Työskentelen hyvin miesvaltaisen alan toimistotyöntekijänä, olen oikeastaan ainut naispuolinen työntekijä ja minulla on oma toimisto, jossa olen pääsääntöisesti yksin. Kesäisin yritykseen on joka vuosi tullut muutamia kesätyöntekijöitä, yleensä nuorempi miehiä. Tämäkään vuosi ei ollut poikkeus. Iskin kuitenkin heti ensimmäisenä päivänä silmäni yhteen hyvin komeaan, pitkään mieheen. En tiennyt hänen ajatuksiaan yhtään sen paremmin, ennen kuin eräänä iltapäivänä, kun suurin osa työntekijöistä oli jo lähtenyt kotiin.
Istuin tietokoneen vieressä, kun tunsin kädet hartioillani. Käänsin päätäni ja näin tämän komean miehen, Juhan seisovan takana. Tein nopean päätöksen ja nousin ylös tuoliltani, työnsin hänet istumaan pöydälle ja avasin hänen housujensa vetoketjun. Kaivoin sieltä hänen kalunsa esille ja nuolaisin terskan päätä muutaman kerran kiusoittelevasti. Sitten upotin kalun suuhuni, niin pitkälle kuin pystyin. Tunsin sen kovettuvan suussani pikkuhiljaa. Juha otti hiuksistani kiinni, alkaen määrätä suihinoton tahtia. Hyvin nopeasti hänen hengityksensä alkoi kiihtyä ja tajusin, että orgasmi ei ollut kaukana. Lopetin imemisen ja vedin hänet alas pöydältä. Siirryin nojaamaan pöytään ja levitin jalkana haaralleen.
- Nai mua takaapäin, toista kertaa häntä ei tarvinnut käskeä, sillä hän siirtyi taakseni, nosti lyhyen hameen vyötärölleni ja siirsi stringejäni sivuun.
Juha työnsi kovan kalunsa hitaasti valuvan märkään pilluuni. Hän aloitti tahdikkaan työntelyn, ensin hitaasti ja sitten nopeammin. Aloin itse pyörittelemään sormeani klitoriksen päällä, eikä mennyt kauaakaan, kun tunsin orgasmin lähestyvän. Huuliltani pääsi voimakas voihkaisu, enkä voinut enää estää laukeamista. Samaan aikaan tunsin kuinka Juha ruiskutti spermansa sykkivään pilluuni. Ehdimme hetken aikaa huilata siinä lähekkäin, kunnes kuulimme jonkun koputtavan oveen ja samalla astuvan sisälle. Onneksi kirjahyllyistä tehty väliseinä esti suoran näköyhteyden meihin. Suoristimme nopeasti vaatteemme, mutta väittäisin, että sisään tullut pomomme ei voinut olla arvaamatta äskeisiä tapahtumia. Posket punaisina, minulle hiukset hieman sekaisin ja kaiken lisäksi huoneessa taisi leijua jokin tuoksu…
Komea kesätyöntekijä
*SC*
1
8644
Vastaukset 1
- hisu
no nii ja taas näitä "me naitiin The End"
kasva vähä katotaa sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67788
- 113752
- 37706
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493- 27485
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68430
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys65398- 35393
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27384- 29374
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24369