Millaisia olette, kalat?

ykskala

Millaisia luonteenpiirteitä sinulla on? Mitkä ovat vahvuutesi ja heikkoutesi?

33

3720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastailee...

      Olen ailahtelevainen, hyvin tunteellinen, hellyydenkipeä ja iloinen. Autan ja hoidan mielelläni muita ihmisiä, siitä tullut myös ammatti.
      Hyvinä puolina pidän itsessäni tietynlaista reippautta ja iloisuutta, en jaksa murjottaa kovin kauaa, vaan porskutan täysillä eteenpäin.
      Huonona puolena toi em. ailahtelevaisuus. Olen välillä hyvin päättämätön, saatan aamulla tehdä jonkinlaisen suunnitelman, mutta päivän mittaan mieleni vaihtuu sataan kertaan ja illalla teenkin sitten jo jotain ihan muuta... :-D

      • Voin melkein sanasta sanaan allekirjoittaa luonehdintasi "meistä" kaloista, - ainakin minuun tuo sopii liiankin hyvin :))


      • kalaN

        "Huonona puolena toi em. ailahtelevaisuus. Olen välillä hyvin päättämätön, saatan aamulla tehdä jonkinlaisen suunnitelman, mutta päivän mittaan mieleni vaihtuu sataan kertaan ja illalla teenkin sitten jo jotain ihan muuta... :-D "

        Samoin täällä. Päätän, että aloitan laihdutuskuurin ja puolen tunnin päästä löydän itseni hampurilaisravintolasta :) Käsittämätöntä. Tähän vois joku guru kertoa selityksen! Ehkä se on sitä kuuluisaa hetkessä elämistä :)


      • Danzigi

        Tuo päättämättömyys saattaa itsellänikin olla jonkin asteen ongelma. Saatan miettiä ja kysyä jotain tiettyä asiaa useaan kertaan. Päättää ja vaihtaa taas päätöstäni.. Onneksi se jossain kohtaa sitten selviää miten lopulta tekee yms. :)

        Myös tuo et kun mä jotain aloitan, sen mä myös teen. Silloin ei kauaa nokkatuhise.

        Oon yleensä aina iloinen, saattaa jopa jostakin olla ärsyttävääkin tietynlainen nauravaisuus. Minä kun tuppaan nauramaan suhteellisen helposti.

        Autan myös muita ihmisiä mielelläni, puolustan toisia tarpeen tullen. Eli aika pitkälti samanlainenen varmaan kuin moni muukin kala..

        Jep ja Miespuolinen olen.


      • olipa kerran...
        Danzigi kirjoitti:

        Tuo päättämättömyys saattaa itsellänikin olla jonkin asteen ongelma. Saatan miettiä ja kysyä jotain tiettyä asiaa useaan kertaan. Päättää ja vaihtaa taas päätöstäni.. Onneksi se jossain kohtaa sitten selviää miten lopulta tekee yms. :)

        Myös tuo et kun mä jotain aloitan, sen mä myös teen. Silloin ei kauaa nokkatuhise.

        Oon yleensä aina iloinen, saattaa jopa jostakin olla ärsyttävääkin tietynlainen nauravaisuus. Minä kun tuppaan nauramaan suhteellisen helposti.

        Autan myös muita ihmisiä mielelläni, puolustan toisia tarpeen tullen. Eli aika pitkälti samanlainenen varmaan kuin moni muukin kala..

        Jep ja Miespuolinen olen.

        tässä kun vaan on tullut muutamankin kerran esille tämä päättämättömyys,haahuilu..
        niin jotenki sitä koitan ymmärtää,varsinki rakkaus asioissa ehkä aina ei voi tehdä sitä mitä haluais,ihminen on heikko,haluaa nauttia ja rakastaa.Mutta jos ei pysty sitä elämäänsä muuttamaan,voi olla myös lapsia joiden elämässä haluaa pysyä..onko se niin paha...siksipä ei niin pitäis tunteilla leikkiä,olette myös äärimmäisen tunteellisia ja herkkiä.. ihan ihania miehiä :)
        jos leikkiin ryhtyy niin pitää myös muistaa et aina ei selviä pinta naarmuilla..mutta onneksi en ole ollut pelkuri ja saanut kauniita hetkiä kuitenkin joista nyt onnellinen (anyway) :)


      • Tuo pitää paikkansa minullakin ja sen takia monen muun on vaikea ymmärtää kaloja.=)


      • .....
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Tuo pitää paikkansa minullakin ja sen takia monen muun on vaikea ymmärtää kaloja.=)

        Horoskoopiltani olen kaksonen:) ja suorastaan verän puoleeni kaloja...
        Kaloissa on jotakin ihanaa selittämätön,mystistä.Ehkä kaksonen sen juuri ymmärtääkin:)
        Kalat ovat oikiastaan ihanan vaikeita niin ihmisinä kuin kumppaneinakin,mutta niin ovat kaksosetkin,mutta siinäpä haastetta molemmille..Jos molemmat sitä osaa arvostaa..
        Mutta eroja on paljon helmi ja maalliskuun kaloilla:) Maalliskuun kalat on iloisempia:)


      • tonni_kala
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Tuo pitää paikkansa minullakin ja sen takia monen muun on vaikea ymmärtää kaloja.=)

        Horoskoopiltani olen kaksonen:) ja suorastaan verän puoleeni kaloja...
        Kaloissa on jotakin ihanaa selittämätön,mystistä.Ehkä kaksonen sen juuri ymmärtääkin:)
        Kalat ovat oikiastaan ihanan vaikeita niin ihmisinä kuin kumppaneinakin,mutta niin ovat kaksosetkin,mutta siinäpä haastetta molemmille..Jos molemmat sitä osaa arvostaa..
        Mutta eroja on paljon helmi ja maalliskuun kaloilla:) Maalliskuun kalat on iloisempia:)


    • omiani

      Haaveileva, syvällinen, luotettava ja rehellinen, hieman saamaton, rauhallinen, herkkä, vaistoava, tunnollinen, hieman ailahteleva, rakastava, en siedä keinottelua, valehtelua, hyväksikäyttöä jne. Olen mies.

      • pitäviä

        kommentteja. Lisään vielä: romanttinen, hellä, ujo, hieman mustasukkainen, valmis tekemään kaikkensa toisen puolesta. Jos seurassa moititaan jotakuta, joka ei ole itse läsnä, puolustan häntä etsimällä positiivista sanottavaa. Olen Kalat-N ja tutustunut hiljattain ihanaan Kalat-kaveriin, johon sopivat samat adjektiivit.


      • Lapin likka
        pitäviä kirjoitti:

        kommentteja. Lisään vielä: romanttinen, hellä, ujo, hieman mustasukkainen, valmis tekemään kaikkensa toisen puolesta. Jos seurassa moititaan jotakuta, joka ei ole itse läsnä, puolustan häntä etsimällä positiivista sanottavaa. Olen Kalat-N ja tutustunut hiljattain ihanaan Kalat-kaveriin, johon sopivat samat adjektiivit.

        Minunkin on pakko tuoda korteni kekoon :) Täällä ilmottauttuu myös samanlainen kalat..olen nainen. Elämä on yhtä vuoristorataa toisinaan mutta niih mielenkiintoista :)


    • todellinen kalat

      Määrittelemäsi kalat- olen täysin kalat ja joskus se mua ärsyttääkin todella. Olen tosella tunteelinen, empaattinen, ailahtevainen jne. voit vaihtaa ajatusta mun kanssa sähköpostitse, jos haluat. T. Minna

    • Maaliskuun Idus

      Ennenkaikkea olen erittäin herkkä, varmaan siinä määrin että se jopa ärsyttää tiettyjä ihmisiä. Sosiaalinen erakko. Viihdyn siis hyvin ihmisten seurassa, ja olen armoton huulenheittäjä, mutta välillä haluan eristäytyä kokonaan. Silloin leijailen jalat metrin irti maanpinnasta ja haaveilen ikuisesta rakkaudesta, maailmanrauhasta ja sotien loppumisesta. Minulla voi kestää ikuisuuden ennenkuin saan aikaseksi ryhtyä toteuttamaan jonkun asian tai suunnitelman, mutta sitten kun ryhdytään tuumasta toimeen homman pitäisi olla heti valmis, olen siis erittäin kärsimätön.

      • Helmikuinen kala

        Aurinko kalat - nouseva leijona. Siinäpä yhdistelmä. :D
        Edellisen kommentit allekirjoitan ihan täysin! Sosiaalinen erakko on hieno ilmaus munkin olemukselle. Ajoittain nautin ihmisten seurasta ja kuten edellä kirjottanut, myös mä olen armoton huulenheittäjä sarkastisine kommentteineni. Sitten taas on päiviä että en edes vastaa puhelimeen, vaikka joku kaverini soittaisi. Jos sillä hetkellä ei tunnu siltä, että jaksaisi lähteä mihinkään tai edes jutella.. Mielialasta riippuen voi kaverin kutsun lähteä johonkin kokea kurjana kun se on pois OMASTA ajasta. Siitä pilvilinnojen rakentelusta. Sopivasti pitää siis olla tilaa ja aikaa itselle.

        Saamattomuus ja laiskuus on ehkäpä suurimmat paheet. Suunnitelmia ja ideoita on ihana tehdä mutta sitten jos niitä pitäis siirtää käytäntöön niin kuinkas käy. Asian ymmärtäisi jos kyseessä olis aina vain ikävät velvollisuudet mutta kun kivatkin suunnitelmat vain odottavat toteutumistaan.. Ja silti sitä laiskuuttaan vatvoo mielessä ja huokailee kun asiat ei vain tapahdu itsestään.
        Huonoksi puolekseni sanoisin kanssa ajoittaisen epävarmuuden. Olen hiljaa kade ihmisille, joilla on asioita joita omaan elämääni tahtoisin. Sama pätee luonteenpiirteisiin. Ihailen huippusosiaalisia ja rohkeita ihmisiä, mikä vain lisää omaa vetäytymistä porukasta.

        Hyviä puolia sitten. Tunteellisuus ja sitä kautta myös toisten tunteiden aistiminen helposti. Toisten tunteet heijastuu helposti myös itseen -myötäelän niin toisen ilot kuin surutkin. Voin alkaa itkeä kun näen itkevän ihmisen -vaikken tietäisi itkun syytä. Inhoan riitelyä ja kireätä ilmapiiriä ja yritänkin vältellä sitä viimeiseen saakka. Pyrin luomaan positiivista ja rakentavaa ilmapiiriä ja oon vähän sellainen sovittelijaluonne.


    • Spices79

      Me kalathan maistutaan parhailta keitossa? Vai miten se yksi lukemani horoskooppi nyt meni? =D

      Minä olen kyllä ihan tyypillinen kalanainen. Mukavuudenhaluinen (laiska ;>), herkkä ja toiveikas romantikko. Pelastan kastematoja asfaltilta sateella. Pää on pilvissä, jalat maassa (No ok. Vain hetkittäin. Lentäminen pilvissä on kivempaa). =>

      Kaikki mikä on luovaa kiinnostaa. Mielikuvitus laukkaa. =)

      Uutisia en enää katso. :( Ne ovat aina samanlaisia. Vain pahat asiat päästetään uutisiin. Ainoa positiivinen info on se loppukevennys. Liian kapea-alaisia noi kuvat maailmalta. Ei siis jaksa enää kiinnostaa. Uutiset eivät ole täysin aitoa tiedon välittämistä. (Minun mielestäni).

      Vähän vaikea sanoa minkälainen kala olen. Horoskooppien kuvaukset on osunu hyvin kohdilleen. Kalat on kuulemma alttiita flunssalle ym. Se pitää paikkansa ainakin minun kohdallani. :D

      Kalat on ilmeiseti innokas kotiastrologi? Pitää ilmeiseti paikkansa. Täällähän me ollaan! =D

    • miten sattuu D:

      No onneksi on tuo teatteriharrastus, niin voi kirjoitella omia juttuja ja näytellä D:

      Menee hieman oman kehun puolelle, mutta menkööt. Nuorisotyö lähellä sydäntä ja tähän mennessä hyvin pärjännyt.

    • Chotto -> Kalat

      Olen itse kalat ja olen...
      persoonallinen
      haaveileva
      ujo
      huumorintajuinen
      taiteellinen

      - kärsimätön
      - vakava
      - aika laiska
      - huomion haluianen
      - helposti ärsyyntyvä

    • Hipsu_

      Olen välillä melko laiska haluaisin vaan jäädä sängyn pohjalle hyvä kirja seuranani.
      Välillä muista ihmisiä ärsyttää, että saatan vaipua ajatuksiini vaikka toinen puhuisikin ja kysyn jonku ajan päästä, että mitä sä sanoitkaan. :D Olen myös hyvin ailahteleva tunteiltani saatan yhtenä hetkenä olla onneni kukkuloilla ja hetken päästä itkuun purskahtamassa. Olen mestari suunnittelemaan asiat erukäteen ja sitten heivaamaan suunnitelmat hetkessä syrjään ja keksimää tilalle jotain muuta. Olen välillä myös melko syrjäänvetäytyvä. Olen myös herkkä muiden ihmisten kommenteille ja loukkaannun helposti.
      Toisten ihmisten kohtalot kiinnostavat ja olenkin hulluna psykologiaan.
      Välillä saatan olla myös melko manipuloiva ja minulle tärkeissä asioissa haluan saada tahtoni periksi.

    • Hinako

      Olen huumorintajuinen, todella tunteellinen, taiteellinen, kirjoista (etenkin fantasia kirjoista) pitävä ja haaveileva. Joskus olen laiska, joskus haluan riehua taukoamatta. Olen kärsimätön ja ärsyynnyn joskus turhankin helposti aika typeristä asioista :''D

      Olen taitava piirtämään ja kirjoittamaan runoja ja tarinoita. Haluan olla joskus ihan yksikseni ilman seuraa. Olen ikuinen haaveilija. Puhun unissani (joskus) ja kun olen yksin tykkään puhua itselleni yksikseni. Pidän syksystä ja lämmöstä, tai ainakin lämpimiin vaatteisiin pukeutumisesta. Tykkään pukeutua tyttömäisesti, syö karkkeja ja kun kaloja yleensä sanotaan mukavuuden haluisiksi, niin minua tuo kuvaa täydellisesti.

      Tuollainen minä ainakin kalana olen.

      • Hinako

        Unohdin muuten kertoa, että olen todella ujo ja hieman sisäänpäin kääntynytkin. Moni haluaa olla ystäväni, mutta minulla on jo tarpeeksi ystäviä minulle. Rakastan muuten lämpimän peiton sisällä olemista ja nukahtaa ihan rauhassa uneen. Olen ikuinen romantikko ja nostalgikko. Rakastan rakastumista, se on niin taivaallisen ihana tunne. Toivottavasti ihastukseni huomaisi joku päivä, että pidän hänestä. Nimittäin en itse uskaltaisi tehdä aloitetta..


      • silakka-65

        Kuulosti ihan minulta, paitsi että tykkään keväästä, kesästä ja lämmöstä.


    • En nyt ihan täysin usko horoskooppeihin, mutta vastaanpas nyt kuitenkin.

      Hyviä puoliani ovat empaattisuus, optimistinen elämänasenne, kiero huumorintaju ja kyky iloita pieniestä asioista. Huonoja puoliani on juuri tuo tietynlainen ailahtelevaisuus, päättämättömyys ja taipumus vetää puoleensa vääränlaisia miehiä. Lienekö sitten nousevan Skorpionin vaikutusta vai mitä, mutta minusta löytyy myös päättäväisyytta ja kipakkuutta jos tilanne sitä vaatii.

    • kalat.....

      ollaan varsinaisia paskoja, näinhän näihin on aina paras vastata, tai saada paskaa niskaansa, siis..varsinaisia paskoja ollaan, me kalat naiset;)

      • narsistipelkuri

        te kauniit kalanaiset. ootte myös ristiriitoja täynnä, ette ittellenne tietenkään :) tai ehkä vähä....

        mut sama homma pojilki.

        mut sit aina nää skooppi-hommat ei päde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ota rauhassa kalan kanssa. :) vaik et oiskaa sen kanssa.


      • onpi..
        narsistipelkuri kirjoitti:

        te kauniit kalanaiset. ootte myös ristiriitoja täynnä, ette ittellenne tietenkään :) tai ehkä vähä....

        mut sama homma pojilki.

        mut sit aina nää skooppi-hommat ei päde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ota rauhassa kalan kanssa. :) vaik et oiskaa sen kanssa.

        paitsi että ollaan täysiä paskoja ollaan ristiriitoja täynnä, on siinä meilläkin kestämistä;) mut näillä me mennään, ja koittakaa tekin kestää;)


    • Sepiii

      Ujo, arka, hiljainen, laiska, flegmaattinen, empaattinen, ystävällinen...

      Pahimpana heikkoutena pidän välinpitämättömyyttä ja asioiden jatkuvaa siirtämistä.

    • me

      minun tuntemani kala nainen ei sitten viimeiseksikään voi väittää ujoksi, hän on tosi röyhkeä, joskus tuntuu että onko tämä totta, sen käytös, ja määräilevä kun mikä. ja ei koskaan ole hänen syy jos jotain on, ei milloinkaan , hän itse kuvaa itseänsä , helppo herttainen ja ihana. hmm,

      • kala-ukko

        Onnittelen sitä kalat naista, joka on loukannut sinua noin perusteellisesti!!
        Sinä et ole ollut kalat naisen luottamuksen arvoinen!
        Sitä saa, mitä tilaa.
        Kalat ovat hyville ihmisille hyviä ja kalaa loukaaville ihmisille pahoja.


      • ME
        kala-ukko kirjoitti:

        Onnittelen sitä kalat naista, joka on loukannut sinua noin perusteellisesti!!
        Sinä et ole ollut kalat naisen luottamuksen arvoinen!
        Sitä saa, mitä tilaa.
        Kalat ovat hyville ihmisille hyviä ja kalaa loukaaville ihmisille pahoja.

        KALATKIN SAA SITÄ MITÄ TILAA, ETTÄ NÄIN ON ASIA.


      • makrill
        kala-ukko kirjoitti:

        Onnittelen sitä kalat naista, joka on loukannut sinua noin perusteellisesti!!
        Sinä et ole ollut kalat naisen luottamuksen arvoinen!
        Sitä saa, mitä tilaa.
        Kalat ovat hyville ihmisille hyviä ja kalaa loukaaville ihmisille pahoja.

        tosi tyhmästi sanottu kala-ukko, olen itse kalat ja meitä on monenlaisia, olen itse tuntenut kaloja jotka ovat olleet omiin napoihin tujottelioita yn,muuta mutta en itse ole sellainen, mutta tuo että että kalat ovat hyviä hyville ja pahoja paholle se ei pidä aina paikkansa, olen itse sen huomannut. sitten on semmosia mitkä uskovat sokeasti horoskooppeihin , uskon itsekin jokin verran mutta kaikki ei täsmää,


    • Great White Shark

      Nerouteni on vahvuuteni ja heikkouteni on se, ettei minulla ole heikkouksia. Vahvuuttani pelätään ja minut koetaan haastajana, vaikka en yleensä puutu toisten tekemisiin. Minua vältellään, paitsi silloin kun asiat ovat todella huonosti ja luokseni tullaan itkien apua pyytämään. Olen erittäin yksinäinen, koska en ole löytänyt vertaistani?

    • Nti Mercury

      Itse olen Neitsyt ja tutulta kuullostaa täällä kirjoitettu. Muistutan joissakin asioissa huomattavasti vastamerkkiä.

      Taiteellisuus, taivaanrannan maalailu, päättämättömyys, herkkyys, välittäminen, ailahtelevaisuus. Sosiaalisesti lahjakas.

      Inhoan kaaosta ja haluan että asiat ovat järjestyksessä mutta toisaalta en ole yhtään järjestelmällinen. Täydellisyyden tavoittelu ja itsensä ruoskiminen ilo taitaakin tulla ihan suoraan sieltä Neitsyestä.

    • me

      kala-ukolle vastaus, mistäs tiedät että en olisi ollut kala-naisen luottamuksen arvoinen, se oli päinvästoin. kalat on jossain tapauksessa, kuten tässä , kovin alttiita käyttämään toisten hyväluontoisuutta hyväksi, ei varmasti kaikki ole samallaisia, sinä vaikutat kylla tuntevan jokaisen kalan henkilökohtaisesti, ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe