"törkeitä opettajia"

"vihainen"

hyvät ihmiset! tiedättekö millaisia ylä ja ala-aste opettajat nykyään on? esim: täällä harjavallassa, jossa on kaksi koulua, pirkkalan ja keskustan koulu. näissä molemmissa kouluissa haukutaan oppilaita lihaviksi, ja jopa käytetään nimitystä "läski". ja jos jotkut eivät esim: osaa luistella, niin opettajat alkavat heti vittuilemaan. minua ja minun kavereita esim haukuttiin, kun emme muistaneet ottaa luistimia mukaan. ja vieläpä vihjailtiin, että me ollaan lihavia. ja kuulin että ylä-asteen koululla oltiin haukuttu erästä oppilasta läskiksi, ja myös hänen vanhempiaan haukuttiin. sanottiin ettei osaa kasvattaa lapsiaan. tekisi mieli kertoa niiden opettajien nimet jotka vittuilee, mutta en viitti. EI MUUTA!

5

2417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varopa vain

Kun huomaavat, ettet ole oppinut vielä edes isoja kirjaimia, kutsuvat vielä tyhmäksikin.

• Opettaja Pirkkalasta

nyt ihan ekana kannata alkaa laihikselle ja vanhemmat myös, kyllä sitä oppii sitten luistelemaankin...

• tarkentaa

miten haukuttiin, kun olitte unohtaneet luistimet? Miten vihjailtiin? Mistä olet kuullut toisella koululla haukutun jne. Kaikkiin kuulopuheisiin ei kannata uskoa. Ja jos ope moittiin että koulu välineet unohtuu, nniin se ei liene haukkumista vaan teidän oma moka kun unohditte.

Voi tosin olla että oikeasti haukkuvat. Mutta niinhän useat nuoret sanoo, että vanhemmat valittaa, jos joskus huomauttaa jostain asiasta aiheellisesti. heti se on kuulema valitusta...

• Kylläpä on on törkeitä opettajia >:(

Nyt kaivattaisiin semmoista ihmistä joka käy vähän läksyttämässä niitä opettajia.

Itse olen huomannut että opettajat ovat ruvenneet laiskistumaan. Mutta täällä onneksi opettajat eivät ole ilkeitä, eivätkä nimittele oppilaita.

• Ikuisesti entinen peruskoul...

Itsekkin kyllä muistan tietyt opettajan, jotka haukkuivat/valehtelivat/puhuivat selän takana yläasteella. Vanhemmat kyllä tiesivät tästä opettajasta ja tekivät valituksia, mutta ei mitään toimenpiteitä, ehkä oli yksi puhuttelu.

Ala-asteella oli oppilaiden koskettelua ja lyömistä. Varoituksia tuli 2. Ei sitä pentuna oikein tajunnu, mutta myöhemmin tajusin, ettei niin ois saanu tehäkkään.

Ja ainiin. Yläasteen erityisluokan opettaja oli käyny tossa syksyn pittaan pubissa ruokkiksella ^^ Tallaista täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1935
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1578
    3. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      42
      1162
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1050
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1039
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      126
      937
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe