Voiko ympäristölle aiheutua jotain vakavaa haittaa, jos joku polttaa satunnaisesti melko suuria määriä auton- ym. renkaita? Saastuuko esim. maaperä, pohjavesi?
Renkaiden poltto
6
5221
Vastaukset
- voidaan jo puhua
jopa ympäristökatastrofista sen verta paha on renkaidenpoltto. Näkeehän sen jo siitä mustasta savustakin.
- paska22
suuret voimalaitokset polttaa pahempia kun renkaita.Kun siellä 150 metriä pitkästä piipusta tulee valkoista, kaunista savua, se on vesihöyryä,Se vesihöyry peittää saasteet, On puhdasta.
- sitä jotta joku plttaa koto...
paska22 kirjoitti:
suuret voimalaitokset polttaa pahempia kun renkaita.Kun siellä 150 metriä pitkästä piipusta tulee valkoista, kaunista savua, se on vesihöyryä,Se vesihöyry peittää saasteet, On puhdasta.
renkaita ja se on ympäristörikos josta tuleekin mukavat maksut jos kiinni jää.Eli jos näet rengaskokon niin poliisi ja palokunta paikalle heti.
- selkä taipuu
paska22 kirjoitti:
työnnä se nenäsi omaan persreikään ja nuuskase omaa pyllyy vaan, toivottelija.
- kun kerran kysyit
Enpä usko maaperän tai pohjaveden saastumiseen. Kumissa ei ole ihmemääriä raskasmetalleja ja tuhka ei ole erityisen vaarallista. Pirunmoinen määrä rautalankaa kyllä jää jäljelle kun rengas palaa, mutta se on pikemminkin roskaavaa kuin saastuttavaa.
Kumin palokaasut on pahan näköisiä, koska kumin palaessa syntyy suuri määrä nokea. Kumi itsessään on luonnontuote, seosaineina on öljyjä ja pehmikkeitä ja kaikki nekin palavia. Renkaan polttaminen kaatopaikalla ja voimalaitoksen kattilassa ovat tietysti kaksi eri asiaa. Kun kumi palaa kattilassa, savukaasuna tupsahtelee vienosti vesihöyryä (näkyy savuna) ja hiilidioksidia (ei näy).
Jos naapurini polttelisi autonrenkaita pihallaan, pitäisin kyllä sitä itse niin haitallisena, että kutsuisin palokunnan sammuttamaan rovion. - Anonyymi
Voiko aiheuttaa syöpää :kilju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043