Saksassa asuva ja maahanmuuttajille tarkoitetulla kurssilla opiskeleva venäläinen nuorimies raportoi 05.12.-06 ääri-muslimien uhosta: Vuonna 2015 kristityille ja saksalaisille näytetään. Tarkastelemme, mistä on kyse?
Seuraava perustuu "pavel_slob" -blogissa olleeseen kirjoitukseen:
Venäläinen maahanmuuttaja asuu Saksassa. Hän opiskelee kurssilla, jolla maahantulleille annetaan perustietoa saksalaisesta yhteiskunnasta, ja oppia siinä selviytymiseen. Oppitunnilla kurssilaisten kesken syntyi riitaa siitä, millä kielellä keskustellaan.
Toisten mielestä pitäisi puhua aina saksaa, toiset haluavat käyttää välitunnilla omaa kieltään . Kesken tämän riitelyn eräs kurssini arabeista sanoo uhoillen: "Ei se mitään, vuonna 2015 Saksassa alkaa sota, katsotaan mitä te silloin sanotte!"
Venäläinen kysyy po. arabilta: "Niin keiden välille se sota tulee?"
Arabi vastaa: "Kristittyjen ja muslimien välille tietysti!"
Kaikki luokassa menivät hiljaiseksi, opettajatarkin.
"Siis sota kristittyjen ja muslimien välillä???"
Arabi; "Kyllä!"
"Näinkö sinua opetetään moskeijassa?"
Arabi; "Kyllä!"
Sitten venäläinen kääntyi opettajattaren puoleen: "Mitä te tästä ajattelette?"
Opettajatar: "Luulen, että arvoisa ... on esittänyt asian väärin, tässä on joku väärinkäsitys ja todellisuudessa kaikki on aivan toisin."
Venäläinen ei anna periksi: "Olkaa hyvä, sanokaa mitä te ajattelette siitä, että yhdeksän vuoden kuluttua Saksassa alkaisi sota muslimien ja kristittyjen välillä?"
Opettajatar: "Minulla ei ole vastausta tähän, ja koulussa meillä on aivan muuta tehtävä."
Seuraavalla välitunnilla se venäläinen kysyi epä-uskonnolliselta turkkilaiselta asiasta: "Minä ehkä ymmärsin jotakin väärin, sehän on hulluutta mitä se arabi sanoi."
Turkkilainen on erimieltä: "Kuulit aivan oikein, moskeijoissa todella puhutaan tästä ja siksi minä mietin, mihin maahan muuttaa? Mutta jokaisessa maassa on miljoonia sellaisia hulluja..."
9-vuotta sotaan?
Tuleeko sota vai Eurabian k...
3
193
Vastaukset
- sotineet
kohta 70-vuoteen, joten on aika taas aloittaa joku järjetön sota, jotteivat sotimistaidot aivan unohdu unholaan.
Kyllä: Sota tulee 2015!- kertaa sen sodan
vaan tulee aloittamaan nämä sinun palvomasi islamistit.
- Alkuperäinen_kääntäjä
Minä nimittäin käänsin tämän suomeksi alkuperäiseltä venäjänkieliseltä blogilta, silloin (9 vuotta sitten) se oli.
9 vuottä on kulunut ja mitä tapahtuu nyt Europassa??? Aika hyvin oli ennustettu! Sota, jossa poltetaan Eurooppa - on tulossa. Valkoiset tuhotaan, muslimit heikennetään, mikä heimo hyötyy tästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983