävä, mutta silti kannattaako turpaan vetää jonkun LADAn takia?


      • JärkiVapaa
        reposaari kirjoitti:

        kyllä tolta vähämäeltä ystäviä löytyy.. t:kakolanprinsessa

        niin löytyy ja vaikka kuinka paljon :)


      • joo joo joo
        N*P kirjoitti:

        voi sit lopettaa ton naurettavan uhkailun saatana. ihminen voi olla ärsyttävä, mutta silti kannattaako turpaan vetää jonkun LADAn takia?

        hauskaa.. uhkailuja oon kuullu koko ikäni... pitäskö pelottaa


      • me vaan ollaan
        N*P kirjoitti:

        voi sit lopettaa ton naurettavan uhkailun saatana. ihminen voi olla ärsyttävä, mutta silti kannattaako turpaan vetää jonkun LADAn takia?

        erillaisia nuoria.. kyllä täälläkin vaikeeta porukkaa on


      • -minä-
        dgljgljggj kirjoitti:

        Viivalla oot ite! Jos nyt tosiaan luulet että tätä matkaa mitataan jollakin paskalla autonrämällä.
        Upoa vittu kaikki mitä ikinä saat autoos ja joku tulee ja vetää sua tauluun kaupan kassajonossa nit että et ikinä kävele ja autoilu on lähinnä rollaattorikyytsää.
        Ja vittu on sulle ihan oikein! Kuin joku voi olla päästään noin saatanan laho?
        Jollet itsestäs välitä niin kyllä me vedetään sun kavereitas ja mutsiaskin päihin, ihan yhtä välinpitämättömästi kuin sinä hörhöilet. Koko rahalla saat ja muista että korkoo kasvaa. Vitun Batman!
        Lopeta tai todellakin hermostuu muutkin kuin nettipellet. Ja lupaan että sattuu. Ja kauan!

        Antakaa jo saatana sen ladan olla! Auto on ruma ja kuski lyhyt. mitä sitten? jos auton omistajakaan ei välitä mistään sanomisista niin pitäköö kyseisestä autosta sitten kitistä täällä 24/7. On tässä kaupungissa muitakin huolen aiheita. Omistaja osaa ajaa autoaan eikä ajele kolareita tai satuta muutenkaan ketään ainakaan tahallaan autallansa, niinkö se saa ajaa iltasin kaupungille sitä paska rinksaansa niin kovaa kun haluaa. Kyllä se EHKÄ joskus aijallaan oppii... Ei teidän tarvi puuttua joka asiaan, antaa kyttien hoitaa lada jos on hoitaekseen...


      • -minä-
        -minä- kirjoitti:

        Antakaa jo saatana sen ladan olla! Auto on ruma ja kuski lyhyt. mitä sitten? jos auton omistajakaan ei välitä mistään sanomisista niin pitäköö kyseisestä autosta sitten kitistä täällä 24/7. On tässä kaupungissa muitakin huolen aiheita. Omistaja osaa ajaa autoaan eikä ajele kolareita tai satuta muutenkaan ketään ainakaan tahallaan autallansa, niinkö se saa ajaa iltasin kaupungille sitä paska rinksaansa niin kovaa kun haluaa. Kyllä se EHKÄ joskus aijallaan oppii... Ei teidän tarvi puuttua joka asiaan, antaa kyttien hoitaa lada jos on hoitaekseen...

        Ja sitä paitsi, on se kumma kun sama kuski ajelee millä tahansa muulla autolla niin valituksia ei tule. ei ole kauankaan kun sama kuski ajeli bemmillä eikä valituksia tullut???
        Taitaa olla että vika on ladassa eikä kuskissa...


      • ihb-731
        -minä- kirjoitti:

        Ja sitä paitsi, on se kumma kun sama kuski ajelee millä tahansa muulla autolla niin valituksia ei tule. ei ole kauankaan kun sama kuski ajeli bemmillä eikä valituksia tullut???
        Taitaa olla että vika on ladassa eikä kuskissa...

        samaa mieltä -minän- kanssa koska valituksia ei tullut vaikka ajoin vielä hullummin sen kanssa. kyllä lada pelkästään on se murhe sitten


      • N*P
        ihb-731 kirjoitti:

        samaa mieltä -minän- kanssa koska valituksia ei tullut vaikka ajoin vielä hullummin sen kanssa. kyllä lada pelkästään on se murhe sitten

        voi sit lopettaa ton naurettavan uhkailun saatana. ihminen voi olla ärsyttävä, mutta silti kannattaako turpaan vetää jonkun LADAn takia?


      • <3
        ihb-731 kirjoitti:

        samaa mieltä -minän- kanssa koska valituksia ei tullut vaikka ajoin vielä hullummin sen kanssa. kyllä lada pelkästään on se murhe sitten

        puhut vähän mutta asiaa :)


      • ihb-731
        <3 kirjoitti:

        puhut vähän mutta asiaa :)

        no nii eiköhän anneta olla ja eletää omaa elämäämme...


      • Astuja
        ihb-731 kirjoitti:

        no nii eiköhän anneta olla ja eletää omaa elämäämme...

        Aiemmin jo sanoin täällä että mä pidän Ladaasi ihan piristävänä näkynä kaiken tylsyyden keskellä, mutta sen verran annan rakentavaa palautetta sulle, että ethän kummiskaan jatkossa parkkeeraa invapaikalle taikka pahoita kanssaliikkujien mieltä sillä, ettet viitsi osoittaa aikeitasi vilkulla. Katsos kun kuka tahansa pystyy olemaan liikenteessä törppö, mutta em. asioissa oikein toimiminen vaatii jo aivoja sekä niiden käyttöä. Forssassa näitä lahjattomia on jo aivan kylliksi, erotu näissä eduksesi ja jatka muutoin samaan malliin!


      • millä
        N*P kirjoitti:

        voi sit lopettaa ton naurettavan uhkailun saatana. ihminen voi olla ärsyttävä, mutta silti kannattaako turpaan vetää jonkun LADAn takia?

        Ajakoot vitun paskakasa millä tahansa mut ei tarvi tänne tulla elvisteleen että "lähen yöllä ajeleen ja herätän kaikki,ihan tahallaan",jumalauta sentään kuinka paljon ihmisellä voi kusta olla päässä!! Se ei tosiaan oo kovin jätkä täältä,varmaan moni vetäis ilomielin turpaan!! Vanhemmat varmaan vitun ylpeitä,hah haaaaa :DDDD


      • sentään!
        ihb-731 kirjoitti:

        samaa mieltä -minän- kanssa koska valituksia ei tullut vaikka ajoin vielä hullummin sen kanssa. kyllä lada pelkästään on se murhe sitten

        Jos kaikki ei hoksannu että se on vähämäki bemarilla (harvinaista köyhällä)varmasti muuten olis valituksia tullut...vittu mikä pikkutyttö mangneetti :DD säälittävää!


      • Formulakuski
        dgljgljggj kirjoitti:

        Viivalla oot ite! Jos nyt tosiaan luulet että tätä matkaa mitataan jollakin paskalla autonrämällä.
        Upoa vittu kaikki mitä ikinä saat autoos ja joku tulee ja vetää sua tauluun kaupan kassajonossa nit että et ikinä kävele ja autoilu on lähinnä rollaattorikyytsää.
        Ja vittu on sulle ihan oikein! Kuin joku voi olla päästään noin saatanan laho?
        Jollet itsestäs välitä niin kyllä me vedetään sun kavereitas ja mutsiaskin päihin, ihan yhtä välinpitämättömästi kuin sinä hörhöilet. Koko rahalla saat ja muista että korkoo kasvaa. Vitun Batman!
        Lopeta tai todellakin hermostuu muutkin kuin nettipellet. Ja lupaan että sattuu. Ja kauan!

        Bring it on :)


      • Formulakuski
        JärkiVapaa kirjoitti:

        niin löytyy ja vaikka kuinka paljon :)

        Laittakaapa vaan ne kanttikoneella veistetyt kukkakedot käyntiin ja se tähtäin siitä keulasta osoittamaan sinne mihin nyt haluattekaan, kun semmonenkin siinä konepellissa pitää olla kun muuten ette kerta tiellä pysy. :) Nähdään vaikka keitaalla


      • obelix123
        saatanan räkänokka kirjoitti:

        pas ny vähämäki pitäen sitä turpavärkkiäs pikkusen soikemmalla,ettei tarvi oikeesti tulla satuttaan.ei viittis ottaa linnaa tollasen räkänokan takia.-jali.p-

        Repeilee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei VITTU PARTION luuseri siel vikisee!
        Ladoista en mitään tiä, mut sun fucking typerän pärstäs tiiän. Voi Vittu jätkä että sä OOT-NIIN-PELLE!!!


    • punaisen paholaisen ystävät...

      eikö teillä ole muuta tekemistä kun haukkua ihmisiä täällä palstoilla??!! paljonko se on pois teidän elämästänne jos jossain ladassa on joku lippu tai millaisia tekstejä tai kuvia siinnä on?? tai millainen kuski siinä on tai mtn se ajaa!! yhdenkään yli ei ole ajanut eikä varmasti ajakkaan!! tai ketä siellä kyydissä istuu? siellä varmaankin istuu hänen kaverinsa!!! hänellä meinaan niitä on! onko teillä? tämä kuski on todellinen ystävä

      • hyvä,

        esimerkki tämäkin ketju forssalaisten pahoinvoinnista,


      • ja olen otettu saamastani
        hyvä, kirjoitti:

        esimerkki tämäkin ketju forssalaisten pahoinvoinnista,

        huomiosta


      • ei tässä haukkumisesta...

        ..ole kyse. Ainoastaan turvallisuudesta. Jostain syystä ne liikennesäännöt on olemassa.


      • ihb-731
        ei tässä haukkumisesta... kirjoitti:

        ..ole kyse. Ainoastaan turvallisuudesta. Jostain syystä ne liikennesäännöt on olemassa.

        aika hiljasta on ollu nyt ku ei oo lada ollu liikenteessä ku tein siihen koneen vaihdoit ja reipasta menoa luvassa... kadut vaan tyhjenee tiestä ku lada iskeytyy jällee tänää remmii


    • lada modaus

      jos mieltänne ja kieltänne jokin vaivaa ladassa niin soittajkaa ja ilmoittakaa sopivista muutoksista 0403280661

      • Formulakuski

        Lisää tehoa, kirkkaan punainen maali ja kultaiset sirppi ja vasara kylkiin ja koneppellille? En viiti soittaa kun en paikkakuntalainen ole :)
        Jos ei lisää tehoa niin rälläkkä käteen ja putki pakosarjasta poikki niin äänet kasvaa ja persdynolla heppojakin tulee lisää :D


      • ihb.731
        Formulakuski kirjoitti:

        Lisää tehoa, kirkkaan punainen maali ja kultaiset sirppi ja vasara kylkiin ja koneppellille? En viiti soittaa kun en paikkakuntalainen ole :)
        Jos ei lisää tehoa niin rälläkkä käteen ja putki pakosarjasta poikki niin äänet kasvaa ja persdynolla heppojakin tulee lisää :D

        kyllä näin on.. samaa mieltä ollaan monessa asiassa


      • HeBaa^^
        ihb.731 kirjoitti:

        kyllä näin on.. samaa mieltä ollaan monessa asiassa

        heli jada miehemme.. =) miksi daa daa ei ole ollut useesti liikkeell... =) se kuuluu meidän forssan katu kuvaan.. tule takaisin sen kanssa kadulle... vai onko se kesälaitossa.. :D :D

        mutta ihmiset ne jaksaa valitttaa ja valittaa.. ei se niille kuulu ku ei niiden asia ole.. ja mua kyseinen auto ja sen tekemiset ei haittaa eikä monii kavereitakaan.. on se ihme jos joitain sit haittaa niin paljon että kuukausikaupalla pitää jauhaa täällä siitä (:


      • ...
        HeBaa^^ kirjoitti:

        heli jada miehemme.. =) miksi daa daa ei ole ollut useesti liikkeell... =) se kuuluu meidän forssan katu kuvaan.. tule takaisin sen kanssa kadulle... vai onko se kesälaitossa.. :D :D

        mutta ihmiset ne jaksaa valitttaa ja valittaa.. ei se niille kuulu ku ei niiden asia ole.. ja mua kyseinen auto ja sen tekemiset ei haittaa eikä monii kavereitakaan.. on se ihme jos joitain sit haittaa niin paljon että kuukausikaupalla pitää jauhaa täällä siitä (:

        ehkä sä ladahäirikkö sitten vasta tajuat mitä harmia aiheutat kun teet omia lapsia, meidän ohi olet kaahannut äänekkäällä autollasi muutaman kerran ja koko perhe on herännyt tähän meteliin keskellä yötä, varsinkin 5kk vauva ei tästä äänestä kauheasti tykännyt. huusi ja itki paniikissa puoli tuntia, voi kun olisi voinut sulle tyrkätä sen syliin, niin olisit ehkä hiukan kasvanut ihmisenä...olet melkoisen säälittävä huomionkerääjä. Lupaan ajaa seuraavan kerran ladan kuskin ovesta sisään ja jos satut kuolla kupsahtamaan niin juon samantien kossupullon sen kunniaksi. PS. mulla on se kossupullo valmiiks jo autossa odottamassa, lupaan kaata siitä sunkin kurkkuun, jos vaan kuolinkorinaltasi kykenet hörppäämään janojuomaa...nam!


      • yks vaan
        ... kirjoitti:

        ehkä sä ladahäirikkö sitten vasta tajuat mitä harmia aiheutat kun teet omia lapsia, meidän ohi olet kaahannut äänekkäällä autollasi muutaman kerran ja koko perhe on herännyt tähän meteliin keskellä yötä, varsinkin 5kk vauva ei tästä äänestä kauheasti tykännyt. huusi ja itki paniikissa puoli tuntia, voi kun olisi voinut sulle tyrkätä sen syliin, niin olisit ehkä hiukan kasvanut ihmisenä...olet melkoisen säälittävä huomionkerääjä. Lupaan ajaa seuraavan kerran ladan kuskin ovesta sisään ja jos satut kuolla kupsahtamaan niin juon samantien kossupullon sen kunniaksi. PS. mulla on se kossupullo valmiiks jo autossa odottamassa, lupaan kaata siitä sunkin kurkkuun, jos vaan kuolinkorinaltasi kykenet hörppäämään janojuomaa...nam!

        kyllä, että pienellä vauvalla on tuollaisella ajatusmaailmalla varustettu vanhempi...


      • .
        yks vaan kirjoitti:

        kyllä, että pienellä vauvalla on tuollaisella ajatusmaailmalla varustettu vanhempi...

        kyllä varmaan siihen jatkuvaan öiseen heräämiseen kyllästyy vanhemmatkin, tänne nyt voi heittää kuiteskin ihan mitä vaan juttua, mut sinä herjaat tuota lapsen vanhempaa?? et taida olla ihan terve sinäkään...mutta niinhän se on aina ollut että rikolliset viehättävät joitakuita. paa mennen paapoon sitä ladakuskia joka saattaa pienten lasten vanhemmat tuohon tilaan, että jo uhkailevat sitä...saat varmaan hyvät kiksit sen kanssa. :)


      • usein,
        ... kirjoitti:

        ehkä sä ladahäirikkö sitten vasta tajuat mitä harmia aiheutat kun teet omia lapsia, meidän ohi olet kaahannut äänekkäällä autollasi muutaman kerran ja koko perhe on herännyt tähän meteliin keskellä yötä, varsinkin 5kk vauva ei tästä äänestä kauheasti tykännyt. huusi ja itki paniikissa puoli tuntia, voi kun olisi voinut sulle tyrkätä sen syliin, niin olisit ehkä hiukan kasvanut ihmisenä...olet melkoisen säälittävä huomionkerääjä. Lupaan ajaa seuraavan kerran ladan kuskin ovesta sisään ja jos satut kuolla kupsahtamaan niin juon samantien kossupullon sen kunniaksi. PS. mulla on se kossupullo valmiiks jo autossa odottamassa, lupaan kaata siitä sunkin kurkkuun, jos vaan kuolinkorinaltasi kykenet hörppäämään janojuomaa...nam!

        " ladahäirikkö
        ehkä sä ladahäirikkö sitten vasta tajuat mitä harmia aiheutat kun teet omia lapsia, "


        ON melko tyhmää lämmittää vanhaa keskustelua, vai onko sinun mielestäsi ?

        ei kai, kun olet niin viisas.


      • .
        usein, kirjoitti:

        " ladahäirikkö
        ehkä sä ladahäirikkö sitten vasta tajuat mitä harmia aiheutat kun teet omia lapsia, "


        ON melko tyhmää lämmittää vanhaa keskustelua, vai onko sinun mielestäsi ?

        ei kai, kun olet niin viisas.

        On melko TYHMÄÄ arvostella asiaa josta ei tiedä mitään, kyseinen häirikkö veteli muutama viikko sitten melkosta rallia tuota talsoilankatua pitkin, kiihdytysjäljet ovat vieläkin nähtävissä asfaltissa, haluatko sinä viisas välihuomauttelija käydä ne tarkistamassa? ne sijaitsevat murronkadun ja talsoilankadun risteyksessä ja samalla voit käydä kysymässä lähinaapureilta mitä näkivät ja kuulivat. jätkä ajoi luultavasti ilman pakoputkea tms. ääni oli niin korvia huumaava, kaasu pohjassa paineli menemään. taidat olla hänen kaverinsa, kun puolustelet, kyllä sitä ihme sakkia löytyy forssasta....me suoraan puolustetaan näitä saatanan paskahousuja ja vähätellään kaikkea mitä täällä tapahtuu ja pitäs suu supussa hyväksyä kaikki paska mitä tuo ongelmanuoriso tekee?


      • kommariromussa
        . kirjoitti:

        On melko TYHMÄÄ arvostella asiaa josta ei tiedä mitään, kyseinen häirikkö veteli muutama viikko sitten melkosta rallia tuota talsoilankatua pitkin, kiihdytysjäljet ovat vieläkin nähtävissä asfaltissa, haluatko sinä viisas välihuomauttelija käydä ne tarkistamassa? ne sijaitsevat murronkadun ja talsoilankadun risteyksessä ja samalla voit käydä kysymässä lähinaapureilta mitä näkivät ja kuulivat. jätkä ajoi luultavasti ilman pakoputkea tms. ääni oli niin korvia huumaava, kaasu pohjassa paineli menemään. taidat olla hänen kaverinsa, kun puolustelet, kyllä sitä ihme sakkia löytyy forssasta....me suoraan puolustetaan näitä saatanan paskahousuja ja vähätellään kaikkea mitä täällä tapahtuu ja pitäs suu supussa hyväksyä kaikki paska mitä tuo ongelmanuoriso tekee?

        Ei todellakaan ole voimaa jättää mitään "kiihdytysjälkiä"! Jarruttamalla vois periaatteessa jäädä joku musta vana,sikälimikäli siinä paskahyrrässä edes mitään jarruja on!? Kävin kyselemässä lähinaapureilta mitä näkivät ja kuulivat,eikä selvinnyt ajoiko ilman putkea vai putkella! Annetaan yökastelijan pärrätä "tshernobylillään" siihen asti ku joku jää alle ja mietitään sit mitä tehdään!


      • joukosta erottua
        kommariromussa kirjoitti:

        Ei todellakaan ole voimaa jättää mitään "kiihdytysjälkiä"! Jarruttamalla vois periaatteessa jäädä joku musta vana,sikälimikäli siinä paskahyrrässä edes mitään jarruja on!? Kävin kyselemässä lähinaapureilta mitä näkivät ja kuulivat,eikä selvinnyt ajoiko ilman putkea vai putkella! Annetaan yökastelijan pärrätä "tshernobylillään" siihen asti ku joku jää alle ja mietitään sit mitä tehdään!

        mutta kun aletaan liikaa olla häiriöksi tai vaaraksi ympäristölle, silloin ympäristö alkaa helposti toimenpiteisiin.
        Ihan vain varoituksen sanana asiaa tarkemmin tuntematta.


      • halloota...
        kommariromussa kirjoitti:

        Ei todellakaan ole voimaa jättää mitään "kiihdytysjälkiä"! Jarruttamalla vois periaatteessa jäädä joku musta vana,sikälimikäli siinä paskahyrrässä edes mitään jarruja on!? Kävin kyselemässä lähinaapureilta mitä näkivät ja kuulivat,eikä selvinnyt ajoiko ilman putkea vai putkella! Annetaan yökastelijan pärrätä "tshernobylillään" siihen asti ku joku jää alle ja mietitään sit mitä tehdään!

        "Annetaan yökastelijan pärrätä "tshernobylillään" siihen asti ku joku jää alle ja mietitään sit mitä tehdään!"

        uskomatonta...annetaan vaikka pienen lapsen elämän mennä eka pilalle ja puututaan sitten vasta...näinhän meillä suomessa aina rikollisia on hyyssätty, murhaajatkin saa tehdä 4-5 murhaa ennenkuin lopulta uskotaan että kyllä se pitäs sulkee laitokseen loppuiäkseen...?


      • on oikeasti
        halloota... kirjoitti:

        "Annetaan yökastelijan pärrätä "tshernobylillään" siihen asti ku joku jää alle ja mietitään sit mitä tehdään!"

        uskomatonta...annetaan vaikka pienen lapsen elämän mennä eka pilalle ja puututaan sitten vasta...näinhän meillä suomessa aina rikollisia on hyyssätty, murhaajatkin saa tehdä 4-5 murhaa ennenkuin lopulta uskotaan että kyllä se pitäs sulkee laitokseen loppuiäkseen...?

        vaaraksi ympäristölleen...moni kaahari on kehunu, että kun en oo VIELÄ kenenkään päälle ajanu...kyllä se päivä joskus koittaa kun vahinko sitten käy, kun tarpeeksi yrittää.


      • on...
        halloota... kirjoitti:

        "Annetaan yökastelijan pärrätä "tshernobylillään" siihen asti ku joku jää alle ja mietitään sit mitä tehdään!"

        uskomatonta...annetaan vaikka pienen lapsen elämän mennä eka pilalle ja puututaan sitten vasta...näinhän meillä suomessa aina rikollisia on hyyssätty, murhaajatkin saa tehdä 4-5 murhaa ennenkuin lopulta uskotaan että kyllä se pitäs sulkee laitokseen loppuiäkseen...?

        Nykyaikana ei voi vaan pistää poikaa turpiin ihan vaan "varoiks"!!! Ikävä totuus on se että jossain vaiheessa alle jää pieni/suuri lapsi,vanhus,perheenäiti tai vaikka paikallinen konstaapeli! Yökastelija saa 1-3 vuoden tuomion (siitäkin suurin osa avolaitoksessa/yhdyskuntapalveluksessa) ja taas on poju vaipat kosteena vapaana kuin taivaanlintu! Ehkä kaveri ottaa opiksi tekosistaan.. tai sitten ei...


      • kun.
        on... kirjoitti:

        Nykyaikana ei voi vaan pistää poikaa turpiin ihan vaan "varoiks"!!! Ikävä totuus on se että jossain vaiheessa alle jää pieni/suuri lapsi,vanhus,perheenäiti tai vaikka paikallinen konstaapeli! Yökastelija saa 1-3 vuoden tuomion (siitäkin suurin osa avolaitoksessa/yhdyskuntapalveluksessa) ja taas on poju vaipat kosteena vapaana kuin taivaanlintu! Ehkä kaveri ottaa opiksi tekosistaan.. tai sitten ei...

        on teilläkin jotain mistä kirjoittaa ettei heikko kirjoitustaittonne vallan unohdu.


      • kyseistä autoa
        kun. kirjoitti:

        on teilläkin jotain mistä kirjoittaa ettei heikko kirjoitustaittonne vallan unohdu.

        tai kuskia, kun en vakituisesti vorssassa asu. Olen toki satunnaisesti kulkuneuvon bongannut. Kaunis auto.
        Yleisesti haluaisin liikennekulttuuriin liittyen sanoa, että jos joku vaarantaa autoni tai läheisteni turvallisuuden holtittomalla ajotavalla tai väärällä ilmeellä tai jos muuten vituttaa, ajan kuskin kiinni ja pieksän hänet YKSIN porukalla.


      • Vaarantaa
        kyseistä autoa kirjoitti:

        tai kuskia, kun en vakituisesti vorssassa asu. Olen toki satunnaisesti kulkuneuvon bongannut. Kaunis auto.
        Yleisesti haluaisin liikennekulttuuriin liittyen sanoa, että jos joku vaarantaa autoni tai läheisteni turvallisuuden holtittomalla ajotavalla tai väärällä ilmeellä tai jos muuten vituttaa, ajan kuskin kiinni ja pieksän hänet YKSIN porukalla.

        Autosi turvallisuuden väärällä ilmeellä... Pieksät yksin porukalla? Jäi vissiin aamun lääkkeet ottamatta tältä kaverilta!? Kyllä se siitä...


      • tulee käymään,
        Vaarantaa kirjoitti:

        Autosi turvallisuuden väärällä ilmeellä... Pieksät yksin porukalla? Jäi vissiin aamun lääkkeet ottamatta tältä kaverilta!? Kyllä se siitä...

        siteerasit viestini ydinkohdan aivan oikein. Pieksän yksin porukalla, jos on väärä ilme valoissa tuulilasin takana.
        "Aamulääkkeet" on ehkä kuluneempi juttu kuin "kyllä se siitä".
        Verbaliikkasi saattaa olla säälittävämpää kuin ajotaitosi.


      • lada on paska
        tulee käymään, kirjoitti:

        siteerasit viestini ydinkohdan aivan oikein. Pieksän yksin porukalla, jos on väärä ilme valoissa tuulilasin takana.
        "Aamulääkkeet" on ehkä kuluneempi juttu kuin "kyllä se siitä".
        Verbaliikkasi saattaa olla säälittävämpää kuin ajotaitosi.

        sillä paskalla ladalla ilman valoja lauantai-iltana pitkin talsoilaa...


      • ladakuski
        lada on paska kirjoitti:

        sillä paskalla ladalla ilman valoja lauantai-iltana pitkin talsoilaa...

        laitto tämän vanhan ketjun taas esille Hyi helvetti


      • ILMIANTAJA
        ladakuski kirjoitti:

        laitto tämän vanhan ketjun taas esille Hyi helvetti

        TÄSTÄLÄHTIEN JOKA KERTA KUN AJELEE VALOITTA JA PAKOPUTKETTA, SIIS JOKA KERTA KUN NÄEN ASIAN OMIN SILMIN TAPAHTUVAN. KYLLÄ JOSSAIN VAIHEESSA LUULISI VIRKAVALLANKIN KYLLÄSTYVÄN JATKUVAAN ILMOITTELUUN SAMASTA HÄIRIKÖSTÄ..


      • .
        ILMIANTAJA kirjoitti:

        TÄSTÄLÄHTIEN JOKA KERTA KUN AJELEE VALOITTA JA PAKOPUTKETTA, SIIS JOKA KERTA KUN NÄEN ASIAN OMIN SILMIN TAPAHTUVAN. KYLLÄ JOSSAIN VAIHEESSA LUULISI VIRKAVALLANKIN KYLLÄSTYVÄN JATKUVAAN ILMOITTELUUN SAMASTA HÄIRIKÖSTÄ..

        .

        "ILMIANTAJA 18.10.2009 22:27"

        toivotaan myös että sinäkin jossain vaiheessa aikuistuisit





        .


      • forssa haisee
        . kirjoitti:

        .

        "ILMIANTAJA 18.10.2009 22:27"

        toivotaan myös että sinäkin jossain vaiheessa aikuistuisit





        .

        Tää on niin toiveiden täyttymys tää Forssa kännikuskeille ja huumekuskeille ja muille hörhöille, niitä täällä osataan paijata ja puolustaa viimeiseen asti! Ihmiset tosiaan ovat lapsellisia kun antavat näiden tuholaisten rauhassa tehdä kaikki mahdolliset pahat.


      • ihb-731
        lada on paska kirjoitti:

        sillä paskalla ladalla ilman valoja lauantai-iltana pitkin talsoilaa...

        öööhh... mulla itsellä on ajoautona nytten keltainen/musta lada kaveri ajeli omallansa ladalla mikä seisoo äitini pihassa.. ottakaa asioista selvää saatana ennenkun lässytätte mitää ylimäärästä paskaa.. jos vittu oikein haluatte niin voin tehdä talsoilan elämisestä yhtä helvettiä ja kyl mun nurkissa pyöri oranssi lada mikä oli 15w poikien peltoauto millä ne ajeli talsoilassa ja sit oli sierra missä ei ollut putkea.. kysykää vaan niin kyllä mä vastaa


      • jipiiiiiiiiiii
        ihb-731 kirjoitti:

        öööhh... mulla itsellä on ajoautona nytten keltainen/musta lada kaveri ajeli omallansa ladalla mikä seisoo äitini pihassa.. ottakaa asioista selvää saatana ennenkun lässytätte mitää ylimäärästä paskaa.. jos vittu oikein haluatte niin voin tehdä talsoilan elämisestä yhtä helvettiä ja kyl mun nurkissa pyöri oranssi lada mikä oli 15w poikien peltoauto millä ne ajeli talsoilassa ja sit oli sierra missä ei ollut putkea.. kysykää vaan niin kyllä mä vastaa

        ladoja lisää tulossa kadulle forssaa.... lada for ever


      • lada on paska
        jipiiiiiiiiiii kirjoitti:

        ladoja lisää tulossa kadulle forssaa.... lada for ever

        reikiä ladoihin ja niiden omistajiin, niin paskoja ne on. vitun apinoita kaikki kääpiöt. Keskenkasvuiset nenänkaivajat, menkää syömään räkäänne sinne paskalle haisevaan ladaanne. ihanaa, ihanaa!


      • shiguli
        lada on paska kirjoitti:

        reikiä ladoihin ja niiden omistajiin, niin paskoja ne on. vitun apinoita kaikki kääpiöt. Keskenkasvuiset nenänkaivajat, menkää syömään räkäänne sinne paskalle haisevaan ladaanne. ihanaa, ihanaa!

        kyllä ladalla/ladalla voi tehdä muutakin kun ajaa.. paneminenkin onnistuu kyseisessä vehkeessä helveti hyvi ja saa myös rahaakin tienattua ku toimii pimeenä taksina... elämä sit on ihanaa ku omistaa lada ja niin pois päin. ladaa ei ole ees kauhean vaikea ostaa ku niitä saa halvalla ja pidän minä ainaki huolen et mun ladat on liikentees pitkää


      • .
        shiguli kirjoitti:

        kyllä ladalla/ladalla voi tehdä muutakin kun ajaa.. paneminenkin onnistuu kyseisessä vehkeessä helveti hyvi ja saa myös rahaakin tienattua ku toimii pimeenä taksina... elämä sit on ihanaa ku omistaa lada ja niin pois päin. ladaa ei ole ees kauhean vaikea ostaa ku niitä saa halvalla ja pidän minä ainaki huolen et mun ladat on liikentees pitkää

        olipa sekava kirjoitus, ei pitäisi kirjoitella kun on nauttinut liikaa.


      • Vihainen1234
        . kirjoitti:

        olipa sekava kirjoitus, ei pitäisi kirjoitella kun on nauttinut liikaa.

        Tunteeko ketää tuota sinisen sieran romun omistajaa?Koheltaa kapungilla ja polttelee kumia.


      • mc small hill
        Vihainen1234 kirjoitti:

        Tunteeko ketää tuota sinisen sieran romun omistajaa?Koheltaa kapungilla ja polttelee kumia.

        kyllä kaikki nuoret täällä toisensa tuntee hehee kyl toi sierrakuski tuttu on tosta kyliltä pers vinoo me kaikki autoilla harrastetaa ja toivotaa voimaa taivaalta lisää et päästään harjottaa ajokokemusta kun kaikki lähtee ajolinjoista


      • saksakatu
        mc small hill kirjoitti:

        kyllä kaikki nuoret täällä toisensa tuntee hehee kyl toi sierrakuski tuttu on tosta kyliltä pers vinoo me kaikki autoilla harrastetaa ja toivotaa voimaa taivaalta lisää et päästään harjottaa ajokokemusta kun kaikki lähtee ajolinjoista

        taas se keltanen romulada paineli saksa katua poikittai aamu päivästä. ei paljon hidasteet haitannu ku ohitti taksin perä sivulla ja siitä heikan koulun hidasteista vastaheitolla eipä poika paljoa hidastanu ku paino kaasua vaa lisää


      • työtä tekevä
        saksakatu kirjoitti:

        taas se keltanen romulada paineli saksa katua poikittai aamu päivästä. ei paljon hidasteet haitannu ku ohitti taksin perä sivulla ja siitä heikan koulun hidasteista vastaheitolla eipä poika paljoa hidastanu ku paino kaasua vaa lisää

        eikös tosiaan sinulla ole muuta elämässä, kun aina valittaa, oikein kateeksi käy kun taas aamulla pitää töihin mennä.


      • lada 2107
        työtä tekevä kirjoitti:

        eikös tosiaan sinulla ole muuta elämässä, kun aina valittaa, oikein kateeksi käy kun taas aamulla pitää töihin mennä.

        ettei kaupungissa saa ajaa oman tahtojensa mukaa miks kaikki aina yrittää rääpiä päätänsä täällä sivustolla on se kumma ku kukaan ei oo tullu päin naamaa sanoo. vittu on se kumma ku kaikki muut saa ajaa miten haluaa isi/äiti tai pankki ostamilla autoilla mikä siinä ladassa on et se saatana ainoastaa iskee silmää. taitaa ladam moottorin pärinä kuulua korvaa sen verta hyvin et se kiinnittää huomio


      • I <3 automobil
        lada 2107 kirjoitti:

        ettei kaupungissa saa ajaa oman tahtojensa mukaa miks kaikki aina yrittää rääpiä päätänsä täällä sivustolla on se kumma ku kukaan ei oo tullu päin naamaa sanoo. vittu on se kumma ku kaikki muut saa ajaa miten haluaa isi/äiti tai pankki ostamilla autoilla mikä siinä ladassa on et se saatana ainoastaa iskee silmää. taitaa ladam moottorin pärinä kuulua korvaa sen verta hyvin et se kiinnittää huomio

        No, eihän jokainen saa ajaa autoaan tahtojensa mukaan, vaan liikennesääntöjen mukaan, jos liikkuu liinkenteessä... On hienoa, että ihmiset jaksavat olla sellaisia kun ovat, on se sitten ladalla pärryyttely tai iskän laina-autolla, leikki-ikää kaikki tyynni...

        Tästä ketjusta huomaa minkä kokoinen persereikä For ass oikeastaa on. Kura lentää ja autot pärrää ja valuuhan sitä kuolakin...kovin kiintoisaa tämä kaikki. Joku doktor tai tutkiva gradua valmisteleva voisi tutkia miten pieni persereikä vaikuttaa kaupunkilaisten sivistys ja keskustelutasoon. Mutta sitä ollaan mistä siemenet tulloo, mitä iskät ja äiskät meille syöttäneet. Ei se sikakaan turhaan sonni, saati sonnassa pyöri ja älykkääksi eläimeksikin haukuttu...

        Jatkakaa.


      • M.Po..
        I <3 automobil kirjoitti:

        No, eihän jokainen saa ajaa autoaan tahtojensa mukaan, vaan liikennesääntöjen mukaan, jos liikkuu liinkenteessä... On hienoa, että ihmiset jaksavat olla sellaisia kun ovat, on se sitten ladalla pärryyttely tai iskän laina-autolla, leikki-ikää kaikki tyynni...

        Tästä ketjusta huomaa minkä kokoinen persereikä For ass oikeastaa on. Kura lentää ja autot pärrää ja valuuhan sitä kuolakin...kovin kiintoisaa tämä kaikki. Joku doktor tai tutkiva gradua valmisteleva voisi tutkia miten pieni persereikä vaikuttaa kaupunkilaisten sivistys ja keskustelutasoon. Mutta sitä ollaan mistä siemenet tulloo, mitä iskät ja äiskät meille syöttäneet. Ei se sikakaan turhaan sonni, saati sonnassa pyöri ja älykkääksi eläimeksikin haukuttu...

        Jatkakaa.

        Hienoa elämää meillä Forssassa!
        Ladoilla ja muilla p*skoilla ajetaan ku ei ole muuhun rahaa, se on karu totuus. Sääliks käy niitä jotka niillä 200€ autoilla leikkivät ja vielä tappavat jonkun, tai no sit ei tartte ainakaan tietysti itkeä että on 50 000€ menny mettään tai tolppaan kun se "auto" (lue:lada) lähtee käsistä.

        Paitsi eihän sellainen voi lähteä käsistä, nää Forssan kuskithan on parempia ku maailman parhaat rallikuskit. :'D Tunnettu "sananlasku" näiden kuskien keskuudessa "mikä nyt pahan tappas", ei voi sanoa kuin että toivottavasti se lada.

        Tuntuu myös että tää lada kuski taitaa kirjotella tänne kokoajan ite mitä erilaisimmilla nimimerkeillä, aika turha elämä taitaa olla kun on päivät pitkät aikaa tänne kirjottaa. Eikö aikuisen ihmisen täytyis käydä töissä, vai onko toisten verorahoilla niin mukava elää?

        Ja onko tällä ladakuskilla nyt mukavaa kun aikuinen mies on oikea "julkkis" kun netissäkin puhutaan, totuuksia ja kuinka häntä vihataan. Melkein voisin sanoa että sääliks käy!


      • avt-129
        M.Po.. kirjoitti:

        Hienoa elämää meillä Forssassa!
        Ladoilla ja muilla p*skoilla ajetaan ku ei ole muuhun rahaa, se on karu totuus. Sääliks käy niitä jotka niillä 200€ autoilla leikkivät ja vielä tappavat jonkun, tai no sit ei tartte ainakaan tietysti itkeä että on 50 000€ menny mettään tai tolppaan kun se "auto" (lue:lada) lähtee käsistä.

        Paitsi eihän sellainen voi lähteä käsistä, nää Forssan kuskithan on parempia ku maailman parhaat rallikuskit. :'D Tunnettu "sananlasku" näiden kuskien keskuudessa "mikä nyt pahan tappas", ei voi sanoa kuin että toivottavasti se lada.

        Tuntuu myös että tää lada kuski taitaa kirjotella tänne kokoajan ite mitä erilaisimmilla nimimerkeillä, aika turha elämä taitaa olla kun on päivät pitkät aikaa tänne kirjottaa. Eikö aikuisen ihmisen täytyis käydä töissä, vai onko toisten verorahoilla niin mukava elää?

        Ja onko tällä ladakuskilla nyt mukavaa kun aikuinen mies on oikea "julkkis" kun netissäkin puhutaan, totuuksia ja kuinka häntä vihataan. Melkein voisin sanoa että sääliks käy!

        Sääliks käy niitä jotka niillä 200€ toi jo nauratti :):) heh mitäs luulet miks ostankin vaan halpoja autoja millä mulla riitti ostaa 40 eri autoa puolentoistavuoden aikana vaikka en oo töissä käynytkää vaa elelen auliisti toiste vero rahoilla mitkä on aika pienet kaiken pystyy aina vaan silti kiertää miks ostasi jonku uudemman paskan rottelo toho nurkkiin ku ei niillä tee mitää ku on katit ja kaikki paskat saastelaitteet vittuako sellasilla tekee... joo niin kirjoittelenkin ku naureskelen näit' juttuja ja pakko kirjoittaa kritiikkiä takasi... se on mulle yks paska hailee kuka tykkää ja kuka ei oli kaveri tai ei vitunka väliä... jos haluisi uudemma auto nii kai olisin ostanu aikasin sen jo eikä mun tarvii ajaa ulostieltä ei puuhu eikä tolppaa noi romuralliautot on eriksee.. voin sellasenki taas ostaa kaks viikkoa sitte viimeks ajoin romurallia kaupungilla


      • onn-618
        avt-129 kirjoitti:

        Sääliks käy niitä jotka niillä 200€ toi jo nauratti :):) heh mitäs luulet miks ostankin vaan halpoja autoja millä mulla riitti ostaa 40 eri autoa puolentoistavuoden aikana vaikka en oo töissä käynytkää vaa elelen auliisti toiste vero rahoilla mitkä on aika pienet kaiken pystyy aina vaan silti kiertää miks ostasi jonku uudemman paskan rottelo toho nurkkiin ku ei niillä tee mitää ku on katit ja kaikki paskat saastelaitteet vittuako sellasilla tekee... joo niin kirjoittelenkin ku naureskelen näit' juttuja ja pakko kirjoittaa kritiikkiä takasi... se on mulle yks paska hailee kuka tykkää ja kuka ei oli kaveri tai ei vitunka väliä... jos haluisi uudemma auto nii kai olisin ostanu aikasin sen jo eikä mun tarvii ajaa ulostieltä ei puuhu eikä tolppaa noi romuralliautot on eriksee.. voin sellasenki taas ostaa kaks viikkoa sitte viimeks ajoin romurallia kaupungilla

        taas on palautettu meteliä omistava auto tieliikenteesee :) kivaa todellakin näin talvella ajaa takavetoisella halvalla kaaralla


      • onn.681
        onn-618 kirjoitti:

        taas on palautettu meteliä omistava auto tieliikenteesee :) kivaa todellakin näin talvella ajaa takavetoisella halvalla kaaralla

        taas saatii forssaa uus kada kiikenteesee kortin saavalle mutta totta kai sitä autoa kuskaa vähis, hupsista menikö uusi vuisi jo no ei koska pommeja on jäljellä kilo kaupalla


      • järkevämpi kuin te.
        lada on paska kirjoitti:

        reikiä ladoihin ja niiden omistajiin, niin paskoja ne on. vitun apinoita kaikki kääpiöt. Keskenkasvuiset nenänkaivajat, menkää syömään räkäänne sinne paskalle haisevaan ladaanne. ihanaa, ihanaa!

        Lada on paska: "reikiä ladoihin ja niiden omistajiin, niin paskoja ne on. vitun apinoita kaikki kääpiöt. Keskenkasvuiset nenänkaivajat, menkää syömään räkäänne sinne paskalle haisevaan ladaanne. ihanaa, ihanaa! "

        Taidat olla 5v kun et näytä tajuavan että mikä on kääpiö ja apina. Naisen sukupuolielimiäkin näytät mainostavan, voin mäkin täällä huutaa aina kulli yhtä usein kun sinä 5v muksu vittu. Äläkä yleistä, kaikilla ei kuule ole varaa johkiin limusiiniin, että ei ne ladan omistajat ole mitään erilaisia ihmisiä. kaikki me perseestä ollaan kotoisin kun tarkaan ajatellaan.


    • paska lada

      ne kusipäät kyllä ovat noin näkötuttuja

      • ladat

        ei me kusipäitä olla, et vain tunne meitä. taidat vaan olla kade, t: lada pojat


      • tonttukaks
        ladat kirjoitti:

        ei me kusipäitä olla, et vain tunne meitä. taidat vaan olla kade, t: lada pojat

        et varmaan ku auto on ollu vasta alle viikon liikenteessä.


      • onn-618
        tonttukaks kirjoitti:

        et varmaan ku auto on ollu vasta alle viikon liikenteessä.

        missähän kaikki saatanan valitukset viipyy.. ei taida kellää olla enää mitää sanomista... onneks on laillinen auto niin ei poliisikkan sa mitää.


      • jomppe81
        onn-618 kirjoitti:

        missähän kaikki saatanan valitukset viipyy.. ei taida kellää olla enää mitää sanomista... onneks on laillinen auto niin ei poliisikkan sa mitää.

        Ymmärrän ladamiehen huvit, koska se on sentään takaveto ja talsoilassa on hyvä ajaa rallia. ps. kokemusta on monella eri vekottimella talsoilassa ajosta ja vielä välillä yöaikaan itsekkin ajan siellä ja muistelen nuoruusaikoja.


      • daadaa2
        jomppe81 kirjoitti:

        Ymmärrän ladamiehen huvit, koska se on sentään takaveto ja talsoilassa on hyvä ajaa rallia. ps. kokemusta on monella eri vekottimella talsoilassa ajosta ja vielä välillä yöaikaan itsekkin ajan siellä ja muistelen nuoruusaikoja.

        talsoila on kieltämättä aika hyvä ek pätkä varsinkin asemakadun ja makkaramäen väli siinä saa vauhtia heitellä perää puolin jos toisin


      • markom tappaja
        daadaa2 kirjoitti:

        talsoila on kieltämättä aika hyvä ek pätkä varsinkin asemakadun ja makkaramäen väli siinä saa vauhtia heitellä perää puolin jos toisin

        markot on tähtäimessä


      • rähkämäntti
        jomppe81 kirjoitti:

        Ymmärrän ladamiehen huvit, koska se on sentään takaveto ja talsoilassa on hyvä ajaa rallia. ps. kokemusta on monella eri vekottimella talsoilassa ajosta ja vielä välillä yöaikaan itsekkin ajan siellä ja muistelen nuoruusaikoja.

        Nää saatanan kaaharit on pääasiassa niitä onnettomia, jotka ei saa kunnon "pimppendaalia" ja puutetta "lievitetään" kaahaten ympäri kyliä.


      • Sanoit naulan kantaa
        rähkämäntti kirjoitti:

        Nää saatanan kaaharit on pääasiassa niitä onnettomia, jotka ei saa kunnon "pimppendaalia" ja puutetta "lievitetään" kaahaten ympäri kyliä.

        "Nää saatanan kaaharit on pääasiassa niitä onnettomia, jotka ei saa"


        SAMOIN myös kaltaisesi kirjoittajat, eikä saanti parane tuolla asenteella.


      • lumikki 1
        Sanoit naulan kantaa kirjoitti:

        "Nää saatanan kaaharit on pääasiassa niitä onnettomia, jotka ei saa"


        SAMOIN myös kaltaisesi kirjoittajat, eikä saanti parane tuolla asenteella.

        että kuka hyvänsä saa kuvata kaahailusi digivideokameralle ja kiikuttaa dvd:n poliisille ja sä saat sakkorangaistuksen pelkästään jo siitä hyvästä mitä poliisi näkee kuvaruudusta? paas kysyen polliisilta asiaa...sulla ei ole nokankoputtamista asiaan...siinähän kaahailet laillisella autollasi..samoin muut forssan kääpiöt.


      • largo86
        lumikki 1 kirjoitti:

        että kuka hyvänsä saa kuvata kaahailusi digivideokameralle ja kiikuttaa dvd:n poliisille ja sä saat sakkorangaistuksen pelkästään jo siitä hyvästä mitä poliisi näkee kuvaruudusta? paas kysyen polliisilta asiaa...sulla ei ole nokankoputtamista asiaan...siinähän kaahailet laillisella autollasi..samoin muut forssan kääpiöt.

        ei oo ollu pahemmin saanti ongelmii. hmm kaahailu on kivaa ja sit tota poliisikn pysäytti mut keitaalla kaahailusta eikä kattonu kun auto paperit ja sano et jatka samaa rataa ku se kesä kohta tulee :) poliiseista siis jotain hyvääkin.. hei digikamera kuvaajat muistakaa et kuski pitää näkyä sit selvästi auto ei pelkästään riitä :) kokemusta on päästä siitäkin luikerteleen pois ku ei oo ollu tarkkaa tietoo ja niiin pois päin ja pelkkä nimi ei riitä


      • slarppa86
        largo86 kirjoitti:

        ei oo ollu pahemmin saanti ongelmii. hmm kaahailu on kivaa ja sit tota poliisikn pysäytti mut keitaalla kaahailusta eikä kattonu kun auto paperit ja sano et jatka samaa rataa ku se kesä kohta tulee :) poliiseista siis jotain hyvääkin.. hei digikamera kuvaajat muistakaa et kuski pitää näkyä sit selvästi auto ei pelkästään riitä :) kokemusta on päästä siitäkin luikerteleen pois ku ei oo ollu tarkkaa tietoo ja niiin pois päin ja pelkkä nimi ei riitä

        klamydian biisi mukaan onni potkii kusipäitä :)


      • hauskaa kesää!
        slarppa86 kirjoitti:

        klamydian biisi mukaan onni potkii kusipäitä :)

        naamataulusi on jo filmillä, niin monta kertaa olet rullannut ohi, ei vain ole dvd vielä täynnä, heti kun puoli tuntia on kertynyt kuvaa kaahareista, se lähtee poliisin tutkittavaksi.
        Siihen kerätään kaikki mahdolliset todisteet, jotta rangaistuksen antaminen on mahdollista.


      • slargo
        hauskaa kesää! kirjoitti:

        naamataulusi on jo filmillä, niin monta kertaa olet rullannut ohi, ei vain ole dvd vielä täynnä, heti kun puoli tuntia on kertynyt kuvaa kaahareista, se lähtee poliisin tutkittavaksi.
        Siihen kerätään kaikki mahdolliset todisteet, jotta rangaistuksen antaminen on mahdollista.

        aa haaa haaa ahhaaaa haaa haaaa naurattaa toi teidän älyvapaiden touhu ei mua haittaa ollenkaan diipa dai dii koht on musta kaalivankkuri ajossa niin voit kertoa missä asut niin voin ihan huoletta tulla poikeen autooni siihen pihasi eteen pyydetää vaikka poliiskikkin sinne ei haittaa en oo kortilla ennenkään ajanu ja poliisi ei pysty estää ettenkö ajaisi kortilla tai ilman


      • rasvatukka
        slargo kirjoitti:

        aa haaa haaa ahhaaaa haaa haaaa naurattaa toi teidän älyvapaiden touhu ei mua haittaa ollenkaan diipa dai dii koht on musta kaalivankkuri ajossa niin voit kertoa missä asut niin voin ihan huoletta tulla poikeen autooni siihen pihasi eteen pyydetää vaikka poliiskikkin sinne ei haittaa en oo kortilla ennenkään ajanu ja poliisi ei pysty estää ettenkö ajaisi kortilla tai ilman

        Tähän ongelmaan on vain yksi ratkaisu. Se on h....k......i!


      • poskeen
        rasvatukka kirjoitti:

        Tähän ongelmaan on vain yksi ratkaisu. Se on h....k......i!

        kääpiötä varten.


      • lintta racing
        poskeen kirjoitti:

        kääpiötä varten.

        älkää jaksako inistä. pistäkää muna poskee nii ei tarvii kitistä on si kato ainakin joku mitä imeä, taas talsoilassa laittomalla autolla jee jee


      • järkevämpi ku te
        lintta racing kirjoitti:

        älkää jaksako inistä. pistäkää muna poskee nii ei tarvii kitistä on si kato ainakin joku mitä imeä, taas talsoilassa laittomalla autolla jee jee

        Ladan omistaja näyttää olevan ihan asiallinen ja järkevä ihinen, toisin kuin te kunnian loukkaajat. Poliisia tuskin kiinnostaa kun ladan omistajalla on ikortti ja näin. Mutta tekin tässä olette rikollisia, kunnian loukkauksesta voi saada sakon, jos sitä kerjäätte, sekin on rikos.


    • Escorttimiäs

      Lada lienee jo ajat sitten paalattu ja hyvä niin!

      • -minä-

        No voi... niinkö luulet ? :D :D


      • tonza_85
        -minä- kirjoitti:

        No voi... niinkö luulet ? :D :D

        voih kyllä lada on palautettu kadulle 9.6-2010 klo21.59 :) luvassa kovaa ja äänekästä menoa ku korttikin on taskussa ja autoa vartioi rotikka :)


      • <3
        tonza_85 kirjoitti:

        voih kyllä lada on palautettu kadulle 9.6-2010 klo21.59 :) luvassa kovaa ja äänekästä menoa ku korttikin on taskussa ja autoa vartioi rotikka :)

        Vittu että ihmiset on tyhmiä ku jaksaa kitistä jostain vitun autosta. Mitä se kellekkään kuuluu millä autolla ketäkin ajaa? Eiköhän se ole ihan jokaisen asia. Vittu mitä toopeja. Mua ei ainakaan liikuta yhtään, kunhan Lada Tontsa ei aja kenenkään yli tai mihkään ojaan. :) Sitä en usko että edes tulee tapahtuun. On se kumma kun vanhemmat ja nuoremmat ihmiset jaksaa nostaa näinkin ison haloon jostain helvetin Ladasta. Ihmiset hommatkaa järki käteen ja pitäkää huolta omista asioistanne!! Jos teillä ei oo muuta elämää niin opetelkaa vaikka ajaan.. Lada Toni rulez.. :)


      • Johtotähtimies
        <3 kirjoitti:

        Vittu että ihmiset on tyhmiä ku jaksaa kitistä jostain vitun autosta. Mitä se kellekkään kuuluu millä autolla ketäkin ajaa? Eiköhän se ole ihan jokaisen asia. Vittu mitä toopeja. Mua ei ainakaan liikuta yhtään, kunhan Lada Tontsa ei aja kenenkään yli tai mihkään ojaan. :) Sitä en usko että edes tulee tapahtuun. On se kumma kun vanhemmat ja nuoremmat ihmiset jaksaa nostaa näinkin ison haloon jostain helvetin Ladasta. Ihmiset hommatkaa järki käteen ja pitäkää huolta omista asioistanne!! Jos teillä ei oo muuta elämää niin opetelkaa vaikka ajaan.. Lada Toni rulez.. :)

        Ja tiedetään jopa sen verran ettei tuon kuntoinen Lada voi olla liikennekelpoinen. Haaveilua, että se ainakaan katsastettuna liikkuisi enää koskaan.


      • rallye
        Johtotähtimies kirjoitti:

        Ja tiedetään jopa sen verran ettei tuon kuntoinen Lada voi olla liikennekelpoinen. Haaveilua, että se ainakaan katsastettuna liikkuisi enää koskaan.

        http://crap.fi/images/archive/7281.jpg

        kulkee se kulkee.


      • tonza_85
        rallye kirjoitti:

        http://crap.fi/images/archive/7281.jpg

        kulkee se kulkee.

        voi voi kyllä ladassa riittää leimaa loppuvuotee ja menee kertaheitolla seuraavankerrankin läpitte ku ei satu noita ongelmia olemaan...


      • hohhoijaavaan
        <3 kirjoitti:

        Vittu että ihmiset on tyhmiä ku jaksaa kitistä jostain vitun autosta. Mitä se kellekkään kuuluu millä autolla ketäkin ajaa? Eiköhän se ole ihan jokaisen asia. Vittu mitä toopeja. Mua ei ainakaan liikuta yhtään, kunhan Lada Tontsa ei aja kenenkään yli tai mihkään ojaan. :) Sitä en usko että edes tulee tapahtuun. On se kumma kun vanhemmat ja nuoremmat ihmiset jaksaa nostaa näinkin ison haloon jostain helvetin Ladasta. Ihmiset hommatkaa järki käteen ja pitäkää huolta omista asioistanne!! Jos teillä ei oo muuta elämää niin opetelkaa vaikka ajaan.. Lada Toni rulez.. :)

        Olen samaa mieltä,tätä on jo tarpeeksi jauhettu täällä,antaa pojan ajella.


      • Hammer of God
        tonza_85 kirjoitti:

        voih kyllä lada on palautettu kadulle 9.6-2010 klo21.59 :) luvassa kovaa ja äänekästä menoa ku korttikin on taskussa ja autoa vartioi rotikka :)

        Rotikalle naula päähän!


      • tonza_85
        Hammer of God kirjoitti:

        Rotikalle naula päähän!

        naulaa voi koittaa saada koira päähän mut sitä ennen tulee sorkkaraudasta ku se sattuu olemaan vakio varuste ja on äkkiä saatavillakin aina käden ulottuvilla... täällä on kovat puheet kaikesta mut vittu ku ei uskalleta toteuttaa....


      • Mbmiekkonen
        tonza_85 kirjoitti:

        naulaa voi koittaa saada koira päähän mut sitä ennen tulee sorkkaraudasta ku se sattuu olemaan vakio varuste ja on äkkiä saatavillakin aina käden ulottuvilla... täällä on kovat puheet kaikesta mut vittu ku ei uskalleta toteuttaa....

        kilvet pois ja kortti kuivumaan. Kaikille paras niin. Tonzalle vielä joulupukilta lisää ajotunteja niin oppii ajelemaan ehkä joskus


      • -minä-
        Hammer of God kirjoitti:

        Rotikalle naula päähän!

        Koira raukka kun tässä yht`äkkiä se syylinen on ?
        Antaa koiran olla ja omistajan tehä mitä lystää...
        Päässä lienee vikaa ?


      • Miija---
        Hammer of God kirjoitti:

        Rotikalle naula päähän!

        Liikkuuks sulla helvetin pelle päässä mittäään? Mitä helvettii alat sotkee jotain pientä viatonta koiraa siihen mitä roni tekee. Koira vittu ei ole sulle tehnyt mittään! Taidat olla tälläinen yleinen koirien ja lapsien vihaaja! Sut pitäs viedä johki Torron suolle Ladan taka kontis ja pistää siel sit vaikka muutama naula päähän! Kannattaa helvetti lopettaa tollanen uhmaaninen ja tulla vaikka rupatteleen tai pistään koiralle naulaa päähän! Sitä saat PELLE koittaa. Vittu mun koiran lähellekkin tulet niin tapan sut siihen paikkaan, mua ei kauheesti meinaan jaksa pelottaa tollasen anonyymin uhkaukset ketä ei ikinä uskalla edes kertoa henkilöllisyyttään! Suksi niin vitun syvälle kuuseen ku ikänä pääset ja pysy vittu siellä!!! HELVETIN PÄSSI!


      • tonza_85
        Miija--- kirjoitti:

        Liikkuuks sulla helvetin pelle päässä mittäään? Mitä helvettii alat sotkee jotain pientä viatonta koiraa siihen mitä roni tekee. Koira vittu ei ole sulle tehnyt mittään! Taidat olla tälläinen yleinen koirien ja lapsien vihaaja! Sut pitäs viedä johki Torron suolle Ladan taka kontis ja pistää siel sit vaikka muutama naula päähän! Kannattaa helvetti lopettaa tollanen uhmaaninen ja tulla vaikka rupatteleen tai pistään koiralle naulaa päähän! Sitä saat PELLE koittaa. Vittu mun koiran lähellekkin tulet niin tapan sut siihen paikkaan, mua ei kauheesti meinaan jaksa pelottaa tollasen anonyymin uhkaukset ketä ei ikinä uskalla edes kertoa henkilöllisyyttään! Suksi niin vitun syvälle kuuseen ku ikänä pääset ja pysy vittu siellä!!! HELVETIN PÄSSI!

        kukas ne kilvet si muka veis laillisesta autosta kysyn vaan.. kuin paljon haittaiskin jos poliisit veis kortin ku ne tietää tasan tarkkaan et ajan kumminkin ja toinen mä oon AJANU NÄTISTI LIIKENTEEN MUKAAN VAIKKA OTANKIN NOPEITA KIIHDYTYKSIÄ... auto pitää änntä mitäs sitten siellä onkin vain yksi äänen vaimennin mistä on villat palanu ja sillai mä rakastan meteliä...... hyvä miija


      • -minä-
        tonza_85 kirjoitti:

        kukas ne kilvet si muka veis laillisesta autosta kysyn vaan.. kuin paljon haittaiskin jos poliisit veis kortin ku ne tietää tasan tarkkaan et ajan kumminkin ja toinen mä oon AJANU NÄTISTI LIIKENTEEN MUKAAN VAIKKA OTANKIN NOPEITA KIIHDYTYKSIÄ... auto pitää änntä mitäs sitten siellä onkin vain yksi äänen vaimennin mistä on villat palanu ja sillai mä rakastan meteliä...... hyvä miija

        Ladan äänet on musiikkia tuon lada miehen korville :D


      • Näin on
        -minä- kirjoitti:

        Ladan äänet on musiikkia tuon lada miehen korville :D

        Toni vie.


      • -girls-
        Näin on kirjoitti:

        Toni vie.

        Koskan lada taas kunnolla kahaa keskustassa päin ?


      • Von gukkeli
        Miija--- kirjoitti:

        Liikkuuks sulla helvetin pelle päässä mittäään? Mitä helvettii alat sotkee jotain pientä viatonta koiraa siihen mitä roni tekee. Koira vittu ei ole sulle tehnyt mittään! Taidat olla tälläinen yleinen koirien ja lapsien vihaaja! Sut pitäs viedä johki Torron suolle Ladan taka kontis ja pistää siel sit vaikka muutama naula päähän! Kannattaa helvetti lopettaa tollanen uhmaaninen ja tulla vaikka rupatteleen tai pistään koiralle naulaa päähän! Sitä saat PELLE koittaa. Vittu mun koiran lähellekkin tulet niin tapan sut siihen paikkaan, mua ei kauheesti meinaan jaksa pelottaa tollasen anonyymin uhkaukset ketä ei ikinä uskalla edes kertoa henkilöllisyyttään! Suksi niin vitun syvälle kuuseen ku ikänä pääset ja pysy vittu siellä!!! HELVETIN PÄSSI!

        Käytöstavat voisit sinäkin bimbo opetella. Surkeaa sakkia!


      • tonza_85
        Von gukkeli kirjoitti:

        Käytöstavat voisit sinäkin bimbo opetella. Surkeaa sakkia!

        ei oo keltasta ladaa enää mut sen tilalla on sierra ja mondeo... kohta saa hakee toise lada tallista ja ajaa rallia 77vm pyöreä lamppuisella :) joku hullu halus ostaa lada 600 sataa niin myin sen ja hain mondeo parkanosta 500... niin on hetki rauhallista


      • Tontzu
        tonza_85 kirjoitti:

        ei oo keltasta ladaa enää mut sen tilalla on sierra ja mondeo... kohta saa hakee toise lada tallista ja ajaa rallia 77vm pyöreä lamppuisella :) joku hullu halus ostaa lada 600 sataa niin myin sen ja hain mondeo parkanosta 500... niin on hetki rauhallista

        Opettele ensin kirjoittamaan ja sen jälkeen ajamaan! "toise lada tallista, pyöreä lamppuisella"...he hee, kertoo paljon Tonzasta. Jäi vissiin koulut käymättä.


      • -minä-
        tonza_85 kirjoitti:

        ei oo keltasta ladaa enää mut sen tilalla on sierra ja mondeo... kohta saa hakee toise lada tallista ja ajaa rallia 77vm pyöreä lamppuisella :) joku hullu halus ostaa lada 600 sataa niin myin sen ja hain mondeo parkanosta 500... niin on hetki rauhallista

        R.I.P. Lada
        Kylläpä foorumi hiljenee tuon kaunokaisen poistumisen johdosta ;D


      • tonza_85
        -minä- kirjoitti:

        R.I.P. Lada
        Kylläpä foorumi hiljenee tuon kaunokaisen poistumisen johdosta ;D

        joo se lada aiheuttaa pahennusta nytten orimattilassa... mut odottakaa vain ei se tähän jää tää sivusto jatkuu ladan tapaan :) sama miten sitä rällästää ku on pitkä aikainen kortti taka taskus... kyl mä ladalla tässä kylässä vielä rallia ajan uskokaa pois


      • -minä-
        tonza_85 kirjoitti:

        joo se lada aiheuttaa pahennusta nytten orimattilassa... mut odottakaa vain ei se tähän jää tää sivusto jatkuu ladan tapaan :) sama miten sitä rällästää ku on pitkä aikainen kortti taka taskus... kyl mä ladalla tässä kylässä vielä rallia ajan uskokaa pois

        NoU DäÄm


      • -minä-
        tonza_85 kirjoitti:

        joo se lada aiheuttaa pahennusta nytten orimattilassa... mut odottakaa vain ei se tähän jää tää sivusto jatkuu ladan tapaan :) sama miten sitä rällästää ku on pitkä aikainen kortti taka taskus... kyl mä ladalla tässä kylässä vielä rallia ajan uskokaa pois

        Koskas se kaunis nappi silmä liikenteeseen ponnahtaa?


      • tykkää
        -minä- kirjoitti:

        Koskas se kaunis nappi silmä liikenteeseen ponnahtaa?

        tästä aiheesta. Aivan käsittämätön suosio. Itse olen aivan loppu koko aiheeseen. Mutta, en olekkaan Forssasta. Seurailkaa Ladaa ja kirjoitelkaa, on näköjään tosi tärkeätä.


      • zhiguli
        tykkää kirjoitti:

        tästä aiheesta. Aivan käsittämätön suosio. Itse olen aivan loppu koko aiheeseen. Mutta, en olekkaan Forssasta. Seurailkaa Ladaa ja kirjoitelkaa, on näköjään tosi tärkeätä.

        jhoo eiköhän oo jo aika lyödä nappis katukuvaa ja hakea veropäätös siihen turun tullista ja sitä kautta leimalle ku ei ole kauhean vaikea leimata vuoden 1977 LADAA... täs sivuston suosio kasvaa kun päästään lada poikien kanssa talven liukkaille oranssilla keltaisella ja beigellä neuvostoliiton pienellä tuulahduksella........ katotaa ku ladat liikkuu kun ihmisten hymyt hyytyy :)


      • -minä-
        zhiguli kirjoitti:

        jhoo eiköhän oo jo aika lyödä nappis katukuvaa ja hakea veropäätös siihen turun tullista ja sitä kautta leimalle ku ei ole kauhean vaikea leimata vuoden 1977 LADAA... täs sivuston suosio kasvaa kun päästään lada poikien kanssa talven liukkaille oranssilla keltaisella ja beigellä neuvostoliiton pienellä tuulahduksella........ katotaa ku ladat liikkuu kun ihmisten hymyt hyytyy :)

        Odotan innolla näkeväni ladan kaupungilla pitkässä luisussa :)


    • lada77

      mikäs se tän palstan on hiljaseks vetäny no varmaankin se ku nuorilla ei ole enää vanhoja autojaan mut onneks lambon musta datsuni kiusaamassa ihmisiä :)

      • Nykyään on

        jo noloa ajaa vanhalla Ladalla. Nuoriso tykkää Mersusta ja Bemarista.


    • tiedätkylläketä

      Johan kaikkosia lada, volvot ja escortit ja varastetut moottori pyörät kun otti väärältä ihmiseltä lainaa, eikä pystynytkään maksamaan takaisin! IDIOOTTI!

    • ?

      TUNNEN KYLLÄ
      viesti aloitajan ja viestin jatkajan,
      sama outo tyyppi-

    • tonzza85

      yks lada löytyy vielä kaksi volvoa toinen sininen toinen punainen mikä syöksee mustaa usvaa solkena taivaalle eikä mulla ole todellakaan mitää tietoa mistää varastetuista moottoripyöristä eikä mistää muustakaan se aika on ollu jo monia vuosia takana päin mä oon kato parantanu tapani niiltä puolin mut autoilla edelleen leikin t. katujen kunkku

    • kyllästäny suhun

      katujen runkku eikä kunkku.ku tarvii tarvii 94-96 paneskella ku ei muuta saa pedari.eikä kaveri todellaka osaa ajaa ku joka toinen viiko auto koita pitää se yks ees ehjänä.

    • tonzzza

      mitäs vittua sä siellä vingut naurettavia ihmisiä ku ei uskalla päin naamaa tulla sanomaan eikä ees uskalla kirjoittaa omalla nimellä hmm pelkäätkös jotain ja mitähän vittua mun elämä sulle kuuluu saatala luuseri taidat vain olla kateellinen ja taitaa vituttaakkin ku mulla on jotain mut sulla ei mun muijakin varmaan hakkais sut :) hei muuten ei paljon sun mielipiteet kiinnosta eikä varsinkaan pelota

    • tonzzzaa

      moikka haluaisiko joku myydä mulle ladan ku kerran on talvikin jo näin lähellä ja tarvitaan talveksi leikki kalu että olisi edes jotain järkevää tekemistä ois taas ilo pitää ladaa liikenteessä ku ei muut autot ole niin hyviä eikä ne kestä sillai ku lada talvi renkaita ei tarvi olla koska se ajo luommistuu kesäpyörilläkin ja jos tarve vaatii niin löytyy kyllä piikkirenkaatkin

    • lada2107 vaz

      tää palsta taitaa olla kuolemaisillaan ku ei ladaa saa mistää siis mitään kivaa ja ihanan näköistä ladaa. tarvis saada vanha keltainen takasin.. no mut nyt päädytään johonkin farmari autoon

    • bemarimies85

      olen mielummin ilman autoa kuin ajan jollain holjalla ladalla! HAH

      • 26 cm kovaa lihaa

        Mäkin ajan mieluummin fillarilla kuin jollain säälittävällä peeniksenjatkeella.
        Osuva totuus teistä bemupelleistä on se että kun auton myyjä sanoo "tästä pemari sulle" tulee teinixistä samantien SUMARIPELLE! HAH!


    • ziguli

      emäntä kun kortin saa niin se saa mun volvon ja minä itse ostan ladan taas itselleni ja päästään taas aiheuttamaan pahennusta idän ihmeellä ku tuntuu ettei tämän ajan nuoriso osaa vielä oikein käsitellä autoja ja niin niitä on kiskoa saanu penkoista ja joku bemarikin siel oli edellis viikonloppuna pilvemmäellä penkassa lada for ever

      • ladat jytää

        eikö kenelläkään ole ladaa minulle myydä mulla kun ois koko kesä hyvää aikaa laittaa ladaa kuosii et sais marraskuussa liikenteeseen joku voisi vaikka täällä ilmoittaa jos myy ladaansa niin voisi katsoa jos kauppoihin pääsisi kerran lada niin aina lada


    • lähtö

      Hinta 3500 euroa lada 1200 s vuosimalli 1989 ajettu alle 10000 km
      hyvä kuntoinen.

    • kellarissa
    • vulva
    • tiedät kyllä

      Toni tajuutko miten paskamaiset teit mulle..?
      Terv. Tiedät kyllä kuka..

    • vulva s40

      otan osaa

    • mo

      No voi vittu ku lapsellistaaaaa... -.-

    • Kanarianlintu-

      Ladamies on hienomies

    • oujeee!!

      UB! tää on paras ketju Forssan sivulla, ei saa kadottaa, muutoin hymy voi hyytyä:D

    • chevy

      kaippa sitä saa juurikin juuri ladan kadulle palautettua talven liukkaille vaikka meneehän ne chevytkin luistossa :)

    • chevy

      tänään ois tarkoitus koittaa tuoda lada käymään forssassa ihan ihmisten iloksi vielä vain lumia vartoillen :P

    • :FF

      Ohoh, tässäpä naurua koko illalle :)

    • taunus 17m

      doddiih lada jää kesäks telakalle ja tuodaan kadulle metri taunus 17m 2.3 v6 108hv katsotaan miten se tulee pärjäämään

    • kesxzas

      onko tää se sama tyyppi jolla oli joskus galleriassa kuva missä hiukset ja kulmakarvat oli värjätty pinkiks ja kuvatekstinä oli jotain että ei linnaan lähtö pelota tms? ja tää ei osaa kirjottaa kunnolla? onko sillä ikää joku 15-16wee?

    • lada vaz 2107

      ööh kyl mä oon 27 jo :D mut sama heppu

    • lada vaz 2104

      vanilla on kommeeta painaa luistossa pitkin poikin paikkoja

    • vaz2107

      jee nyt on taas lada ja vähänkö messeetä, tarkotus ois turbottaa se ja kaikkee muuta

    • ladavaz2107

      kyllähän nyt on ihmeellistä ku ladoista ei enää jauheta täällä enään ollenkaan on tainneet ihmiset saada mielen rauhan

    • Pertsaforston

      Vähämäki jaksaa päteä jossai foorumilla. Säälittävä jätkä!

    • sthål erik

      kiva seurata näitä vorssalaisten juttuja, eksynyt tän henkirikoksen johdosta tutkiin näitä juttuja, jotenkin tullut siihen tulokseen, että kun erittäin vanhoja ja tuoreita juttuja lukee, niin tää T.V ei ihan oikeesti voi olla ihan täysipäinen kaveri, joten tuskin ne kaveritkaan mitään ruudin keksijöitä ole,valitettavaa, että tälläistä kaikkea tapahtuu, mutta johtuu varmaankin siitä, että se paras osa näistä kavereista joskus aikanaan jäi lakanoille ja se paska pääsi vaan perille muhiin.Kai nyt vorssassa sen verta joukkohenkeä on, että tollaset tyypit saadaan aisoihin:).Ihan sama katseleeko näitä keskusteluja ylämäkeen tai alamäkeen, niin joka notkon takana on joku helvetin Vähämäki:)

    • forstu

      onko tämä vähä mäki isän maan puollustaja kun sillä on sen suuntainen tatskakin? ajeli jossain vaiheessa paketti autollakin?käynyt jotain ammatti koulua joskus? auto mekaanikko? pärjäsi koulussa äidin kielen tunneilla ja myös käsi töissä? osaa ajaa talvella hyvin sivu luisussa, taka renkaat vaan jauhaa tyhjää? whait pover!

    • Anonyymi

      Koirat kasvaa ja lisääntyy niinkuin vaimokin!

      • Anonyymi

        Mites noi koirat sua liikuttaa, vaimon kans kolme lasta niin mitä sitten. Ootko kateellinen jotenkin koirista ja lapsista.


    • Anonyymi

      Sehän on hyvä, kun ajaa ILMAN rikkinäisiä valoja, kuten aloittaja kirjoitti.
      Toimimattomat ajovalot ovat liikenneturvallisuudelle riski.

    • Anonyymi

      Lapsellista. Mutta jos ei tyyppi muuhun pysty kun Ladalla ajamaan niin voi voi!

      • Anonyymi

        Et sitten huomannut, että ketju on aloitettu 2009? Taitaa moni asia olla muuttunut 13 vuoden aikana. Ladatkin.


      • Anonyymi

        Löytyy 8 ladaa, 3 mersua, 2 bemaria ja hiluxi


    • Anonyymi

      Voi vittu tää paska ketju jatkuu vieläkin 🤣 eikö ihmisillä ole muuta elämää ku jauhaa paskaa muista oli se sit kuka tahansa. Ottakaa se kaktus pois siel perseestä nii ois parempi mieli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe