tänään täytin sivari hakemus kaavakkeen intissä ja minut kotiutettiin, mutta nyt kysynkin että joudunko sinne lapinjärvelle jo aivan päivien, viikkojen vai kuukausien jälkeen?
Vastaukset 1
- sivari vm2000
ite lähin kans intistä sivariin.
Jonkun ajan päästä postissa tulee lappuja joissa kysytään toiveet palvelun aloitusajasta eli sinne lapinjärvelle menosta.
Itse halusin alottaa mahd.pian ja silti meni muutama kuukausi ennen kun alotin.
Lapinjärvellä on sitten kaikkia ihme tyyppejä
esim itellä oli huonekavereina kaksi saatananpalvojaa,joista toinen aina öisin leikki veitsen kanssa viillellen käsiä ja rukoillen saatanaa.
Nuku siinä rauhallisin mielin sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531414Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191084- 93987
- 77693
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21499- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423