AA vs KK QA

ihmettelijä!

tänään on AA 5 kerrasta kerran pitäny!

nettipokeria pelasin eikös AA pidä yleensä 9 kertaa kymmenestä mulla vain kerran viidestä!

AA vs AQ hävisin

AA vs KK hävisin

AA vs 99 vs QQ hävisin

AA vs AK voitin

AA vs JJ hävisin


siinä teille statistiikkaa pelatkaa vaan fisupokeria! tiedän että kohta jotkut sanoo, että sulla oli vaan huono tuuri.

mutta paskan vitut se enää ole tuurista kiinni vaan nettipokerin epärehellisyydestä!

23

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun pelaa pokeria

      Ei kannata maksaa ja chekkailla riverille, ja sitten lyödä all-in. Ei ihme jos vetävät ohi kun annat niille mahdollisuuden olla onnekkaita! Äläkä sit vittu vaan vastaa tähän, että pelasit hyvin, koska se on täyttä bullshittiä

      • homo!

        3 kertaa ennen floppia all in. ja 2 kertaa flopin jälkeen all in ja olin aina johdossa ku mentiin all in ne vaan yllättävästi vetää ohi! ku pokerihuone kierrättää niitä rahoja, että ne saisi maksimi voitot!


    • pokerstarsilla

      neljä kertaa AA näppiin, neljää kertaa turpaan vaikka joka kerralla pre-flop ALL IN tilanne ja vain yks vastustaja, kädet joille lopulta hävisin KKx2,QQ ja 99.. Pokeri on hienoo!!!!

    • 12567890

      Viisi kertaahan onkin riittävän suuri otos, jotta siitä voi tehdä päätelmiä!

      Ja lisäksi oliko kyseessä preflop all-init sillä lukemat pätevät niihin. Vai pelasitko vain typerästi?

      • khaveri

        sait AA 5 kertaa samana päivänä. Eipä tapahdu mulle kovin usein


    • vccf

      ööööö siis onko sulla huono tuuri jos olet saanut tänään 5 kertaa AA !!!!!!!

      • saanut!

        tänään 5 kertaa AA opettele lukemaan pelle!

        on huono tuuri jos häviän AA:lla 4 kertaa viidestä! kaikki missä mentiin all in olin aina johdossa ja 4 kertaa päätettiin mennä ohi jollain runner runner suoralla ja takaoven värinvedoilla ja runner runner kolmosilla! joten miettikää uudestaan kuka pelas huonosti ja kuka ei!

        ei siinä mitään jos pidät tuota hyvänä tuurina, olet ilmeisesti aika paska pelaaja silloin!

        POKERIHUONEET KUSETTAA!


    • oikea laitalinkki

      Holdem on viiden kortin pokeria, ei kahden. Se on ihan sama onko sulla kaks ässää alussa jos naapurilla on kakkonen ja kolmonen ja flopissa tulee 2-3-3. Silloin on erittäin tn. että sinä häviät.

      Opettele pelaamaan ja jätä ne "pokerikoulu-opetukset" omaan arvoonsa.

      • on!

        kippaa ässäpari turnilla johto asemasta! osaan pelata nettipokeri vaan on kusetusta kun aina mennään ohi. se on vaikea voittaa jos sieltä aina osuu se yksi kortti suoraan tai väriin! kaveri pelasi huonosti ja pokerihuone palkitsee sitä vetämällä ohi minusta!

        pointti oli se että aina all in tilanteeseen mentäessä olin johdossa 3 kertaa ennen floppia yhesti flopilta ja yhesti turnilta, mutta niin vain ohi mennään!


      • oikea laitalinkki
        on! kirjoitti:

        kippaa ässäpari turnilla johto asemasta! osaan pelata nettipokeri vaan on kusetusta kun aina mennään ohi. se on vaikea voittaa jos sieltä aina osuu se yksi kortti suoraan tai väriin! kaveri pelasi huonosti ja pokerihuone palkitsee sitä vetämällä ohi minusta!

        pointti oli se että aina all in tilanteeseen mentäessä olin johdossa 3 kertaa ennen floppia yhesti flopilta ja yhesti turnilta, mutta niin vain ohi mennään!

        on se mitä neuvoin, holdem EI ole kahden kortin pokeria, vaan viiden kortin. Ässäpari ei ole minkään arvoinen vaikkapa kakkos-kolmosiin verrattuna. Käytä järkeäsi, jos sulla sellaista vähääkään löytyy. Mikä on peruspokerin paras käsi? onko se herttareeti vai ässäpari??

        Ja all-inejä ennen floppia eivät pelaa muutenkaan kuin lahjattomat pellet, jotka ovat lukeneet liikaa "pokeri-oppaita". All-init ennen floppia ovat pelkkää arpajaista ilman taitoa. Osaajat eivät moiseen typeryyteen sorru ainakaan omilla rahoillaan.


      • The Rat
        oikea laitalinkki kirjoitti:

        on se mitä neuvoin, holdem EI ole kahden kortin pokeria, vaan viiden kortin. Ässäpari ei ole minkään arvoinen vaikkapa kakkos-kolmosiin verrattuna. Käytä järkeäsi, jos sulla sellaista vähääkään löytyy. Mikä on peruspokerin paras käsi? onko se herttareeti vai ässäpari??

        Ja all-inejä ennen floppia eivät pelaa muutenkaan kuin lahjattomat pellet, jotka ovat lukeneet liikaa "pokeri-oppaita". All-init ennen floppia ovat pelkkää arpajaista ilman taitoa. Osaajat eivät moiseen typeryyteen sorru ainakaan omilla rahoillaan.

        Totta kai omilla rahoilla voidaan mennä all-in pre-flop, jos kädessä on siihen oikeuttavat laput (lähinnä AA tai KK) ja vastustajat ovat sen verran paisteja, että voi odottaa maksua yhdeltä tai kahdelta...

        Mitä sitten, että häviää 1/5 noista pitkässä juoksussa? Tuohan on vain syy siihen, ettei kaikkia pelimerkkejä oteta mukaan siihen pöytään kerralla.

        Itsellä oli eilen aika surkea tuuri aloituskäsien suhteen, taisi päivän paras olla AQs (tai ehkä 88), mutta voittoa tuli silti mukavasti. Ei se oma hyvyys, vaan vihujen huonous... :)


      • oikea laitalinkki
        The Rat kirjoitti:

        Totta kai omilla rahoilla voidaan mennä all-in pre-flop, jos kädessä on siihen oikeuttavat laput (lähinnä AA tai KK) ja vastustajat ovat sen verran paisteja, että voi odottaa maksua yhdeltä tai kahdelta...

        Mitä sitten, että häviää 1/5 noista pitkässä juoksussa? Tuohan on vain syy siihen, ettei kaikkia pelimerkkejä oteta mukaan siihen pöytään kerralla.

        Itsellä oli eilen aika surkea tuuri aloituskäsien suhteen, taisi päivän paras olla AQs (tai ehkä 88), mutta voittoa tuli silti mukavasti. Ei se oma hyvyys, vaan vihujen huonous... :)

        kyseessä oli taas kerran pelkkä tuuri, niin kuin tavallista


      • The Rat
        oikea laitalinkki kirjoitti:

        kyseessä oli taas kerran pelkkä tuuri, niin kuin tavallista

        Totta, oli eilen pelatessa huonoa tuuria.

        Silti voittoa tuli. Miksiköhän?

        Johtuisiko siitä, että vastustajina oli niitä tyyppejä, jotka aina löivät kaiken sisään jos heillä oli edes yksi ässä kourassa ja maksoivat mitä vaan vaikkapa värinvedolla? Saattoipa johtua...

        Joskus käy hyvää tuuria, joskus huonoa. Keskimäärin käy keskimääräistä tuuria. Kyse on loppujen lopuksi vain siitä, osaako pelata riittävästi paremmin kuin vastustajansa... Ja vastustajien valintahan on osa pätevää pelaamista. :)


    • on just näitä

      jotka on väliaikaisesti voitolla. Yleensä aloittelijoita. Turha kysellä täällä tommottii.

      Samanlaisia havaintoja on monella muulla kuin sullakin. Myös allekirjoittaneella.

      Yleensä se menee niin että talletat, sitten voitat jonkun aikaa että saat tuplattua rollin, kun siihen lisää bonuksen. Bonarin jälkeen voittaminen loppuu kuin seinään ja ohivedot tulevat vahvasti kuvioon. Hiljalleen valut tasoissa alaspäin kun kassa ei riitä enää normitasolle. Lähdet pöydästä kuin pöydästä sen 10-15 kertaa tyhjin käsin ja siirryt jälleen alaspäin. Lopulta rolli on liian pieni, että voi pelata parasta peliään jossain säälitasoilla. Sitten valmistaudut viimeiseen iskuun kassan pohjahiluilla ja menet poikki. Melko pian tästä saat viestin, jossa sinua kaivataan ja saat jonkun hikisen $10 yhteen tai kahteen sittariin. Näillä rahoilla on turha kuvitella paluuta, koska suuren varianssin jälkeen menet kuitenkin poikki. Tämän rahan tarkoitus on vain saada sinut uudelleen pelaamaan. Sitten sinulta jo odotetaan uutta talletusta. Lisää ilmaisrahaa ei ole tulossa. Jos talletat, sama toistuu koko ajan. Ainoita voittajia ovat saitin omat botit.

      Olen nyt n. vuoden pelannut ilman talletuksia frolleja ja kaikki on voittoa, siis tappioiden karttaminen. Yleensä jos jotain tulee niin ohivedolla ne sitten menee ns. oikeissa pöydissä. Kivasti kuitenkin v. 2008 näyttää nollatulosta.

      • kulkee

        eli talletus, voittoa tupla tai joskus jopa tripla ja sen jälkeen käsittämätön laskuputki, jossa häviät takuuvarmasti koko kassan. Ja eikun uutta talletusta sisään.

        Käsittämätöntä on se, että tämä sama kaava tuntuu toistuvan valtaosalla nettipokerin pelaajista ja lähes aina samalla tavalla.

        Mutta niinhän ne "ammattilaiset" väittävät, että nettipokeri on täysin rehellistä ja me muut ollaan vaan huonoja pelaajia. Uskoo kuka haluaa...

        Olen myös itse pelannut viikeaikoina pelkkiä freerolleja, mutta sillä erotuksella, että voittoja en ole pelannut pöydissä. Pidän voitot säästössä ja joku päivä sitten kotiutan. Koskaan en tule enää tallettamaan yhtään ainoaa euroa millekään pokerisaitille.


      • The Rat
        kulkee kirjoitti:

        eli talletus, voittoa tupla tai joskus jopa tripla ja sen jälkeen käsittämätön laskuputki, jossa häviät takuuvarmasti koko kassan. Ja eikun uutta talletusta sisään.

        Käsittämätöntä on se, että tämä sama kaava tuntuu toistuvan valtaosalla nettipokerin pelaajista ja lähes aina samalla tavalla.

        Mutta niinhän ne "ammattilaiset" väittävät, että nettipokeri on täysin rehellistä ja me muut ollaan vaan huonoja pelaajia. Uskoo kuka haluaa...

        Olen myös itse pelannut viikeaikoina pelkkiä freerolleja, mutta sillä erotuksella, että voittoja en ole pelannut pöydissä. Pidän voitot säästössä ja joku päivä sitten kotiutan. Koskaan en tule enää tallettamaan yhtään ainoaa euroa millekään pokerisaitille.

        Jokaisella tulee tuo vaihe ajatteluun. Lisää kokemusta niin huomaa, miten naurettavasti sitä on joskus ajatellut.


      • hiljaa!
        The Rat kirjoitti:

        Jokaisella tulee tuo vaihe ajatteluun. Lisää kokemusta niin huomaa, miten naurettavasti sitä on joskus ajatellut.

        sinullahan ei ole kuin vuoden kokemus nettipokerissa. Olet pelkkä aloittelija ja silmään kustu fisu!


      • The Rat
        hiljaa! kirjoitti:

        sinullahan ei ole kuin vuoden kokemus nettipokerissa. Olet pelkkä aloittelija ja silmään kustu fisu!

        En ole edellinen kaimani, mutta voisin kyllä allekirjoittaa viestin sisällön (joskaan en sen sanamuotoa) täysin.

        Esimerkiksi itse talletin viimeksi alkukesästä rahaa pokeriin (toinen kerta elämässäni). Aluksi tuli noin 20% talletuksesta alaspäin, nyt on 30% voitolla.

        Harvoin voisin väittää tuurilla olleen pahemmin osuutta voittoihin tai tappioihin, mutta tänään kieltämättä yhdessä pikkusittarissa oli. Pelasin itseni aluksi varsin mukavaan tilanteeseen, josta pääsin painostamaan muita pelaajia. Pikkusittari kun oli, all-in -vastineita tuli vaikka millä. Pari niistä voitin aika epätoivoisilla. Tässä esimerkki:
        Herolla AK keskipositiossa. Edellä pari limppiä, joten reilu reissaus (8 BB).
        Loppupositiosta yksi maksu.
        Yksi limppaajista maksaa.
        - Flop 910J
        Alun limppari pistää loput merkit (~10 BB) keskelle.
        Hero maksaa
        Toinen vihu kippaa.
        Limppari näyttää: AA

        Tuntui pahalta, mutta tulihan sieltä turnilla Q. :)

        Toisaalta, jäin sittarissa kakkoseksi, kun ollessani johdossa heads upissa löin flopin jälkeen all-in värillä. Vihu maksoi kakkosparilla ja sai täpön. :)

        Että sellaista se tuuri on. Kumpaankin suuntaan. Mutta sitähän te aloittelijat ette huomaa.

        Ja kyllä. On ikävää havaita olevansa teitä parempi jo vuoden kokemuksella.


      • ja nimimerkki!
        The Rat kirjoitti:

        En ole edellinen kaimani, mutta voisin kyllä allekirjoittaa viestin sisällön (joskaan en sen sanamuotoa) täysin.

        Esimerkiksi itse talletin viimeksi alkukesästä rahaa pokeriin (toinen kerta elämässäni). Aluksi tuli noin 20% talletuksesta alaspäin, nyt on 30% voitolla.

        Harvoin voisin väittää tuurilla olleen pahemmin osuutta voittoihin tai tappioihin, mutta tänään kieltämättä yhdessä pikkusittarissa oli. Pelasin itseni aluksi varsin mukavaan tilanteeseen, josta pääsin painostamaan muita pelaajia. Pikkusittari kun oli, all-in -vastineita tuli vaikka millä. Pari niistä voitin aika epätoivoisilla. Tässä esimerkki:
        Herolla AK keskipositiossa. Edellä pari limppiä, joten reilu reissaus (8 BB).
        Loppupositiosta yksi maksu.
        Yksi limppaajista maksaa.
        - Flop 910J
        Alun limppari pistää loput merkit (~10 BB) keskelle.
        Hero maksaa
        Toinen vihu kippaa.
        Limppari näyttää: AA

        Tuntui pahalta, mutta tulihan sieltä turnilla Q. :)

        Toisaalta, jäin sittarissa kakkoseksi, kun ollessani johdossa heads upissa löin flopin jälkeen all-in värillä. Vihu maksoi kakkosparilla ja sai täpön. :)

        Että sellaista se tuuri on. Kumpaankin suuntaan. Mutta sitähän te aloittelijat ette huomaa.

        Ja kyllä. On ikävää havaita olevansa teitä parempi jo vuoden kokemuksella.

        pelataan heads uppia ja katotaan kuka on aloittelija ja kuka ei!!!=???


      • The Rat
        ja nimimerkki! kirjoitti:

        pelataan heads uppia ja katotaan kuka on aloittelija ja kuka ei!!!=???

        Pelaan Bossin verkossa, mutta ei nyt hirveästi himoita päästä rahoistani eroon heads upissa. Kuten olen sanonutkin, on se ehkä heikointa osaamisaluettani.

        Ja kyllä, minä olen aloittelija. Olen sen myöntänytkin.

        Säälittävää vaan, että tuntuu pärjäävän vuoden kokemuksella teitä paremmin. Ja ainakin tilastotiede tuntuu olevan paremmin hanskassa, vaikken sitä edes lukenut aikoinani. :)


    • 56776755

      Nettiurallani pelaamastani noin 1000 ässäparista olen hävinnyt sen 200. Kiinnostaako sua tietää miten niissä kävi? Joten kiinnostaako jotakuta sun tappiot?

    • AAKQQJJ

      Tätänhän se vittu on. AA:lla pitäisi käytönnässä voitta aina. Mutta toisin käy.

      AA:lla kyllä pidemmässä juoksussa voittaa useammin, mutta ohivedot syö enemmän rahaa mitä sillä voittaa.

      • The Rat

        > AA:lla kyllä pidemmässä juoksussa voittaa useammin,
        > mutta ohivedot syö enemmän rahaa mitä sillä voittaa.

        Panostat siis enemmän silloin, kun häviät ohivetoon. Onkohan tähän joku perustavanlaatuinen syy nyt olemassa?

        Et kai vaan pelaa pf -peliä väärin? On esimerkiksi pelaajia, jotka jatkuvasti slouvaavat AA:n. Noita vastaan pelatessa pitää siis varoa tuota ja panostaa flopin jälkeen vain, jos itsellä natsaa mukavasti. Kai silloin voitaisiin ohivedosta puhua, mutta minä puhuisin ihan paistiudesta. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe