akvaariossa....on tuttavallani :( Että järkytyin kun näin...kerroin kyllä ettei niitä saa pitää pienessä akvaariossa, mutta vastaus oli vaan että hyvinhän nuo on jo useemman vuoden siellä pärjänny.
Ressukat pääsee pyörimään vain pientä ympyrää akvaariossa :( Mitä voi tehdä???
4 kultakalaa 100
litrasessa
3
1082
Vastaukset
- mie vaan
alan kirjallisuudesta. Jos tuttavasi on alaikäinen, anna hänen vanhempiensa lukea kultakalojen vaatimuksista.
- on.
Ja olen sähköpostilla hänelle lähettänyt linkkejä asiasta hyvässä ilmapiirissä mutta ei välitä. Sanoo vain että hyvinhän nuo voivat. Harmittaa niin pirusti :(
- fish KING
on. kirjoitti:
Ja olen sähköpostilla hänelle lähettänyt linkkejä asiasta hyvässä ilmapiirissä mutta ei välitä. Sanoo vain että hyvinhän nuo voivat. Harmittaa niin pirusti :(
etkä vika
ihmiset on narsistisia sikoja, joskus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323365Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv702516- 1042126
- 111898
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3801043Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos38849TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6780