Lapsi synnyttää

katso tämä

Tässä teille kakarat:

http://www.youtube.com/watch?v=LzrJWZRhMag&feature=related

Lapsi synnyttää lasta. Voi raukkaa! Eipä ole tyttö hymy huulillaan enää, kun on tositoimet kyseessä. Onhan se niiiiiiin ihanaa, kun on "vauvamasu" joka kasvaa niiiiiiin ihanan isoksi ja on niiiiiiiin ihanaa kun vauva liikkuu masussa. Hah! Raskaus ei ole ikuista. Lapsi tulee myös ulos "vauvamasusta" ja sen jälkeen on täysin riippuvainen sinusta, teinityttö. Taisi tämäkin vauva päätyä mummille hoidettavaksi.

33

3793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolle ei voitu kun nauraa..

      laita viel semmonen youtube linkki tänne, kun aikuinen nainen synnyttää.. katsotaan erooko paljon teini synnytyksesta.

      jos sulla ei oo omaa lasta niin saat mun vaikka viikoks hoitoon, jos kenties helpottaisi edes sun kiukuun.! xD

    • eroa

      näy "lapsen" ja aikuisen synnytyksessä :) Mua ei ainakaan naurattanut/hymyilyttänyt ollenkaan varsinkaan ponnistusvaiheessa :D

    • luulisit

      oletko itse hymy huulilla ponnistanut.Olen synnyttänyt viisi kertaa,kerran 19-vanhana ja muut kerrat huokan vanhempana.Oikeastaan ensimmäinen kerta taisi mennä helpommin,kun oli nuorempi.

    • Tytteli...

      Kyllä mun mielestä tuo tyttö näytti selviävän paljon paremmin kun monet aikuiset.

      Synnytys on niin erilainen jokaisella. Olen kyllä nähnyt kun "aikuiset" synnyttää ja huutavat kurkku suorana ja kiroilevat yms...

      • tytteli....

        edelliseen viestiini, että kuvittelepa että istut vessanpöntöllä ja kakka ei tulee millää. ponnistat ja yrität, mutta ei vaan tule. tuskinpa silloinkaan hymyilet vaikka kipu ei ole lähellekään sama kuin synnytystilanteessa


      • tytteli.... kirjoitti:

        edelliseen viestiini, että kuvittelepa että istut vessanpöntöllä ja kakka ei tulee millää. ponnistat ja yrität, mutta ei vaan tule. tuskinpa silloinkaan hymyilet vaikka kipu ei ole lähellekään sama kuin synnytystilanteessa

        On joskus ollut niinkin. Mutta syyntyksestä minulla ei ole kokemusta. Kyllä hän minustakin näytti tuntevan kipua, mutta hyvin jaksoi kuitekin synnyttää.


    • _luna_

      niimpä,oletko ite sitten hymy huulilla synnyttänyt? tuskin :D

      mulla meni ainakin 19vuotiaana synnytys tosi hyvin,vaikka kuumotti mennä synnytys osastolle kun kuuli miten jotkut rääky siellä huoneissa.mä en muuta kun ähissy.ja aika normi synnytykseltä toi musta näytti.oli taas joku pointti laittaa tällänen video tänne?huhhuh .

    • teiniäiti<3

      Tiesitkö, että nuoremmille synnytys on helpompi, koska keho kestää enemmin ja palautuu nopeammin. Jos tuo on sinusta paha, etsi vanhusten synnytyksiä. :D

      Olet selvästi lapseton ja ketkera vanha nainen.-

    • redulina

      Viestis oli kyl hauska :D Olet kyllä itse lapseton, veikkaan et tos vaihees yksikää äiti ole "hymyhuulilla" ja mitä oon seurannu synnytys videoita joista nuorin tais olla 14, hyvin on menny siis tuskan takaa lapsi tullu mailmaan..

      • .........

        Mikä mahtoi tuossa videossa kertoa lapsesta joka ei ajatellut vastuuta vaan "ihanaa vauvamasua".. Voin vannoa että ketään ei ketään synnytä hymyillen.. on kyseessä 15 tai 30 vuotias äiti ..

        Viestisi ja sen pointti olivat täysin asiattomia..


      • Minä lyön vaikka vetoa, että kaikkia koskee ponnistusvaiheessa.


    • teinimamma90

      hei kuule viestiketjun alottaja. miten ois jos vaikka hankit OMAN elämän?? sehän me kaikki tiedettii et oot yks niist säälittävist ihmisist jotka varmaa kyylää rappukäytävis ja ikkunois notkuen toisten elämää ja arvostelee ku ei oo mitään omaa mitä arvostella. ja tollassia ihmisiä ei kukaan jaksa. lapsen saaminen on maailman ihanin asia,sai sen sitte 15 tai 30 vuotiaana! joillakin se ei aina onnistu eläminen muksun kanssa mutta se on yhtä yleistä nuorilla kuin vähän iäkkäimmilläkin äideillä!!

      • tuo video

        Ei tuo synnytys minusta nyt niin kauhealta näyttänyt? Aika rennosti tyttö kuitenkin osasi hommaa hoitaa


      • K18v.
        tuo video kirjoitti:

        Ei tuo synnytys minusta nyt niin kauhealta näyttänyt? Aika rennosti tyttö kuitenkin osasi hommaa hoitaa

        No ei pelottanut minuakaan, mutta onhan tuo tyttö vielä lapsi itsekin. 18v. on täysi-ikäinen eikä sitä nuoremman pidä tehdä lasta. Kyllä raskaus, synnytys ja lapsenhoito on aikuisten hommia. Alaikäiset eläköön lapsuuttaan. Jos on pakko leikkiä vauvan odotusta, synnytystä ja hoitoa, voi tunkea tyynyn puseron alle ja synnyttää sen. Nukkea voi leikisti imettää ja vaippaa vaihdella.


      • tuo video kirjoitti:

        Ei tuo synnytys minusta nyt niin kauhealta näyttänyt? Aika rennosti tyttö kuitenkin osasi hommaa hoitaa

        Mikäs teet, jos tulee vahinko.


      • tuo video kirjoitti:

        Ei tuo synnytys minusta nyt niin kauhealta näyttänyt? Aika rennosti tyttö kuitenkin osasi hommaa hoitaa

        Rauhallinen oli, mutta näytti myös olvan aika kovilla.


    • ...

      eiköhän kaikilla synnyttäminen näytä aivan samalta. En usko että monikaan lasta ulos ponnistellessa on "hymy huulillaan". Mitä yritit tuolla kirjoituksellasi kertoa?

      "Taisi tämäkin vauva päätyä mummille hoidettavaksi."

      Taitaa sinulla itselläsi olla hieman tärähtänyt käsitys lasten hoidosta, jos ajattelet että nuorien äitien lapset päätyvät kaikki mummille hoitoon. Ehkä joidenkin harvojen teiniäitien lapset, ihan niinkuin voi vanhempienkin äitien lapset, mutta eivät todellakaan kaikki, vaikka äiti olisiksin nuori. Joten älä yleistä tätä perätöntä mielipidettäsi.

    • ...

      Itse olen 16v ja tulen olemaan 17 kun synnytän. Ollaan kihlatun kanssa onnellisia vauvasta ja yritetty jo vuos sitä saada. Nyt odotellaan tätä pikkuista jo innolla ja olen varma että synnytys tulee olemaan tuskasta mulla samalla tavalla kun vanhemmilla. Eiköhä jokainen joka päättää lapsen hankkia osaa jo vähän kuvitella millaista se on. Jos ei ole valmis lapseen niin osaa se nuorempikin abortin tehdä.

      • sinäkin ja sun

        lapsesi.


      • ...
        sinäkin ja sun kirjoitti:

        lapsesi.

        Sinua käy sääliksi. Mikähän sinäkin olet toista arvostelemaan edes tuntematta häntä. Ei tuon tytön kirjotuksessa kyllä mitään säälittävää ollut, ei mitään sinne päinkään. Taidat kyllä ihan itse olla hieman säälittävää tyyppiä, kun et näköjään osaa omaa nokkaasi pidemmälle katsoa.


    • miimaamuu

      ai kiitos..eipä täällä varmaan ihmiset tiedä mistä se vauva tulee.. mun mielestä on tyhmää et tollaset"aikuset" tulee tänne valittamaan ja haukkumaan "teiniäitejä"...eipä varmaan sullakaan synnytyksen aikana hymy ollu huulilla, ei ollu itelläkää ja kaks muksuu oon synnyttäny...mut se ei tarkota sitä et me teiniäidit ei rakastettais tai osattais hoitaa vauvojamme.. munkaan lapset ei ole mennyt mummulle hoidettavaksi ja olin 15 kun sain ekan lapseni ja toisen lapseni sain kun olin 17...nuorin lapseni on nyt puoli vuotta vanha ja meillä ainakin on mennyt oiekin hyvin...

      • Melkein yhtä sinnikäs kuin minä. Arvostaisin varmasti vielä enemmän, jos olisin nainen.


      • No, miltäs se tuntuu synnyttää noin nuorena?


    • lizzzz

      Ei varmaankaan kannattais yleistää asiaa. On teinejä jotka osaavat hoitaa lapsia ja kantavat myös vastuun. Nuarettavaa tekstiä sulla. *kuin kateuden piru mukana*

      • lizzzz

        Toi edellinen oli tarkoitettu viestiketjun aloittajalle!


    • olet oksettava

      iljettävä. Naureskelet toisen kivuille! Oksettavaa.

      Ja toiseksi, oletko aiemmin kuullut että jokainen raskaus ja sen myötä synnytys ovat yksilöllisiä, joten katsele sinä noita videoita omaksi huviksesi jos todella ei parempaa tekemistä löydy. Olet SÄÄLITTÄVÄ!

      En edes vaivaudu itse katsomaan ko. videota.

    • No mitenkäs on sen imetyksen kanssa. Tämä ov jo toinen kerta, kun näen tuon videon. Hyvä, ettei itseänikin sattunut.

    • Minusta synnytys ei ole kovin seksikäs aikuisellakaan.

    • Entäs jos juuri tämän lapsen mummo onkin enhtinyt potkaista tyhjää? Kuka vauvaa sitten hoitaa? Äitikö?

    • Katsokaapa video kuusivuotiaan synnytyksestä. Ei todellakaan vitsikästä kastsottavaa.

    • Naurettavaa..

      No eihän mikäänn synnytys ole seksikäs... herrajumala sentäs.. eihä se ikää kato sattuuko synnytys enemmä... aina se sattuu vaikka oisit 50-.- sut pitäis laittaa semmoseen testiin missä annettaan synnytys kivut miehelle. niin ilomielin kuvaisin että paljonko hymyillyttää :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe