Olemme suunnittelemassa keittiöremonttia. Yhtenä vaihtoehtona on Tawastia-keittiö. Onko kenelläkään kokemuksia siitä? Onko ollut hyvä valinta?
tawastia-keittiöt
5
527
Vastaukset
- tikkurilan v 111
muutama vuosi sitten otin keittiön sieltä, itse asensimme. pyysin tarjoukset muutamasta liikkeestä, tuolta sai parhaimman palvelun, suunnittelun, hinta kilpailukykyinen ja laadukkaat tuotteet, myös kaupanpäällinen oli reilu. voin suositella.
- mielipiteitä kaipaava
palautteesta. Netistä en nimittäin ole löytänyt mitään palautetta, en hyvää enkä huonoa, ja se on vähän mietityttänyt.
Itsekin pidän "pikkufirmasta", joka toimii pitkälti ilman välikäsiä. Valikoima on runsas ja palvelu hyvä.
- vierailija20
Tuli hommattua keittiön ja kodinhoitohuoneen kaapistot juuri tältä yritykseltä. 18mm rungoilla ja kunnon nauhoituksilla. Blum-mekanismit hidasteilla. Kustavin puun massiivikoivuovet (silloin näitä vielä sai, nyt taitaa olla tuo ovitoimittaja konkursissa).
Kaapistoja sisuskaluineen n. 14 metriä sis. saarekkeen keittiöön, kattilakaappi "Le Mans"-mekanismilla, vitriinin, kodinkoneiden paikat nostettuina jne. http://www.tawastia-keittiot.fi/
Toimipiste on nykyään siirtynyt ilmeisesti Hämeenlinnasta Riihimäelle. Toimittavat kuitenkin kalusteet paikan päälle samaan hintaan. Tekivät keittiöstä kuvat ihan normaaliin tapaan, kuten suuremmissa yhtiöissä.
Kivitasot otettiin myös pienemmältä kotimaiselta toimittajalta samalta suunnalta 6 kivitasoa n. 7,5 metriä., 2x huullettu allas (Blanco Germany) www.rakennusruoho.com
Kodinkoneet pääsosin rosteria, huippuimuria ohjaava Savon liesituulettin, Bosch-malliston yläpäästä: täysi jääkaappi, erillinen kaappipakastin, astianpesukone, induktiotaso, uuni. Lisäksi Mielen pyykinpesukone tilattiin vielä erikseen. www.gigantti.fi
Hinta oli aika tarkalleen koko paketille 17000 sisältäen siis kaksi huonetta (keittiö ja kodinhoitohuone).
Vastaavalla hintatasolla ei isommilla toimitaajilla ollut tarjolla lähellekään tuon laatutason pakettia. Joutui tietysti käymään kauppaa 3 eri toimijan kanssa, mutta palvelu pelasi hienosti.- öhhöhhööööö
Onneksi olkoon yrittäjä yli 4.5 vuotta vanhasta nostosta.
- tyytyväinen
öhhöhhööööö kirjoitti:
Onneksi olkoon yrittäjä yli 4.5 vuotta vanhasta nostosta.
Viime talvena teetin kerrostalon keittiöremontin ja hyvä tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579