Eli, olen koittanut saada Bitcometia nopeammaksi...
Olen nyt laittanut reitityksen kuntoon, (Telewell joku510)portforwardin ohjeiden mukaisesti.
Samaten muuttanut palomuurin asetuksia, afterdawn-sivustolla oli tähän oiva ohje. Nyt siis pitäisi olla saapuva liikenne sallittu.
Mutta edelleen Bitcomet sanoo, että
"Your listen post is blocked. Please check your Firewall and NAT router configurations"
Mitä tässä nyt vielä pitäisi tsekata?
Olen Windowsin palomuurin asetuksiakin rukannut...
Ja vielä oikein tyhmä kysymys, onko sen portin numerolla väliä, minkä laittaa niin Bitcometiin kuin reitittimeen. Itse olen asettanut niin reitittimen asetuksiin kuin palomuuriinkin 49154 portin. Se on myös Bitcometissa "kuuntele porttia" kohdassa. Sellainen kun on palomuurin asetusten bitcometia koskevissa "poikkeuksissa" mainittu.
Olenko nyt ihan harhateillä näissä asioissa?
Bitcomet pitäisi saada nopeammaksi, missä vielä vikaa?
Kimberly Mancini
1
1038
Vastaukset 1
harhateillä.
"Your listen post is blocked. Please check your Firewall and NAT router configurations"
tutki tuolta tuo nat juttu
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/478020
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711146
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47708
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67591