Onko mahdollista

Jousityttö kyselee

Jos kaksonen pistää suhteen poikki,ihan ystävällisesti kylläkin.Ei sanottu edes hyvästejä keskenämme.Onko miten mahdollista,että hän haluaakin jatkaa.Kaksoset oi kaksoset kertokaa.

5

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julia

jatkaa, poikki mikä poikki, loppu mikä loppu...
      olen kaksostyttö ja asiat vaa on niin, ne voi sanoa ja tehä kauniisti, mut totuutta se muuta... kaksonen taitaa haluta liueta omasta mielestään kivuttomasti...tosin se ei ole ees kaksoselle itelleen niin kivutonta...näyttää vaan siltä....silti loppu on loppu!valitettavasti, oon sen itekin joutunu kokemaan kaksosmielheltä...kipeetä teki kaksosellekin...mulle.

• tämä pikkupoika

on varmasti halunnut lopettaa suhteen.Ei ole ollut tarpeeksi kiinnostavaa.Kaksonen ei vaan halua loukata ketään,eikä polttaa siltoja takanaan.

• kaksosellas

testi meneillään. Mikä sen imartelevampaa kuin suhteessa roikkuminen. Sillä välin kun toinen roikkuu, voikin itse käyttää ajan hyödyksi ja tehdä jotain muuta. Kätevää.

• kaksonen miehenä, paras ystävä hänellä eksänsä, kaksonen hänkin, eivät lopeta ilmeisesti ikinä suhdettaa, itse olen leijona

• neitokaksonen

on pistänyt lopullisesti poikki. Kaksoset eivät hetken mielijohteesta pistä juttua poikki vaikka joskus saattaa sellaiselta vaikuttaakkin Suhteen päättäminen on aina varsinkin silloin jos on ollut jo syvä suhde aina harkittu teko. Kaksonen pystyy myös olemaan ystävä exiensä kanssa ja ehkä joskus hairahtua hetkelliseen lähempäänkin kanssakäymiseen, mutta paluu entiseen on hyvin harvinaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe