En tiedä onko tämä krapula vai mikä, mutta olo on semmonen, että mahassa kiertää. Pää ei kyllä oo kipeä, mutta paska lentää välillä ja ''korventaa'' nikkö rintaa tms. En oo tänään nauttinut muuta kun vettä, pari sokeritonta salmiakkipastilleria ja yhden monivitamiinitabletin nielassu veden kanssa. Ai niin ja tokihan olen myös juonut lasillisen Freeway-appelsiinilimonadia.
No asiaan. Eli onko tämä krapulaa ja onko krapulassa parempi olla syömättä vai syödä?
Eilen söin härkää lounaaksi, päivälliseksi ruispaloja metukalla ja illalla vetäsin yhden roiskeläpän. Join pari lasia Cocea ja 7 tölkkiä(0.33) Karjala-kepardia.
Krapulassa(?) syöminen?
8
2140
Vastaukset
- gttt5
~Perinteiset jutut toimii.Lihaliemi, keitot yleensä. kaikenlainen mitä on helppo syödä ja vaivaton oksentaa.
Siis pakkohan sitä ihmisen on syödä. Heti vaan jotain menemään kun siltä alkaa tuntumaan.
Muista balanssi, nestettä ja vettä, suolaista ja makeaa. Vitamiinipillerit ovat hyviä, muista magnesium ja b-vitamiini.- Oolofi
Ennen vanhaan join 12 pulloa/ilta eikä tullu kankkunen. Oonkohan tullu vanhaksi?
Joo, no tänään aion kyllä vetästä kunnon ruokaa. Alkaa olokin jo olla paranemaan päin.
Pidsän kyllä keitoista ja liemistä, mutta tänään on tarjolla kunnon ruokaa. - sekä juoda vettä
Pitää ehdottomasti syödä krapulassakin, muuten olo vain heikkenee, kun verensokeri laskee liiaksi.
Kannattaa koittaa syödä terveellisesti, vihanneksia ja hedelmiä, eikä vain mättää roskaruokaa, mistä verensokeri nousee äkkiä huippuun ja nopeeta laskee.
B-vitamiini on varsinkin niille hyvin tärkeää jotka juovat säännöllisesti. Esim. banaanissa on b-vitamiina, kuten myös pähkinöissä, mantelissa kalassa, täysjyväviljassa ym.
Jos oksentaa, niin sitten vaan syö lisää, mutta syömättä ei kanna olla, jos haluaa olon helpottuvan pian.
Kannattaa juoda paljon vettä, sillä krapula johtuu hyvin paljon nestehukasta (alkoholi poistaa tehokkaasti nestettä). - Oolofi
sekä juoda vettä kirjoitti:
Pitää ehdottomasti syödä krapulassakin, muuten olo vain heikkenee, kun verensokeri laskee liiaksi.
Kannattaa koittaa syödä terveellisesti, vihanneksia ja hedelmiä, eikä vain mättää roskaruokaa, mistä verensokeri nousee äkkiä huippuun ja nopeeta laskee.
B-vitamiini on varsinkin niille hyvin tärkeää jotka juovat säännöllisesti. Esim. banaanissa on b-vitamiina, kuten myös pähkinöissä, mantelissa kalassa, täysjyväviljassa ym.
Jos oksentaa, niin sitten vaan syö lisää, mutta syömättä ei kanna olla, jos haluaa olon helpottuvan pian.
Kannattaa juoda paljon vettä, sillä krapula johtuu hyvin paljon nestehukasta (alkoholi poistaa tehokkaasti nestettä).Kun on koko päivän vaan koneella tsitannu.
Rapulaa ei ole enää. Söin rapeita kalapaloja, salaattia, porkkanaraastetta perunoita, kermafiiliskastiketta ja oon juonu vettä tässä tissutellut.
Vielä pitäis jaksaa olla 4 tuntia ja 40 minuuttia raittiina.
- Mörköinen
Kuule Oolofi, olen huolissani hivenaineistasi. Olet selvästi nykyajan masentunut/ahdistunut uusavuton kruununraakki. Koita syödä.
Minulla meni yleensä niin, että olin pahimmasta selvittyäni selvänä tai melkein selvänä kuukauden, kunnes tuli isompi tili. Sitten pistin puvun päälle ja menin fiksuun paikkan syömään, snobi kun olen. Otin snapsin, viiniä ja kahvia ja konjakkia. Siirryin yökerhon puolele ja jatkoin gintonicilla. Nuorena karjuna saatoin saada seuraakin.
Pikkukankainen lähti pois muutamalla fernetbrancalla ja kylmällä oluella. Ruokaakin meni vähän, joskus söin rasvaisen pizzan. Jees! Ja tuoppia. Uusi känni alkoi sitten siitä. Viimeistään kahdeksalta siirryin viskiin. Seuraa en kaivannut, mutta menin rokkibaariin ennen kolmea ja joskus ajauduin jonkun pimun kanssa vaikka hotelliin juomaan minibaarin tyhjäksi.
Kolmentena aamuna kiskoin kylmää siideriä ja join yksin surumielisenä yöhön. Nyt meni muistikin yleensä. Aamulla saattoi olla rapaa housussa. Maha alkoi mennä kuralle.
Suihkuun jos pääsi, niin jopa sitä taas jaksoi mennä. Nyt vähän lähiöpubiin proletariaatin sekaan, villapaita päällä valehtelemaan. Ja siitä sitten yöllä taksilla vaikka Tikkurilaan jatkamaan. Neljäs päivä, ei ihme kankkusta vielä. Muisti toki jo veks.
Viidentenä aamuna aloitin yrjöämällä pitkää ja kuivaa sylkeä, varovainen aloitus krouvissa vatsaystävällisellä championsoodalla. Kassa jo katseli ymmärtäväisesti. Niskassa helmeili hiki ja ihmiset katselivat oudosti. Ei oikein naurattanut. Itsetunto alkoi olla romuna. Joskus piti saada kuuntelija ja tarjosin mielelläni.
Sama villapaita oli päällä useamman päivän. Viikon mentyä umpeen Savoy oli vaihtunut kontulalaiseen baariin, jossa oli vähemmistöläisiä. Mutta kalja niin halpaa, ettei siitä kukaan ainakaan veroja maksanut.
Jossakin vaiheessa ei uloskäynti ollut kivaa. Oravat heittelivät kävyillä. Matka kauppaan tai kioskille oli helvetillisen pelottava kokemus. Muistelin, että olin syönyt viimeksi "kuuripäivänä 2" eli viiteen-kuuteen päivään ei ollut puuro oikein maistunut. Toisaalta en ollut varma päivästä. Enkä siitä, oliko minulla enää töitä. Puhelimen olin pistänyt roikkumaan langasta. Pankkiautomaatilla oli tällaisia lukuja: otto -240, otto -240, otto -240 jne...
Tilillä oli 32,50.
Siitä vielä viikko, pari piti ostaa viina kortilla, kunnes korttia ei huolittu. Nyt alkoi se, mitä kankkuseksi sanoisin. Koston ja oikeudenmukaisuuden jumalatar laskeutui tekemään minusta selvää. Sängyssä oli turha olla sellaisen satakiloisen vibraattorin, joka tärisi niin, että talo heilui. Lattialla oli hyvä, lakana peitteeksi. Päässä pihahteli ja poksahteli, pumppu löi niin ja näin, oli kuuma ja kylmä. Välillä menin polvilleni vessaan. Pönttöön tuli verta. Maksaan koski niin helvetisti.
Päivät ja yöt vaihtuivat. Jossakin vaiheessa sekoittelin suolaa ja sokeria veteen. Se imeytyi aina vähän. Oma tiputusletku.
Ensin tuli Kauhu vieraaksi. En tahdo puhua enempää siitä.
Sitten heräsi libido. Onanoin viisi kertaa peräkkäin.
Mahtavinta oli ensimmäinen pelon jälkeinen tyyni hetki, jolloin toivoin kuolemaa rauhallisena kuin intiaanipäällikkö Istuva Härkä, mutta ei se ikinä tullut. Piti rakentaa taas kaikki alusta.
Työpaikka hommattava, siivottava lukaali, maksettava velat.
Pian oli taas aika, että oli kortteja taskussa, tilillä rahaa ja uusi puku päällä, kengät kiillotettu ja parta ajettu. Bisnes sujui. Ja hienossa kuppilassa oli tuoreita kampasimpukoita ja kylmää Bordeauxia.
Ei kuin uudestaan.- Oolofi
kun ei ole sisäistänyt KKK.n oppeja.
- tissiä sulle..
NO TISSIÄ SULTA UUPUU...pst. oon sama akka jonka kaa
tossa vast ikään vingut ...tisulii tisulii sulle oolofi kulta reppana
-pst.en oo puutteessa edelleenkään!- Oolofi
pitkiin aikoihin. Tekis mieli. Antasitko, beibi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933