Voiko ympäristölle aiheutua jotain vakavaa haittaa, jos joku polttaa satunnaisesti melko suuria määriä auton- ym. renkaita? Saastuuko esim. maaperä, pohjavesi?
Renkaiden poltto
6
5095
Vastaukset
- voidaan jo puhua
jopa ympäristökatastrofista sen verta paha on renkaidenpoltto. Näkeehän sen jo siitä mustasta savustakin.
- paska22
suuret voimalaitokset polttaa pahempia kun renkaita.Kun siellä 150 metriä pitkästä piipusta tulee valkoista, kaunista savua, se on vesihöyryä,Se vesihöyry peittää saasteet, On puhdasta.
- sitä jotta joku plttaa koto...
paska22 kirjoitti:
suuret voimalaitokset polttaa pahempia kun renkaita.Kun siellä 150 metriä pitkästä piipusta tulee valkoista, kaunista savua, se on vesihöyryä,Se vesihöyry peittää saasteet, On puhdasta.
renkaita ja se on ympäristörikos josta tuleekin mukavat maksut jos kiinni jää.Eli jos näet rengaskokon niin poliisi ja palokunta paikalle heti.
- selkä taipuu
paska22 kirjoitti:
työnnä se nenäsi omaan persreikään ja nuuskase omaa pyllyy vaan, toivottelija.
- kun kerran kysyit
Enpä usko maaperän tai pohjaveden saastumiseen. Kumissa ei ole ihmemääriä raskasmetalleja ja tuhka ei ole erityisen vaarallista. Pirunmoinen määrä rautalankaa kyllä jää jäljelle kun rengas palaa, mutta se on pikemminkin roskaavaa kuin saastuttavaa.
Kumin palokaasut on pahan näköisiä, koska kumin palaessa syntyy suuri määrä nokea. Kumi itsessään on luonnontuote, seosaineina on öljyjä ja pehmikkeitä ja kaikki nekin palavia. Renkaan polttaminen kaatopaikalla ja voimalaitoksen kattilassa ovat tietysti kaksi eri asiaa. Kun kumi palaa kattilassa, savukaasuna tupsahtelee vienosti vesihöyryä (näkyy savuna) ja hiilidioksidia (ei näy).
Jos naapurini polttelisi autonrenkaita pihallaan, pitäisin kyllä sitä itse niin haitallisena, että kutsuisin palokunnan sammuttamaan rovion. - Anonyymi
Voiko aiheuttaa syöpää :kilju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924