Olisi tarkoitus viikonlopun aikana käydä pertsailemassa 10-15 km lenkki kun luistelijat olivat möyhentäneet Kauppi-Niihama -ladun jo melkein loppuun. En kaipaa mitään Suolijärven kaltaisia Haanenkamppeja vaan sopivasti nousua ja laskua. Missä siis olisi hyvä reitti jossa latupohja olisi ehjä? Ja jos joku luisteluhiihtäjä provosoituu tästä tekstistä niin alan ottamaan kuvia tuolla ladulla...
Missä hyvä latu Tampereen seudulle?
Ristisuksi
3
522
Vastaukset
- Hiihtäjä
Lamminpää - Julkujärvi väliä on hyvä hiidellä.
Itse kävin kaupissa keskiviikkona samalla pätkällä, ja totesin saman ja torstaina menin toiselle puolen kaupunkia. - hyviä hiihtoja
Kuulemma aika hyväkuntoiset on tuollakin jos nyt itä treellä sattuu asumaan.
- hyvät ladut
Lähtöpaikkana esim. Vatialan koulu, josta valaistua latua kirkolle hieman vajaa kymppi sivu. Toinen hyvä lähtöpiste on Kyötikkälän urheilukeskus Suoramalla. Kyötikkälässä on viikonloppuisin myös kahvio auki klo 10-15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693