syntymäaika haussa!?

juputijupsis

osaisko tai tietäiskö joku neropatti, että saako mistään ongittua selville ihmisten syntymäaikoja (päivä, kk ja vuosikin riittäis. Oon nimittäin ihastunna erääseen, josta en tiedä edes syntymävuotta. Suomalainen on kuitennii.

5

1313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säynävä

Tarkan syntymäkellonajan kertovat sairaalasta ajan omistajalle itselleen, vain, ja joskus hänellekin hyvin nihkeästi.

Mitään muita tahoja en kyllä keksi mistä niitä päiviä saisi selville. Kysy kohteelta itseltään? Tai kysy vaikka vaan että mikäs olet miähiäs huruskuupissa?

• pahoillaan.....

joo ei kyl löydy mistään oon kokeillu ite joka paikasta mut en oo löytänynnä vielä mistään eli tuskin löytyy olen pahoillani mäki oon koittanu ettii yhen tyypin syntymä vuotta

• NovelliKirjoittaja

Sä voit kysellä..
      Mä oon syväst rakastunu yhteen.. Ja kysyin yheltä tyypiltä joka oli sen kaa samal luokal ni silt numeroo.Se oli tyttö jolt kysyin..Ja nyt oon jo tekstaillu sille jätkälle.Sä voit kysellä sen numbaa ja kysyy sit siltä tekstari,jos sul on kännykkä..
      Ja ottaen huomioon että saatat olla aikunen,eli et o enää ehkä koulussa,mee sen ohi joskus ja sano moro.Mä tein niin ja se autto.En kyllä o sen kaa yhes enkä pääsekkään oleen,koska se oli kiinnostunu mun kaverista [:( *niisk*]. Mut ei voi mitään..Niin,sä voit kysellä tai pikkuhiljaa alkaa tutustuu siíhen ja kysyy sit silt joskus.

• PASKA1235445

ja PASKA VITTU SAATANA PERKELE HITTO HAISTAPASKAA VOIPASKAA!:D:)

• Kerrankesällä

Jos hän pelaa vaikka jotain...joukkueen kotisivuilta..naamakirjasta...https://www.koulukaverit.com/
      Jos tiiät ammatin ...
      Kyllä sä jotain keksit ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      86
      4446
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      26
      2452
    3. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      457
      2096
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      180
      2024
    5. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      27
      1440
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      95
      1320
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      112
      1312
    8. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      238
      1178
    9. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      11
      1009
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      33
      1007
    Aihe