Jos kaksonen pistää suhteen poikki,ihan ystävällisesti kylläkin.Ei sanottu edes hyvästejä keskenämme.Onko miten mahdollista,että hän haluaakin jatkaa.Kaksoset oi kaksoset kertokaa.
Onko mahdollista
5
1023
Vastaukset
- julia
jatkaa, poikki mikä poikki, loppu mikä loppu...
olen kaksostyttö ja asiat vaa on niin, ne voi sanoa ja tehä kauniisti, mut totuutta se muuta... kaksonen taitaa haluta liueta omasta mielestään kivuttomasti...tosin se ei ole ees kaksoselle itelleen niin kivutonta...näyttää vaan siltä....silti loppu on loppu!valitettavasti, oon sen itekin joutunu kokemaan kaksosmielheltä...kipeetä teki kaksosellekin...mulle. - tämä pikkupoika
on varmasti halunnut lopettaa suhteen.Ei ole ollut tarpeeksi kiinnostavaa.Kaksonen ei vaan halua loukata ketään,eikä polttaa siltoja takanaan.
- kaksosellas
testi meneillään. Mikä sen imartelevampaa kuin suhteessa roikkuminen. Sillä välin kun toinen roikkuu, voikin itse käyttää ajan hyödyksi ja tehdä jotain muuta. Kätevää.
kaksonen miehenä, paras ystävä hänellä eksänsä, kaksonen hänkin, eivät lopeta ilmeisesti ikinä suhdettaa, itse olen leijona
- neitokaksonen
on pistänyt lopullisesti poikki. Kaksoset eivät hetken mielijohteesta pistä juttua poikki vaikka joskus saattaa sellaiselta vaikuttaakkin Suhteen päättäminen on aina varsinkin silloin jos on ollut jo syvä suhde aina harkittu teko. Kaksonen pystyy myös olemaan ystävä exiensä kanssa ja ehkä joskus hairahtua hetkelliseen lähempäänkin kanssakäymiseen, mutta paluu entiseen on hyvin harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605697- 1024821
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902842Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s891345Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65951
- 29928
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829