Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaksoset kertokaapa miksi...?

veskari61

Olen "seurustellut" kaksosmiehen kanssa jonkun aikaa. Suhteemme on ollut melkoista vuoristorataa koko ajan. Mies piiritti minua aikansa ja halusi tavata. No tapaaminen johti epämääräiseen suhteeseen. Välillä tämä mies on kiihkeä ja haluaa tavata....välillä sitten taas "katoaa" ja hiljenee jonnekin? Nyt olen yrittänyt kysellä, josko olisi järkevää lopettaa tämä suhde, koska se ei ole ihan sitä mitä minä siltä odotan.Tämä mies ei halua kuullakaan asiasta, mutta ei muuta käyttäytymistään.Hän loukkaantuu kun kysyn.Hän kertoo kyllä tykkäävänsä minusta oikeasti.Välillä tuntuu, ettei hän halua olla kanssani, mutta ei suostu laskemaan myöskään irti. Miksi se on niin vaikeaa? Itse olen vesimies ja ollut suhteellisen kärsivällinen hänen suhteensa.....pidän hänestä kyllä, ei vain tahdo jaksaa.Valaiskaapa minua tässä....... ?

7

2110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä mies

      tykkää kyllä susta, kun on niin sanonut mutta ei kuitenkaan tykkää susta niin paljon, että ois menettänyt sydämensä sulle. Siksi tarvitsee omaa aikaa paljon. Jos ois menettänyt sydämensä sulle niin haluaisi olla sun kanssa koko ajan. Olen itse kaksosnainen...

    • kaksonen n

      loputon vapauden kaipuu,haluaa olla suhteessa ja haluaa omaa vapautta,mutta ei vältämättä suo samaa toiselle..älä ainakaan painosta jos haluat pitää,mutta jos et niin varmasti pääset eroon painostamalla,vaatimalla,kahlitsemalla,mustasukkaisuudella jne...kyl se susta tykkää,mutta tarvii vaan sen oman katoamisen:)

    • ei voi

      omistaa.Voipi olla,että tämä mies on vielä sellainen,joka ei halua sitoutua kehenkään,vaikka varmasti tykkää sinusta.Hän voi myös tykätä monesta yhtä aikaa,eikä voi luonteelleen mitään.

      • luultavammin

        että tykkää monesta yhtä aikaa ja haluaa vaihtelua.Luultavasti et koskaan ole ainoa,vaikka varmaan tykkää sinustakin.
        Niin,että odota vuoroasi kiltisti:D


    • kanssa jo

      kohta 7v ja tuon olen kyllä huomannut, "loputon vapauden kaipuu,haluaa olla suhteessa ja haluaa omaa vapautta,mutta ei vältämättä suo samaa toiselle". Muutenki tuntuu että ainakin tämä kaksonen "ajaa" mut todellakin loppuun..hän voi ilmoittaa tuntia ennen jonnekkin menosta ja jos itse teen niin niin siitä syntyy hirveä meteli. Meillä suhteessa on muitakin tämmösiä ongelmia jotka ei mun mielestä ole ihan pieniä, mutta hän ei taida haluta nähdä niitä tai sitten niitä ei hänen mielestä edes ole. Hänen pitää saada mennä miten haluaa mutta ei suo mulle samaa vapautta. Hän on aina ensin, muut vasta sitten.

    • mitä tahdot itse

      Jos suhde on oikea, luonnollinen ja molemminpuolinen, niin tällaisia kysymyksiä ei synny. Ihminen, jolle syntyy tällainen kysymys ja sen esittää toisille, vaikuttaa aika epäkypsältä tai ei ole koskaan kokenut oikeaa rakkautta vastapuolista sukupuolta kohtaan.

      Lupaan, että kun on oikea rakkaus kyseeessä, niin näet päivän paistavan ja kuulet lintujen laulavan pimeän talvenkin keskellä. Jos se on oikeaa, niin silloin ei edes ajattele tällaisia kysymyksiä ja ei varmaankaan välitä mitä neuvoa saisi toisilta.

      Kannattaa vielä odottaa sitä oikeaa!

    • 5v.

      mulla aivan samanlainen kaksosmies.ei enään.varo kaksimielinen pettäjä loppupeleissä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe