osaisko tai tietäiskö joku neropatti, että saako mistään ongittua selville ihmisten syntymäaikoja (päivä, kk ja vuosikin riittäis. Oon nimittäin ihastunna erääseen, josta en tiedä edes syntymävuotta. Suomalainen on kuitennii.
syntymäaika haussa!?
5
1321
Vastaukset
- Säynävä
Tarkan syntymäkellonajan kertovat sairaalasta ajan omistajalle itselleen, vain, ja joskus hänellekin hyvin nihkeästi.
Mitään muita tahoja en kyllä keksi mistä niitä päiviä saisi selville. Kysy kohteelta itseltään? Tai kysy vaikka vaan että mikäs olet miähiäs huruskuupissa?- pahoillaan.....
joo ei kyl löydy mistään oon kokeillu ite joka paikasta mut en oo löytänynnä vielä mistään eli tuskin löytyy olen pahoillani mäki oon koittanu ettii yhen tyypin syntymä vuotta
- NovelliKirjoittaja
Sä voit kysellä..
Mä oon syväst rakastunu yhteen.. Ja kysyin yheltä tyypiltä joka oli sen kaa samal luokal ni silt numeroo.Se oli tyttö jolt kysyin..Ja nyt oon jo tekstaillu sille jätkälle.Sä voit kysellä sen numbaa ja kysyy sit siltä tekstari,jos sul on kännykkä..
Ja ottaen huomioon että saatat olla aikunen,eli et o enää ehkä koulussa,mee sen ohi joskus ja sano moro.Mä tein niin ja se autto.En kyllä o sen kaa yhes enkä pääsekkään oleen,koska se oli kiinnostunu mun kaverista [:( *niisk*]. Mut ei voi mitään..Niin,sä voit kysellä tai pikkuhiljaa alkaa tutustuu siíhen ja kysyy sit silt joskus. - PASKA1235445
ja PASKA VITTU SAATANA PERKELE HITTO HAISTAPASKAA VOIPASKAA!:D:)
- Kerrankesällä
Jos hän pelaa vaikka jotain...joukkueen kotisivuilta..naamakirjasta...https://www.koulukaverit.com/
Jos tiiät ammatin ...
Kyllä sä jotain keksit ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457