osaisko tai tietäiskö joku neropatti, että saako mistään ongittua selville ihmisten syntymäaikoja (päivä, kk ja vuosikin riittäis. Oon nimittäin ihastunna erääseen, josta en tiedä edes syntymävuotta. Suomalainen on kuitennii.
syntymäaika haussa!?
5
1313
Vastaukset
- Säynävä
Tarkan syntymäkellonajan kertovat sairaalasta ajan omistajalle itselleen, vain, ja joskus hänellekin hyvin nihkeästi.
Mitään muita tahoja en kyllä keksi mistä niitä päiviä saisi selville. Kysy kohteelta itseltään? Tai kysy vaikka vaan että mikäs olet miähiäs huruskuupissa?- pahoillaan.....
joo ei kyl löydy mistään oon kokeillu ite joka paikasta mut en oo löytänynnä vielä mistään eli tuskin löytyy olen pahoillani mäki oon koittanu ettii yhen tyypin syntymä vuotta
- NovelliKirjoittaja
Sä voit kysellä..
Mä oon syväst rakastunu yhteen.. Ja kysyin yheltä tyypiltä joka oli sen kaa samal luokal ni silt numeroo.Se oli tyttö jolt kysyin..Ja nyt oon jo tekstaillu sille jätkälle.Sä voit kysellä sen numbaa ja kysyy sit siltä tekstari,jos sul on kännykkä..
Ja ottaen huomioon että saatat olla aikunen,eli et o enää ehkä koulussa,mee sen ohi joskus ja sano moro.Mä tein niin ja se autto.En kyllä o sen kaa yhes enkä pääsekkään oleen,koska se oli kiinnostunu mun kaverista [:( *niisk*]. Mut ei voi mitään..Niin,sä voit kysellä tai pikkuhiljaa alkaa tutustuu siíhen ja kysyy sit silt joskus. - PASKA1235445
ja PASKA VITTU SAATANA PERKELE HITTO HAISTAPASKAA VOIPASKAA!:D:)
- Kerrankesällä
Jos hän pelaa vaikka jotain...joukkueen kotisivuilta..naamakirjasta...https://www.koulukaverit.com/
Jos tiiät ammatin ...
Kyllä sä jotain keksit ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu766056Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275647Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832684
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2742614- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3861519- 751374
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171246