Mihin aikaan halvinta?

matkaa suunnitteleva

Suunnittelen matkaa Mauritiukselle. Minulla olisi muutama kysymys.
Eli.
1. Mihin aikaan on halvinta mennä Mauritiukselle? Että olisi kuitenkin lämmintä.
2. Lapsia kiinnostaa tieto, että kuinka kirkasta vesi on?
3. Mihin aikaan on kaikista lämpimintä?
4. Kestääkö lento todella noin. 13h?

Kiitos erittäin paljon jo etukäteen.

8

3248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kroisos 2

Muutama vastaus sinulle;
      1. (Mihin aikaan on halvinta mennä Mauritiukselle? Että olisi kuitenkin lämmintä)
      Vastaus; Mauritiukselle ei ole halpoja matkoja. Mauritiukselle kannattaa matkustaa marras-helmikuun välissä jos haluaa lämmintä säätä

2. Lapsia kiinnostaa tieto, että kuinka kirkasta vesi on?
      V; Vesi ei ole ihan niin kirkas kun vesilasissa mutta kirkasta on. Ei sameä eikä mutainen muutenkaan. Ja se on lämmin.

3. Mihin aikaan on kaikista lämpimintä?
      V; http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=zmw:00000.1.61990&hourly=1&yday=25&weekday=Maanantai

4. Kestääkö lento todella noin. 13h?
      V; Lento kestää todellakin se 14h. Joskus kestää jopa 20 tuntia. Eli jos pieniä lapsia mukana matkassa niin kannattaa varata heille tekemistä lentokoneessa.

• matkaa suunnitteleva

Kiitoksia erittäin paljon vastauksista! Mauritius on kyllä kallis kohde, mutta eikös netissä suffailemalla pomppaa aina välillä esiin yllättävän halpoja matkoja? Kuulin että yksi tuttuni pääsi Mauritiukselle viikoksi n. 450 euroa lento, mutta hotelli piti kyllä itse hommata. Onko tämä mahdollista?

• jos osaa etsiä
        matkaa suunnitteleva kirjoitti:

Kiitoksia erittäin paljon vastauksista! Mauritius on kyllä kallis kohde, mutta eikös netissä suffailemalla pomppaa aina välillä esiin yllättävän halpoja matkoja? Kuulin että yksi tuttuni pääsi Mauritiukselle viikoksi n. 450 euroa lento, mutta hotelli piti kyllä itse hommata. Onko tämä mahdollista?

siis 450€/suunta voi olla mahdollista, halvimmat mitä itse olen löytänyt menopaluu 1200€. Majoitusta on tarjolla runsaasti. Sisämaasta saat esim n.100 neliön villan n. 200€/viikko ja rannalta tuplat. Mut pitää muistaa et majapaikan osoite pitää olla tiedossa ennen maahan saapumista. Täs yksi hyvä linkki majoitukseen:
        www.homeaway.com tai it. Ei tartte maksaa vasta kuin paikanpäällä..

• Joulukuussa08 käynyt
        matkaa suunnitteleva kirjoitti:

Varmaankin mahdollista, mutta me olimme joulukuussa 08 Finnmatkojen järjestämällä reissulla edullisimpaan aikaan (le Coco Beachissa) all inclusive kuului hintaan ja hinta oli 2250/hlö. Onneksi meillä oli AI, sillä laskimme, että ruoat ja juomat (emmekä edes "ryypänneet" reissussa) olisivat maksaneet meille kahdelle reilun tonnin! Kallis paikka! Mutta kokemuksen syvällä äänellä voimme suositella (olemme käyneet Kuubat, Domikset, Australiat, Egyptit, puhumattakaan Välimeren maista molemmin puolin) että Mauritius on huippu, niiiiiiiiiiin ihana, että sinne on päästävä joskus uudestaan (nyt edessä vaan Panama). Toivottavasti pääsette matkaan!

• lepako

Lomailin juuri pari viikkoa sitten Mauritiuksella, joten pystyn muutamaan kysymykseesi vastaamaan. Halvimmasta ajankohdasta en tiedä, mutta Mauritiukselle mentäessä hotellin tähtimäärä tuntuu vaikuttavan hurjasti matkan kokonaishintaan. Lämpimintähän siellä on näihin aikoihin, kun meillä on talvi, koska siellä on silloin kesä.

Vesi siellä on niin kirkasta, että näkyvyys on todella hyvä. Snorklaaminen onnistuu erinomaisesti ja tuottaa myös elämyksiä. =)

Ja mitä tulee lennon pituuteen, ni se todellakin kestää. Itse matkustin Pariisin kautta, jossa oli koneen vaihto. Lento Pariisista Helsinkiin kesti 3 h ja Pariisista Mauritiukselle 11 h eli lentomatkoihin meni 14 h ja siihen päälle pienet odottelut. Istumalihaksia kysyttiin ja hyvät tukisukat olivat pelastus.

Toivottavasti näistä vinkeistä on sinulle jotain apua. Hyvää matkaa!!

• andlin64

Terve!

Varasin äsken matkan Mauritiukselle!
      Ajankohta Toukokuu 2009
      Kaksi henkilöä
      Meno-paluu (Hki-Pariisi-Mauritius)
      12 päivää ****(4) hotellissa
      Puolihoito, eli aamiainen sekä illallinen
      HINTA: 3300 euroa (1650e/hlö).

Miltä kuullostaa?? =)

• arska

Meillä on liput Mauritiukselle Toukokuu 09.Halvimmat liput löytyivät reitiltä H:ki-Heathrow-Mauritius hinta yhdeltä alle 700 EUR huom. edestakaisen lipun hinta.Myöhemmin löytyi samaa lentoa vielä satasen halvemmalla.(kyllä harmitti)
      Majoituksesta saa maksaa n. 20-30 EUR aamiaisineen.
      olemme saarella 22 päivää.

• matka

jonka olen nähnyt ja jolta palasimme viikko sitten oli 8 pv € 875,00/hlö sis. lennot ja hotellin. Äkkilähtöjä kannattaa seurata. Luxusmajoitusta ei noin halvalla saa, mutta ihan ok hotellihuoneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3698
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2770
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      263
      2637
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1865
    5. 215
      1376
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1200
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1016
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    10. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      857
    Aihe