Partaveden käyttö

Rajansa kullakin

Keskustan kaupassa oli sellainen vaalea aika pienen kokoinen mies, joku nelikymppinen, meinasin pyörtyä sen takana kassajonossa, oli vissiin lorahtanut partavettä, eikä edes mitään hyvän hajuista. Oli jotain "vanhan miehen" partavettä. Hirveä löyhkä.

15

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DERMOSIL

Taitavat ne hajusteiden käyttäjät olla turtuneet näihin hajuihinsa! Olen itse sairaalassa töissä ja siellähän lukee jo ilmoitustaululla: tulethan tuoksutta. Ei henkilökuntakaan noudata tätä. Jopa Dermosilin rasvat ottavat meikäläistä kurkkuun, yäk. Olen ottanut johtoonkin yhteyttä. Nauravat vain.

• Varmaankin

Että mitä enempi sen parempi. Yäk

• Yökyökyök
        Varmaankin kirjoitti:

Että mitä enempi sen parempi. Yäk

Kesälläkin aivan kamala lemppa kun hiki ja hajuvesi/partavesi sekoittuneena keskenään. YÄK! PS se Dermosilin rasva on oikeesti kamalan hajuista.....

• nais-eläjätkin voisivat

vähentää dödön käyttöään. Välillä kun tulee kadullakin tuollainen kävelevä hajuvesipakkaus vastaan, saa vielä seuraavassa kadunkulmassa köhiä henkeään.
      Hissit ovat taas oma lukunsa tuossa asiassa ...

• mun ex miesystävä

käytti tabacia niin että huh hui. Migreeni siitä tuli alta viidessä minuutissa. Kun on keksitty kaikki axet sun muut ni miks käyttää jotain järkyttävää dödöä?

• hajusteetonallergiikokko

Tabac on ihan ok hillitysti käytettynä. Ei kaikki tykkää kaikista. Mutta otan osaa sairaalan työntekijöille. Mitä jos joku potilas saa vaikkapa astmakohtauksen, kuka on vastuussa? Sairaanhoitopiiri? Se joka käytti hajustetta? Vai kuka? Potilaan vakuutusko ottaa kantaa.....

• :((((

saan astmakohtauksen ja pahimmassa tapauksessa vielä migreenikohtauksen jos tällainen hajupakkaus on samassa kaupassa/hississä.

• ainaskin
        :(((( kirjoitti:

saan astmakohtauksen ja pahimmassa tapauksessa vielä migreenikohtauksen jos tällainen hajupakkaus on samassa kaupassa/hississä.

hajusteita runsaasti, ei tarvi käydä koskaan suihkussa.

• Spirtu fortis
        ainaskin kirjoitti:

hajusteita runsaasti, ei tarvi käydä koskaan suihkussa.

Mikäköhän sen tarkoitus on. Arkisin käytän ihan tavallista 96% pirtua koska se desinfioi ja puhdistaa. Joskus viikonloppuna saatan hiukan taputella Kourosta naamariin ja siitä ainakin tuntuu nuoretkin naiset tykkäävän. Pojantytär on 12v ja tulee aina haistelemaan mun naamaa ja jos on Kourosta niin pappa tuoksuu tanssille. Ja sitä sitten nuuskitaan hartaasti. Tanssin tuoksua. Heh.

• Lady Monica
        Spirtu fortis kirjoitti:

Mikäköhän sen tarkoitus on. Arkisin käytän ihan tavallista 96% pirtua koska se desinfioi ja puhdistaa. Joskus viikonloppuna saatan hiukan taputella Kourosta naamariin ja siitä ainakin tuntuu nuoretkin naiset tykkäävän. Pojantytär on 12v ja tulee aina haistelemaan mun naamaa ja jos on Kourosta niin pappa tuoksuu tanssille. Ja sitä sitten nuuskitaan hartaasti. Tanssin tuoksua. Heh.

että se Kouros on parikymppisille pojille tarkoitettu tuoksu.Taidat olla vähän vanhempi.

• Kouros tuotteet
        Lady Monica kirjoitti:

että se Kouros on parikymppisille pojille tarkoitettu tuoksu.Taidat olla vähän vanhempi.

ovat tarkoitetuja miehille ilman ikärajaa, Ja olenkin käyttänyt niitä ihan klopista asti. On sellainen tuote joka ei aiheuta kirvelyä eikä punotusta. Ja olen vasta 57 vuotias. Yleensä Ladyn arvonimi annetaan vain aatelisille tai silloin kun julistetaan aateliseksi. Mutta silloin Ladyt ovatkin yleensä jo yli 60 vuotiaita, kalkkunaleukaisia, itseensä tyytyväisiä hienopieruja.

• minä se olin

Se taisin olla minä! Käytän hajusteita reilusti, koska naiset pitävät siitä.

Saan naisia aika hyvin. Olen pieni ja komea ;)

Oeln muuten 34-vuotias, mutta näytän nelikymmpiseltä. Nuoret naiset ovat silti kiinnostuneita minusta.

• tykkää liiasta

partaveden hajusta. Kuvittelet vaan, että naiset tykkää. Parempi sellainen pieni tuoksahdus kuin hajupilvi ympärillä.
        Ex- poikaystävä suihkutti dödöä joka paikkaan ja jopa sen vehje maistui dödöltä. yäk.

• Mansikkatussun nuolija
        tykkää liiasta kirjoitti:

partaveden hajusta. Kuvittelet vaan, että naiset tykkää. Parempi sellainen pieni tuoksahdus kuin hajupilvi ympärillä.
        Ex- poikaystävä suihkutti dödöä joka paikkaan ja jopa sen vehje maistui dödöltä. yäk.

Mun morssemein tussu maistui mansikoille ja kun sitä pikkuisen ihmettelin niin selvisi sekin. Hän veti mansikanmakuista huulirasvaa mirriin ja se siellä maistui. Aika miellyttävä kokemus.

• 50v.nainen
        Mansikkatussun nuolija kirjoitti:

Mun morssemein tussu maistui mansikoille ja kun sitä pikkuisen ihmettelin niin selvisi sekin. Hän veti mansikanmakuista huulirasvaa mirriin ja se siellä maistui. Aika miellyttävä kokemus.

Ihan kiva ,jos oli miellyttävä kokemus!
        Aikuisena naisena tiedän,mitä haluan ja yks mikä on hyvin epämiellyttävää,niin mies,joka metrien päähän löyhkää joltain hirveeltä partavedeltä!
        Kokeilkaa hyvät miehet uusia tuoksuja ja miedompia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      113
      3580
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3089
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2630
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2103
    5. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    6. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2002
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1955
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120