Eli nyt on suunnitelmissa lähteä veljen kanssa Barcelonaan hiihtolomalla. Matkat ajateltiin varata jostain netistä, ei mistään matkatoimistosta. Itse olen 17-vuotias ja veljeni on 19v.
Kuulin juttua, että alaikäisen matkustaessa täytyisi olla joku vastaanottaja siellä kohdemaassa ja pitäis olla myös Suomen puolellakin lentokentälle huoltaja saattamassa. Päteekö tuo nyt sitten vain pienempiin lapsiin? Tuosta vastaanottajasta koituisi ainaki ongelma, koska ei vaan ole ketään kuka asuisi tuolla... Miten on?
Tuolla aikaisemmin tein tuon viestiketjun tänne, mutta ajattelin saavani nopeamman vastauksen jos kysyn uudessa ketjussa.
17v ja 19v Barcelonaan?
lklskdlskds
1
353
Vastaukset
- isoveli mukana
Pyydä vanhemmiltasi paperi, jossa he valtuuttavat isoveljesi "huoltamaan" sinua matkan aikana. Kirjoittakaa varmuuden vuoksi englanniksi. Ei alaikäisten matkustamista mitenkään rajoiteta, mutta ehkäpä alle 12-v tarvitsisi saattajan tai varman tiedon vastaanottajasta (vrt. lapsenlapsi lentää mummon ja vaarin luokse hiihto-, joulu- tai kesälomalla, sekin onnistuu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277- 1341147
- 79937
- 85881
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736