Tykkääkö

kaksosista

kukaan muun merkkinen? Onko meissä yhtään hyvää ominaisuutta?

6

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmaa, ilmaa...

      Riippumattomuus, liikkuvuus, iloisuus, nauru, siinäpä aluksi jotain. Minä lenkkeilen kaksosen kanssa, olen nousu-vaaka. En tiedä, mistä mies on saanut hyvät seksikykynsä ja -taitonsa, onko se aurinkonsa ansiota. Pää pystyyn, sinussa on paljon hyvää!

    • kaksosmerkkistä immeistä

      ja ne kaikki ovat kyllä täysin erilaisia, eivät muistuta yhtään toisiaan:) Yksi heistä on pedantti, tarkka ja oikein kiltti ja söpö ihminen. Yksi on oikein kova juttelemaan ja vilkas, yksi taas on poliitikko ja itsevarma ja saanut paljon aikaan elämänsä aikana. Nämä kaksoset ovat siis täysin erilaisia kaikki. Että mihin uskoa? Hmm, no ei ainakaan horoskoooppeihin..

      Ja vastaus kysymykseen: On paljon hyviä ominaisuuksia, kuten edellä mainitsin. Ja olen oinas:)

    • veskarinainen*

      elämäni paras sänkykumppani,valitettavasti monen kanssa yhtäaikaa.....mutta kun häntä ajattelin,vatsanpohjasta oikein kouraisi positiivisesta syystä, oikeasti. Ero olikin sitten tosi vaikea.

      • härkä

        Olen ollut jo pitkään todella ihastunut kaksosmieheen.. Yllätys ei varmaan ole kovin suuri, kun kerron että hän on varattu (naimisissa ja lapsia)

        Täysin estottomasti kuitenkin flirttailee ja kerran humalassa ollaan suudeltu, jos tilanne olisi sallinut olisimme päätyneet sänkyyn. Tämä kaksonen on myös kaverini harrastuksen parista ja ollaan todella paljon yhteydessä muutenkin. Käyn kokoajan henkistä taistoa itsenin kanssa, koska mitä enemmän häntä opin tuntemaan, sitä enemmän ihastun..

        Hän on avoin ja puhelias ja osoittaa mielenkiintoa minua ja tekemisiäni kohtaan. Muistaa yksityiskohtia kohtaamisistamme.. suoraan sanottuna hivelee suunnattomasti itsetuntoani. En varmaan kestäisi päivääkään parisuhteessa tämän miehen kanssa, mutta jos olisi vapaa, ottaisin tästä miehestä heti vakisänkykaverin itselleni.. kahlitahan tätä miestä ei voi..


      • ksgj
        härkä kirjoitti:

        Olen ollut jo pitkään todella ihastunut kaksosmieheen.. Yllätys ei varmaan ole kovin suuri, kun kerron että hän on varattu (naimisissa ja lapsia)

        Täysin estottomasti kuitenkin flirttailee ja kerran humalassa ollaan suudeltu, jos tilanne olisi sallinut olisimme päätyneet sänkyyn. Tämä kaksonen on myös kaverini harrastuksen parista ja ollaan todella paljon yhteydessä muutenkin. Käyn kokoajan henkistä taistoa itsenin kanssa, koska mitä enemmän häntä opin tuntemaan, sitä enemmän ihastun..

        Hän on avoin ja puhelias ja osoittaa mielenkiintoa minua ja tekemisiäni kohtaan. Muistaa yksityiskohtia kohtaamisistamme.. suoraan sanottuna hivelee suunnattomasti itsetuntoani. En varmaan kestäisi päivääkään parisuhteessa tämän miehen kanssa, mutta jos olisi vapaa, ottaisin tästä miehestä heti vakisänkykaverin itselleni.. kahlitahan tätä miestä ei voi..

        Niin.... Kaksoset... Vaarallisia... Ihania ihmisiä kylläkin. Kaksoset jotka tunnen ovat juuri tuollaisia kuin kuvailet. Heidän kanssa täytyy vain aina muistaa vahtia omia sanomisiaa ja ruumiinkieltään. Huomiovat nimittäin kaiken ja saattavat käyttää heikkoja kohtia säälimättömästi hyväkseen. (Kaksosilla nyt sattuu olemaan tapana luulla tietävänsä toisten ajatusten kulun.)
        Pidän kyllä kovasti merkistä (ihastunut kaksosmieheen... ja kaksonainen hyvä kaveri), mutta kovia manipuloimaan. Ehkä siksi tämä kaurista kyseiset ihmiset viehättää, saa ottaaa toisesta ja itsestä mittaa jatkuvasti (useimmiten hyvässä hengessä).


    • Jouskarityttö

      Olen Jouskari ja melkein ympäröity Kaksosilla,tunnen niitä aivan hirveästi,suku puolillaan Kaksosia.Kaksonen on ilmaa tuli-merkille eli esim Jouskarille.Hauskoja ihmisiä joiden kanssa ainakin minun on helppo olla,ollaan tietyllä tavalla samanlaisia villikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe