Halikon headline

en enää sinne

On se kumma, kun asiakas sanoo, mitä haluaa parturin tekevän, ni samantien puoltaa ajatuksen ja rupee tekemään omaa ja hänen mielestää parempaa ajatusta päälles....Tuli parturin vaihto..maksoki ihan kivasti, kylläpä oli todella kiva piristys viikonlopulle, jumalauta!!!!

27

7158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa paikassa

Kotona katsoin itseäni ja olin järkyttynyt. Menin seuraavana päivänä takaisin ja korjautin sen mitä pystyi. Ei ikinä, eiiiiiiii !!!!

Se on kyllä kumma, että jos sanoo, että leikataan ihan vähän, niin leikkaavat koko rahan edestä.
      Kuuntelisivat !!!

• sikkosella

En ole käynyt kyseisessä paikassa,mut sen olen huomannut että jos sanoo kampaajalle että leikataan "VÄHÄN", niin jo on ainakin 2cm lähtenyt.Nykyään en käy kampaajalla kuin 2 kertaa vuodessa.Itsellä sakset ja sillä klipsutelen jo tarvetta on.

Monasti olen esim raitoja käynyt laitattamassa kampaajalla ja tuolloinkin olen saanut sanoa topakan EI:n ettei leikata hiuksia.

• Parturi joka kuukausi
        sikkosella kirjoitti:

En ole käynyt kyseisessä paikassa,mut sen olen huomannut että jos sanoo kampaajalle että leikataan "VÄHÄN", niin jo on ainakin 2cm lähtenyt.Nykyään en käy kampaajalla kuin 2 kertaa vuodessa.Itsellä sakset ja sillä klipsutelen jo tarvetta on.

Monasti olen esim raitoja käynyt laitattamassa kampaajalla ja tuolloinkin olen saanut sanoa topakan EI:n ettei leikata hiuksia.

Ei ihme,että kampaaja haluaa tehdä enemmän kuin "vain vähän". Kotihoidossa kasvava tukkasi on varmaan sen näköinen, että on parempi, että annat kampaajan päättää, mitä sille tehdään.

• saikk..edel
        Parturi joka kuukausi kirjoitti:

Ei ihme,että kampaaja haluaa tehdä enemmän kuin "vain vähän". Kotihoidossa kasvava tukkasi on varmaan sen näköinen, että on parempi, että annat kampaajan päättää, mitä sille tehdään.

Voisit yllättyä jos näkisit "kuontaloni".Ei se ole ollenkaan pahan näköinen.Se ei paljon vaadi jos osaa käyttää saksia....
        Kampaajan ja oma tyylini EI todellakaan aina mene yksiin, valitettavasti.

• 48v rokkimimmi

Kiva huomata, etten ole ollut ainut asiakas joka kokenut saman. Parturin yli-innokkuus ja maku ei aina mene yhteen asiakkaan kanssa. Saahan "erikoisleikkuksesta" myös paremman hinnan. Sanoin kyllä napakasti etten halua mitään rockhenkeä mutta sellainen siitä kumminkin pakolla tehtiin, raidatkin olivat niin heikot että pakkohan se oli mennä toiseen parturiin mokia korjaamaan sen verran mitä nyt paelastettavissa oli. Hävetti niin paksusi kun kampaajalta lähdin 110e köyhempänä ja lähes viiskymppisenä rokkimimminä. Seuraavalle korjaavalle parturille olinkin jo halukas maksamaan vaikka mitä et saa edes jonkinlaises nupin jolla kehtaa liikkua ihmistenilmoilla. Kalliiksi tuli headlinella käynti. En mene enää toiste. Joskus siellä oli virolainen parturi joka teki todella hyvää työtä, kiitos hänelle vaikka ei enää taida olla lukemassa näitä kiitoksia. Samoin kiitos hairstorelle joka pelasti sen mitä pelatettavissa oli :)

• opopopo

Kannattaa varmaan anta sille parturille heti palautetta.. Jokainen voi kehittyä työssään palautteen voimalla..

• dfghjk

Todellakin, "vähän" ja muut epämääräiset termit ei paljoa kerro onko kyse 2 vai 10 sentistä. Kuva mukaan, ei ne parturit mitään meedioita ole ja suu auki heti jos ei miellytä. Eikä vasta kun leikkaus on valmis, huh huh teitä idiootteja, katsotte vaan tuppisuuna kun tukkanne leikataan eri tavalla kuin tarkoititte? Ettekä edes siinä vaiheessa sano mitään, kun leikkaus/kampaus on valmis, luikitte vain häntä koipien välissä toiseen liikkeeseen, aika säälittävää.

Itse sain juuri sellaisen tukan kuin itse halusin, kun oli mukana kuvat ja katsottiin yhdessä parturin kanssa paljonko leikataan.

• halusin
        dfghjk kirjoitti:

Todellakin, "vähän" ja muut epämääräiset termit ei paljoa kerro onko kyse 2 vai 10 sentistä. Kuva mukaan, ei ne parturit mitään meedioita ole ja suu auki heti jos ei miellytä. Eikä vasta kun leikkaus on valmis, huh huh teitä idiootteja, katsotte vaan tuppisuuna kun tukkanne leikataan eri tavalla kuin tarkoititte? Ettekä edes siinä vaiheessa sano mitään, kun leikkaus/kampaus on valmis, luikitte vain häntä koipien välissä toiseen liikkeeseen, aika säälittävää.

Itse sain juuri sellaisen tukan kuin itse halusin, kun oli mukana kuvat ja katsottiin yhdessä parturin kanssa paljonko leikataan.

koko päähän värin, niin sain muutaman hassun raidan tohon eteen, mitkä valuivat suihkussa viemäriin...89 euroa..

• jos vaan kuunneltais...
        dfghjk kirjoitti:

jos sanon et tämä sama malli ja aijon kasvattaa hiuksiani keskäksi, väri raidat eteen jotka blondataan ekaks ja sit haluamani väri päälle kuin myös et ne ei tule sit helposti koska ne ei vaalene helpolla niin luulis siitä irtoavan parturilla kuin parturilla jos on ammattitaitoa!! jos tää on tuppisuuna oloo niin mitähän viel lisäks pitäis mainita?

• dfghjk
        halusin kirjoitti:

koko päähän värin, niin sain muutaman hassun raidan tohon eteen, mitkä valuivat suihkussa viemäriin...89 euroa..

Etkä edes siinä värjäystilanteessa saanu suutasi auki, tai viimeistään kassalla, kun hinta "parille raidalle" selvisi? Maksatko kiltisti kaupassakin purkkapaketista 89euroa, jos pyydetään?

• Hupaisaa

Hämmästyttävän nopeasti löytyikin saman kohtalon kokeneita sisaria. Joko kyseisessä paikassa on tapana tehdä työt vastoin asiakkaan toivomuksia tai...

Ottaen huomioon tämän palstan yleisen hiljaisuuden taidan kallistua kolmen pisteen suuntaan. Eikö omassa putiikissa riitä asiakkaita?

• ei auta

vaikka kuinka olis kuva mukana tai sanois mitä haluaa, jos esimerkiksi otsatukka on jo vedetty liian lyhyeksi, eikä auttanu edes se, ku raidat valu viemäriin viikossa ja menin kysymään mitä tehdään... ennen muinoin oli jotenski hienoa käydä headlinessä ja voisko olla niin, että kampaajille on jäänyt jotenki ylimielinen asenne päälle? Omassa tuttavapiirissä olen huomannut, että yhä useammat vaihtaa helpommalla kampaajaa kuin ennen, ehkä nykyään arvostetaan jo taas palveluhenkisyyttä ja asiakkaan kuuntelemistakin?

• johan pomppas

Johan pomppas.. et saksinikkari ite väsää tänne katkeran viestin..
        Kyllä se asia nyt kuule on niin että Salo on pullollaan tyytymättömiä parturiasiakaita ja syy on yksinkertaisesti se et te ette osaa enää työtänne ja teist on tullut ahneita.

• dfghjk
        johan pomppas kirjoitti:

Johan pomppas.. et saksinikkari ite väsää tänne katkeran viestin..
        Kyllä se asia nyt kuule on niin että Salo on pullollaan tyytymättömiä parturiasiakaita ja syy on yksinkertaisesti se et te ette osaa enää työtänne ja teist on tullut ahneita.

Jos mua tarkoitit, en ole todellakaan parturikampaaja tai muutenkaan alalla.
        Kunhan kerran satuin extempore nyt viimeksi käyttämään hairlekiinin (josta ei ollut järin hyviä kokemuksia)sijaan headlinen halikon liikkeen palvelua. Siinä ei vaan ollut mitään vikaa, olin tyytyväinen lopputulokseen ja järkikin sen sanoo, kun joku valittaa että sanoi että leikataan "vähän" ja lähti 2cm, että on vikaa muussakin kuin parturissa. Ehkä mulla sitten kävi tuuri, en tiedä.

Järkeä on sentään sen verran, että sanon heti jos ei miellytä tai näyttää että leikataan tahtoni vastaisesti, enkä vain tuppisuuna juokse kotiin itkemään nettipalstalle. Pätee ihan kaikkeen, ei pelkästään parturipalveluihin.

• nyyh nyyh
        dfghjk kirjoitti:

Jos mua tarkoitit, en ole todellakaan parturikampaaja tai muutenkaan alalla.
        Kunhan kerran satuin extempore nyt viimeksi käyttämään hairlekiinin (josta ei ollut järin hyviä kokemuksia)sijaan headlinen halikon liikkeen palvelua. Siinä ei vaan ollut mitään vikaa, olin tyytyväinen lopputulokseen ja järkikin sen sanoo, kun joku valittaa että sanoi että leikataan "vähän" ja lähti 2cm, että on vikaa muussakin kuin parturissa. Ehkä mulla sitten kävi tuuri, en tiedä.

Järkeä on sentään sen verran, että sanon heti jos ei miellytä tai näyttää että leikataan tahtoni vastaisesti, enkä vain tuppisuuna juokse kotiin itkemään nettipalstalle. Pätee ihan kaikkeen, ei pelkästään parturipalveluihin.

...turvat kiinni, ihan sama!!!!!!!!!!!

• taappero
        nyyh nyyh kirjoitti:

...turvat kiinni, ihan sama!!!!!!!!!!!

Hedis on kyllä mennyt tasoltaan alaspäin sitten muutaman vuoden takaisten "kultaisten aikojen". Johtuuko asia sitten henkilöstön vaihtuvuuteen, laajentumiseen vai mihin, sitä en tiedä, kun en asiakaskuntaan kuulu.
        Silti headline on pitänyt otteensa ns. brändinä: Headlinessä käynti antaa ihmiselle tietyn statusarvon, headlinessä käydään, jos on rahaa. Muusta viis. Toisaalta, eivät tällaiset tekstit yrityksen arvoa vie mihinkään, taitavasti rakennettu konseptihan se on.

• ...vaikken mitään tiedä
        taappero kirjoitti:

Hedis on kyllä mennyt tasoltaan alaspäin sitten muutaman vuoden takaisten "kultaisten aikojen". Johtuuko asia sitten henkilöstön vaihtuvuuteen, laajentumiseen vai mihin, sitä en tiedä, kun en asiakaskuntaan kuulu.
        Silti headline on pitänyt otteensa ns. brändinä: Headlinessä käynti antaa ihmiselle tietyn statusarvon, headlinessä käydään, jos on rahaa. Muusta viis. Toisaalta, eivät tällaiset tekstit yrityksen arvoa vie mihinkään, taitavasti rakennettu konseptihan se on.

Tässä taas joku arvioi asiantuntevasti ja samalla tunnusttaa, että "en tiedä, kun en asiakaskuntaan kuulu".

• valkoinen valas
        ...vaikken mitään tiedä kirjoitti:

Tässä taas joku arvioi asiantuntevasti ja samalla tunnusttaa, että "en tiedä, kun en asiakaskuntaan kuulu".

Ohi olen kolme kertaa kävellyt ja kerran sisälle kurkannut, mutta en asioinut. Nyt voinkin kertoa painavan sanani kyseisen paikan ammattitaidosta ja palvelusta. Höm höm...
        Tottakai leikataan vähän enemmän kuin asiakas pyytää, jos pää on kuin kananperse ja hiukset pilattu jollain nutrissella itse värjäten. Ei se kampaajakaan mikään taikuri ole, jolla saisi hiukset yhtäkkiä kauniiksi ja terveiksi.
        Asiakas toisaalta vaatii sitä, eikä ymmärrä, että se on täysin mahdotonta.
        Aina noita ämmiä riittää, jotka kuvittelee olevansa erittäin kauniita ja sitten itketään mukamas pilattujen hiusten perään. Kannattais ihan oikeesti katsoa sitä peilikuvaa ja mielellään vielä kokovartalopeilistä. Ei "kauniit" hiukset pelasta useinkaan sieltä paljastuvaa kokonaiskuvaa.

• kommentteja..
        valkoinen valas kirjoitti:

Ohi olen kolme kertaa kävellyt ja kerran sisälle kurkannut, mutta en asioinut. Nyt voinkin kertoa painavan sanani kyseisen paikan ammattitaidosta ja palvelusta. Höm höm...
        Tottakai leikataan vähän enemmän kuin asiakas pyytää, jos pää on kuin kananperse ja hiukset pilattu jollain nutrissella itse värjäten. Ei se kampaajakaan mikään taikuri ole, jolla saisi hiukset yhtäkkiä kauniiksi ja terveiksi.
        Asiakas toisaalta vaatii sitä, eikä ymmärrä, että se on täysin mahdotonta.
        Aina noita ämmiä riittää, jotka kuvittelee olevansa erittäin kauniita ja sitten itketään mukamas pilattujen hiusten perään. Kannattais ihan oikeesti katsoa sitä peilikuvaa ja mielellään vielä kokovartalopeilistä. Ei "kauniit" hiukset pelasta useinkaan sieltä paljastuvaa kokonaiskuvaa.

onhan asia noinkin mutta tässähän ei alun perin ollut kyse siitä. Pyrit muuttamaan keskustelun luonnetta.
        Itse kuulun ihmisiin jotka käy säännöllisesti parturissa ja tukka on sen mukainen eli UPEE, tosin salossa en käy kuin pakonsanelemana ja kokemukseni ovat olleet karmeat!!
        miksi kukaan ei ole vastannut yhteen aiempaan kirjoitukseen jossa asiakas kertoo mitä päälleen halusi tehtävän ja kysyy neuvoa mitä muuta olisi pitänyt sanoa..välttääkseen sen ettei parturi tee omavaltaisia leikkauksia ja epäonnistuneita raitoja. KERTOKAA SE HYVÄT PARTURIT!!
        hyvät parturit, vastatkaa asiallinen vastaus!!

• vaan täällä?

Miksi et valittanut suoraan paikan päällä ja vaatinut maksua oikastavaksi koska et saanut sitä mitä tilasit?

Ei kai kukaan ole niin tyhmä että maksaa kiltisti ja sitten säntää nettiin valittamaan nimimerkin takaa? Sitenkö luulet asian korjaantuvan?

Ettet vain olisi kilpailija joka vain mustamaalaa toista täällä?

Niin, tai toki voit sitten todellakin olla niin tyhmä ettet saanut suutasi auki kampaajalla vaan kiltisti maksoit - ota osaa!

• tupee kunnossa

jospa onkin niin että sun karvoilla ei ole mahdollisuutta paljon mitään tehdä ,eihän se parturin vika silloin ole,jos muutaman haituvasi kanssa menet ihmeitä toivomaan,joten voit ottaa ensin siirrännäisiä häpy-alueeltasi ja yritä sitten uudestaan saada jakauksesi kuntoon

• asiasta!!!

Ei näköjään parturit saaneet vastatuksi ASIALLISTA vastausta noihin aiemmin esittämiin kysymyksiin et MITÄ MUUTA LISÄKSI olisi pitänyt parturille sanoa, että olisisn saanut haluamani ja esittämäni toiveet/toimintaohjeet parturille.. eikai siihen vastausta voi ollakkaan KOSKA ne olivat jo ihan riittävät!!! voisitte edes myöntää sen!!
      no, mistäs se sitten voisi kertoa.. kun vastauksia satelee tällä tasolla että haituvas on sitä sun tätä ja yms. yms. varsinkin kun ne "haituvat" ovat ihan teidän tuotteilla hoidettu ja pidetty hyvässä kunnossa.
      En usko tuohonkaan teoriaan et joku toinen parturi pyrkii saamaan itselleen asiakkaita tämän ketjun kautta..tämän palstan käyttäjien asiakkuudesta tuskin kannattaa taistella..

Kokonaisuudessa tämä keskustelu aihe sai minut ainakin entistä varmemmaksi siitä etten salon partureita käytä vieläkään kuin hätätapauksessa ja tästä lähin valitsen parturin joka on aikuusen oikeasti aikuinen!!

• selostuksestasi

Jos selostuksesi parturille on ollut yhtä sekavaa, kuin tuo kirjoituksesi, niin en ihmettele, että miksi hiustenleikkuu ei ole onnistunut.

• jos vaan kuunneltaisiin!!
        selostuksestasi kirjoitti:

Jos selostuksesi parturille on ollut yhtä sekavaa, kuin tuo kirjoituksesi, niin en ihmettele, että miksi hiustenleikkuu ei ole onnistunut.

pyydän asiallista vastausta aiempaan viestiin ei,ei,ei.. jos vaan kuunneltaisiin

ehkä et ole lukenut kaikkia aiempia viestejä ajatuksella ja ymmärtänyt lukemaasi. Tuolloin en ihmettele yhtään ellet ole asiakasta ymmärtänyt.. mielestäni viestissäni ei..ei..ei.. jos vaan kuunneltaisiin on asiakkaan toivomus ja teksti sanottu hyvinkin selkeesti ja kaipaankin selvennystä ammattilaisilta partureilta lähinnä siihen mitä muuta olisi pitänyt sanoa!!
        näin vältytään epäonnistumisilta!!

• selkeää ilmaisua please
        jos vaan kuunneltaisiin!! kirjoitti:

pyydän asiallista vastausta aiempaan viestiin ei,ei,ei.. jos vaan kuunneltaisiin

ehkä et ole lukenut kaikkia aiempia viestejä ajatuksella ja ymmärtänyt lukemaasi. Tuolloin en ihmettele yhtään ellet ole asiakasta ymmärtänyt.. mielestäni viestissäni ei..ei..ei.. jos vaan kuunneltaisiin on asiakkaan toivomus ja teksti sanottu hyvinkin selkeesti ja kaipaankin selvennystä ammattilaisilta partureilta lähinnä siihen mitä muuta olisi pitänyt sanoa!!
        näin vältytään epäonnistumisilta!!

Kommentoin viestiäsi vain, koska se oli niin kovin sekava, en ole parturi tai kampaaja.
        Sinun on kaiketikin turha odottaa tältä palstalta parturin vastusta kysymykseesi.
        Koska asia tuntuu sinulle olevan tärkeä ja vaivaavan sinua, niin miksi et mene tai mennyt kysymään ao. kampaajalta tai hänen esimieheltään, miksi sinua ei kuunneltu.
        P.s Edelleenkin ilmaisusi on älyttömän sekavaa, ei tuosta oikein helpolla selvää saa!

• ihan selvää..

....asia...jos asiakas kertoo, mitä haluaa, eikö asiakkaan pitäisi saada se mitä haluaa.

• ihan oikeasti

nyt jokainen ottaa päänsä pois sieltä minne aurinko ei normaalisti paista ja kerrotte kampaajalle/parturille selkeällä suomenkielellä mitä haluatte hiuksillenne tehtävän.
      Ei voi olla niin vaikeata avata suutaan ja keskustella hiustenleikkaajan kanssa siitä mitä haluat.....

Itse olen melkein koko ikäni(26v) käyttänyt tuttua kotiparturia ja uskon että nuo henkilöt jotka parturiliikkeissä ovat töissä, ovat kuitenkin ammattitaitoisempia ja koulutetumpia!!!!

Kaiken lisäksi liikkeissä olevat kampaajat ja parturit seuraavat jatkuvasti muotia ja alan trendejä, sekä kouluttautuvat paremmiksi.

Ota kuva mukaan jos et osaa avata suutasi tai kertoa selkeästi mitä haluat hiuksillesi tehtävän!!
      ....tai kirjoita kirje ennen ku meet ja anna se sitten hiustenleikkaajallesi, jos et osaa puhua!
      (kirjoita se kuitenkin tietokoneella, jos käsialasi on yhtä huonoa kuin puhetaitosi!
      Jos et osaa tietokonetta käyttää, niin pyydä kaveriasi kirjoittamaan jos sille uskallat puhua).

-------------------------------------------------
      osta hongkongin kotiparturisetti 19,90€ ja lopeta vinkuminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe