Asuntolaivoja on jo Helsingissä. Nyt suunnitellaan jo virallista asuntolaivojen paikkaa Kipparinlahteen.
Mervi ja Cristian Wennerstrand asuvat valtamerikelpoisessa asuntolaivassa, jossa tehdään parhaillaan remonttia keittiössä.
Mielestäni tuolainen asunto, joka voi vajota, ei ole paras mahdollinen, mutta todella mielenkiintoinen. Sillähän voisi matkustaa vaikka minne ja asua pitkiä aikoja esimerkiksi ulkomailla. Asumiskulutkaan eivät liene päätähuimaavat ja koti olisi siellä missä se milloinkin tuntuisi parhaalta. Sangen viihtyisältä näyttävät sisätilat ainakin Mervin ja Cristianin kodissa, joten voisi tuo olla ihan mielenkiintoinen vaihtoehto kerrostalo asumiselle.
(Helsingin Uutiset No:9/ itäpainos)
Asuntolaivat
2
1112
Vastaukset
- henki..........
yleensä veteen rakennettavat asunnot ei taida olla mitenkään merikelpoisia seilttavaksi vaan ovat vaan betonisille ponttooneille rakennettuja tasoja joiden päälle talo rakennetaan,,, onhan niitä mailmalla toki monenlaisia ratkaisuita.
- vuokraat
asunnon ja lentomatkat. Helgolandin majakan takana on "helvetti" suurimman osaa vuodesta, enpä sijoittaisi elämänikuista säästökohdetta meren armoille. Pienikin heiluminen vuosikymmenestä toiseen on sitäpaitsi epäterveellistä. Kaupunkialueelle asuntolaivat olisivat tervetulleita koska yhteiskunta rokottaa ja säätelee kohtuuttomasti omakotiasujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790