Kärcher pesevä imuri

Nimetön

Hankin kärcherin pesevän imurin. Onko kellään kokemusta voiko siinä käyttää muuta kuin tuota kärcherin omaa pesuainetta. Käyttöohjeissa ei suoraan kielletty vaan suositeltiin tuota omaa pesuainetta. Ajattelin lähinnä että olisin käyttänyt Goldenin super 10. Etten rikkoisi imuria väärällä pesuaineella.

11

22261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksal

Olen itse hankkimassa myös, onko toimiva kapine?

• sesti..

Itse asiassa painehuuhtelukoneeseen(pesevä imuri) ei pitäisi laittaa pesuainetta lainkaan..

Pesuaineliuos levitetään pestävälle pinnalle helpoiten paineruiskulla. Koneeseen laitetaan vain vettä ja jos haluaa varmistua pesuainejäämien neutraloitumisesta, niin pikku loraus etikkaa huuhteluveteen on vanha hyvä konsti.

Se, mitä pesuainetta käytät on koneen kannalta yhdentekevää. Tekstiilien pesuun on olemassa parempiakin aineita kuin goldenin ylihinnoiteltu yleispesuaine.

• Fatsuma

Kyllä itse käytän kärcherin rm760 -jauhemaista ainetta, toimii tosi hyvin. Nestemäisiä tekstiilinputsausaineita tekee moni muukin valmistaja mutta omassa painehuuhtelulaitteessa olen todennut ton kärcherin parhaaks.

Ei painehuuhtelulaitteeseen/pesevään imuriin parane laittaa ainakaan mitään kovin vaahtoavaa ainetta!

• touhulta

www.rugdoctor.fi on pesevä ja harjaava imuri, jonka pesuaineet vaahtoavat ja saavatkin vaahdota, mutta niitä pesuaineita EI SAA HUUHTOA matoilta ja kalusteilta pois. Eli pesten pesurilla ja matot kuivuvat omilla paikoillaan. Kun on pesty, mattoon jäänyt jäännöskosteus puhdistaa vielä mattoa (kalusteita) ja kun kuiva, puhdas ja vailla pesuainetta. Nukka pehmeä ja kirkas alkuperäisistä väreistään. Kyllä noi konstit tällä keskustelulinjalla kuullostivat vaikeilta...etikkaa jne... Kokeilkaa RugDoctoria ja ehkä heitätte mäkeen kaikki muut konstit.

• ammattiliikkeestä

Suosittelivat ja ostin bernerin pesuinetta Heti Jyty merkkistä nestemäistä pesuainetta. Ja toimii hyvin omassa pesevässä imurissani joka on kärcher. Hintaa litranpullolla n.7€.

• hankinta mielessä

kylpyhuoneen pesuun ja pikaiseen vessan lattian pesuun ym.
        harkinnut jo pitkään...nuo mopit ja hankauspesimet..huoh..kyllästynyt niillä kylppäriä peseen..
        kärcheriä olen aatellut...

• Ulla_GNLD

Olen käyttänyt kylppärissä patiocleaneria ja super 10:ä kumpaakin.

Todella puhdasta tulee jos suihkuttaa ensin super 10:n ja antaa vaikuttaa hetken ja sen jälkeen puhdistaa cleanerilla. Laite ei myöskään vahingoitu kun kympin suihkuttaa erikseen.

http://goldenstore.weebly.com/index.html

• perapm
    • Leihau

Ostin ja kokeilin juuri vanhaan sohvaan. Loistava laite. Musta kuravesi lähti ja ilme niin kirkastui sohvalla kuin minullakin.

• Anonyymi

Kärcherin pesevä imuri täyttä kuraa. Letkut vuotavat ja menevät rikki melko nopeasti. Tuollainen tuli erehdyksissä ostettua 10 vuotta sitten. Käytetty 3kertaa vuodessa ja nyt ei enää edes käynnisty. Kyllä pitäisi kestää näin pienellä käytöllä kauemmin.

• Anonyymi

Itse myös harvemmin lattiapesuria käyttävänsä harmissani, kun jo kerran takuuseen vaihdettu ei jälleen suostu tekoja pyörittämään. Ei johdu telojen huonosta asennuksesta, vaan akseli ei vaan alhaalla pyöri! 🤔😭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe