- Komppanian päällikkö: Korjatkaa asentonne alokas Möttönen.
- Mitteepä tuota korjoomaan; pyihkäsen kokonaan uuen.
... Sama logiikka pätee näihin ikuisiin viestien poisto valituksiin.
Mennään mökömajoihimme Suuren Metsän keskelle hiomaan uusia päänsärkyjä liian herkille
poistaja/liipasinsormille.
Tullaan muina miehinä jollekin S 24 saitille ja rojautetaan tekstiä niin että morkoolit soi!!
Aikanaan "Suomen raskaassa"
5
309
Vastaukset
- Olipa hauska sanonta
sinulla.
Kyllähän poistot vievät halun lukijaltakin,
ei tunnu mukavalta.
En ymmärrä yhtään, miksi ketjun pitäisi venyä pitkähäntäiseksi.
Lyhyet asiaketjut tai hyvä huumori kinnostavat minua.- miksi ihmeessä?
pitkähäntäinen ketju on minustakin inhottava.
miksi ihmeessä? kirjoitti:
pitkähäntäinen ketju on minustakin inhottava.
koska olen huomannut itse asia häipyy ,mitä pitemmäksi häntä venyy.
Tulee mieleen, että sitten onkin jo tarkoitus vain saada pitkä ketju,turhasta höpinästä ,jossa ei ole "päätä eikä häntää".- capt.cöpenick ekj
Torbetoivat monen kirjoittajan ilmaisuoikeutta. He kokevat vaan asian näin.
Viestien kirjoittelu aktivoisi seniorikansalaisen päivää. Täällä hän kokee
tulleensa yliajetuksi, mitättömäksi.
Suomalaisille nettikirjoittelu on vielä elämää viidakonlakien alaisina.
"Kingit" tuntevat saavansa mielihyvää ja vallan tunnetta lytätessään toisen maanrakoon. capt.cöpenick ekj kirjoitti:
Torbetoivat monen kirjoittajan ilmaisuoikeutta. He kokevat vaan asian näin.
Viestien kirjoittelu aktivoisi seniorikansalaisen päivää. Täällä hän kokee
tulleensa yliajetuksi, mitättömäksi.
Suomalaisille nettikirjoittelu on vielä elämää viidakonlakien alaisina.
"Kingit" tuntevat saavansa mielihyvää ja vallan tunnetta lytätessään toisen maanrakoon.Ajattelen, että täälläkin voi kirjoitella aivan
terveydekseen, ilman minkäänlaisia laatuvaatimuksia.
Onhan tämä varmaan yhtä hyvää aivojumppaa kuin ristikot ja sudokutkin.
Pääasia, ett jotain liikettä saavat nuo harmaat aivosolumme.
Kirjoitellaan vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995