kaksoset kertokaapa miksi...?

veskari61

Olen "seurustellut" kaksosmiehen kanssa jonkun aikaa. Suhteemme on ollut melkoista vuoristorataa koko ajan. Mies piiritti minua aikansa ja halusi tavata. No tapaaminen johti epämääräiseen suhteeseen. Välillä tämä mies on kiihkeä ja haluaa tavata....välillä sitten taas "katoaa" ja hiljenee jonnekin? Nyt olen yrittänyt kysellä, josko olisi järkevää lopettaa tämä suhde, koska se ei ole ihan sitä mitä minä siltä odotan.Tämä mies ei halua kuullakaan asiasta, mutta ei muuta käyttäytymistään.Hän loukkaantuu kun kysyn.Hän kertoo kyllä tykkäävänsä minusta oikeasti.Välillä tuntuu, ettei hän halua olla kanssani, mutta ei suostu laskemaan myöskään irti. Miksi se on niin vaikeaa? Itse olen vesimies ja ollut suhteellisen kärsivällinen hänen suhteensa.....pidän hänestä kyllä, ei vain tahdo jaksaa.Valaiskaapa minua tässä....... ?

7

2133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä mies

tykkää kyllä susta, kun on niin sanonut mutta ei kuitenkaan tykkää susta niin paljon, että ois menettänyt sydämensä sulle. Siksi tarvitsee omaa aikaa paljon. Jos ois menettänyt sydämensä sulle niin haluaisi olla sun kanssa koko ajan. Olen itse kaksosnainen...

• kaksonen n

loputon vapauden kaipuu,haluaa olla suhteessa ja haluaa omaa vapautta,mutta ei vältämättä suo samaa toiselle..älä ainakaan painosta jos haluat pitää,mutta jos et niin varmasti pääset eroon painostamalla,vaatimalla,kahlitsemalla,mustasukkaisuudella jne...kyl se susta tykkää,mutta tarvii vaan sen oman katoamisen:)

• ei voi

omistaa.Voipi olla,että tämä mies on vielä sellainen,joka ei halua sitoutua kehenkään,vaikka varmasti tykkää sinusta.Hän voi myös tykätä monesta yhtä aikaa,eikä voi luonteelleen mitään.

• luultavammin

että tykkää monesta yhtä aikaa ja haluaa vaihtelua.Luultavasti et koskaan ole ainoa,vaikka varmaan tykkää sinustakin.
        Niin,että odota vuoroasi kiltisti:D

• kanssa jo

kohta 7v ja tuon olen kyllä huomannut, "loputon vapauden kaipuu,haluaa olla suhteessa ja haluaa omaa vapautta,mutta ei vältämättä suo samaa toiselle". Muutenki tuntuu että ainakin tämä kaksonen "ajaa" mut todellakin loppuun..hän voi ilmoittaa tuntia ennen jonnekkin menosta ja jos itse teen niin niin siitä syntyy hirveä meteli. Meillä suhteessa on muitakin tämmösiä ongelmia jotka ei mun mielestä ole ihan pieniä, mutta hän ei taida haluta nähdä niitä tai sitten niitä ei hänen mielestä edes ole. Hänen pitää saada mennä miten haluaa mutta ei suo mulle samaa vapautta. Hän on aina ensin, muut vasta sitten.

• mitä tahdot itse

Jos suhde on oikea, luonnollinen ja molemminpuolinen, niin tällaisia kysymyksiä ei synny. Ihminen, jolle syntyy tällainen kysymys ja sen esittää toisille, vaikuttaa aika epäkypsältä tai ei ole koskaan kokenut oikeaa rakkautta vastapuolista sukupuolta kohtaan.

Lupaan, että kun on oikea rakkaus kyseeessä, niin näet päivän paistavan ja kuulet lintujen laulavan pimeän talvenkin keskellä. Jos se on oikeaa, niin silloin ei edes ajattele tällaisia kysymyksiä ja ei varmaankaan välitä mitä neuvoa saisi toisilta.

Kannattaa vielä odottaa sitä oikeaa!

• 5v.

mulla aivan samanlainen kaksosmies.ei enään.varo kaksimielinen pettäjä loppupeleissä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe