mies ja kuu skorpionissa, millainen olen?
Oinas
6
716
Vastaukset
- no voi mahotonta
Katopa peilistä!
- Kuu-Skorpioni.
Entä nousu-merkkisi, mikä se on? Minulla on tapana keskittyä vain ihmisen hyviin puoliin, sen johdosta sanon, että olet hyvä ihminen, koska olet lähtenyt kyselemään itsesi perään. Perinteisesti sanottaisiin sinun olevan voimakasluonteinen, piikikäs ihminen. Minä otankin käyttöön Oinaan lempeän puolen ja skorpionin päättäväisyyden asioitten hoitamisessa, esim työssäsi. Planeettojen sijainti kartallasi sanovat loput. Ja luonteemme vaihtelee elämän aikana, miten kehitymme.
- ap..
merkkini on jousimies
- Jousimies:
ap.. kirjoitti:
merkkini on jousimies
...aloituksessa teki ?
- Nouseva-Jousimies.
Onko kaikki voima kerääntynyt sinuun? Onko raha määräävässä asemassa elämänlaadussasi? Kuinka kommunikoit? Skorpioniin liitetään pistävät puheet.Kuinka käytät Oinaan ominaista lempeää puolta? Jousimieheen liitettävää empatiaa, vaikka minä en usko Jousimiehen empatiaan. Harrastatko ulkoilua, liikuntaa, Mars planeetan voimaa? Minä käytän. Entä puolustusvoimat, oletko saanut vahvoja, itseäsi tukevia toimintamuotoja vapaaehtoisessa maanpuolustuksessa? Minä olen saanut. Olet hyvä ihminen. Sinussa on paljon mahdollisuuksia reippaaseen elämään. Ehdotan hakeutumista Vapaaehtoiseen maanpuolustukseen. Minä olen siellä ja nautin sydämeni kyllyydestä. Sinut voisi löytää eräkämpiltä. Luonnosta. Eikö vain? Dynaamista toimintaa minä näkisin elämäsi voivan olla täynnä tyydytystä ja suolaa tuomassa elämääsi. Pomoilut voi jättää toisille. Silloin elämä on helpompaa. Terveisin, Laila, ei astrologi, harrastaja 28 vuotta.
- sama täällä!
Minulla sama kuin sinulla. Rakkaudessa olen voimakkaasti tunteella menevä, seksuaalinen ja totaalinen. Rakastuminen sekoittaa koko elämän, elämässä ei ole sen jälkeen järjen hiventäkään. Näin tunteellisena rakastuminen on kovin kuluttavaa, varsinkin kun suurin osa miehistäni ovat nousevia skorppareita tai aurinko skorppareita. Myös aikui-iällä saamani uudet ystävät ja tuttavat ovat pääsääntöisesti skorppareita.Jokin kehitystehtävä tällä täytyy olla,ehkä näen omat "huonot puoleni" skorppareiden käytöksessä ja sanaisessa piikikkyydessä.
Onneksi elämä ja aika tekee tehtävänsä. Nyt liki viisikymppisenä olen tasoittunut huomattavasti ja muuttunut lempeäksi myös itseni suhteen. Seksuaalisuuskin on normaaleissa mittasuhteissa. Eli ei kun vanhenemaan ja viisastumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982