Kärcher pesevä imuri

Nimetön

Hankin kärcherin pesevän imurin. Onko kellään kokemusta voiko siinä käyttää muuta kuin tuota kärcherin omaa pesuainetta. Käyttöohjeissa ei suoraan kielletty vaan suositeltiin tuota omaa pesuainetta. Ajattelin lähinnä että olisin käyttänyt Goldenin super 10. Etten rikkoisi imuria väärällä pesuaineella.

11

20013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksal

      Olen itse hankkimassa myös, onko toimiva kapine?

    • sesti..

      Itse asiassa painehuuhtelukoneeseen(pesevä imuri) ei pitäisi laittaa pesuainetta lainkaan..

      Pesuaineliuos levitetään pestävälle pinnalle helpoiten paineruiskulla. Koneeseen laitetaan vain vettä ja jos haluaa varmistua pesuainejäämien neutraloitumisesta, niin pikku loraus etikkaa huuhteluveteen on vanha hyvä konsti.

      Se, mitä pesuainetta käytät on koneen kannalta yhdentekevää. Tekstiilien pesuun on olemassa parempiakin aineita kuin goldenin ylihinnoiteltu yleispesuaine.

      • Fatsuma

        Kyllä itse käytän kärcherin rm760 -jauhemaista ainetta, toimii tosi hyvin. Nestemäisiä tekstiilinputsausaineita tekee moni muukin valmistaja mutta omassa painehuuhtelulaitteessa olen todennut ton kärcherin parhaaks.

        Ei painehuuhtelulaitteeseen/pesevään imuriin parane laittaa ainakaan mitään kovin vaahtoavaa ainetta!


      • touhulta

        www.rugdoctor.fi on pesevä ja harjaava imuri, jonka pesuaineet vaahtoavat ja saavatkin vaahdota, mutta niitä pesuaineita EI SAA HUUHTOA matoilta ja kalusteilta pois. Eli pesten pesurilla ja matot kuivuvat omilla paikoillaan. Kun on pesty, mattoon jäänyt jäännöskosteus puhdistaa vielä mattoa (kalusteita) ja kun kuiva, puhdas ja vailla pesuainetta. Nukka pehmeä ja kirkas alkuperäisistä väreistään. Kyllä noi konstit tällä keskustelulinjalla kuullostivat vaikeilta...etikkaa jne... Kokeilkaa RugDoctoria ja ehkä heitätte mäkeen kaikki muut konstit.


    • ammattiliikkeestä

      Suosittelivat ja ostin bernerin pesuinetta Heti Jyty merkkistä nestemäistä pesuainetta. Ja toimii hyvin omassa pesevässä imurissani joka on kärcher. Hintaa litranpullolla n.7€.

      • hankinta mielessä

        kylpyhuoneen pesuun ja pikaiseen vessan lattian pesuun ym.
        harkinnut jo pitkään...nuo mopit ja hankauspesimet..huoh..kyllästynyt niillä kylppäriä peseen..
        kärcheriä olen aatellut...


    • Ulla_GNLD

      Olen käyttänyt kylppärissä patiocleaneria ja super 10:ä kumpaakin.

      Todella puhdasta tulee jos suihkuttaa ensin super 10:n ja antaa vaikuttaa hetken ja sen jälkeen puhdistaa cleanerilla. Laite ei myöskään vahingoitu kun kympin suihkuttaa erikseen.

      http://goldenstore.weebly.com/index.html

    • perapm
    • Leihau

      Ostin ja kokeilin juuri vanhaan sohvaan. Loistava laite. Musta kuravesi lähti ja ilme niin kirkastui sohvalla kuin minullakin.

    • Anonyymi

      Kärcherin pesevä imuri täyttä kuraa. Letkut vuotavat ja menevät rikki melko nopeasti. Tuollainen tuli erehdyksissä ostettua 10 vuotta sitten. Käytetty 3kertaa vuodessa ja nyt ei enää edes käynnisty. Kyllä pitäisi kestää näin pienellä käytöllä kauemmin.

    • Anonyymi

      Itse myös harvemmin lattiapesuria käyttävänsä harmissani, kun jo kerran takuuseen vaihdettu ei jälleen suostu tekoja pyörittämään. Ei johdu telojen huonosta asennuksesta, vaan akseli ei vaan alhaalla pyöri! 🤔😭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe