Minulle opetettiin koko peruskoulun ajan mitä on viha ja katkeruus. Miten vihata jotain niin paljon, että voisin tappaa kohteen ilman minkäänlaista katumusta.
Katkeruus lisää katkeruutta. Katkeruus syö ihmistä, kunnes ei ole enää mitään.
En kuitenkaan ole tappanut kohteitani, koska päästäisin nilkit aivan liian helpolla, ja pilaisin oman elämäni. Paskiaisten elämät eivät ole vankilan arvoisia.
Kun katkeruus syö...
ihmistä
1
686
Vastaukset
- vaikka pitkä
leipäveitsi aikanaan houkutteli lyömään sen ukosta läpi. Teki nimittäin minun tai meidän ainoasta lapsesta itselleen huoran vaikkakin tämän tyrkyttäessä itseään riittävän kauan.
Helvetin katkera olen elämälle koska kaikki normaalit tunteet meni päin hevon v-ttua eikä siitä enää korjaannu. Ja voi saatana kun vain yhden lapsen onnistuin saamaan monien keskenmenojen ansiosta ja tämäkin äiti-lapsisuhde meni kuralle. Niin helvetin katkera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240