Missähän voisi olla vika kun keskuslukitus lakkaa kokoajan toimimasta? Avaimet toimii hetken kun "ohjelmoin" ne uudelleen. Tätä iloa kestää kuitenkin liian vähän aikaa. Nykyisin onkin enemmän sääntö kuin poikkeus, että menen autooni takakontin kautta.. Vielä ei oo poliisit perässä, mutta epäilen että tällä menolla pian ovat..
Ja tokihan voisin mennä avaimella autooni jos... avain ei vain pyörisi tyhjää lukossa.
Kyseessä -96 vuoden auto mihin ei kyllä viitsisi kovin suuria rahoja sijoittaa. Onko mahdollista saada keskuslukitus tai edes ovessa oleva lukko toimimaan vai täytyykö harkita munalukkopatenttia?
Keskuslukitus tai siis vain lukitus?!
Eve136
1
404
Vastaukset
- on melko
varmasti avaimessa, eli se missä patteri on kiinni, on irti piirilevystä, näi ainakin minulla oli, purin avaimen ja juotin son "patteritelineen" kiinni, taas pelaa, niin.. minä kyllä pääsin manuaalisesti lukoista kääntämällä sisään, saattaa siis olla ne oviin menevät johdot sitten poikki kuskin overta, ne on sen haitariletkun sisällä, tarkista ja korjaa tarvittaessa. Tuolta Opel foorumilta saattaa löytyä kertomuksia: http://www.opelclubfinland.fi/forum/ - kori ja sisusta palstalta, käytä hakua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087