kaksoset kertokaapa miksi...?

veskari61

Olen "seurustellut" kaksosmiehen kanssa jonkun aikaa. Suhteemme on ollut melkoista vuoristorataa koko ajan. Mies piiritti minua aikansa ja halusi tavata. No tapaaminen johti epämääräiseen suhteeseen. Välillä tämä mies on kiihkeä ja haluaa tavata....välillä sitten taas "katoaa" ja hiljenee jonnekin? Nyt olen yrittänyt kysellä, josko olisi järkevää lopettaa tämä suhde, koska se ei ole ihan sitä mitä minä siltä odotan.Tämä mies ei halua kuullakaan asiasta, mutta ei muuta käyttäytymistään.Hän loukkaantuu kun kysyn.Hän kertoo kyllä tykkäävänsä minusta oikeasti.Välillä tuntuu, ettei hän halua olla kanssani, mutta ei suostu laskemaan myöskään irti. Miksi se on niin vaikeaa? Itse olen vesimies ja ollut suhteellisen kärsivällinen hänen suhteensa.....pidän hänestä kyllä, ei vain tahdo jaksaa.Valaiskaapa minua tässä....... ?

7

2169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä mies

tykkää kyllä susta, kun on niin sanonut mutta ei kuitenkaan tykkää susta niin paljon, että ois menettänyt sydämensä sulle. Siksi tarvitsee omaa aikaa paljon. Jos ois menettänyt sydämensä sulle niin haluaisi olla sun kanssa koko ajan. Olen itse kaksosnainen...

• kaksonen n

loputon vapauden kaipuu,haluaa olla suhteessa ja haluaa omaa vapautta,mutta ei vältämättä suo samaa toiselle..älä ainakaan painosta jos haluat pitää,mutta jos et niin varmasti pääset eroon painostamalla,vaatimalla,kahlitsemalla,mustasukkaisuudella jne...kyl se susta tykkää,mutta tarvii vaan sen oman katoamisen:)

• ei voi

omistaa.Voipi olla,että tämä mies on vielä sellainen,joka ei halua sitoutua kehenkään,vaikka varmasti tykkää sinusta.Hän voi myös tykätä monesta yhtä aikaa,eikä voi luonteelleen mitään.

• luultavammin

että tykkää monesta yhtä aikaa ja haluaa vaihtelua.Luultavasti et koskaan ole ainoa,vaikka varmaan tykkää sinustakin.
        Niin,että odota vuoroasi kiltisti:D

• kanssa jo

kohta 7v ja tuon olen kyllä huomannut, "loputon vapauden kaipuu,haluaa olla suhteessa ja haluaa omaa vapautta,mutta ei vältämättä suo samaa toiselle". Muutenki tuntuu että ainakin tämä kaksonen "ajaa" mut todellakin loppuun..hän voi ilmoittaa tuntia ennen jonnekkin menosta ja jos itse teen niin niin siitä syntyy hirveä meteli. Meillä suhteessa on muitakin tämmösiä ongelmia jotka ei mun mielestä ole ihan pieniä, mutta hän ei taida haluta nähdä niitä tai sitten niitä ei hänen mielestä edes ole. Hänen pitää saada mennä miten haluaa mutta ei suo mulle samaa vapautta. Hän on aina ensin, muut vasta sitten.

• mitä tahdot itse

Jos suhde on oikea, luonnollinen ja molemminpuolinen, niin tällaisia kysymyksiä ei synny. Ihminen, jolle syntyy tällainen kysymys ja sen esittää toisille, vaikuttaa aika epäkypsältä tai ei ole koskaan kokenut oikeaa rakkautta vastapuolista sukupuolta kohtaan.

Lupaan, että kun on oikea rakkaus kyseeessä, niin näet päivän paistavan ja kuulet lintujen laulavan pimeän talvenkin keskellä. Jos se on oikeaa, niin silloin ei edes ajattele tällaisia kysymyksiä ja ei varmaankaan välitä mitä neuvoa saisi toisilta.

Kannattaa vielä odottaa sitä oikeaa!

• 5v.

mulla aivan samanlainen kaksosmies.ei enään.varo kaksimielinen pettäjä loppupeleissä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3827
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      1504
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      369
      1464
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      14
      1416
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      48
      1263
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1041
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      938
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      93
      783
    Aihe