Partaveden käyttö

Rajansa kullakin

Keskustan kaupassa oli sellainen vaalea aika pienen kokoinen mies, joku nelikymppinen, meinasin pyörtyä sen takana kassajonossa, oli vissiin lorahtanut partavettä, eikä edes mitään hyvän hajuista. Oli jotain "vanhan miehen" partavettä. Hirveä löyhkä.

15

1204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DERMOSIL

Taitavat ne hajusteiden käyttäjät olla turtuneet näihin hajuihinsa! Olen itse sairaalassa töissä ja siellähän lukee jo ilmoitustaululla: tulethan tuoksutta. Ei henkilökuntakaan noudata tätä. Jopa Dermosilin rasvat ottavat meikäläistä kurkkuun, yäk. Olen ottanut johtoonkin yhteyttä. Nauravat vain.

• Varmaankin

Että mitä enempi sen parempi. Yäk

• Yökyökyök
        Varmaankin kirjoitti:

Että mitä enempi sen parempi. Yäk

Kesälläkin aivan kamala lemppa kun hiki ja hajuvesi/partavesi sekoittuneena keskenään. YÄK! PS se Dermosilin rasva on oikeesti kamalan hajuista.....

• nais-eläjätkin voisivat

vähentää dödön käyttöään. Välillä kun tulee kadullakin tuollainen kävelevä hajuvesipakkaus vastaan, saa vielä seuraavassa kadunkulmassa köhiä henkeään.
      Hissit ovat taas oma lukunsa tuossa asiassa ...

• mun ex miesystävä

käytti tabacia niin että huh hui. Migreeni siitä tuli alta viidessä minuutissa. Kun on keksitty kaikki axet sun muut ni miks käyttää jotain järkyttävää dödöä?

• hajusteetonallergiikokko

Tabac on ihan ok hillitysti käytettynä. Ei kaikki tykkää kaikista. Mutta otan osaa sairaalan työntekijöille. Mitä jos joku potilas saa vaikkapa astmakohtauksen, kuka on vastuussa? Sairaanhoitopiiri? Se joka käytti hajustetta? Vai kuka? Potilaan vakuutusko ottaa kantaa.....

• :((((

saan astmakohtauksen ja pahimmassa tapauksessa vielä migreenikohtauksen jos tällainen hajupakkaus on samassa kaupassa/hississä.

• ainaskin
        :(((( kirjoitti:

saan astmakohtauksen ja pahimmassa tapauksessa vielä migreenikohtauksen jos tällainen hajupakkaus on samassa kaupassa/hississä.

hajusteita runsaasti, ei tarvi käydä koskaan suihkussa.

• Spirtu fortis
        ainaskin kirjoitti:

hajusteita runsaasti, ei tarvi käydä koskaan suihkussa.

Mikäköhän sen tarkoitus on. Arkisin käytän ihan tavallista 96% pirtua koska se desinfioi ja puhdistaa. Joskus viikonloppuna saatan hiukan taputella Kourosta naamariin ja siitä ainakin tuntuu nuoretkin naiset tykkäävän. Pojantytär on 12v ja tulee aina haistelemaan mun naamaa ja jos on Kourosta niin pappa tuoksuu tanssille. Ja sitä sitten nuuskitaan hartaasti. Tanssin tuoksua. Heh.

• Lady Monica
        Spirtu fortis kirjoitti:

Mikäköhän sen tarkoitus on. Arkisin käytän ihan tavallista 96% pirtua koska se desinfioi ja puhdistaa. Joskus viikonloppuna saatan hiukan taputella Kourosta naamariin ja siitä ainakin tuntuu nuoretkin naiset tykkäävän. Pojantytär on 12v ja tulee aina haistelemaan mun naamaa ja jos on Kourosta niin pappa tuoksuu tanssille. Ja sitä sitten nuuskitaan hartaasti. Tanssin tuoksua. Heh.

että se Kouros on parikymppisille pojille tarkoitettu tuoksu.Taidat olla vähän vanhempi.

• Kouros tuotteet
        Lady Monica kirjoitti:

että se Kouros on parikymppisille pojille tarkoitettu tuoksu.Taidat olla vähän vanhempi.

ovat tarkoitetuja miehille ilman ikärajaa, Ja olenkin käyttänyt niitä ihan klopista asti. On sellainen tuote joka ei aiheuta kirvelyä eikä punotusta. Ja olen vasta 57 vuotias. Yleensä Ladyn arvonimi annetaan vain aatelisille tai silloin kun julistetaan aateliseksi. Mutta silloin Ladyt ovatkin yleensä jo yli 60 vuotiaita, kalkkunaleukaisia, itseensä tyytyväisiä hienopieruja.

• minä se olin

Se taisin olla minä! Käytän hajusteita reilusti, koska naiset pitävät siitä.

Saan naisia aika hyvin. Olen pieni ja komea ;)

Oeln muuten 34-vuotias, mutta näytän nelikymmpiseltä. Nuoret naiset ovat silti kiinnostuneita minusta.

• tykkää liiasta

partaveden hajusta. Kuvittelet vaan, että naiset tykkää. Parempi sellainen pieni tuoksahdus kuin hajupilvi ympärillä.
        Ex- poikaystävä suihkutti dödöä joka paikkaan ja jopa sen vehje maistui dödöltä. yäk.

• Mansikkatussun nuolija
        tykkää liiasta kirjoitti:

partaveden hajusta. Kuvittelet vaan, että naiset tykkää. Parempi sellainen pieni tuoksahdus kuin hajupilvi ympärillä.
        Ex- poikaystävä suihkutti dödöä joka paikkaan ja jopa sen vehje maistui dödöltä. yäk.

Mun morssemein tussu maistui mansikoille ja kun sitä pikkuisen ihmettelin niin selvisi sekin. Hän veti mansikanmakuista huulirasvaa mirriin ja se siellä maistui. Aika miellyttävä kokemus.

• 50v.nainen
        Mansikkatussun nuolija kirjoitti:

Mun morssemein tussu maistui mansikoille ja kun sitä pikkuisen ihmettelin niin selvisi sekin. Hän veti mansikanmakuista huulirasvaa mirriin ja se siellä maistui. Aika miellyttävä kokemus.

Ihan kiva ,jos oli miellyttävä kokemus!
        Aikuisena naisena tiedän,mitä haluan ja yks mikä on hyvin epämiellyttävää,niin mies,joka metrien päähän löyhkää joltain hirveeltä partavedeltä!
        Kokeilkaa hyvät miehet uusia tuoksuja ja miedompia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6945
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe