Stilon avain

voiko olla

Hello ostin tänään stilon jossa oli mukana vain yksi avain. Myyjä kertoi että toisen avaimen ostaminen delta autosta maksaisi 50-100e (kuulostaa oudolle) voiko oikeesti olla mahdollista???

13

2761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mareisti

Kyllä nuo nykyiset avaimet maksaa, ajonesto sirujen takia.

DA:n hinta on varmaan lähempänä satasta, ellei ylikin.

Suutarit/lukkosepät joilla laitteet noiden tekemiseen ovat edullisempia.

• pitää vaan olla

mukana sitten avainkortti tai koodi.

• oikein on!

Kirjoitat asiaa! Se avaimen koodikortti pitää olla mukana!

• Mitä voin tehdä
        oikein on! kirjoitti:

Kirjoitat asiaa! Se avaimen koodikortti pitää olla mukana!

Voi vitsi mitä mä voin tehdä kun minulla ei sellaista korttia ole ???

Onko teillä tiedossa edullista avainkauppiasta tiedossa? Kiitos jo etukäteen. Ciao

• stiilosti
        Mitä voin tehdä kirjoitti:

Voi vitsi mitä mä voin tehdä kun minulla ei sellaista korttia ole ???

Onko teillä tiedossa edullista avainkauppiasta tiedossa? Kiitos jo etukäteen. Ciao

Omistavasi stilon jolle haet avainta, niin DA toimittaa sinulle sen sinisen luottokortin näköisen avainkortin. Ko kortti kertoo avaimen koodin. Ko koodia saatat tarvita myös silloin kun autosi jumittuu niin että et sitä käynnistää, ohjekirja kertoo mitä tuolloin teet. Hae/osta nyt ensi töiksesi se avain kortti. Lukkosepät muistaakseni tekevät uuden avaimen sen olemassa olevan avaimen kopioimalla, jos heiltä löytyy aihio.

• laatumerkkiin

uuden avaimen tilaus Veholla entisen avaimen perusteella maksoi hieman alle kolme sataa. Tehtaalta tulo kesti toista viikkoa.

• fklepor

Stilon mukana tulee 2 avainta. Toisessa on kauko-ohjaus, ja toinen on muuten samanlainen mutta ilman nappeja.

• löajflakfahfl

Mulla kävi onni kun soitin ja kysyin entiseltä omistajalta jos hänellä olisi toinen avain niin hän oli sen juuri löytänyt :)

Se ikävä kyllä on tosiaan pelkkä avain ilman nappeja :(

Minulla on nyt paripäivää ollut pikkasen vaikeuksia käynnistää autoa avaimella ja mietin että onkohan se kulunut ?

Pystyisiköhän muuten lukkoseppä vaihtaa avaimesta pelkän avaimen uuteen jolloin ei tarvisisi uutta ahiota?

• kymi316

moi halvalla pääset jos 100€ saat avaimen . ite ostin kotkan delta autosta maksoin 258€ koodaus loppusumma oli 308€ että siinä vähän hintaa avaimelle.

• ET88

Omaan stiloon teetin avaimen Myllyn lukkosepällä, toimiva kopio avaimesta käynnistyksen estoineen 80 euroa. Ei tartte kuin avaimen mukaan, lukee siitä kaiken tarvittavan ja tekee identtisen kopion.

• Punto 60 vm. 2000
        ET88 kirjoitti:

Omaan stiloon teetin avaimen Myllyn lukkosepällä, toimiva kopio avaimesta käynnistyksen estoineen 80 euroa. Ei tartte kuin avaimen mukaan, lukee siitä kaiken tarvittavan ja tekee identtisen kopion.

Olen kysellyt pääkaupunkiseudulta lukkosepät läpi teettääkseni Puntoomme toisen avaimen(ajonesto kryptosiru) - eivät pysty lukemaan ja kopioimaan lainkaan, koska valmistaja ei ole kuulemma antanut lisenssiä kopiointia varten kenellekään! Ainoastaan Delta-auton kautta sanovat teettämisen olevan mahdollista ja hinta siellä on aivan mieletön- liki 200€ ! Siis anna mainitsemasi liikkeen yhteystiedot.

• oot Stadista
        Punto 60 vm. 2000 kirjoitti:

Olen kysellyt pääkaupunkiseudulta lukkosepät läpi teettääkseni Puntoomme toisen avaimen(ajonesto kryptosiru) - eivät pysty lukemaan ja kopioimaan lainkaan, koska valmistaja ei ole kuulemma antanut lisenssiä kopiointia varten kenellekään! Ainoastaan Delta-auton kautta sanovat teettämisen olevan mahdollista ja hinta siellä on aivan mieletön- liki 200€ ! Siis anna mainitsemasi liikkeen yhteystiedot.

oot stadista, etkä tunne Turkua. Et myöskään Raision Myllyä...

• wizer
        Punto 60 vm. 2000 kirjoitti:

Ko. Puntossa olevaa krypto sirua ei voi kopioida.
        Jos Fiatiin sopivaa sirua olisi saatavilla, tulisi auto "opettaa" tunnistamaan uusi siru. Ei siihen lisenssejä tarvita, siru vaan.
        Tuskinpa ne siellä myllyssä näitä siruja itse tekee, mutta voithan toki kysyä.
        Jos kyseessä on auton ainoa ajonestoavain, kannattaa hakea se 200e. avain pikasesti, jos viimesen hävität, niin alkaa 200 tuntua pieneltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe