Visainen pulma mulla.
Kyllähän minä tietysti flirttailen, mutta olen ehdottoman uskollinen. Miksi mieheni ei luota minuun.
Miksi mieheni ei luota minuun?
8
498
Vastaukset
Vain pettäjä itse epäilee muita...
- viivatiina
niinkun mekin muut täällä niin vaihda jo ihmeessä uuteen joka luottaa älä hukkaa elämääs selittelyyn.
- hande
Kauhistuttavaa! Elämä on kuin suojuoksua, saakelinmoista taaperrusta.
Juuri kun luulee pääsevänsä voittajana maaliin, joku valkopukuinen mies osoittaa kädellä mullinnäköistä miestä... - viivatiina
hande kirjoitti:
Kauhistuttavaa! Elämä on kuin suojuoksua, saakelinmoista taaperrusta.
Juuri kun luulee pääsevänsä voittajana maaliin, joku valkopukuinen mies osoittaa kädellä mullinnäköistä miestä...handella ei mitään päätä eikä häntää tai sit mää en vaan ymmärtäny ymmärtää.
- Milla Magia
varmasti kysyä häneltä itseltään, eikä täältä palstaltaisilta. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Varmasti täältä mielipiteitä löytyy, mutta todelisuus saattaa olla hieman toisenlainen.
- on...
epävarma itsestään ja mustasukkainen sen takia.
Sopeutumalla hänen tahtoonsa, sinä voit pönkittää hänen itsetuntoaan. Vähän aikaa, mutta lopulta ei sekään riitä.
Päätä jo nyt haluatko flirttailla omilla vai hänen ehdoillaan.- kun mies
tökerösti flirttaisi aina kun pääsisi akkalaumaan, kyllä tympisi, tekisi mieli vedellä ympäri korvia.
Keski-ikäinen nainen keikailemassa kuin teini ja hihittelemässä kaksimielisyyksiä on kamala näky.
Korjaa käytöksesi äläkä syytä miestäsi mustasukkaisuudesta.
- syytäkään, feikki.............
Mee ikäisiisi, jos sinun tarvii frilttailla on henkinen kehitys jäänyt kesken kohdallasi.
Miksi vakiinnuit? Et sä ole luotettava, vain miehellesi olet se tärkein, jos muuta haluat olet lapsellinen.
Provo ja moni jo mennyt lankaan, säälittävä olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62998
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla323937- 61812
- 55703
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25602
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
- 67560